Gość jaceck Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Zastanawiam się nad zmianą mojej terenówki (mam daihatsu rocky) na coś lepszego. Zastanawiam sie nad Patrolem abo Cheeroke. Może jakieś drobne porady co wybrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Raczej polecałbym rajdy4x4.pl A jak chcesz tu zasięgnąć informacji to napisz cos więcej. Do czego ma ci to auto służyć? Raczej po czarnym czy na Kamczatke chcesz się wybrać. A może utopić go w torfowisku? Ogólnie Patrol ma duuuuużo lepsza opinię niż Cherokee. No i kwiestia rocznika. Czy peep ma być kanciak czy grand? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 jak chcesz go robić w teren to tylko patrol a jak nie,to tez patrol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 A czego sie spodziewac na forum nissana... A tak na powaznie na Saharze w tunezji nie uswiadczysz zadnej innej terenowki niz patrol albo land cruiser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Wszystko zależy od wersji samochodu i co chcesz zmotać. Cherokee ładnie chodzi , szczegolnie 2.8 CRD , tylko niestety dużo ropy żłopie ,wdrapie się wszędzie. Jeździłem automatem, bardzo wygodny samochód. Patrol -wiadomo, ma wszystko co terenówka powinna mieć. Jeśli chcesz coś motać to chyba Patrol. Zależy ile kasy chcesz wydać , jaki rocznik samochodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 widzę ze wszyscy koledzy odrazu mierzą w prawie nowe auta Cherokee ładnie chodzi , szczegolnie 2.8 CRD a kolega jaceck, nie podał nawet roczników aut... ubezpieczenia silnika 5,2 l w Cheeroke nie ma takiego silnika Cherokee... nawiększy był 4.0 a 5.2 był w Grand Ch. z mojego punktu widzenia i znajomości to jeśli Cherokee to tylko 2.5TD (silnik włoski VM 116KM 300Nm)... bardzo chwalony... Patrol 2.8TD - rzędowa 6 ale paliwozerna... 12 i lepiej... najlepszą opcją jest aby Kolega jaceck "dorwał" jeden i drugi wózek i osobiście porównał jak i co wygląda, jeździ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Ja bym jeszcze o pajero pomyslal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 pajero owszem ale tylko 2.8 TD bo 2.5 to nie wypal.. sypie sięco chwile to już lepeij Toyke Land Cruiser 90 2.4D lub lepiej 2.5 ze nie wspomnę o 3.0 (nawet tym 125KM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Bombel, cherokee ma silnik 2.1TD (zastąpiony 2.5TD) potem 2.5 benzyna i 4.0 benzyna natomiast grand cherokee ma w palecie 2.5TD (zastąpiony 3.1CRD) 4.0 benzyna, 5.2 benzyna i wspomnany przez ciebie 5.7 w jakiejśtopowej wersji a udowadniać ci nie będę bo mi się nie chce .. google i heja mimo wszystko byłbym za Toyotą Land Cruiser ... ale wszystko zależy od kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Jaceck - A dlaczego chcesz tego Rocky`ego wymieniać ? Przecież swoim wózkiem dojedziesz wszędzie :diabel: Patrole to dużo róznych modeli, silnikowych i przede wszystkim nadwoziowych. Myślisz chyba o krótkim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 SWAP?? no ba czytałem kiedyś o CJ (taki protoplasta Wranglera) z silnikim 5,7 V8 to bylo monstrum :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Ja bym Rocky'ego wymienił na Samuraja w miarę nowego lub Jimny. Obydwa wjadą wszędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzesiek13 Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Z tych dwóch jestem za patrolem. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość redwater Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 przeciez rocky to bardzo dzielna terenowka, sam o malo kiedys nie kupilem rocky-ego, ma dwa sztywne mosty na resorach (do 89 r), malo wazy, silnik 2,8 TD , czego chciec wiecej ? no chyba ze chcesz miec blokade roznicowki, ale to tez nie kazdy patrol ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Eee Rocky miał most z przodu? Wydawało mi sie że tylko Samuraj a Rocky niezależnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość redwater Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Konstrukcja samochodu oparta jest na drabinkowej ramie i stalowej karoserii oraz resorach piórowych. Zmieniono to dopiero w modelu Rocky Independent w roku 1993, w którym poszerzono rozstaw kół i wprowadzono niezależne przednie zawieszenie. żródło: http://daihatsu.glt.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Tych samochodów nie da się porównać. Róznice konstrukcyjne. Inna masa i wielkość, rama, mosty. Co do silników w Cherokee zalezy od rocznika XJ był produkowany 12 lat do 1996 i posiadał silniki: benzynowe 2,5 R4 i 4.0 R6, diesla 2,1 (renault) i 2,5 (VM) pozostałe silniki wymienione w temacie to silniki Granda (ZJ) 4.0 R6; 5.2 V8; 5.9 V8 i 2.5 diesel. Cherokee po '96 (KJ) posiadały silniki bezynowe 2.5 (totalna porażka) i 3.7 V6 i diesela 2.5 i 2.8 CRD. Grandy po '99 (WJ) 4.0; 4.7V8; 5.7 V8 i diesla 3.1 (VM) i 2.7 CRD (Merc ?). Patrola wszyscy znamy, co do cherokee to który miałby być XJ czy KJ? XJ diesla odradzam to hybrydy z innych aut , bezyna 4.0 dobry prosty silnik zawsze z automatem, jedyny minus to zużycie paliwa. Jedyny cherokee godny polecenia to KJ z 2.8 CRD, zuzycie palowa w normie i dobrze jeździ w automacie. Na żwirownie cherokee ok, na wyprawy, przeprawy zdecydowanie Patrol. P.S. Widziałem XJ-a przygotowanego do off-u, trzeba przeznaczyć dużo środków finansowych. Co do Partola to moim zdaniem piętą ahillesową jest silnik 2.8, totalna porażka jeżeli chodzi o osiągi . Silnika 3.0 nie polecam z wiadomych powodów. Pozdrawiam, Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ika74 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 wymienił na Samuraja w miarę nowego lub Jimny. jak tylko do zabawy to samurai 1,3....małe ,lekkie,wąskie- wjedzie wszedzie a jak gdzie wpadnie to sam go sobie wyciagniesz ....tylko ze miejsca w srodku tyle co we fiaciku (jezdze czymś takim czasami)... a na jimnego to niestety narzekaja ( a jak sie w salonie przyciśnie to potwierdzają niestety ) a tak pozatym to PATROL... albo kompletnie niepraktyczny,nieekonomiczny i fantastyczny WRANGLER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Do lasu H1 nie wjedzie :027: Chyba że przed nim drwale z piłami łańcuchowymi i spychacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 " do lasu nie wjedzie" - zostanie między drzewami, w Bieszczadach utonie, na asfalt też się nie nadaje, prowadzi się jak lotniskowiec. Dodam jeszcze, że w nim ciasno i głóśno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Jak sie przejedziesz to od razu zmienisz zdanie, ja jeżdziłem wersją cywina H1 z fotelam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Na szerokość w lesie H1, H2 to tragedia. Nie wjedziesz nigdzie. Po polach idzie jak burza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 ... i dobry w trawersach ( niski środek ciężkości ze względu na to że siedzisz obok ramy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Odwiecznym problemem jest to do czego ma samochód służyć.... Jeśłi do przepraw i mamy do dyspozycji jedynie seryjne bryki a nie jakąś ekstra zmotę to Samuraj wydyma wszystkich Patrol i cała reszta mastodontów utonie i tyle. Według mnei do przepraw szkoda prądu. Za to do wypraw to wszelkie autobusy są jak najbardziej OK. Wrangler jest super ale musi mieć rzędową 6 jeśłi nie V8 i trzeba praktycznei całe przeniesienie napędu wymienić na aftermarketowe zaczynając od mostów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Wranglera pędzi się V6 4.3l GM bo jest krótszy od R6 i lżejszy od V8 a mocy ma dostatek. Poza tym montuje się 4-biegowe skrzyne bo przy 33-35'' piątka i tak już nie wchodzi a skrzynia jest krótsza o 25cm co dla tylnego wału znaczy bardzo wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.