Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Disela to się stroi bardziej na oko (dymienie) i porównując kolejne po sobie wyniki z hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Disela to się stroi bardziej na oko Na oko to chlop kiedys w szpitalu umarl A na powaznie to nie da sie z dieslem tak samo jak z benzyna zrobic? Nie ma tam jakis ustalonych wartosci i starac sie do nich dobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 tak ale tylko przez zmiany nastawieniach seryjengo eCU ktore są zapisane w pamięci - którą się podmienia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 http://www.ecumaster.com/Digital%20ECU%20T...0-%20Manual.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 http://www.ecumaster.com/Digital%20ECU%20T...0-%20Manual.pdf pdfa to juz chyba kazdy widzial :] bardziej chodzilo o opinie userow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismojoe Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Troche o tym wiem bo kumpel to ma z pol roku w Civicu i jest to calkiem niezle urzadzonko.......chcialbym sie dowiedziec jak by to dzialalo w moim sunnymN14 1.6.... ...pytam ,bo mam gaznik-chodzi mi oto czy mi sie oplaca???Uzyskalbym ok 130 km?? Kumpel w civicu mial seryjnie ok115 a po zalozeniu ok150km.... Czekam na odp. dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Obstawiam realne + 2-3KM w twoim wypadku stroi się tylko zapłon... Co do przyrostów kolegi w civicu to napewno nie są one tylko po dołorzeniu tej świnki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 jak chesz auto czyms stroic to polecam smt6 bo ecu-master ostatnio potrafi sie wys... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Tylko SMT6 nie ogarnia zapłonu w nysach A reklamacja DET trwa szybciej jak SMT6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Czy ecumasterem można stroić i turbo i wolnossaki? I dlaczego w instrukcji do niego tak się zastrzegają, że nie wolno go stosować do uzytku na drogach publicznych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 SMT6 nie ogarnia zapłonu w nysach Kuba pierd... sie czy faktycznie tak myslisz bo czy tak jest faktycznie to jestem innego zdania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Czy ecumasterem można stroić i turbo i wolnossaki?I dlaczego w instrukcji do niego tak się zastrzegają, że nie wolno go stosować do uzytku na drogach publicznych? bo nie ma homologacji producenta ;] smt6 pewnie tez... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 SMT6 nie ogarnia zapłonu w nysach Kuba pierd... sie czy faktycznie tak myslisz bo czy tak jest faktycznie to jestem innego zdania SMT6 "prawidłowo" nie ogarnia zapłonu innego jak 60-2... dlatego przy jego stosowaniu trzeba wprowadzać korekty po przez kręcenie aparatem zapłonowym. Co do obu świnek to obie nadają się do turbo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Czy do wolnossaka ecumaster będzie lepszy od SMT6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Ecu Master nie nadaje się jak zamierzasz mieć NITRO bo nie ma dwóch zmiennych map... ECU master nie ma programowalnego wyjścia które przy rządądanych, obrotach, czy tam temperaturze ew dołądowaniu wyślę masę (np do lampki czy elektrozaworka). A i nie ma zwory takiej jakiej dorzucają do SMT6 - która po wsadzeniu przywraca całkowitą seryjność. Za to ma interpolacje (czyli ułagodnianie przechodzenia z komórki do komórki), procedurę startową, i lepiej działa z nissanowskim zapłonem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Kuba, mów po ludzku. Pytanie jest czym lepiej stroić wolnossący silnik typu SR20De bez nitro, turbo do codziennego streetu do pracy. Ecum czy smt6? Przy założeniu, że uda nam się transformacja Di na De... I czy w ogóle jest sens strojenia jeśli na chwilę obecną mój wykres mocy i momentu jest w zasadzie równomierny na całej dlugości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Podałem CI plusy i minusy, zadecyduj sam... Moce i momenty na obu diwajsach uzyskasz bardzo podobne, na ECU masterze silnik będzie chodził nieco płynniej. czy w ogóle jest sens strojenia jeśli na chwilę obecną mój wykres mocy i momentu jest w zasadzie równomierny na całej dlugości. Trzeba zmierzyć AFR i wszystko wyjdzie, obecny kształt wykresu nic nam nie powie ile można jeszcze ugrać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 O, i to jest konkret. Zobaczymy - pomyślimy. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Ecu master jest tylko jeden a obsluguje praktycznie wszystkie wozy tej planety - byle by chodziły na benzyne i pochodne... Co do limitera to tego nie ogarnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 jest pewien myk który się sprawdza w SR20 do 99 roku u ciebie czy się sprawdzi się okaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 u ciebie czy się sprawdzi się okaże Chce sprawdzić P.S. Czekam na komentarz co do wydechu w moim temacie, bo wszysycy mowia ze za glosny Coobcio czaruje przy ecu i odcinka idzie UP u mnie do ok 7300, na obrotomierzu pokazuje 7500 (seria 6800) na 16 II konczy sie przy 105, a na zimowych 14 to ledwo co 100 osiaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomyddc Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Odnowię trochę temat. Chcę zalożyć u siebie ECU Mastera i mam pytanie: Czy i w jaki sposób współpracuje i podłącza się OBD? Zależy mi na tym abu współpracowało to z programem PCMSCAN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Witam! Jestem ciekaw w jaki sposób można zresetować, lub usunąć mapy w ecumasterze, np. przez przypadek, odłączenie akumulatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Odłączenie zasilania nie powoduje usunięcia map. Mapy są zapisane w epromie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Odłączenie zasilania nie powoduje usunięcia map. Mapy są zapisane w epromie. Ok, czyli skasowanie mapy u mnie odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.