VQPower Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Najczestsze modyfikacje takiej maximy to CAI, ypipe, katalizator, cala reszta wydechu, UDP (nie wiem jaka jest polska nazwa). Jak ktos ma manuala to jeszcze daje krotszy lewarek, aluminiowe kolo zamachowe, sprzeglo. A co do bardziej zakreconych to juz dochodza bardziej powazniejsze przerobki jak: MEVI, 00VI, ECU, supercharger i turbocharger. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 w polsce taki Y-pipe wraz zamiennikiem za katalizator to wyjdzie lekko licząć ok 600-700zł wykonany ze stali neirdzewnej np. w firmie El-tec albo Kwas-Met. CAI w jakiś 300zł powinineś się zmieścić no i do tego filtr powietrza, też to będzie reczna robota pod twój model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 CAI w jakiś 300zł powinineś się zmieścić no i do tego filtr powietrza, też to będzie reczna robota pod twój model 300?? Duzo!! Wedlug moich obliczen taniej bedzie z usa. Nawet jesli zaplaci za przesylke kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Ale to ręczna robota od podstaw z neirdzewki... U nas takei ceny są neistety nie ma gotowych grató i trzeba wysztko robić od podstaw :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Crush Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 czy zakładajac y-pipe musze wywalic kata ??, a co z badaniami technicznymi , czy przejdzie mi samochód takie badania ?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Crush Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 mam dobrego mechanika moze zrobił by mi to taniej , bo bylem w servisie i powiedzieli ze nie oni sie takich przeróbek nie podejma , stad moje pytanie czy mozna tym sobie zaszkodzic , mam na mysli te przerobki czy CAI moze negatywnie wpłynac na cos ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Crush Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 no i jeszcze jedno , ten filtr w CAI trzeba w czyms namaczac ??? i jak czesto trzeba to robic i jak czesto trzeba go wymieniac ?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Crush Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 z tego co widze na zdjeciach u Wielkiego Waca t o masz filtr zaraz za jednym z wiatraków od wentylatora , ten jest chyba od klimy , i to juz jest konice czy z filtra jeszcze wychodzi jakas rurka w dół , ale tam trzeba by sie przebic bo nie ma tam zadnej dziury !! Czy w kazdje chwili mozna przywrócic silnik do pierwotnego stany , czy to sa trwałe przeróbki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Namacasz go normalnie tak jak kazdy stozek, tzn. impregnujesz olejkiem... W naszym pylnym kraju najlepiej jest czyścić filtr nie żadziej jak co 15 tyś km, po każdym myciu wymaga on impregnacji (naoliwienia specjalnym olejkiem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Crush Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 PO MYCIU FILTRA ROZUMIEM CZYLI CO OK. 15 TYS. KM ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 tak jest. Ale wez to pod uwage że jest mało firm które sprzedają juz naoliwiony filtr, więc jak kupisz juz filtr to powinienś go naoliwić żeby w pełni filtrował w przeciwnym razie mozesz ukrucić zywot twoejgo silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 OK. Sluchaj. 1. Katalizatora wcale nie musisz usowac. Ja to zrobilem tylko po to aby zyskac te 2 gora 3 konie, no i dla odpowiedniego dzwieku na wydechu. 2. Jezeli zmienisz tylko y-pipe a zostawisz katalizator, badanie techniczne spokojnie przechodzisz. Wiedz tylko jedno!! W y-pipe sa zamontowane tzw w USA. przedkatalizatory. Dzialaja one tylko wowczas gdy silnik jest zimny. Tak wiec jak jedziesz na badanie spalin nagrzej tylko silnik i bedzie idealnie. 3. Takie przerobki jak CAI i y-pipe w niczym nie szkodza silnikowi. 4. Zawsze mozna powrocic do ustawien fabrycznych. 5. Ja mam CAI takiego typu w ktorym nie musialem nic wycinac ani przerabiac. Jezeli chcialbys CAI idacy do blotnika, wowczas musisz wycinac dziure. PS. Daj tylko znac to porobie Ci fotki mojego CAI, to zobaczysz co i jak wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Butryn Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Jesli CAI bedzie kosztowal 300 zl to ja bym tego nie robil... duzo nie zyskasz... max mojim zdaniem 2hp . . . mowia ze miedzy 5-8hp ale nigdy nie widzialem jeszcze wykresu.... wykres poprostu jest z glowy.... Y-Pipe to najlepsza inwestycja jaka moze byc za te pieniadze... Jesli chce ci sie czekac to ja wysylam do polski w Lipcu caly kontener na mienie przesiedlencze...meble i 2 samochody... chcesz to kupie y-pipe i wrzuce do kontenera... ale nie bedziesz mial az do polowy sierpnia... Pzd. Slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 WOW. do sierpnia?? Jak jak swoja zamowilem w warpspeed to jzu na drugi dzien wygladalem czy przed domem nie ma ciezarewki UPS-u :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Crush Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Butrym dzieki , ale sam jeszcze nie wiem , jesli zie zdecyduje to napewno skorzystam , ale dobrze ze mowisz ez CAi nie daje za duzo , dobrze wiedziec Wielki fotki znalazłem na forum tuningu , wydrukowałem je i pokaze mechanikowi i bardzi sie ciesze ze nie musiałes nic wycinac , bo ełasnie ocos takiego mi chodzi , tylko teraz sier zastanawiam czy jest sens CAI robic jesli tylko 2 KM miało by dodac to chyba nawet bym nie iodczuł tego ?? ale oki dziek za rady , zobaczymy za ile mi mechanik zrobił by cos takiego pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.