Gość Piotrek_WAWA Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Witam. Trochę mnie irytuje dość przy długa gałka zmiany biegów w Primerze. Co sadzicie o pomyśle skrócenia jej ? Czy ktoś już się podjął takiego nietypowego zadania? Jak się zmienia biegi jak jest krótka? Pytam ponieważ bo upiłowaniu już nie ma odwrotu A nie chce się zdziwić grubo :zly2: Robił to ktoś? :036: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość margaz Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Ja mam skrocona galke i do tego jeszcze patent by Coobcio ala shot shifter cz jakos tam, i biegi wrzuca sie ciezej ale za to jest maly skok lewarka.Ogolnie super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek_WAWA Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Ja mam skrocona galke i do tego jeszcze patent by Coobcio ala shot shifter cz jakos tam, i biegi wrzuca sie ciezej ale za to jest maly skok lewarka.Ogolnie super Na czym polega ten patent? Bo jakoś nie mogę na forum znaleźć. Jak bardzo masz skróconą? Bo teraz pytanie o ile uciąć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość margaz Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Skrocilem okolo 4 centymetrow. a patent polega na przerobieniu lewarka ,luknij na ten link http://www.nissanklub.pl/...d=8&tid=18&p=60 [ Dodano: Sob 03 Mar, 2007 22:45 ] Badz tutaj http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=14486 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Cześć Piotrek, ja u siebie uciełem o cały gwint plus 2.5 cm tego grubego pręta,mam założoną taką gałke z allegro,powiem ci ze za***ista sprawa,całkiem inaczej sie biegi wrzuca,moim zdaniem jest bardziej precyzyjnie, nie ma duzych skoków i co za tym idzie jest wygodniej. Ja polecam skrócenie drążka,ale musisz wiedziec ze to nie taka łatwa sprawa,troche sie namachasz brzeszczotem bo to cholernie gruby pret. Nie próbuj gumówką bo iskrami zarypiesz sobie całe wnętrze,lepiej pomachac niż poźniej płakac... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adi1979 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Hej. Ja w swojej P10 również skróciłem dźwignie biegów, choć nie miałem tego w planie. Chciałem poprostu zmienić gałke, a że starej niemogłem w żaden sposób zdemontować, więc zostało tylko cięcie:) Zaryzykowałem i nie żałuje fajniej wygląda i wygodniej się operuje biegami:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 wygodniej się operuje biegami:) Jest różnica co? jak dla mnie za***ista, bo nie machasz takim cybugiem tylko masz normalną gałke jak w cywilizowanych niemcach.... :diabel2: zaraz mnie objadą że chwale niemieckie auta Osobiście polecam ten zabieg... :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 ja własnie dzisiaj to zrobiłem obciąłem cały gwin i jeszcza jakieś 3,5cm, super teraz sie zmienia biegi, załozyłem gałkę oryginalna pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Eden a jak założyłes orygalną gałke? Przeciez ona jest na gwint wkręcana,czy ją na coś wcisnełes?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 hehe ja bym też to zrobił ale zastanawiam się czy nie ma to wad np. ze jakiś bieg będzie ciężej zaskakiwał noi głupio mi tak wsiąść do samochodu z brzeszczotem i ciąć :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 hehe ja bym też to zrobił ale zastanawiam się czy nie ma to wad np. ze jakiś bieg będzie ciężej zaskakiwał noi głupio mi tak wsiąść do samochodu z brzeszczotem i ciąć :kosci: rżnij śmiało upitol ze 3-4 centy bedzie gites ,bo tak to wygląda jak dzwignia w kamazie ino nowy brzeszczot bo to twarde ścierwo jest i se weż jaką żabke albo francuza żeby trzymać wajche i piłować,gazete nabij wcześniej na drąga żeby opiłki nie zaśmiecały auta i powo :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 ja u siebie też uciąłem brzeszczotem , ale tak w połowie wysokości gałki , pręty zrobiłem na zakładke skręciłem to taką podkową do mocowania np pręta od piorunochronu i mogę sobie regulować długość drążka biegi troche ciężej wchodzą ale już się przyzwyczaiłem ! ogólnie super polecam ten zabieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Gringo na razie wcisnąłem na izolacje ale mam zamiar to jakims klejem potraktować, na razie sie nie rusza ale na pewno sie wyrobi wiec trzeba na jakis klej, w sunny zrobiłem na distal i trzyma do tej pory ;-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 gazete nabij wcześniej na drąga żeby opiłki nie zaśmiecały auta i powo Ja wlasnie tego nie zrobiłem i nasyfiłem sobie w aucie,powłaziły mi opiłki w każdą szczeline przy lewarku i tej niby skórce...ale da sie to jakos posprzatac,jak nie odkurzaczem to wezme magnes,albo spręzone powietrze... głupio mi tak wsiąść do samochodu z brzeszczotem i ciąć Chłopie nie ma co sie szczypac, wsiadasz,łapiesz wajche i lecisz....zanim sie obejżysz będziesz miał juz lewar jak w cywilizowanym aucie,a nie taki cybug... U mnie biegu wchodzą normalnie,nawet masz wrażenie że skrezynia zrobiła sie bardziej precyzyjna i działa jak "nowa" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Eden a jak założyłes orygalną gałke? Przeciez ona jest na gwint wkręcana,czy ją na coś wcisnełes?? No właśnie wie ktoś może jaki to gwint :?: . To po obcięciu można nagwintować i będzie jak oryginał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Dinodino ten pręt jest tak cholernie twardy że z nagwinotowaniem bedzie ciężko, ledwo co brzeszczotem dało się uciąć...po drugie zobacz jaka jest różnica w grubości pręta w miejscu gwinta a jaka jest ponizej gwinta....jest duża różnica wiec nie wiem czy az tyle udaloby ci się zciosać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Tak galka nie jest taka dluga Jezdze golfem III i P10 i nie widze roznicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 To zobacz sobie jak ładnie wygląda gałka np w Mondeo 2000 rok albo w Carismie 2000 rok...a po drugie ja wyrazam swoje zdanie na temat galki w P11, dla mnie to drąg jak w koparce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 albo w Carismie 2000 rok Jezeli jest taka sama jak w carismie przed liftem to jaka jest ta galka w primerze :027: A cari przed liftem ma taka galke ze mozna sobie oko wydlubac, a jak sie piatke wbija to mozna pasazera trafic. I tam skrocenie nie jest takie proste bo wsteczny jest podciagany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Cos mnie dzisiaj naszlo i upierdzielilem kawalek swojej galki, REWELACJA Przy okazji wypucowalem sobie pokrywe zaworow na "psie jajka" Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Jezeli jest taka sama jak w carismie przed liftem to jaka jest ta galka w primerze Siemanko, moj kolega ma Carisme z 2000 roku i gałeczka jest cyc malina...krociutka,to juz jest po lifcie... Przy okazji wypucowalem sobie pokrywe zaworow na "psie jajka" Tomek a jak i czym to zrobiłes? pochwal sie bo ja przymierzam się żeby swoją prysnąć na meksykańską czerwień,możesz podesłać fotki? tomasz.lewicki@vitapp.pl Z góry dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Cześć. Panowie wrzućcie fotki jak wygląda wnętrze po skróceniu drążka. Coraz bardziej nachodzi mnie ochota żeby to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Pokrywe mozna wypolerowac jakas pasta lekko scierna np tempo, albo automax. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Ale wypolerujesz ją na taki połysk? Bo tam troche babrania jest,duzo jakiś wnęk,otworków i podejżewam ze to nie jest takie proste,najlepiej niech sie Tomek wypowie. A co myślicie, lepiej jest pomalować na czerwono czy wypolerować? Dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 ja u siebie mam skróconą fabrycznie bo to wersja sportline i cięzką gałke nissan odlewaną ze stali nierdzewnej wygląda to tak: http://www.deviantart.com/deviation/49954694/ w almerze gti mialem dlugi drązek - w primce krótszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.