Gość Przemo78 Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Tutaj możecie umieszczać sugestie co do zrzucania zbędnych kilogramów i pomiary wagowe swoich furek Ja mogę powiedzieć że kiedyś po wymontowaniu wszstkiego ze środka oprócz mojego fotelika moje NISMO ważyło 1070 kg przy seryjnych 1150 kg więc niby nic a jednak masa robi swoje Raz w życiu własnie wtedy udało mi się 325 objechac 170 kucy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Ja jak bylem na przegladzie technicznym to wyszła mi waga 1370kg z kolamia 16" nie wiem czy to z tym facetem wewnatrz czy bez niego. Trzeba zorganizować jakies wazenie naszych pojzadów :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo78 Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Myśle że najprościej było by pojechać do kolesi którzy ważą złom tam gdzie są wielkie wagi przemysłowe a po za tym to chyba tutaj gdzieś blisko wschodniego jest taka firma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 przemo, mankamentem naszego Nismo jest wlasnie zasrana WAGA, bo jakby nie patrzec, wazy od ch... Moj kolega z Olsztyna ma gti w rajdowej specyfikacji ( przygotowany pod puchar pzm ) z maksymalnym odchudzeniem nadwozia + klatka bezpieczenstwa... i co ?? 1100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo78 Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Zawsze na profesjonalne wyścigi można zdjąć tylny zderzak i tylną klapę i zacząć się odchudziać Ale profesjonalizm to masakra: laminat pleksa dziury w blachach heheeh to nie dla samochodów użytkowanych na codzień Po za tym jak to Coobcio podkreśla chodzi o zabawę i przyjemność a nie o jakieś wygrywanie bóg wie czego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 A moja K10 tylko 720... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Zawsze na profesjonalne wyścigi można zdjąć tylny zderzak i tylną klapę i zacząć się odchudziać ile taki zderzak wazy 3 kg?w koncu to sam plastik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2005 W mojej nyse tylny zderzak wazy prawie 7kg to jest duzo zwarzywszy na to ze ciezar jest na tylnej osi i nie potrzebnie odciaza przod a ponadto powoduje wieksze opory powietrza... Mysle ze bez niego da sie urwać jakieś 0,05 do 0,1 sekundy a to juz jest trochę Ja Tak sobie myslem zeby do Micry k10 wsadzić SR20DE i go maksymalnie wydlubać - wtedy zagroził bym nawet Mielcarkowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 8 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2005 Mysle ze bez niego da sie urwać jakieś 0,05 do 0,1 sekundy a to juz jest trochę jestes optymista Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 8 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2005 coobcio, niestety bez krotkiej skrzyni nie bardzo z mielcarkiem bys powalczyl nie ma jak przeniesc takiej mocy z wolnossacego na asfalt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strzelec Opublikowano 8 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2005 Jak kogoś stać to może zlecić wykonanie maski z włókien węglowych...niestety chyba do Nissanów nie ma gotowych elementów do kupienia, a jeżeli nawet są to pewnie ceny są niezachęcające...no ale pomysł jest - zawsze te pare kilo z maski ubędzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pio Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 Zawsze możecie walnąć szyby z Plexi, maske przednią, błotniki i tylną klape z Włókna węglowego. Napewno pare KG zejdzie, ale koszta już astronomiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strzelec Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 ale jazda takim autem staje się nieprzyjemna na codzień...to jest dobre na zawody, jak ktoś startuje na każdych zawodach i autem albo nie jeździ na codzień, albo ma cierpliwość do skłądania go do kupy po każdym wyścigu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 A KTOŚ WIE GDZIE MASKI ROBIĄ I JAKIE CENY!? NAMIARY PRIOSZE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 Fenomenalnie maski karbonowe w Ozorowie w Firmie DUO DAR, Maske do mnie wycienili na 1280zł namiary na te firme to: Krzysztof Żyłka tel. 604 089 500 A w Warszawie robia cos takiego na ulicy Modlińskiej, w tym samym miejscu robia ramu do rowerów gorskich oczywiscie też z KArbonu. Waga maski seryjnej to 21kg w moim przypadku a maski z Karbonu ponizej 4,5kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo78 Opublikowano 10 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 Ale nie trzeba wcale robić karbonowej wystarczy z żywicy, ona jest takze bardzo wytrzymała i do tego tez lekka (max ze 4 kg) więc po co bawić się w koszty jak i tak chodzi o to żeby na wyścigi jej urzywać a nie na codzień , choć znając życie tak pewnie by było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 ale Karbonik niesmowicie wyglada to taka bizutereja dal samochodu, ja tam wole podkladac te 2 i poł miesaca i cos takiego walnać mogę się załozyc ze kazdy będzie n to zwracac uwagę a do tego mam srebrny wóz i bedize slicznie kontrastowało z czarnym KARBONEM :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 10 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 ale Karbonik niesmowicie wyglada to taka bizutereja dal samochodu, ja tam wole podkladac te 2 i poł miesaca i cos takiego walnać mogę się załozyc ze kazdy będzie n to zwracac uwagę a do tego mam srebrny wóz i bedize slicznie kontrastowało z czarnym KARBONEM :idea:mi sie karbon nie podoba, ale fajne sa przezroczyste maski szczegolnie jak ktos ma podswitlenie silnika:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 10 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 najlepiejj przy tej przeźroczystej masce to mieć wypolerowany silniczek i troche chormu:P to bylby efekt . chociaż ja tam wole standardową maske :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo78 Opublikowano 11 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2005 Wszystko OK ale tu chodzi o kilogramy a nie LANS No nie tak to nie ma być fajne i super wyglądać tylko ma spełniać swoje zadanie, po za tym Carbon zawsze mozna pomalować , i właśnie laminat jest do tego lepszy Wczoraj latałem bez połowy tylnych siedzeń i nie powiem żeby nie mialo to wpływu na przyspieszenia, miało i to znaczacy, szkoda że nie mogłem sprawdzić przyspieszenia na benzynie ;(, ale jednak nawet jesli jest to 10 kilo to już ma to znaczny wpływ Stosunek masy do mocy zmiania się znacznie więc zmian w przyspieszaniu też można sie spodziewać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bort Opublikowano 11 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2005 Jeśli każde 10 kilo ma znaczny wpływ, to jakbym posadził Coobcia za kierownią mojej Almerki, to do 100 powinien wyciągnąć blisko 9,5 s A może jeszcze mniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo78 Opublikowano 11 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2005 No ja chyba jeszcze mniej od niego waże, :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 A ja jestem ciekawy o ile polepszaja sie czasy przy zbiciu np 20-30 kg ??? Czy jest wogole jakas roznica przy tak malej zmianie ciezaru samochodu czy jakiekolwiek odczuwalne zmiany zaczynaja sie dopiero od 50 kg ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 Wlasnie znlazlem wydruk z wazenia swojego autka - 1400kg i nie wiem czy wiezyc temu wynikowi czy mieli cos nie tak z waga ??? Troche duzo jak dla mnie :? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 Stary mi wyszlo na kołąch 16 cali 1370 kg to dane jakis z d*py... moja katalogowa masa to 1250kg a twoja 1200kg, ps fakt faktem ze benzyna, oleje, plyn chlodznacy, plyhc hamulcowy troche wazy ale aż tyle :?: U mnie jest kolosalna roznica jak jade sam a jak ze swoaj wazaca 52kg misią kolosalna jest róznica :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.