Gość MBL Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Wrangler "Rubicon" posiada w standardzie mosty Dana 44, blokadę mechanizmu różnicowego i LSD, opony 31" MT/R - na dobry początek to wystarczy... W salonach już jest Wrangler Unlimited cena od 100.000 pln netto w dieslu 2.8 crd (silnik z cherokee) skrzynia 5 automat lub 6 manual. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość góral Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 moim zdaniem patrol w teren a cherokee nadroge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 bo 2.5 to nie wypal.. sypie sięco chwile Przeleciałem na tym silniku 460 tyś i się z Tobą nie zgodzę Bardzo dobry motorek jak się o niego dba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Każde auto jest dobre jak się o niego dba - no chyba, że Galooper Cherokee w dieselu to tak nie zabardzo - zabiera się autu jego największy atut - moc, a Patrol to ciągnik jest. Co do osiągów to zawsze można sobie przełożenia w moście zmienić W Bieszczadach to jak cię fantazja poniesie to i Samuraja wkleisz w błoto po szyby. Ja bym sobie zostawił Rockiego i kupił Subaru Forestera do targania lawety z Rockym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 W Bieszczadach to jak cię fantazja poniesie to i Samuraja wkleisz w błoto po szyby. W Bieszczadach nie trzeba błota szukać .... Wystarczy ze lekko popada i już nigdzie się nie wiedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 No już nie przesadzaj - wjechać można wszędzie....... tylko nie zawsze wyjedziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 co do Cheerokeza to brakuje mu ramy, co jest jego minusem, no i brak normalnych blokad, oczywiscie wsio jest do zalozenia ale wiadomo $$$ Polecam forum fanatykow (Jeepnietych - jak o sobie mowia) http://jeep.org.pl - tam Ci wsio powiedza, dowiesz sie tez ze 4.0L rzedowa 6 pali - okolo 20-22 LPG (mikser, auto w automacie) Podobnie ponad 5 litrowe V8 z Grandow (tylko ze na sekwencji no i gorna granice szybciej osiagaja ) Swoja droga super zgrana z nich paczka na zlotach pojawia sie i po 50 autek... bylem na jednym i super zabawa byla Patrolem jechalem pare razy ale jako pasazer wiec sie nie wypowiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Jeśli Patrol, to na pewno nie wersja 2.8 bo to porażka, silnik bardzo wrażliwy na przegrzanie co skutkuje uszkodzeniem głowicy i/lub wybuchem. Lepiej jest z silnikiem 3.3 , a najlepiej to szukać 4.2 , niewysilony, wolnossący silnik nie do zajechania. Bardzo słabo dostępny w Europie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Czy patrol 2.8 mial ic? Czy tu tez nissan postanowil zaoszczedzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Czas przełamać stereotyp wadliwych głowic w 2.8 ..... Głowice padały ... zgadza się Tylko dlaczego :?: Patrol katowany w terenie , chłodnica zaklejona błotem Uszkodzone termostaty , ciągły but na autostradzie [ to nie wyścigówka ] Przegrzewają użytkownicy silniki na własne życzenie ..... ... a później krążą legendy na temat awaryjności głowic :/ Silnik 4.2 Zgadza się [ za***isty ] Tylko gdzie kupić podstawowe części eksploatacyjne :?: ..... o częściach naprawczych nawet nie wspominam [ chodzi o koszty ] 2.8 z interculerem sympatycznie jeździ , jest lekki co w terenie ma dużą zaletę ... i dostęp do części praktycznie bez ograniczeń Między motorem 2.8 a 4.2 jest 60 kg różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Czas przełamać stereotyp wadliwych głowic w 2.8 .....Głowice padały ... zgadza się Tylko dlaczego :?: Patrol katowany w terenie , chłodnica zaklejona błotem Uszkodzone termostaty , ciągły but na autostradzie [ to nie wyścigówka ] Przegrzewają użytkownicy silniki na własne życzenie ..... ... a później krążą legendy na temat awaryjności głowic :/ To się wszystko zgadza ... problem w tym, że żaden inny silnik w tych warunkach się tak nie zachowuje (nie wybucha) Więc opinię zyskał zasłużoną, buda w teren - silnik na bulwar . Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Taaa, żaden inny. Na własne oczy widziałem jak w terenie zajechali diesela mercedesa w G-klasie. Każdy silnik, jak kierowca nie ma pod sufitem, wybuchnie. Nie ma siły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 fakt że 2.8td w k60 jest delikatny i dośc awaryjny, wymaga specjalnego traktowania. Ale w porównaniu z 2.1td albo 2.5td w cherokee to i tak niezły wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MARO Y61 Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Jasne, że PATROL. Swojego zakupiłem całkiem niedawno ale już mnie bardzo do siebie przekonał, do tej pory jeździłem LR Discovery i na naprawy wydałem majątek, dużo gorsze prowadzenie. Jechałem też Cheeroke-m, nie ma co porównywać z Patrolem a nawet z LD. W teren idealny, na trasie super prowadzenie, przeciętny komfort resorowania, krótkie biegi i "szybki" wskaźnik paliwa przy jeździe ok. 140km/h na autostradzie spala 14l/100 2.8 TDI T6 130kM, fajnie wyprzedza, cichy w środku (Y61) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Kupić Terrano i zapodać mosty Patrolowe - prawie idealne rozwiązanie Rzekomo większość ludzi, którzy używają LR w terenie to mechanicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 fakt że 2.8td w k60 jest delikatny i dośc awaryjny, wymaga specjalnego traktowania.Ale w porównaniu z 2.1td albo 2.5td w cherokee to i tak niezły wybór Moim zdaniem opinia o silniku Pata wywodzi się z tego, że Pat z tym silnikiem jest mimo wszystko mułowaty. Większość uzytkowników Patrola to pospolici "szosowcy" ,którzy przesiedli się z osobówek. Aby go rozpędzić trzeba mu cisnąć po garach. Moim zdaniem z tego wynika jego awaryjność. Co do silników cherokee 2.1 td to silnik z renaulta 21, a 2.5td to VM. W jedny i w drugim przypadku to zły wybór. Silniki VM były wkładane do Iveco, Forda scorpio do cherokee, Voyagera (tam spisywał się najlepiej) i w wersji 3.1 do Granda Cherokee. Główna wadą jest osprzęt współpracujący z silnikiem . Drogi i często się sypie. Moim zdaniem jak cherokee to 4.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Legendy o bezawaryjności biorą się z dość małej idiotoodporności tego silnika (RD28T), czyli jak właściciel nie dba o auto, jeździ z zasyfioną chłodnicą, stosuje drutologię w przypadku visco i nie chce mu się wydawać 20 zyla na termostat od czasu do czasu to się silnik przegrzewa, a jakby jeszcze do tego dodać aluminiową głowicę to wychodzi mieszanka piorunująca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fiooolka Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 jaceck, jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o Cherokee to tak jak Grzechu polecam: jeep.org.pl/forum tam masz baaardzo dużo informacji i oczywiście zgadzam się z Grzechem, że jeepnięci są jak rodzina rajdy i wyprawy są naprawdę rewelacyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Tak to jest z każdą dziedziną motorsportu Nyskowcy też tak mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.