Guest Crush Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Mam pytanie jak najprosciej mozna podniesc moc silnika w Maximie 3,0l (usa) , czy zmiana oprogramowania cos zmieni ?? i gdzie mozna to zrobic ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Zmiana oprogramowania jest droga. Najlepiej zamontuj Cold Air Intake i wymien y-pipe. I juj bedziesz mial kolo 20 koni wiecej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Najlepiej wymenic Kolektory wydchowe razem z dwu rurką, a reszte ukaldu wydechowego zrobić na 3 cale, wyalic katalizator oraz do tego zamonotwać CAI też o srednicy 3 cale z duzym stozkiem. Gwarantowany wzrost mocy o 30 koni - to bedzie zupenie inny samochód bez mechanicznych zmian konstrukcji silnika. Myślę ze na takim zestaie pierwsze 100 km/h na liczniku bedize sie pokzwyalo w czasie ok 6,5 sekundy a na manualu jeszce lepiej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 kolektory wydechowe do maximy sa drogie. stoja kolo 800 dolcow wraz z y pipe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Crush Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 dzieki za podpowiedzi , zorientuje sie gdzie i jak mozna to zrobic w Poznaniu , jeszcze raz dzieki czy spalanie zwiekszy sie znaczaco ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Wzrosnie minimalnie jesli wstawisz CAI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Crush Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 co to jest y-Pipe ?? , w USA pewnie jest łatwy dostep do tych czesci u nas bedzie gorzej , ale popytam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 y-pipe moge ci dostac za jakies $200....wloze w paczke i do 5 tygodni dostaniesz... przesylka okolo $20 gdzies pisalem na tym forum o y-pipe (jestem w pracy i nie ma czasu pisac duzo)...poszukaj to co pisalem i opisuje tam y-pipe... okolo 18hp nawet mozna dostac z y-pipe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 y-pipe zobaczysz jak otworzysz tego linka. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...291248&rd=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Crush Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 dzieki , juz sie orientowałem i nie powinno byc problemów z y-pipe`m , CAI to poprostu filtr stozkowy , chyba ze sie myle ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 No trochu w tym prawdy. Jezeli chcesz tylko filtr stozkowy to wyjmij cala ta krzynke z foryginalnym filtrem i w to miejsce wstaw stozek. Ale jesli chcesz prawdziwy CAI to musisz umiescic stozek w blotniku. Posylam Ci link-a. Tam jest wszystko opisane co i jak. http://www.maxima.org/modules.php?name=CAI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Crush Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 jestem zły jak cholera , nikt w poznaiu niechce sie podjac montazu CAI , a o Y-pipe nawet nie wspomne , cieniutko wygladfa w poznaiu z firmami tuningowymi , tuning zewnetrzny owszem , a najlepiej audi albo golf , jak cos innego to juz nie za bardzo , albo 2 razy drozej , mam pecha ze nie mieszkam w stanach , no nic pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 OK. Pytanie do ciebie. Czy kiedykolwiek grzebales jzu przy swoim aucie?? Jesli tak to CAI jak i Y pipe nie powinny stanowic wiekszego problemu. Ja osobiscie sam zakladalem CAI. Zajelo mi to dokladnie 2godz i 30 minut. Sprawa jest bardzo prosta. Wymontowac stary dolot i zamontowac nowy. I tylko mala uwaga aby nie pouszkadzac czujniko bo to drogie holerstwo. Co do ypipe, to tez zadna filozofia. I nie idz z tym do firmy tuningowej. Idz tam gdzie zakladaja tlumiki. Powiesz tylko aby wyjeli stara rure i zalozyli nowa. Tez zadna filozofia. Trzeba tylko duzo WD 40 i odrobina uwagi aby rura na len nie spadla. No i uwaga tez na sondy lambda umieszczone zaraz za kolektorami wydechowymi. Zobaczysz. Wymienisz te dwie rzeczy i nie poznasz wlasnego autka. Powodzenia. Informuj na bierzaco. Masz pytania to wal smialo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Aha. No i jeszcze jedno pytanko. Jakiego rodzaju masz CAI. Sa jakby trzy typy: short arm(w miejscu starej skrzynki z filtrem znajduje sie stozek), CAI typu injen (taki jak ja mam, moze widziales fotki), i ostatni rodzaj gdzie filtr umieszczony jest w blotniku. Najlatwiejszy jest ten pierwszy, najtrudniejszy do montazu ostatni. Ale wszystko da sie zrobic samemu. Trzeba tylko wiedziec co sie robi :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 jestem zły jak cholera , nikt w poznaiu niechce sie podjac montazu CAI , a o Y-pipe nawet nie wspomne , cieniutko wygladfa w poznaiu z firmami tuningowymi , tuning zewnetrzny owszem , a najlepiej audi albo golf , jak cos innego to juz nie za bardzo , albo 2 razy drozej , mam pecha ze nie mieszkam w stanach , no nic pozdrawiam Poczekaj jeszcze 2 miesiace...zapraszam do mnie na weekend i wszystko zalozymy.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Crush Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 nie grzebałem jeszzce nic sam , nie znam sie na tym i boje sie ze cos spitole , to wole juz nic nie robic niz zrobic sobie gorzej ale moze rzeczywiscie z tym y pipe spróbuje spaytac tam gdzie wydechy zmieniaja , powiedz mi o ile wiecej bedzie palił mi samochód tak mniej wiecej w litrach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Przy zmianie y-pipe nic a nic nie spali wiecej. Ona tylko ulatwia przeplyw spalin. A jesli chodzi o wzrosta spalania na CAI to moze litr, max 2 na kazda setke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Crush Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 co do CAI to nie mam zadnego , myslalem ze bede mogl kupic cały zestaw i mi mechanik zalozy , a tym czasem nie moge znalesc nigdzie w poznaiu takich zestawow ale zobaczymy , poznałem goscia ktory podobno zna kilka firm tuningowych pozdrawiam ps. naprawde duzo lepiej auto bedzie jechac ?? zastanawiam sie czy warto dokonywac tych przerobek , i przydała by sie wieksza predkosc max. , ale to juz chyba wina skrzyni biegów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 To auto jest tak zrobione za spokojnie zamkniesz budzik. Musisz mu tylko w tym pomoc. Jesli szukasz zestawu CAI moge sie rozgladnac. Na ebay mozna to kupic za groszowe sprawy rzedu 20 do 30 dolcow. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Jesli chcesz podam ci linka. Zobaczysz sobie, poczytasz. Jak sie zducydujesz moge ci zalatwic a co do reszty to na PW badz email Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 y-pipe to najlepsza inwestycja dla maximki... najwiecej sily za nie duze pieniadze... (oprocz turbo, ale to juz $$$) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Engine swap na 3.5 tez duzo da. Ale koszty tego sa niemale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Y pipe oraz koncówy tlumiczek i masz mórowane ponziej 9 sek do setki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 A z engine swap ponizej 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Kuba on ma w serji tyle samo mocy co ja - 190kucy, tylko moment mniejszy. Cholera gdzies mialem wykresy z chamowni wszystkich silnikow od maxim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.