Coobcio Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 SR20Di - Silniki występujące w Primerach P10 (90-93) oparte o jednopunktowy wtrysk paliwa, odcięcie na 6500obr.min, kolektor wydechowy żeliwny typu 4-2-1, stopnień sprężania 9,5:1 (tłoki wklęsłe), wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 240*/240* @ 9,5mm/9,5mm Wersa z katalizatorem: 116KM@6000 166Nm@4000 Wersja bez katalizatora: 120KM@6100 170Nm@4400 SR20De - Silniki występujące w Priemrze P10 od 94 roku, oparte o wielopunktowy wtrysk paliwa, wtryski 269cc/min, odcięcie na 6500obr.min, kolektor wydechowy żeliwny typu 4-1, stopnień sprężania 9,5:1 (tłoki wklęsłe) wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 240*/240* @ 9,5mm/9,5mm Wersja z katalizatorem spalin: 125KM@6100 176Nm@4800 Wersja bez katalizatora: 130KM@6100 180Nm@4800 SR20DE - Silniki występujące w Priemrze P10 GT w latach 91-96, oparte o wielopunktowy wtrysk paliwa, wtryski 269cc/min, odcięcie na 7500obr.min, rurowy kolektor wydechowy typu 4-2-1, wałek ssący o wyższych krzywkach, stopień sprężania 10:1 (tłoki płaskie) + zmieniony górny pierścień uszczelniający, wymiennik ciepła, zawory wydechowe o zwiększonej srednicy trzonka o 1mm (z sodem w środku), chłodnica oleju wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 248*/240* @ 10mm/9,5mm HIGH PORT(91-94): LOWPORT (94-96): Wersje z katalizatorem i bez: 150KM@6400 181Nm@4800 SR20DE - Silniki występujące w Sunnych i 100Nx GTi w stosunku do tych występujących w Primerze P10 GT różniły się jedynie nastawami w ECU oraz kolorem pokrywy zaworowej (szara), były dostępne tylko z kolektorem ssącym typu HIGH PORT (z przepustnica gazu na dole) wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 248*/240* @ 10mm/9,5mm Wersje z katalizatorem i bez: 143KM@6300 171Nm@4600 SR20DET - Turbodoładowane Silniki z czerwoną pokrywą zaworową montowane w 200SX S13 (wersja Japan i USA), turbosprężarka T25, wtryski 370cc/min, stopień spręzania 8,5:1, natrysk oleju na denka tłoka, mocniejsza pompa olejowa, chłodnica oleju wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 258*/248* @ 10,13mm/9,5mm 205KM@6000 275Nm@4000 Silniki z czarną pokrywą zaworową montowane w 200SX S14, turbosprzarka T25/T28, wtryski 370cc/min, zmienne fazy wałka ssącego (VTC), stopień spręzania 8,5:1, natrysk oleju na denka tłoka, mocniejsza pompa olejowa, chłodnica oleju wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 248*/248* @ 9,5mm/9,5mm 220KM@6000 275Nm@4800 Silniki z czerwoną pokrywą zaworową montowane w Sunny GTi-R na turbosprężarce i kompresorze T28, wtryski 444cc/min, ITB (4 przepustnice gazu fi 40mm), górny Intercooler, stopień sprężania 8,3:1 (okrągła komora spalania), natrysk oleju na denka tłoka, mocniejsza pompa olejowa, chłodnica oleju wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 256*/256* @ 10,13mm/10,13mm (manualna korekcja luzu) 227KM@6000 280Nm@4800 Silniki z czerwoną pokrywą zaworową montowane w Silvi S15, turbosprężarka T28/T-04B (Ball Bering), wtryski 480cc/min, zmienna faza wałka ssącego (VTC), stopień sprężania 8,5:1, natrysk oleju na denka tłoka, mocniejsza pompa olejowa, chłodnica oleju wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 248*/248* @ 9,5mm/9,5mm 250KM@6400 305Nm@4800 SR20DEH - Wielopunktowy wtrysk paliwa, wtryski 269cc/min, dźwigienki zaworowe z rolkami, odcięcie na 7100obr.min, żeliwny kolektor wydechowy typu 4-2-1, wałek ssący o wyższych krzywkach, stopień sprężania 10:1 (tłoki płaskie), wymiennik ciepła, katalizator spalin, chłodnica oleju wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 248*/240* @ 10mm/9,5mm Silniki występujące w Primerach GT P11 z czarna pokrywą zaworową 150KM@6300 181Nm@4800 Silniki występujące w Almerach GTi (słabsze nastawy ECU, srebrna pokrywa zaworowa) 143KM@6300 173Nm@4800 Silniki występujące w P11 (odcięcie 6500obr.min, kolektor wydechowy 4-1, mniej agresywny wałek ssący) wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 240*/240* @ 9,5mm/9,5mm 135KM@6000 181Nm@4800 SR20VE - wielopunktowy wtrysk paliwa, wtryski 315cc/min, zmienne fazy rozrządu na obu wałkach, odcięcie na 7500obr.min, rurowy kolektor wydechowy 4-2, stopień sprężania 10,3:1 lub wersja mocniejsza 11:1, mocniejsza pompa olejowa, chłodnica oleju Silniki występujące w japońskiej odmianie Nissana Priemra P11.144 187KM@7000 196Nm@6000 Silniki występujące w japońskiej odmianie Nissana Priemra P11.144 wyposażonych w skryznię biegów CVT (podniesiony stopień sprężania do 11:1), mocniejsza pompa olejowa, chłodnica oleju 204KM@7200 206Nm@5200 SR20VET - Turbodoładowany ze zmiennymi fazami rozrządu na obu wałkach, odcięcie na 7100obr.min, turbosprężarka T28/T-04B (ball bering), wtryski 480cc/min, natrysk oleju na denka tłoka, mocniejsza pompa olejowa, chłodnica oleju Silnik występuje w japońskiej wersji terenówki X-trail 280KM@6400 309Nm@3200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Nie wiem dlaczego ale w mojej Primerce GT (150KM) jest czerwona pokrywa zaworow ale oznaczenie na tylnej klapie SRDe (135KM). Wiem ze mogl je ktos wczesniej zmienic ale jest mocno sfatygowane i wyglada na oryginal. Czy ktos jest w stanie wyjasnic mi ta roznice ??? Dodam ze wpisaniu nr nadwozia do programu nissanowskiego, silnik (engine) jest oznaczony jako SR20DE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Prawdopodobmni byl robiony SWAP albo zmieniana buda. Albo co najbardziej prawdopodobne zmiana pokrywy zaworowej. Ps. DO ilu sie kręci twój silnik maksymalnie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość S.P.Q.R. Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 SR20Di - jednopunktowy wtrysk paliwa, odcięcie na 6500obr.min Wersa z katalizatorem 116KM@6000 166Nm@4000 Ja "niestety" jestem posiadaczem takiego silniczka w swoim LX-e. Cobcio co z tym "mulem" mozna zrobic oczywiscie nie zmieniajac silniczka hehehe , tak zeby poprawic osiagi mojego pudeleczka?? pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo78 Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Ja myśle że tuningowy standart. (zresztą poczytaj w dziale tuning, tam jest tego dużo) Stozek + dobry dolot zimniego powietrza Wydech od kolektora po końcowy tłumik A później to już EXTREMA TURBO itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość S.P.Q.R. Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Ja myśle że tuningowy standart. (zresztą poczytaj w dziale tuning, tam jest tego dużo) Storzek + dobry dolot zimniego powietrza Wydech od kolektora po końcowy tłumik A później to już EXTREMA TURBO itd. A jak ma sie stozek do podcisnieniowego LPG?? Chcialbym uniknac problemow z gasnieciem autka itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo78 Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Wiesz co ja wczoraj odpaliłem furkę na benzynie po 1,5 roku i dziwne bo na gazie z filtrem przytkanym na maxa silnik chodzi lux a na benzynie nie chce wogóle, wyjmę z przepustnicy filtr i wszystko jest OK. Mysle że trzeba by zwężkę montować w kanale powietrznym, niestety nie mam dośwadczeń ale zapewne niedługo takie zdobedę, tlko musze poprubowaću siebie Niedawno w ATŚ był opis zwężek sonicznych może to jest wyjście, jest to zwężka o wewnerznym kształcie stożka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 w silnikach SR20Di i De sweitnym rozwaizaniem jest walek ssący z modelu DE podnosi on moc w calej gorze. zarz napsize stosownego posta ze zdjeiceiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Silnik taki jak na zdjeciu + kolektor wydechowy 2-4 , obrotomierz do 9 tys obr/min, predkosciomierz do 240km/h. Wydaje mi sie ze wszystko to oryginal, sprowadzony z belgii. [/img] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 8 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2005 darek28, masz wszystko dokladnie tak jak ja, tzn. ze na 100 % to jest SR20DE, a co do znaczka na klapie, mozliwe ze byla wymieniana albo cos i poszla `uzywka` z modelu De. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 8 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2005 Mam taki znaczek i jestem ciekawy czy inne P10 GT maja to samo czy tez byly inne oznaczenia ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 Wszytkie P10 GT nawet 5cio dzwione miały takie seme oznaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 To mnie troche uspokoiles bo myslalem ze jakies kombinacje byly przy moim autku. A tak wyglada na to ze wszystko jak z fabryki . Mam nadzieje ze w miare szybko uporacie sie z tymi naklejkami Nissan Power team. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 Jak Przemo przyjedize do warszawy to bedizemy je projektować potem trzeba wkleic na forum warjanty ich... Dodam ze lepiej zoribc cos co sie zuca w oczy a nie dyskretne male gowneka, niech całą polska sie o nas dowie 8) Np. jak napotkamy n drodze jakiegoś Porshe Boxtera tego 2,7 literka w tip tronicu to trzeba mu pokaać kto rządzi :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 heh, no co do tego porshe to niezle by bylo... hehheh... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 Ja z seryjnym bokserem 2.7 z tiptronicemi nie mam większych problemów mam nadzieje ze wy także Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAMos Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 Malutkie sprostowanie....Wersja o mocy 130 KM ma chyba 173 Nm momentu....Ale to szczegol...Dzieki Coobcio za te wszystkie rady i za pomoc ludziom...Dalej zastanawiam sie nad Twoim walkiem bo nie wiem o ile wzrosnie mi spalanie...??Mozesz cos powiedziec na ten temat??Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 Przy normalnej ekspolatacji nie powionno specjalnie wzrosnąc spalanie dopiero jak wajesz maks po garach to wtedy silnik potrzebuje więcej poweitrza i paliwa... Coś za coś moc sie nei beirze z poweitrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 COOBCIO- mam rozumiec, ze jestes ze stolicy? moze podjade moja nadwaga na jakies ogledziny u ciebie- moze cos doradzisz? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 takie male pytanko- czy ktos jest w stanie okreslic ktory to z SR20 majac taki motor bez obudowy (wyjety z samochodu) ? np: pelny wtrysk, czerwone wtryski, szara pokrywa, kol. wydech. niby 4-2-1, bez turbiny, mala sonda, aparat zapl. z wmontowana cewka. takowy kupilem i gania z reszta od GT. :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 jest to 143 konny silnik pochodzący z Sunnego GTi albo z 100nx Gti. Poweidz czy aparat zaplonowy jset HITACHI ?? i jaki rok ? i warto sprwadzic walek ssacy ale na 90% to te przypadki wymienine powyzej, zresztą silnika z primki nie opdpalisz na alektonice z przimery GT czy sunnego czy 100nx :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2005 aparat sprawdze jutro- zalozylem stary bo ten kupiony mial 7 przewodow w jednej kostce a u mnie byly 2 kostki. tak na 75% to hitachi. czyli to jednak motor od primerki bo chce pracowac z ta elepstronika. zaraz ide sprawdzic walki. pokrywke tez zaloze stara- przyjemniej dla oka 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 20 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2005 niestety nie hitachi-to jest mitsub- nissan. :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2005 Aha to dziwne... Ja mam u sIebei Lucasa, w Sunnych GTI, Priemrach GT i 100nx występuje HITACHI, taki jaki ty mowisz też wystepjue - w katalogu Intercars maja wsyztkie trzy rodzaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 21 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2005 czyzby tylko producent wiedzial co kiedy i gdzie montowal w naszych niuniach ??? i do tego ta sonda z gwintem m 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.