Gość Xzandafer Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 W USA i Japonii robią to wszystko tak: rozbierają caluteńkie auto do samej karoserii. Wewnątrz zostaje tylko: sama blacha, fotel kierowcy i kolumna kierownicy z kierowajką Nie ma nawet dmuchawy, a szyby są z plexi, heh! Szkoda, że nie dam rady na Bemowo pojechać, bo już ustawiłem się na nocne ściganie z kuplami od Hond po obwodowej - będzie w końcu g-tech więc sprawdzę jak się sprzęt sprawuje Co do tych mat wygłuszających to jak je ściągnąć??? Słyszałem, że trzeba rozgrzać albo posypać jakimś specjalnym proszkiem... :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Leon Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Nie wiem jak w nissanach, bo to użytkuję niedługi czas, ale w oplach mata wygłuszająca schodzi bez problemu (bo jest przyczepiana na haczyki ) I właśnie na przykładzie kolegi z Opel Klub Polska powiem, jak odchudzić można auto na wyścigi: - opróżnić bagażnik - wywalić kanapę i fotel pasażera - pozbyć się koła zapasowego - ściagnąć maty bitumiczne - zdjąć kołpaki (powaga!!) - zdjąć tylny zderzak - zdjąć tylne lampy - zdjąć przednią lewą (aut lżejsze i lepszy dopływ powietrza do stożka) - wywalić ze środka car audio włącznie z całą elektryką (tylko prob jak to zamontowac z powrotem) - płyny w aucie na niezbędnym minimum - zdjąć tapicerkę z drzwi Odchudzono o 230 kg (mniej więcej) efekt: przyspieszenie do 100 km/h lepsze o 1.3 sekundy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 A ja chłopaki wam powiem że na Felgach 16" do setki i na 400metró mialem o blisko poł sekundy gorsze czasy jak na stalówkach 14" Ps. Bardzo mi się podoba wasze profesjonalne podejscie do pryzgotowania sie na sezon - Xzandafer nie przejmój sie ze masz 1,4 to bardzo udana jednostka napędowa będziesz poprostu startowaćw klasie mini i już Z czasem ją ulepszysz troszkę :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koniu83 Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 witam! SAMI fajny ten Twój nissanek, ale moja sugestia: ściągnij naklejki z karoseri- napewno trochę ważą nie no- głupi żart:D a tak poważnie to fajna sprawa- tak odchudzone furki muszą niesamowicie śmigać, skoro już w serii jest za***iście... pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym odchudzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 a jak hamują ! Ja jak ze swojej krowy [pare grató wywalilem to stawnala w miejscu az sie rece na kierownicy uginały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 SAMI fajny ten Twój nissanek Dzieki A jak fajnie hucza w srodku taki maszynki!! A maty mozna zdjac na kilka sposobow - dlutkiem (nie polecam) Albo tak jak ja - http://photobucket.com/albums/y175/SamiSun...nt=9a0d3d69.jpg Czyli kupic suchy lod, wysypac, zmrozic, popukac pozniej mlotkiem jak juz bedzie na tych matach szron i samo odchodzi Wyczytalem to na stronce jakiejs gdzie chlopaki Sentre przygotowywali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 O kruccze piękan sprawa !! Wazyleś to maty ? Ps. o wiele prościej i przystępniej zrobić to za pomocą oplarki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 opalarka nie probowalem, zreszta nie mam takiego sprzetu ani doswiadczenia Maty z podlog wazyly chyba 4,3kg.. wiec nie tak duzo znowu. Ale zawsze cos Jeszcze mi zostaly resztki - zabraklo lodu. No i z po bokach, zastanawiam sie narazie jak przylozyc do tego ten suchy lod, przeciez nie bede go przytrzymywal rekoma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Worek foljowy wypelniony lodem przykleic tasma klejącą i niech sie chlodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 no tez mozna, ja myslalem zeby zrobic taka przegrodke z kartonu i tam to wsypac... troche kilo tego jeszcze tam pojdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 a skad taki lód bierzesz ? NA bemowo jesteś przygotowyny profesjonalnie -- Czy na twoją obecnośc można liczyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Na moja obecnosc mozna liczyc jak najbardziej A do profesjonalnego podejscia jeszcze sporo mi brakuje, ale obiecuje, ze bedzie coraz lepiej A suchy lod biore ze stoczni, tam jest taka firma jedna co to sprzedaje.. co ciekawe musialem na poczekaniu wymyslec jakas firme, bo nie sprzedaja osobom prywatnym no i za styropianowe opakowanie zaplacilem wiecej niz za zawartosc :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Kolejny etap pracy za mna - wszelkie pastiki z tylnej części auta wyfrunęły :wink: Jeszcze tylko podsufitka czeka na wywałke jeśli będę miał na to ochotę... i parę innych małych drobiazgów 8) Poza tym jeszcze wymieniłem kierownicę na mniejszą (30cm) i lżejszą oczywiście http://photobucket.com/albums/y119/xzandaf...nt=IMG_0886.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Ps. Zapraszam na pomair G-techem, moja koelga niejaki Michał aż tak dokadlnei nie wybebeszal Swojego Sunny 1,4 i do setki mial 9,78 (G-tech) a na bemowie wykrecił czas 17,23 sek on miał wielopunkt... Ciekawe jestem jak tobie pójdize :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 http://ridaz-unit.marymont.pl/forum/viewtopic.php?t=1322 Chołopaki z zaprzyjazionego klubu tak się rozprawili z najnowsza CORSĄ C GSI 0,4 porpawil sie spruint do 100km/h i tyel samo na 1/4 mili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Ps. Zapraszam na pomair G-techem, moja koelga niejaki Michał aż tak dokadlnei nie wybebeszal Swojego Sunny 1,4 i do setki mial 9,78 (G-tech) a na bemowie wykrecił czas 17,23 sek on miał wielopunkt... Ciekawe jestem jak tobie pójdize :roll: Pomiar G-Tech'iem zrobiony, oto wyniki: Szerszy opis tutaj --> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...84&start=45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 juz pogratulowałem, powiem Ci że jest się czym chwalić w klasie mini powinienś spokojnie się zamknąć w pierwszej dziesiatce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 No i wybebeszanie autka zdalo egzamin na bemowie Jak tylko znajde blisko jakas wage to ja podam, w specyfikacji DRAG i STREET Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Sami masz idalne porówannie do SZeryfa Sunnego GTI, on za wiele nie wybebeszył i wykrecił czas 15,7. To odchudzanie to super fajna sprawa. Twoje odchudzenie o 80kg to tak jakby dodanie 50KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 http://www.nissanperformancemag.com/december04/g20_racecar/ - wlasnie z tego artykulu sciagnalem pomysl jak zdjac wygluszenia Chlopaki niezle kombinuja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 G20 to odpoweidnik mojej Primery - Ile udało im się zdjąć ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Nie wiem, nie napisali chyba... i chyba nie wazyli tez bo pozniej klatke wstawiali, z klatka pewnie bedzie zwazony jak juz bezdie gotowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 No to odchudzania czesc dalsza - wzialem sie za wymontowywanie wygluszen miedzy komora silnikowa a pasazerska, szczerze mowiac jak zaczynalem to nie myslalem, ze tyle rzeczy trzeba bedzie z autka wyciagnac, a przeciez jeszcze wszystkiego nie zrobilem. Kiedy wczoraj skonczylem, autko wygladalo w srodku tak : Dzisiaj moze uda mi sie zrobic to do konca. Przy okazji moze oddam deske do flokowania, ale to sie jeszcze zobaczy. P.S. Ktos ma jakis pomysl na odchudzenie deski rozdzielczej?? [/img] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Eeeee... Po co ci deska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Deska z tego co wiem to chyba nie jest ciażka... JAk chcerz ją odchudzić to gdzie neigdzie można z niej podcinać niewidoczne i niepotrzebne elemnty. Robota widze żę super, profi, aż się prosi o Flakowanie i kubelkowy fotel wraz z jakimiś konkretnymi szelkami Przy tak zredukowanej, masie pojazdu będize czuć kazdego dodanego konia i będzie to miało odzwierciedlenei na wyścigach z dokładnym pomiarem czasu. W tym sezonei mam nadzieje ze wystartujesz SUNNYM ULRTA LIGHT co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.