Gość daniellus Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Koledzy oczekuję konkretnych odpowiedzi. Silnik SR20DE mam instalację Just II generacji. Ostatnio zastanawiam się nad zmianą na Sequent 24. I potrzebuje informacji. Jak wam zachowują się autka z tym typem instalki,. Interesuje mnie czy często trzeba regulować itp. Czy jest realna szansa że spadnie mi spalanie?. Obecnie wydaję ok 700zł/mies, fajnie byłoby urwać ze100-150zł. Wszystkie za i przeciw chętnie rozpatrzę. Czekam na sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Mysl;e ze dobrym wyjsciem bedzie blos. Wiecej info w tym temacie. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13868 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 jak wydajesz 700zl na gaz co mieesiac :zdziw: to ja bym byl za sekfencja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 700zł nic nam nie mówi bo nie wiemy ile km na tym robisz konkret jakie masz spalanie gazu na 100km :?: Osobiście nie wieże w za duże urwanie spalania chyba że teraz masz niebotyczne Na pewno sekwencja jest lepsza pod kilkoma względami co nie znaczy że zaraz na sekwencji spali 3l mniej + nie ma zwężki więc osiągi fabryczne na bęzynie i zbliżone na gazie + dobrze założona i wyregulowana (wystrojona mapa wtrysku) daje większą gwarancje spokojnej (bezawaryjnej ) jazdy + na pewno niższe spalanie z powodu większej sprawności instalki i nie zdławionej mocy instalka z mixerem to już przeżytek jeszcze blos ratuje sprawę ale tu też poza dobrymi osiągami nie można liczyć na jazdę o kropelce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Osobiście wole blosa... tani prosty i wiąże się z przebudową dolotu którą można tak wykonać aby zyskać pare KM. A sekwencja to już ingerencja w kolektor ssący tzn nawiercanie dziur w nim i więcej kabli i burdelu pod maską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 ostatnio spalania nie mogę do końca obliczyć ponieważ licznik km raz działa raz nie, no i brakuje czasu aby sie za to zabrać. Z tego co na oko liczyłem to w trasie 12l/100km. Po mieście to i więcej, zdecydowanie. W miesiącu czaskam ok 3tyś km jeśli nie więcej ale też nie mogę tego dokładnie określić bo licznik.... . Wystarczy, że spodłoby o 1-1,5l/100 i prawie stówka w kieszeni no i jeśli dobrze wyregulowane wszystko to oszczędzam czas na włóczeniu się po gazownikach na ustawianie. Podejrzewam że spokojnie z tego co spala teraz też można zejść ale brakuje czasu aby zaglądać do gazowników. jak silnik sie zachowuje na sekwencji, jakieś problemy z szarpaniem itp..?? Blos odpada bo zależy mi na zmniejszeniu spalania w pierwszej kolejności. Czekam na dalsze informacje i dziękujeę za dotychczasowe wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Blos odpada bo zależy mi na zmniejszeniu spalania w pierwszej kolejności poczytaj sobie o Blosie a potem nie pisz takich bredni... Blos powoduje to że mieszanka ma bardziej stały skład i tym samym auto mniej ci pali, płynniej się prowadzi i nie śmierdzi tak gazloliną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 widać kolega daniellus znalazł informacie jaki to blos jest nie ekonomiczny przyznam że blasa można ustawić i sportowo i ekonomicznie ale najwęcej zależy od sposobu jazdy mój znajomy jeździ mitsubishi coltem 1,6 i autko na trasie spalało zawsze 8 (instalacia 2 generacji) po założeniu blosa spalanie spadło do 7,3 litra gazu a autko stało sie bardziej elastyczne i to be elektroniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 no nie mówcie panowie, że na blosie wyciągniecie więcej kopary z silnika, niż na sekwencji i do tego będzie jeszcze mniej palił. Co wtrysk - to wtrysk, a tu przecie blos gaźnikiem jest. Nie mniej jednak blosa można ustawić na ubogo i cieszyć się z tego, a poczciwina 2 litrówka Nissanana to zniesie. Na sekwencji jest to niemożliwe, bo raz rozjedzie mapę, a do tego nie pojedzie na gazie jak trzeba. Blos + przeróbka dolotu - zgoda. Al;e sekwencja + przeróbka dolotu - to można juz uznać za "power" tuning. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 porownac druga generacje z sekwencja to tak jakby porownac wtrysk jednopunktowy z wtryskiem wielopunktowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 porownac druga generacje z sekwencja to tak jakby porownac wtrysk jednopunktowy z wtryskiem wielopunktowym raczej wtrysk z gaźnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 2 generacje LPG nazwał bym gaźnikiem elektronicznym :/ 3 generacja działała jak wtrysk jedno punktowy (np. system IGS) dopiero 4 generacja to pełna szpryca. Pewnie że nie można porównywać BLOSA z 4 generacją ale na pewno lepiej sie spisuje niż 2 generacja no i zmniejsza ryzyko strzału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Policz sobie dokładnie koszty przeróbki i zastanów czy się to opłaci. Szczerze wątpię, nawet przy oszczędności 2 l na 100 km to musiałbyś przjejchać jakieś 60 tyś km!! (zakładam koszt sekwencji 2500 PLN-praktycznie wszystko do wymiany, cenlpg 2 PLN/l). Przerabiałem już ten temat. Zainteresuj się raczej blosem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Blos z jakimś power dolotem to wydatek ok 500-600zł w zależności od użytych komponentów. Przejście z II gen na IV to myślę że najbidniej 1300zł... Więc różnice nie są jakieś powalające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 jutro jadę do gazownika i popytam o blosa. czy muszę zmieniać dolot, czy wystarczy ta seryjna pucha z filtrem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 jutro jadę do gazownika i popytam o blosa. czy muszę zmieniać dolot, czy wystarczy ta seryjna pucha z filtrem?? Mało który gazownik wie co to blos a już o montażu nie wspomnę Poczytaj cały temat o blosie tam jest dużo fotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 No to jeszcze raz: http://www.nissanklub.pl/...pic.php?t=13868 przeczytaj uwaznie a pozniej co najwyzej jedz do gazownika-tylko po co?.. to jest tak proste ze mozna to samemu zrobic a gazownik oby nie nawciskal kitow ze niewie co to albo ze blos jest do d*py i nie namowil Cie na sekwencje-bo tak to by zarobil conieco pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 A dolot może zostać czy trzeba zmienić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 w Twoim przypadku tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 porownac druga generacje z sekwencja to tak jakby porownac wtrysk jednopunktowy z wtryskiem wielopunktowym raczej wtrysk z gaźnikiem raczej dobrze napisalem gdyz druga generacja gazu jest po wtrysk jednopunkt projektowana a 3 i 4 (czy min sekwencja)po wtrysk wielopunktowy chociaz rzeczywiscie w pierwszej i drugiej generacji gaz podawany jest mniej wiecej jak w gazniku (przez mikser a w sekwencji jest wtryskiwany POZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 w Twoim przypadku tak Wyczerpująca odpowieź, chociaż w dalszym ciągu nie wiem co tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Ja mam seryjny dolot w SR20De. Blos siedzi bezpośrednio przed przepustnicą. Trzeba było jedynie uciąć kawałek gumowej rury łączącej puszke filtra powierza z przepustnicą, bo po dołożeniu blosa nie było miejsca żeby ją ładnie zamontować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 a sorka, piszesz ze masz SR20DE a wiec jesli chcesz zalozyc BLOS-a nie musisz zmieniac dolotu gdybys mial Sr20Di albo GA1XDX to wtedy trzeba wykonac caly nowy dolot pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 marcin101 pytałeś sie o 3 generacje gazu ona mniej więcej działa jak wtrysk jedno punktowy taki system to np IGS dawka gazu jest regulowana według wcześniej zaprogramowanej mapy po czym dostaje sie na rozdzielacz i w tym samym momencie rozchodzi sie na wszystkie ramiona kolektora ssącego czyli taka sama dawka dla wszystkich tłoków dopiero 4 generacja to pełen wtrysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Snafu ja wlasnie myslalem zalozyc wtr gazu 1pkt, wtryskiwacz myslalem wsadzic pod gaznik w jakis dystans albo wkrecic gdzies w kolektor zaraz kolo zlaczenia z gaznikiem, ale to moje domniemania ze tak mozna bylo by zrobic pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.