Zell Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 dawno tu nic nie bylo, no to się pochwale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 No gratki stary najmocniejsza ALMA GTi... z Reguły seryjne egzemplarze nie przekraczają 170Nm a tu proszę takie gifty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 To i ja sie pochwale tylko nie wiem czy jest czym. Zero modow przeprowadzonych przeze mnie, poprzedni wlasciciel - hmmm..?, nie wiem. Troche za malo niutkow 170/178 ale moc trzyma wzorowo. No i to kolanko miedzy 3 a 4,5 tys obr troche duze??? prosze fochowcow o opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szadi Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 To i ja narazie seria ale w jesienne chłodne dni coś ruszę. Planuje dolot i wydech, potem zobaczymy jak z kaśką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Dawno nic nie pisalem to moge wykres wrzucic - porownanie stanu przed wydechem (ale juz bez obu katalizatorow i ze stozkiem) i po jego zalozeniu (listopad 2006). Obecnie powinno byc troche lepiej ale po ostatnich zabawach nie hamowalem autka: pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 No to czas odświrzyć nieco ten nieużywany dział tak więc zamieszczajta, ja od siebie mam sztuk 3: Moje czerwone Maleństwo czyli Sunny GTi w którym dokonałem: Pełna obróbka głowicy z opcją rozciągania gniazd i przekątowania/odelżenia zaworów + tłoki z SR16VE + kolektor SSAC 4-2-1 + wydech EL-tec 63,5mm przelot na jednym tłumiku + większe wtryski z 200SX S14 i strojonko ECU masterem wraz z doregulowaniem rozrządu zębatkami Vision: Kelvina Primera P10GT z Home Made turbo Suszarka z 200SX S14, wtryski też z S14 do tego chuński kolektor wydechowy, jakiś gruby wydech i IC z przodu + coobciowe strojonko ECU majstrem i oto efekt przy doładowaniu 0,6 spadającym do 0,4: xTomka P10 GT SWAP na SR20VE: Dolocik zimny z nadkola fi 80mm do tego mojego patentu bezzwęrzkowa przepływka, strojonko ECUm, kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC no i wydeszek przelocik fi 63,5mm z Coobciowej srebrnej primy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Twoje drugie, czerwone, już nie maleństwo, mówi dziękuję. 2008-14-ka i 205 KM :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Jest i mój, moment ok, ale moc :583: :583: :583: ,widać ewidentną dużą dziurę w mocy i momencie? Jakieś rady panowie, Coobcia już znam. Wyniki: Power:135,6 przy 6142 obr./min. Moment:188 przy 4686 obr./min. Odcinka:6784 obr./min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 dłubaninki początki i efekt (wyjściowo był to 90 konny niemiec) [ Dodano: Sro 15 Paź, 2008 15:15 ] nie wiem dlaczego na piątym biegu do końca nie chciała się kręcić a byłoby jeszcze więcej,cóż - nie jest i tak źle jak na początek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 eszi moze zacznij od wymiany swiec i filtrów. Jak masz stozek to moze jest juz do prania?? Bombel świeczki(5-tki) oglądaliśmy u Coobcia i jeszcze nie czas na nie, co do filtrów:paliwa nówka filtron, stożek upiorę bo może faktycznie jest uj...ny. A najbardziej nurtuje mnie to,że moment poszedł w górę 15 Nm w stosunku do serii, przy niższych obrotach. Moc praktycznie chyba w ogóle nie poszła, bo raptem 5 KM przy wyższych obrotach.Może ten seryjny wydech mnie blokuje z mocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 już ci mówiłem to nie jest wina filtra... Jak już to: - Nieszczelność miedzy przepływką a przepustnicą - Słaba pompa paliwa Ten dołek to efekt zbyt ubogiej mieszanki... To samo miał GREG76, jego wykresy masz na pierwszej stronie tego wątku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 już ci mówiłem to nie jest wina filtra... Jak już to:- Nieszczelność miedzy przepływką a przepustnicą - Słaba pompa paliwa Ten dołek to efekt zbyt ubogiej mieszanki... To samo miał GREG76, jego wykresy masz na pierwszej stronie tego wątku Spoko Prezesie sprawdze szystko dokładnie, przy praniu stożka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Tutaj masz Grega76 po dolaniu wachy power guzikiem: dołek mniejszy ale dalej brakuje... Więc nie zawracaj sobie głowy dochodzeniami, masz tutaj przykład GREGA76 na nowym wydeszku 2,5cala przelot dodał mu ok 12KM i 11Nm (wczesniej nie miał kata i końcowy przelotowy) ale na niesprawnym układzie paliwowym jeszcze pogłebił dołek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 u mnie w P11 wyszło dzisiaj w kreatorze 157,3 hp /180 nm / shift 64 vmax 232 czyli po samym kolektorze i przyspieszonym zapłonie... niestety obstawiam że wydech od Tomali jest delikatnie mówiąc spierdolony :< , ale zważywszy na to ze seryjne GT nie mają 150 koni to moje 157 to wynik całkiem w cipkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Zgadza się, na starym motorze czerwona miała około 140KM@180Nm, jak dobrze pamiętam. Kiedyś zamieszczę wszystkie poprzednie wykresy z historii czerwonej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 u mnie w P11 wyszło dzisiaj w kreatorze 157,3 hp /180 nm / shift 64 vmax 232 czyli po samym kolektorze i przyspieszonym zapłonie... niestety obstawiam że wydech od Tomali jest delikatnie mówiąc spierdolony :< , ale zważywszy na to ze seryjne GT nie mają 150 koni to moje 157 to wynik całkiem w cipkę No to ja w SR20De uzyskałem 188 Nm i to przy niższych obrotach niż seryjny , gorzej moc :/ ale fakt wydech to prawie seria. Chyba wskoczy Walbro, może doleje to gdzie braknie bez regulatora. Niestety nie wiem, jak wyglądały seryjne parametry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 u mnie w P11 wyszło dzisiaj w kreatorze 157,3 hp /180 nm / shift 64 vmax 232 ooo, w końcu się zważył To jednak wałeczków nie ma na pokładzie Jak na taka moc to ta Primera nieźle się zbiera się zbiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 u mnie w P11 wyszło dzisiaj w kreatorze 157,3 hp /180 nm / shift 64 vmax 232 ooo, w końcu się zważył To jednak wałeczków nie ma na pokładzie Jak na taka moc to ta Primera nieźle się zbiera się zbiera. zacząłem od zawiasu, hamulców, sprzęgła, itp... dopiero teraz nadszedł czas na moce... zaczynamy od 157,3 /180 nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 (edytowane) PMW Niezły początek, konkurencja rośnie w siłę Spotkajmy się przyjemnościowo z kevinem i z Tobą w Borsku Jak widzisz, mocniejszych też zapraszam Nie obiecuję, ale z czerwoną też popracuję :diabel2: Już nie ma żadnych naklejek No i to co obiecałem, i pasuje do tego tematu: Pierwszy motor SR20DE, który zajechałem jak idiota w Słupsku na Sylwestra :029: Drugi sam się zepsuł po 1000 km :< To był SR20DEH ale...niestety padło totalne No i trzecia odsłona w dwóch podejściach/sorry za powtórkę/, ale zależy mi na historii serduszka czerwonej. To już Coobciowy SR20VE po przelotowym wydechu ze srebrnej i chińskim kolektorze oraz przepływce by Coobcio : A teraz ten sam SR20VE po wymianie stożka i odcince na 8200 : Kolejna odsłona tego samego SR20VE/już w rudej/ po zamontowaniu wałków z SR16VE i skróceniu dolotu Tak więc ścieżka mocy: 144,5 -> 139,9 -> 190,7 -> 205,4 -> 213,0 KM ścieżka momentu obr: 180,4 -> 185,9 -> 214,8 -> 214,0 -> 227,0 Nm Edytowane 16 Marca 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Strzała! Panowie dzisiaj byłem w Energy Gas na ul. Ostrobramskiej, będzie tam za kilka dni hamownia z klimatyzacją itd., rozmawiałem dzisiaj z szefem i jak dla nas to za 50 zł, mamy 2 pomiary. Uważam że do Kreatora jest ch...owy dojazd, a tu mamy parking i super dojazd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 konkurencja rośnie w siłę ja nie zamierzam konkurować... auto robię dla siebie bo i tak jest milion 3x szybszych aut ... moje nie musi być najszybsze i mieć najwięcej koni, ma tylko dawać mi frajdę z jazdy... owszem można poprawić to i tamto ale nie za wszelką cenę i oczywiście w granicach zdrowego rozsądku... ... i nie zamierzam startować na 1/4 bo to nie ten poziom umiejętności - szkoda zupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Spotkajmy się przyjemnościowo O żadnych wyścigach nie było mowy A zdrowy rozsądek mówi, żeby była N/A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Moc ok ale moment nie zachwyca. Coś jest nie tak. Co do wydechów Tomali to u mnie wykres prezentował się następująco. Seria i odetkana seria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Panowie, bardzo ładne wykresy. Dużo lepiej niż seria, o czym przekonała mnie in minus, czarna xkarola, która niestety serii nie trzyma-136KM, ale jest świeży motor i jeszcze pogrzebiemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.