jaaaaaro Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam wszystkich miłośników ALMERY TINO!!!!!! Jestem jej nowym fanem-dopiero ją kupiłem z silnikiem 2.2DI z 2002r. Proszę o instrukcję do niej na emaila: jaaaaaro@interia.pl. I troche informacji na temat wymiany przepalonych żarówek w podświetleniu zegarów-jak to zrobić? Z góry dziękuję! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Witaj, instrukcję na pewno Ci ktoś podeśle, chyba że cofniesz się kilka stron wstecz, gdzie ktoś zamieszcał linka do strony do zassania. Odnośnie podświetlenia, szukaj szukaj szukaj, tematów było całe mnóstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dankow22 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam Od grudnia 2008 posiadam Nissana Almerę Tino 1,8 benzyna 2003 r. Jest to mój pierwszy samochód i generalnie jestem zadowolony. Dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się lampka ostrzegawcza systemu kontroli silnika.Oczywiście zdaję sobie sprawę, że zweryfikować to musi mechanik. Jednak proszę o pomoc i jednocześnie zapytanie, czy ktoś spotkał się z takim problemem i co było tego przyczyną? Dziękuję i Pozdrawiam dankow22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Witam Od grudnia 2008 posiadam Nissana Almerę Tino 1,8 benzyna 2003 r. Jest to mój pierwszy samochód i generalnie jestem zadowolony.Dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się lampka ostrzegawcza systemu kontroli silnika.Oczywiście zdaję sobie sprawę, że zweryfikować to musi mechanik. Jednak proszę o pomoc i jednocześnie zapytanie, czy ktoś spotkał się z takim problemem i co było tego przyczyną? Dziękuję i Pozdrawiam dankow22[/quote Było juz o tym że powodów może być kilkadziesiąt. 1.Najprościej podjechać do serwisu (nieautorysowanego bo w tej chwili niemal kązdy dysponuje komputerem do diagnostyki silnika Nissana) i wyszukac usterkę (średni koszt ok 70zł) -usterka może być błacha a może być też poważna więc lepiej nie jezdzic za długoi w tym błedem. 2.Jeszcze ostatnia deska ratunku -odłącz akumulator na całą dobę -czy to nie pomoże. 3. Można samemu kupic tester diagnostyczny (nie wymagajacy komputera ok 350zl) lub moduł do komputera za cene ok 150zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dankow22 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Dzięki za poradę Okazało się ku mojemu zdziwieniu, że to jest problem z katalizatorem. Nie sądziłem, iż może to mieć miejsce tak szybko. Wykasowano mi błąd i kazano mi się przyglądać zużyciu paliwa. Jeżeli zużycie paliwa będzie zbyt duże lub zapali się ponownie kontrolka to nic tylko wymiana:( Pozdrawiam dankow22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rob083 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Cześć, czytając posty nowych uczestników Forum, mam wrażenie, że to ludzie niewidomi. Ale to chyba tylko wrażenie, bo niewidomi nie mogą prowadzić aut. Szanowni Nowi Tubylce - czytajta posty i oglądajta również stronę http://rob083.fm.interia.pl :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maju Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Miałem ostatnio podobną awarię, po zaparkowaniu auta, przy próbie ponownego odpalenia nie gasła lampka od immo, nie pomyślałem, żeby sprawdzić radio. Naprawiał serwis zdradzisz co bylo przyczyna awarii? moj tino spi od poniedzialku w srewisie nissana we wroclawiu i nic niestety nie moga zrobic by autko znow jezdzilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 jakaś kość padła w komputerze i nie było komunikacji z immobilizerem, czy jakoś tak z tego co się dowiedziałem... wymiana kości pomogła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szef007666 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Witam. Od niedawna jeżdżę Almerką Tino i jestem z niej bardzo zadowolony. Zastanawiam się teraz nad pożądnym car audio. Co proponujecie? Jakie radio? Te ramki z allegro pasują? Jakie głośniki oraz wyciszenie drzwi? Jaki wzmacniacz i subwoofer? Pozdrawiam. P.S. Zastanawiam się również nad wymianą zderzaków, żeby zmienić troszkę jej wygląd.Co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nico03 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Witam wszystkich nowych i starych użytkowników Tino, zauważyłem że pojawiły się ostatnio problemy z odpaleniem silnika i immobilajzerem, sam posiadam Tino z 2004 z silnikiem 2,2 dci. Około dwóch tygodni temu zakończył się mój koszmar :kosci: trwający dwa miesiące z immobilajzerem objawy były takie jak wymienione przez innych czyli niegasnąca lampka lub silnik nie daje się uruchomić. Otóż jak większość wie na pewnych stacjach benzynowych były rozprowadzane w ramach promocji po zatankowaniu fajne metalowe breloki samochodzików Ferrari, ja także zakupiłem taki brelok który przywiesiłem do kluczyka od samochodu i żeby było ciekawiej problem nie pojawił się odrazu tylko po jakimś czasie, próbowałem różnych sposobów od wymiany baterii poprzez programowanie kluczyka itp. problem powracał już po kilku uruchomieniach lub kilku dniach ostatnią deską ratunku przed oddaniem do ASO było dokładne przeczytanie instrukcji w której jest napisane aby kluczyk odizolować od wszelkich metalowych przedmiotów (wcześniej nie zwracałem na to zdanie uwagi) w moim przypadku chodziło o brelok, nie spodziewałem się że może on wprowadzać tak mocne zakłócenia w immobilajzeże po odpięciu i zaprogramowaniu kluczyka w sposób przedstawiony w instrukcji problem znikł bez odwiedzania serwisu . Może i komuś z użytkowników mających podobne problemy przydadzą się moje spostrzeżenia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rob083 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Witam wszystkich nowych i starych użytkowników Tino, zauważyłem że pojawiły się ostatnio problemy z odpaleniem silnika i immobilajzerem, sam posiadam Tino z 2004 z silnikiem 2,2 dci. Około dwóch tygodni temu zakończył się mój koszmar To rzeczywiście ciekawy przypadek, dzięki za info. Mój klucz jest w całym pęku z innymi kluczami i jak dotąd nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Mój jest razem z pilotem od bramy, mam nadzieję, że się nie pogryzą, skoro przez rok jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Witam. Od niedawna jeżdżę Almerką Tino i jestem z niej bardzo zadowolony. Zastanawiam się teraz nad pożądnym car audio. Co proponujecie? Jakie radio? Te ramki z allegro pasują? Jakie głośniki oraz wyciszenie drzwi? Jaki wzmacniacz i subwoofer? Pozdrawiam. P.S. Zastanawiam się również nad wymianą zderzaków, żeby zmienić troszkę jej wygląd.Co o tym sądzicie? Jeżeli chodzi o subwoofer -to opowiem Wam że sam mam go gdzies założony (kable dochodzą do radia) -ale za diabła niemogę dojść gdzie ten głośnik jest schowany -fajnie dudni -jak ktoś lubi. Resztę mam standard -i uważam że to wystarcza, choć do pelni szczęscia brakuje m złacza zmieniarki CD (jest uwalony pin). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam wszystkich posiadaczy Tino, własnie dzisiaj kupiłem Tino z 2001 roku 1,8 84kw. Proszę o wszelkie porady dotyczące tego modelu, na dzień dzisiejszy mam niesprawny spryskiwacz przedniej szyby, może kogos to spotkało, może to tylko bezpiecznik tylko nie wiem gdzie go szukać.Pozdrawiam i proszę o poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ratino Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Dzingis, zacznij od przeczytania tego wątku, jest tam sporo nt. Tinek. Jet też parę wątków wokół konkretnych tematów. Wszystko na tacy. Poza tym jeśli jeszcze nie posiadasz, to zaopatrz się w instrukcję i książkę serwisową, jak poprosisz, na pewno ktoś ci wyśle. Miłego użytkowania! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rob083 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Dzingis, zacznij od przeczytania tego wątku, jest tam sporo nt. Tinek. Jet też parę wątków wokół konkretnych tematów. Wszystko na tacy.Poza tym jeśli jeszcze nie posiadasz, to zaopatrz się w instrukcję i książkę serwisową, jak poprosisz, na pewno ktoś ci wyśle. Miłego użytkowania! Ja tylko dodam, że wystarczy czytać od początku posty z tego działu aby dużo się dowiedzieć o Tino, no i na mojej stronie jest instrukcja i wiele rad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maju Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Witam wszystkich posiadaczy Tino, własnie dzisiaj kupiłem Tino z 2001 roku 1,8 84kw.Proszę o wszelkie porady dotyczące tego modelu, na dzień dzisiejszy mam niesprawny spryskiwacz przedniej szyby, może kogos to spotkało, może to tylko bezpiecznik tylko nie wiem gdzie go szukać.Pozdrawiam i proszę o poradę. jesli hodzi o miejsce na bezpiecznik szukaj pod kierownica blizej lewego kolana. zacznij jednak od szpilki/igielki ktora przepchaj dyze spryskiwaczy. jesli to nie pomoze otworz maske i od spodu maski podwaz dysze spryskiwaczy, tak aby wyskoczyly. nastepnie sciagnij wezyk z dyszy i za pomoca kompresora (np. na staji benzynowej) przedmuchaj dysze. powinno juz byc dobrze. ps. czy tylny spryskiwacz ci dziala? mozliwe ze maja jeden bezpiecznik (tak jak wycierazki) jesli tak- zacznij od preczyszczenia dysz. [ Dodano: Pią 27 Lut, 2009 19:50 ] Ktos czipowal swoje tino? zastanawiam sie sam nad czipem do swego diesla- tylko czy warto. W firmie powiedziano mi ze bede mial 25% wiecej mocy- co nie ukrywam brzmi bardzo zachecajaco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Ktos czipowal swoje tino?zastanawiam sie sam nad czipem do swego diesla- tylko czy warto. Panie kolego... cały temat o tym mamy http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=19740 u Ciebie ze względu na obecność intercoolera mogą być trochę lepsze efekty niż w zwykłych Almerach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 MAJU Dzięki juz po problemie , zatkane dyszki były, mam jeszcze jedno pytanie , nie działa oswietlenie w pozycji środkowej jak otwieram drzwi, w pozycjiach bocznych świeci, proszę o poradę czy będe musiał udać się do elektryka. [ Dodano: Pon 02 Mar, 2009 13:16 ] Dodam że powoli zaczynam czytać wszystko co znajdę na temat TINO. ROBO 83 dzięki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ratino Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 nie działa oswietlenie w pozycji środkowej jak otwieram drzwi, w pozycjiach bocznych świeci, proszę o poradę czy będe musiał udać się do elektryka. jeśli dobrze Cię rozumiem chodzi o główny przełącznik oświetlenia kabiny? Otóż, pozycja środkowa oznacza wyłączenie, natomiast lewa, czyli w stronę kierowcy oświetlenie po otwarciu drzwi, powinno samo po chwili gasnąć. Przynajmniej ja tak mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Witam wszystkich obiecałem na forum montaz alarmu pod centralny zamek ale jakos nie wyszło 3 miesiace nie byłem na miejscu(praca poza krajem) więc nie byłem w stanie sie tym zajac szczerze mówiać alarm w traktorku z centralnym zamkiem jest bez sensu jak maja Go zaj.....ć to i tak to zrobia ale do rzeczy! po powrocie dziwko ale zaskoczył juz byłem szczęsliwy ale okazało sie ze: podświetlenie licznika km. swieci tylko w połowie --z prawej strony(wkurwiajace szczególnie w nocy) wycieraczki działaja tylko czasowo wolno i szybko w innych pozycjach ni HuHU spryskiwacze szyb lały jak po prostacie ale opanowane -czyszczenie dyszek szpileczką nic nie dało :< po wymontowaniu dyszek i zanurzeniu w KRECIE taki srodek do zlewów w kuchni prostata zanikła od jutra zabieram sie za Niego tzn:wymiana filtra kabinowego,wymontowanie silniczka wycieraczek i grzebanko w nim i rozbieranko licznika i wymiana zaróweczki lub diody ale tego jeszcze nie wiem zrobie fotki z mojej pracy i wysle do Roba Pozdrowionka ale ogólnie jezdzi jak trza aha jeszcze jedno: jak KTOS chce alarm do centralnego sterowanego z orginalnego pilota to oddan za darmo priv :one: a swieczki najlepiej wykrecać przy ciepłym motorze ale to tylko u mnie i to na razie tyle ale generalnie traktorek jest OK! pozdro dla wszystkich może spotkamy sie na zlocie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zawdar0 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 wiadomość dla Elmarka ja też miałem problem z oświetleniem dołu zegara ,czyli kilometrów i termometra , po kilkukrotnym kupowaniu z internetu i tyleż razy razy dobierałem sie do zegara, a jest co rozbierać bo trzeba zacząć od bocznych nawiewów powietrza, w końcu nie mogąc kupić odpowiedniej wielkości diody (2mm i 12 voltowej) udałem się do serwisu i kupiłem za całe 12złotych sztuke i po kłopocie, także moja rada nie ma co tej części nigdzie indziej szukać pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Witam wszystkich klubowiczów.Od dwóch miesięcy jeżdżę Tiną 2,2 DCI z 2002roku.Przyznaję że to fajne AUTKO. Mam pytanie,dlaczego jak jest zimna pali po 3-4 sekundach kręcenia bez wyjątku czy to minus 12 czy 0 .Zapewniam że świece są ok,zamontowałem zaworek zwrotny.Co ile kilometrów zmienia się rozrząd.proszę o pomoc. Pozdrawiam Tom Niebardzo rozumiem Twoj problem, ale faktycznie wskazuje na zwracające paliwo (pewnie pompa wtyskowa nie trzyma). U mnie długośc palenia załezy od temperatury. POwyżej zera -czas rozruchu ok 1sek,, poniżej zeraz zależy od temparatury -od 1-do 3sekund. Rozrzadu nie zmienialbym na Twoim miejscu, chyab ze głośno pracuje łancuch lub ma ponad 200tys km. Dosyć kosztowna wymiana a wg mnie niespecjalnie potrzebna. [ Dodano: Czw 05 Mar, 2009 10:43 ] Elmark - rozczarowałes mnie alarmem. Wiesz w ogole jak go podpiac pod komputer? Dobrze byloby miec, choc racja jest tez taka -ze tych aut nie powinni krasc -zbyt rzadko wystepujace a ich niestandardowe rozwiazania immobilisera pewnie odstarsza niejednego potencjalnego nabywce. [ Dodano: Czw 05 Mar, 2009 10:46 ] maju -ja nie robie zadnego tuningu -bo chipowanie kosztuje, nie widze wiekszej takiej potrzeby (jezdze raczej spokojnie a jak juz musze -to redukcja i but) Czy sadzicie ze taki tuning jest w pelni bezpieczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Witam wszystkich. Co polecacie by nie płacic mandatów za szybka jazdę, chodzi mi o GPS , czy jest taki model który wcześniej uprzedza o radaże lub fotoradaże, bo nie chcę montować CB, w moim Tino. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Witam wszystkich.Co polecacie by nie płacic mandatów za szybka jazdę, chodzi mi o GPS , czy jest taki model który wcześniej uprzedza o radaże lub fotoradaże, bo nie chcę montować CB, w moim Tino. Z całym szacunkiem do wszystkich ale osobiście preferuje jazdę zgodną z zasadami kodeksu drogowego (chyba że ktoś ma olbrzymia fantazję i wie czym grozi i jak wygląda kalectwo ofiary spowodowane wypadkiem drogowym, sprawcy pozostaje za to dodatkowo uraz psychiczny). Jeżeli faktycznie warunki drogowe na to pozwalają - to przeciez nikt Wam glowy nei urwie za przekroczenie predkosci o 10-20km/h dopuszczalnej predkosci. Jeżeli to nie wystarcza -to mów kiedy wyjezdzasz na drogę zebym siedzial w domu. A tak w ogole -to temat na inny wątek i zamknąłbym dywagacje na wątku TINO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.