VQPower Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Ja moją bez większych oporów na trasie Warszawa-Plońsk doszedłem do licznikowego 215 km/h. Gnałem za znajomego A4 1,8T i nie mógł mi odejść, a myślał że nie będzie miał problemu z objechaniem mojej Primerki. nissan to nissan. to nie byle autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość balt Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 Osobiście popieram darecki-ego. Jadąc swoją P11 SR20DE dostałem żółta kartę od Najwyższego. Suneliscie kiedyś ślizgiem po trawniku i jezdni przy prędkości 170 km/h nie mając za bardzo wpływu na to co sie dzieje? Dodam tylko że zdąrzyłem się zmieścić pomiędzy dwa tiry i wyhamowac w rowie. Uszkodzony jedynie tylny zderzak. Od tamtej pory nie rajcuje mnie szybka jazda (to już dwa lata) i patrzę z politawaniem na idiotów nie szanujących swego życia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arseci Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 KORZEN - bajki mozesz juz zaczac pisac, calkiem dobrze ci to wychodzi, 1.8T! balt - mow za siebie, tylko idiota mogl doprowadzic do takiej sytuacji! dziwia mnie niektore vmax 2.0 primerek... moja bez problemu zamyka 200, a to slabsza werjsa 116KM, najwiecej jechalem 210 na zimowkach, nie probowalem szybciej jedynie z rozsadku, a opony letnie tylko do 180, wiec tez lepiej nie ryzykowac! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Moja seryjna SR20De nie chciala jechać więcej jak 207km/h innym poposrtu tak licznik pokazuje. Najprosciej jest dokonać analizy prędkościomierz na hamowni, wówcza bład pomairowy nie przekracza 1,5 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kibs Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 kurcze ja moim monowtryskiem na gazie (1991 0 2,0) poleciałem 180 ale jak zobaczyłem że się cały gtrzęsie i lusterka zaraz odlecą to podarowałem sobie dalszą próbę, chociaż pod nogą jeszcze miałem..bałem sie ze ta trupiarnia nie wytrzyma,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Melek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 176 km/h i ok 4,5 k obr/min,mysle ze 190 by pocisnela,ale mam stracha i z pasazarem nie szaleje p11 2.0 td Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 176 km/h i ok 4,5 k obr/min,mysle ze 190 by pocisnela,ale mam stracha i z pasazarem nie szaleje p11 2.0 td 190 :shock: :shock: 2,0TD nigdy :!: Ja ostatnio swoja jechalem 178 wiecej sie nie dalo 8) . Chyba ze masz jakies przerobki. W danych fabrycznych pisze ze max. to 177km/h +/-2km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Melek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Ja ostatnio swoja jechalem 178 pamietasz ile miales obrotow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Melek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Co do przerobek to nie sadze by byly jakies,poprzedni wlasciciel to starszy pan,a na dodatek egzaminator prawa jazdy ale kto wie,jak wymienil silnik na nowke to mogl cos extra wmontowac hehe sprawdze na hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Ja ostatnio swoja jechalem 178 pamietasz ile miales obrotow? Cos okolo 4500-4700 nie pamietam dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Melek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Cos okolo 4500-4700 nie pamietam dokladnie to max silnika to te obroty? To dlaczego na nich niema czerwonego pola ze to juz max danger itd.? ja tu czegos nie kumam :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greger Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Ja równiez na A4 sprawdzałem swoją 1,6 16V LPG, 170-185 km/h mogę utrzymać, ale do Dortmundu w okolicy zagłębia Ruhry na gazie 203 km/h to był rekord, no to nara! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Cos okolo 4500-4700 nie pamietam dokladnie to max silnika to te obroty? To dlaczego na nich niema czerwonego pola ze to juz max danger itd.? ja tu czegos nie kumam :/ To na pewno nie max. Na chamowni jak rozbujaliśmy silnik pod czerwone pole na obrotomierzu to na liczniku miał 200 km/h z groszem. Myśle tylko, że w trasie przy prędkościach powyżej 170 km/h (na liczniku) opory powitrza są już dość znaczne i silnik nie ma już więcej mocy aby rozpędzić bardziej autko. Ja po wymianie przepływki rozpędziłem primerkę do 180 km/h na liczniku - 10 km/h lepiej jak na starej przepływce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 180km/h ladnie jak na takiego ciezkiego diselka :!: Mysle ze na odpowiednim wydechu bylo by jeszcze o 10km/h szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 180km/h ladnie jak na takiego ciezkiego diselka :!: Mysle ze na odpowiednim wydechu bylo by jeszcze o 10km/h szybciej Ale to było licznikowe 180 km/h - rzeczywista prędkość była na pewno mniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 mowa o licznikowej oczywiscie... Najlepiej porownać ja z ta podawana na hamowani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekB9 Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 180km/h ladnie jak na takiego ciezkiego diselka :!: Mysle ze na odpowiednim wydechu bylo by jeszcze o 10km/h szybciej 180 km/h (wskazania oczywiście licznika) jechałem spokojnie w Niemczech i na ich ropie nie były to maksymalne obroty i pedał gazu też nie był w podłodze. Za mną jechał kolega mercem 170. Ja go minęłem 190 jest moim zdaniem realną prędkością. Max może być ciut większy. W Polsce nie jechałem szybciej niż 140-150 jakoś nie rajcuje mnie szybka jazda po polskich drogach. W wakacje wybieram się na południe drogami niemieckimi może zrobię zdjęcie... Gorzej że boję się że mi np. opona trzaśnie, taki już strachliwy jestem :oops: , (180 jechałem przez około 10s potem zwolniłem do 140) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Ja swoja p10 1,6 na gazie 180kmh i nic wiecej :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 ja jeszcze nie mialem okazji pojechac na maxa, jak narazie 210 pod lekka gorke i sie ciagle rozpedzala 8) :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek32 Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Ja swoją na A4 zamknąłem 220 km/h, zmusiła mnie do tego okoliczność, a nie chęć sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 P11 1.6 - licznikowo okrągłe 200 kmh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 W 10 2.0 benzyna poszla w niemczech na atostradzie 210:) pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera.SLX.99 Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 1.6 na gazie 160km/h przy 4k obr/min więc chyba nieźle prawda ? Na trasie toruńskiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias-1981 Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Widze że panowie nie żałują nissanków a temat się rozwija. Bardzo dobrze, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PabloP Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Wszystko mozna panowie smigajcie i po 300 km/h tylko na tory do jazdy sportowej prosze a nie po drogach widzieliscie kiedys takich delikwentow zawinietych na drzewie lub rowie ja juz kilku ogladalem i to rowniez porozbijanych na autostradach w niemczech ktore akurat wedlug mnie nie sa znowu takie rewelacyjne tacy to sie nawet na dawcow nie zawsze nadaja ech a taka reklame jak stop wariatom drogowym widzieli ?? a co do chlopcow z Firmy to w polsce macie jeszcze dobrze w stanach ostatno kolega przekrecil 180 i pytanie bylo jedno czy ma licencie pilota po odpowiedzi nie kajdanki i pierdel a prawko przez szybke przez rok bedzie ogladal chcecie sie rozwalic wasz problem ale nie zabijajcie innych tylko dlatego zeby sprawdzic ile najczesciej stary samochod wyciagnie a teraz zeby dalej nie smucic to wyniki z toru calkiem calkiem obiecujace mimo ze automat (tryb S)letko w dol szybki prawy i prosta iii ..??? prawie 200 stowy bylo ale juz ryk straszny i tendencja do plywania po torze wiec odpuscilem szkoda zycia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.