Gość PMW Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Dużo lepiej niż seria ja bym tego tak nie nazwał :> w moim przypadku to jest wykres serii, seryjny dolot, no może poza kolektorem wydechowym, i pseudo-sportowym wydechem na którym zostałem oszukany... :028: dodam raz jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 PMW Sprawdz u siebie ciśnienie paliwa, masz typowy obiaw niedolanego dołu... xtomek Ten pomiar przy 200KM to był po wymianie starego mega zasyfionego i zardzewialego stożka co ledwo co przepuszczał powietrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Nasze graty dają nam frajdę, a twoja czarna jest the best/wygląd i wnetrze Popracujemy, zobaczymy co wyjdzie. Może nie musżą być najszybsze i najmocniejsze, ale sa wspaniałe Dzieki, że się pokazałeś na hamowni. [ Dodano: Pon 20 Paź, 2008 20:47 ] coobcio, a kto Cię namówił na rajd po stożęk, wiedziałem, policzyłem te 7% plus. I się sprawdziło. A jak zasysa, to....słychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Mam plan jak shamować mojego automata ciekawe czy spodoba się on panu on hamowania a więc: Sprawdziłem na drodze że jak jadę na zblokowanym III biegu od 115km/h w górę to nie zrzuci na II tak więć pomiar bym miał od 120 do 210km/h czyli od jakiś 4000 do 7000 obr.min - wartość maks Nm i maks KM powinna się mieścić w tym przedziale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 pakuj te skrzynke przecież to nie rzeźba :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 No chyba czas odświerzyć temat. Zaraz będzie morski Coobcia i nowa czerwona do shamowania. Per ardua ad astra :diabel2: Już nigdy nie będę jechał grupowo. Nowa czerwona będzie miała 220/220. :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 A to i ja się w tym temacie pochwalę... Nadal co prawda mój stary wykres, ale wkrótce będzie nowy jak tylko po montujemy nowe gadżety. Tak więc 0,8 Bara = Autko aktualnie jeździ na 1.1 bata, więc szacuję moc na ponad 300KM... Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 A to i ja się w tym temacie pochwalę... Nadal co prawda mój stary wykres, ale wkrótce będzie nowy jak tylko po montujemy nowe gadżety. Tak więc 0,8 Bara = Autko aktualnie jeździ na 1.1 bata, więc szacuję moc na ponad 300KM... Piotrek. No, no. To żeś w Nissanach pojechał. Jak Ci powiem, że zazdroszczę, to chyba uwierzysz. Pozdro od czerwonej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 No, no. To żeś w Nissanach pojechał. Jak Ci powiem, że zazdroszczę, to chyba uwierzysz. Pozdro od czerwonej. Dzięki stary! To nie był mój cel, żeby ludzie zazdrościli, ale to miłe, że doceniasz mój wysiłek... Włożyłem go więcej niż kasy... a jeszcze trochę przede mną. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 No to i ja wykresa wklejam, mój 200SX z nieszczelnością po stronie tłoczącej (chyba wiem gdzie puszcza), odpowiednio wykres 0,75-0,85bara i okolice 1 bara z wachaniami do 0,88: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 No to i ja wykresa wklejam, mój 200SX z nieszczelnością po stronie tłoczącej (chyba wiem gdzie puszcza), odpowiednio wykres 0,75-0,85bara i okolice 1 bara z wachaniami do 0,88: Ey!! Papugujesz moc! Tak się nie bawimy! P.S. Przywiozłeś tą skrzynię, podrzucił ją Czarek? Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 No cóż, gratulacje dla morskiej przy otwartej kurtynie ... i nadzieja że turbo SR20VE, nowa czerwona dołączy do klubu 300!!! Już teraz trzeba pomyśleć o 205-kach na przód. Toyasy 195x40xR15 do upalania na przodzie nie dają rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 No cóż, gratulacje dla morskiej przy otwartej kurtynie ... i nadzieja że turbo SR20VE, nowa czerwona dołączy do klubu 300!!! Już teraz trzeba pomyśleć o 205-kach na przód. Toyasy 195x40xR15 do upalania na przodzie nie dają rady. Ja mam 215 i momentami jest za mało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Ja mam 215 i momentami jest za mało... No to w czerwonej szerokie nadkola trzeba zrobić. Dosyć trudno na 195 wystartować z 4000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 No i cyferki znowu w górę idą: Zmieniłem wałki na HKS step 2 264... DOładowanie dalej w granicach 1 bara z tym że chwilowe przeładowanie było do 1,15... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heko Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) Pozwolę sobie wrzucić wykresik mojego Pickupa ..na boxie, fajny przebieg momentu w całym zakresie..od początku + 20 do 30 Nm Edytowane 24 Września 2009 przez heko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 ojoj ale późno wstaje suszarka jak na diesela - w nissanie to norma Katy obowiązkowo won Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heko Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 ojoj ale późno wstaje suszarka jak na diesela - w nissanie to norma Katy obowiązkowo won ...no cóż...dla mnie to też dziwny przebieg,ale skoro Nissan tak ma...a co do katów..jak je wyrżne, to suszarka będzie do opanowania..bo w Fordach mam inne doswiadczenia..i czy tu w ogóle jest prekat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 w Almerahc 2,2 Di pierwszy mod zamiast chipa to albo wytluczenia kata albo najlepiej cały luźniejszy wydech w tym drugim przypadku dochodzi do 10KM i 30Nm i suszara pełen ciąg daje już od 2000... Samo wywalenie maks wartości mniej poprawia ale najważniejsze że ciąg też jest od tych 2000... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heko Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 ...no to wrzucę ostatnią Nawarkę na RedBoxie...wyjątkowo mocna w serii...zazwyczaj maja ok.155KM:rofl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nurek86 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 (edytowane) Siema, widzę że już dawno nikt nic nie wrzucał, zamieszczam to, czego Coobcio dokonał w mojej P11 2.0 SR20De. Dodam, że został zmieniony wałek ssący od GT, mod rozrządu i przyspieszenie zapłonu. Edytowane 11 Marca 2012 przez Nurek86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skiba1929 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Szeryfa Sunny GTI Stan na dzień 5 marca 2005 Wykres lepszy po wyciągniaciu zwęrzki z ukl. dolotowego Zmiany: - przyspieszony zapłon - brak katalizatora - koncowy tlumik Ulter - zwiękoszne cinienie na wtryskach Szeryfa Sunny GTI Stan od 8 marca 2005 Zmiany: - to co poprzednio+ - wydech o średnicy 55mm - koncowy tłumik Remus - porting kolektora wydechowego Pomiary z G-techa Pro: 0-60mph w 8,09sek (na zwęrzce) Ile może kosztować chiptuning nissana x-triala 2.2 cDi i co można wycisnąż z obecnych 135KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 http://www.profituning.sk/chiping/index.htm polecam strone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Siema, widzę że już dawno nikt nic nie wrzucał, zamieszczam to, czego Coobcio dokonał w mojej P11 2.0 SR20De. Dodam, że został zmieniony wałek ssący od GT, mod rozrządu i przyspieszenie zapłonu. Jak tam spalanie się prezentuje po zabiegu zwiększania mocy ? Auto nadal cieszy czy jest już mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heko Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 ...Kaśka 2.0dci 150KM z wyciętym dpf ....zaskoczył mnie brak odcinki i ciągły wzrost mocy, nawet pow 5000obr!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.