Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Patrol czy Cheeroke


Gość jaceck
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wrangler "Rubicon" posiada w standardzie mosty Dana 44, blokadę mechanizmu różnicowego i LSD, opony 31" MT/R - na dobry początek to wystarczy...

W salonach już jest Wrangler Unlimited cena od 100.000 pln netto w dieslu 2.8 crd (silnik z cherokee) skrzynia 5 automat lub 6 manual.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
bo 2.5 to nie wypal.. sypie sięco chwile

Przeleciałem na tym silniku 460 tyś i się z Tobą nie zgodzę

Bardzo dobry motorek jak się o niego dba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde auto jest dobre jak się o niego dba - no chyba, że Galooper :D

 

Cherokee w dieselu to tak nie zabardzo - zabiera się autu jego największy atut - moc, a Patrol to ciągnik jest. Co do osiągów to zawsze można sobie przełożenia w moście zmienić :D

 

W Bieszczadach to jak cię fantazja poniesie to i Samuraja wkleisz w błoto po szyby.

Ja bym sobie zostawił Rockiego i kupił Subaru Forestera do targania lawety z Rockym :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Bieszczadach to jak cię fantazja poniesie to i Samuraja wkleisz w błoto po szyby.

W Bieszczadach nie trzeba błota szukać ....

Wystarczy ze lekko popada i już nigdzie się nie wiedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do Cheerokeza to brakuje mu ramy, co jest jego minusem, no i brak normalnych blokad, oczywiscie wsio jest do zalozenia ale wiadomo $$$

Polecam forum fanatykow (Jeepnietych - jak o sobie mowia) http://jeep.org.pl - tam Ci wsio powiedza, dowiesz sie tez ze 4.0L rzedowa 6 pali - okolo 20-22 LPG (mikser, auto w automacie) Podobnie ponad 5 litrowe V8 z Grandow (tylko ze na sekwencji no i gorna granice szybciej osiagaja :D)

Swoja droga super zgrana z nich paczka :) na zlotach pojawia sie i po 50 autek... bylem na jednym i super zabawa byla :)

Patrolem jechalem pare razy ale jako pasazer wiec sie nie wypowiadam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Patrol, to na pewno nie wersja 2.8 bo to porażka, silnik bardzo wrażliwy na przegrzanie co skutkuje uszkodzeniem głowicy i/lub wybuchem.

Lepiej jest z silnikiem 3.3 , a najlepiej to szukać 4.2 , niewysilony, wolnossący silnik nie do zajechania. Bardzo słabo dostępny w Europie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas przełamać stereotyp wadliwych głowic w 2.8 .....

Głowice padały ... zgadza się

Tylko dlaczego :?:

Patrol katowany w terenie , chłodnica zaklejona błotem

Uszkodzone termostaty , ciągły but na autostradzie [ to nie wyścigówka ]

Przegrzewają użytkownicy silniki na własne życzenie .....

... a później krążą legendy na temat awaryjności głowic :/

 

Silnik 4.2

Zgadza się [ za***isty ]

Tylko gdzie kupić podstawowe części eksploatacyjne :?:

..... o częściach naprawczych nawet nie wspominam [ chodzi o koszty ]

 

2.8 z interculerem sympatycznie jeździ , jest lekki co w terenie ma dużą zaletę

... i dostęp do części praktycznie bez ograniczeń

 

Między motorem 2.8 a 4.2 jest 60 kg różnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas przełamać stereotyp wadliwych głowic w 2.8 .....

Głowice padały ... zgadza się

Tylko dlaczego :?:

Patrol katowany w terenie , chłodnica zaklejona błotem

Uszkodzone termostaty , ciągły but na autostradzie [ to nie wyścigówka ]

Przegrzewają użytkownicy silniki na własne życzenie .....

... a później krążą legendy na temat awaryjności głowic :/

To się wszystko zgadza ...

problem w tym, że żaden inny silnik w tych warunkach się tak nie zachowuje (nie wybucha)

Więc opinię zyskał zasłużoną, buda w teren - silnik na bulwar .

 

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa, żaden inny. Na własne oczy widziałem jak w terenie zajechali diesela mercedesa w G-klasie. Każdy silnik, jak kierowca nie ma pod sufitem, wybuchnie. Nie ma siły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MARO Y61

Jasne, że PATROL.

Swojego zakupiłem całkiem niedawno ale już mnie bardzo do siebie przekonał, do tej pory jeździłem LR Discovery i na naprawy wydałem majątek, dużo gorsze prowadzenie. Jechałem też Cheeroke-m, nie ma co porównywać z Patrolem a nawet z LD.

 

W teren idealny, na trasie super prowadzenie, przeciętny komfort resorowania, krótkie biegi i "szybki" wskaźnik paliwa :) przy jeździe ok. 140km/h na autostradzie spala 14l/100 2.8 TDI T6 130kM, fajnie wyprzedza, cichy w środku (Y61)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupić Terrano i zapodać mosty Patrolowe - prawie idealne rozwiązanie :D

 

Rzekomo większość ludzi, którzy używają LR w terenie to mechanicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
fakt że 2.8td w k60 jest delikatny i dośc awaryjny, wymaga specjalnego traktowania.

Ale w porównaniu z 2.1td albo 2.5td w cherokee to i tak niezły wybór

 

Moim zdaniem opinia o silniku Pata wywodzi się z tego, że Pat z tym silnikiem jest mimo wszystko mułowaty. Większość uzytkowników Patrola to pospolici "szosowcy" ,którzy przesiedli się z osobówek. Aby go rozpędzić trzeba mu cisnąć po garach. Moim zdaniem z tego wynika jego awaryjność.

Co do silników cherokee 2.1 td to silnik z renaulta 21, a 2.5td to VM. W jedny i w drugim przypadku to zły wybór. Silniki VM były wkładane do Iveco, Forda scorpio do cherokee, Voyagera (tam spisywał się najlepiej) i w wersji 3.1 do Granda Cherokee. Główna wadą jest osprzęt współpracujący z silnikiem . Drogi i często się sypie. Moim zdaniem jak cherokee to 4.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legendy o bezawaryjności biorą się z dość małej idiotoodporności tego silnika (RD28T), czyli jak właściciel nie dba o auto, jeździ z zasyfioną chłodnicą, stosuje drutologię w przypadku visco i nie chce mu się wydawać 20 zyla na termostat od czasu do czasu to się silnik przegrzewa, a jakby jeszcze do tego dodać aluminiową głowicę to wychodzi mieszanka piorunująca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

jaceck, jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o Cherokee to tak jak Grzechu polecam: jeep.org.pl/forum

tam masz baaardzo dużo informacji :) i oczywiście zgadzam się z Grzechem, że jeepnięci są jak rodzina :) rajdy i wyprawy są naprawdę rewelacyjne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...