Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Osiągi, mody i wykresy z hamowni naszych Nismo


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W tym dziale bedziemy zamieszczac aktualne wykresy z hamowni naszych bolidów.

 

Jak ktos jest zainteresowany to jestem w stanie zalatwic pomiary w cenie 40-50zł w zalerzności od ilości aut, hamować nas bedzie Maciek Grabowski, jego hamownia mieści się na ul. Mineralne 21 (OKĘCIE)

 

Więcej Info: http://www.grabowski.com.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STAN POCZĄTKOWY

primera_12_2003.jpg

 

Wynik po następujących modyikacjach:

- usunięty katalizator

- przyspiesozny zapłon

 

 

 

STAN DO PAŹDZIERNIKA 2004

doladdynamiczne.jpg

 

Wynik po następujących modyikacjach:

- obrobka glowicy

- koelktor wydechowy z SR20DE

- wydech 2" przelot

- dolot z doładowaniem dynamicznym :!:

- zapłon 18 przd GPM

- usuniety EGR

 

Rezultaty na lotnisku Bemowo z września:

0-400m w 15,950sek oraz prędkość po tym dystansie 142km/h

 

Pomiary z G-techa Pro:

0-60mph w 7,41sek

0-400m w 16,03sek oraz prędkość po tym dystansie 88,5mph = 140km/h

 

 

 

STAN DO STYCZNIA 2005

7coobciowoz1.jpg

 

Wynik po następujących modyikacjach:

- to co poprzednio +

- wałek ssacy z SR20DE

- Power Button (wzbogacona mieszanka paliwowa)

- zwiększone cisnienie paliwa na wtryskach

- przerobiony przepływomierz poweitrza (lejkowy kształt)

- przerobiona przepustnica gazu (otwiera sie do konca)

- Seryjny dolot z doladowaniem dynamicznym

- wydech 2,25 full przelot ze srodkowym tlumikiem (jako komora rozprerzajaca)

 

Pomiary z G-techa Pro:

0-60mph w 6,69sek

0-400m w 15,28sek oraz prędkość po tym dystansie 95mph = 152km/h

 

19 MAJA 2005 TURBO ON BOARD (0,3 BARA = 4,35PSI)

CoobcioTurbo04na02.jpg

 

Wynik po następujących modyikacjach:

- to co poprzednio +

- Turbo Garret T3

- Downpipe 2,5"

- wtryski 370cc z 200SX S14

- stożkowy filtr powietrza

- orurowanie tłoczące do IC 2 od IC 2,5"

- InterCooler from IVECO 4cm grubości

 

Auto smiga o wiele lepiej, doładowanie 0,3 bara w piku dochodzi do 0,4, sprzęgło EXEDY nie daje rady :oops:

 

1 CZERWCA 2005 TURBO popraweczki...

CoobcioTurbo1.06.2005.jpg

 

Zmiany:

- zastąpienie gumowego kolanka (przy przepustnicy gazu) na odpowiednik metalowy

- Nowe mocowanie filtra stożkowego

 

Niestety męczą mnie problemy z nieszczelnością - prawdopodobnie spadek cisnienia doaldowania jest spowodowany popękanym kolektorem wydechowym który ucierpiał w wyniku wypadku - cholera jasna no... Ale będize o wiele lepiej wyspawam coś własno ręcznie :P

 

2 GRUDNIA 2005 TURBO popraweczki cd...

201KM274NM.jpg

 

Zmiany:

- SMT6

- pompa paliwa WALBRO HP 255l/h

- regulator ciśnienia paliwa F1Z

- downpipe 70mm

- BLOW OFF VTG BIG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Szeryfa Sunny GTI Stan na dzień 5 marca 2005

 

szeryf1.gif

Wykres lepszy po wyciągniaciu zwęrzki z ukl. dolotowego

 

Zmiany:

- przyspieszony zapłon

- brak katalizatora

- koncowy tlumik Ulter

- zwiękoszne cinienie na wtryskach

 

 

 

Szeryfa Sunny GTI Stan od 8 marca 2005

szeryf2.jpg

 

Zmiany:

- to co poprzednio+

- wydech o średnicy 55mm

- koncowy tłumik Remus

- porting kolektora wydechowego

 

Pomiary z G-techa Pro:

0-60mph w 8,09sek (na zwęrzce)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GRE Almera GTI Stan do Grudzienia 2004

 

alm2.gif

 

Zmiany:

- przyspieszony zapłon

- brak katalizatora

- koncowy tlumik sportowy

- sporotwy filtr poweitrza

- wałki Henrich

 

GRE Almera GTI Stan do 10 Marca 2005

 

alm1.gif

 

Zmiany:

- to co poprzednio +

- obróbka głowicy i kolektorów by Motoexpres

 

NIESTETY NIE POSIADAM WYKRESU PO ZAMONTOWANIU I ZESTROJENIU ZA POMOCĄ SMT6

 

TURBO GRE od 1 maja (Bemowo 1/4 mile)

 

GreTurbo205Km.JPG

 

Turboinstalacja by Mx:

- Turbina KKK - K04

- Intercooler Seat Leona 180Km

- wtryski 370cc (200SX S14)

- 2,5 Downpipe

- SMT6

 

Pomiary z G-techa Pro:

0-60mph w 6,62sek

0-400m w 15,38sek

------------------------

Pomiary dokonywane na seryjnym spuszczającym sprzęgle

 

TURBO GRE od 23 października (Skarbimierz 1/4 mile)

 

gredozmiany.jpg

nowa Turboinstalacja by KSRMotorsport and Tomaracing (0,8 bara):

- Turbina TD04 - 18

- Downpipe 3"

- wydech pełen przelot 2,5 z tlumikiem Upgrade

- sprzegło 6cio spiek by Radzikowski

- wtyrski dalej serja z 200SX S14

- IC ten sam (LEON 1,8 T)

- regulator ciśnienia paliwa

- pompa paliwa Walbro

- SMT6 na nowo by TOMARACING

- rury tłoczące 52 - 54 - 70mm

 

Pomiary z G-techa Pro:

0-60mph poniżej 6sek

 

0-400m w 13,5xx sek (Skarbimierz 23.10.05)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CEREMONY 100NX GTI Stan od 16 Marca 2005

CEREMONY16marca2005.jpg

 

Zmiany:

- przyspieszony zapłon

- wydech 2" by El-tec oparty o dwa tlumiki bez katalizatora

- stożkowy filtr poweitrza

- wałki "R"

- SMT6 (z ustawionym tylko paliwem, zapłon nie ruszany)

 

Wykres Niebieski przedstawia samochód seryjny z usunietym katalizatorem i na przyspiesoznym zaplonie - idealna serja :lol:

 

 

CEREMONY 100NX GTI Stan od 30 Marca 2005

wykresCeremonego032005.jpg

 

Zmiany:

- dostrojenie silnika za pomocą SMT6 na hamowni

 

 

 

OKOLOOK 300ZX TT Stan od Stycznia 2006

wykres.GIF

 

Zmiany:

- stożkowy filtr powietrza

- usunięte kalatizatory

- chiptuning

 

UWAGA!

Auto hamowane na hamowni inercyjnej i nie weszło na pełne doładowanie

 

 

 

BANAN 200SX S14'94 Stan od Stycznia 2006

Bannan.jpg

 

Zmiany:

- Wydech przelotowy 2,5" by Grabowski

- pompa paliwa Walbro 255 HP

- Stożkowy filtr powietrza PiperCross (BIG)

 

UWAGA!

Stan początkowy - 191KM auto wyposażone było jedynie w Stożkowy Filtr powietrza z powodu braku obrotomeirza nie dokręcone do końca, drógi pomiar - 237KM po zmianie wydechu oraz pompy paliwa

 

 

 

GOAGO SUNNY N14 1,4 Tylko GAZ Stan do Stycznia 2006

suny0036xt.png

 

Zmiany:

- przyspieszony zapłon

- usunięty katalizator

- Gaznik Gazowy BLOS oraz zmodyfikowany dolot na podzespołach z SR20De

 

GOAGO SUNNY N14 1,4 (SWAP na 1,6) Stan po Stycznia 2006

sunny0068vi.png

 

Zmiany:

- zamiana silnika z 1,4 na 1,6 (GA16DS)

 

UWAGA!

Auto tylko i wyłącznie zasilane LPG ! ! !

 

 

 

GREG76 Primera P11 SRI Stan od Maja 2005

wykres2.jpg

 

Zmiany:

- stozek zamontowany bez pośrednio na przepływce

- koncowy tlumik przelotowy Blackflame

- przyspieszony zapłon

 

 

GREG76 Primera P11 SRI Stan od czerwca 2005

GREG76powerbutton-1.jpg

Zmiany:

- CAI (filtr stozkowy przeniesiony do nadkola)

- CAI + Power Guzik by Coobcio

 

 

GREG76 Primera P11 SRI Stan od koniec czerwca 2005

GREG149KM191Nm-1.jpg

 

Zmiany:

- całkowicie przelotowy układ wydechowy o średnicy rur 63,5mm (oparty o dotychczasowy koncowy tlumik Blackflame)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceremo: czy te wałki są od Świątka .. bo moge za około 1400pln wymienić wałki na właśnie takie i zastanawiam się nad taką modyfikacją.

te wałki to wałki rajdowe od Coobcia chyba nie ma sensu ich zmieniać na te od świątka :roll: ale dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh .. ale to ja chce sobie zmienić i pytam czy jest sens ? :)

aha hehehe nie sory nie zczaiłem zupełnie :lol: nie nie są od świątka, bo świątki są kiepski :) pogadaj z coobciem on mi je załatwił i są za***iste moim zdaniem :) polecam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiątka mająto do siebie że się strasznie szybko wycierają.

 

Następuje to po ok 2000-3000km wtedy odsyła się je z rekmalacja i on je regnereje - te regerowane są znacznie lepsze...

 

Jak od swiątka brać to tylko GT o reszcei zapomnij na Rajdowych Świątkowych nawet nie uzyskasz seryjnych parametrów :wink:

 

http://www.swiatek-tuning.com.pl/katalog_walkow.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No wreszcie sie doczekaliśmy na dostrojenie elektroniki w silniku Ceremonemu - jejku jakmu to zapitale teraz, ma róno 170 koni i prawie 200nm, w sprincie prawei mi dorównuje - masakra !!

 

DO tego chłopak planuje obrobić głowicę oraz zmienić kolektor wydechowy... no no coś pod 190 kucyków i ze 215Nm powinno być :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
No wreszcie sie doczekaliśmy na dostrojenie elektroniki w silniku Ceremonemu - jejku jakmu to zapitale teraz, ma róno 170 koni i prawie 200nm, w sprincie prawei mi dorównuje - masakra !!

 

DO tego chłopak planuje obrobić głowicę oraz zmienić kolektor wydechowy... no no coś pod 190 kucyków i ze 215Nm powinno być :)

ee...na filmie jest daleko za Toba, jak cos jeszcze podlubie to Cie dogoni :D (trzymam za niego kciuki w koncu jezdzi 100nxem:))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie sie doczekaliśmy na dostrojenie elektroniki w silniku Ceremonemu - jejku jakmu to zapitale teraz, ma róno 170 koni i prawie 200nm, w sprincie prawei mi dorównuje - masakra !!

 

DO tego chłopak planuje obrobić głowicę oraz zmienić kolektor wydechowy... no no coś pod 190 kucyków i ze 215Nm powinno być :)

ee...na filmie jest daleko za Toba, jak cos jeszcze podlubie to Cie dogoni :D (trzymam za niego kciuki w koncu jezdzi 100nxem:))

ej ej! nie daleko, akurat na tym filmiku za późno wystartowałem :) niech Ci Kuba powie jaka różnica była w innych próbach :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
No wreszcie sie doczekaliśmy na dostrojenie elektroniki w silniku Ceremonemu - jejku jakmu to zapitale teraz, ma róno 170 koni i prawie 200nm, w sprincie prawei mi dorównuje - masakra !!

 

DO tego chłopak planuje obrobić głowicę oraz zmienić kolektor wydechowy... no no coś pod 190 kucyków i ze 215Nm powinno być :)

ee...na filmie jest daleko za Toba, jak cos jeszcze podlubie to Cie dogoni :D (trzymam za niego kciuki w koncu jezdzi 100nxem:))

ej ej! nie daleko, akurat na tym filmiku za późno wystartowałem :) niech Ci Kuba powie jaka różnica była w innych próbach :twisted:

zobaczymy w piatek na S ta roznice :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie sie doczekaliśmy na dostrojenie elektroniki w silniku Ceremonemu - jejku jakmu to zapitale teraz, ma róno 170 koni i prawie 200nm, w sprincie prawei mi dorównuje - masakra !!

 

DO tego chłopak planuje obrobić głowicę oraz zmienić kolektor wydechowy... no no coś pod 190 kucyków i ze 215Nm powinno być :)

ee...na filmie jest daleko za Toba, jak cos jeszcze podlubie to Cie dogoni :D (trzymam za niego kciuki w koncu jezdzi 100nxem:))

ej ej! nie daleko, akurat na tym filmiku za późno wystartowałem :) niech Ci Kuba powie jaka różnica była w innych próbach :twisted:

zobaczymy w piatek na S ta roznice :D

nie zobaczycie bo mnie nie będzie :( mam urodziny kumpla i nie moge nie pójść :) może do fortu Wola na chwile wpadnę ale nie obiecuję :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceremonemu łądnie to lata...

 

rzeczywiście spieprzył start, a ja jak to zawsze zrobiłem tak zwanego burn outa...

 

Tak jak po prostej walimy to róznica mniedzy mną a Ceremonym jest minimalna na moją korzyść, no ale moja kobyla wazy 1300kg :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jutro może sie zhamuje z Trubinką - zoabczymy jak to się przedstawia na papierze, choć mam pare dupereli do zrobienia no ale nie wytryzmam jak sie nie smierze, jeszce tyle patentów i porpawek mnei czeka ze głowa boli :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasz zawodnik Gre zamontował Trubo jego wynik można obejrzeć na poprzedniej Stronie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wreszcie Wykresik z Trubo Coobciowozu - niestrojone, dołądowanie 0,3 BAra więc nie za wiele no ale bryka na chodzie - poweidzmy, jeszce kupa pracy przedemną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano jakoś tak wyszło :D

Nałożylem na siebie dwa przebiegi momentu obrotowego, jeden jak bylem w szczytowje formie bez trubinki (N/A) a wykres zielony przedstawia tak wsadzonte i niezestrojone Turbo Graty

NAVsT.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...