Coobcio Opublikowano 8 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2005 W tym dziale bedziemy zamieszczac aktualne wykresy z hamowni naszych bolidów. Jak ktos jest zainteresowany to jestem w stanie zalatwic pomiary w cenie 40-50zł w zalerzności od ilości aut, hamować nas bedzie Maciek Grabowski, jego hamownia mieści się na ul. Mineralne 21 (OKĘCIE) Więcej Info: http://www.grabowski.com.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 STAN POCZĄTKOWY Wynik po następujących modyikacjach: - usunięty katalizator - przyspiesozny zapłon STAN DO PAŹDZIERNIKA 2004 Wynik po następujących modyikacjach: - obrobka glowicy - koelktor wydechowy z SR20DE - wydech 2" przelot - dolot z doładowaniem dynamicznym :!: - zapłon 18 przd GPM - usuniety EGR Rezultaty na lotnisku Bemowo z września: 0-400m w 15,950sek oraz prędkość po tym dystansie 142km/h Pomiary z G-techa Pro: 0-60mph w 7,41sek 0-400m w 16,03sek oraz prędkość po tym dystansie 88,5mph = 140km/h STAN DO STYCZNIA 2005 Wynik po następujących modyikacjach: - to co poprzednio + - wałek ssacy z SR20DE - Power Button (wzbogacona mieszanka paliwowa) - zwiększone cisnienie paliwa na wtryskach - przerobiony przepływomierz poweitrza (lejkowy kształt) - przerobiona przepustnica gazu (otwiera sie do konca) - Seryjny dolot z doladowaniem dynamicznym - wydech 2,25 full przelot ze srodkowym tlumikiem (jako komora rozprerzajaca) Pomiary z G-techa Pro: 0-60mph w 6,69sek 0-400m w 15,28sek oraz prędkość po tym dystansie 95mph = 152km/h 19 MAJA 2005 TURBO ON BOARD (0,3 BARA = 4,35PSI) Wynik po następujących modyikacjach: - to co poprzednio + - Turbo Garret T3 - Downpipe 2,5" - wtryski 370cc z 200SX S14 - stożkowy filtr powietrza - orurowanie tłoczące do IC 2 od IC 2,5" - InterCooler from IVECO 4cm grubości Auto smiga o wiele lepiej, doładowanie 0,3 bara w piku dochodzi do 0,4, sprzęgło EXEDY nie daje rady :oops: 1 CZERWCA 2005 TURBO popraweczki... Zmiany: - zastąpienie gumowego kolanka (przy przepustnicy gazu) na odpowiednik metalowy - Nowe mocowanie filtra stożkowego Niestety męczą mnie problemy z nieszczelnością - prawdopodobnie spadek cisnienia doaldowania jest spowodowany popękanym kolektorem wydechowym który ucierpiał w wyniku wypadku - cholera jasna no... Ale będize o wiele lepiej wyspawam coś własno ręcznie 2 GRUDNIA 2005 TURBO popraweczki cd... Zmiany: - SMT6 - pompa paliwa WALBRO HP 255l/h - regulator ciśnienia paliwa F1Z - downpipe 70mm - BLOW OFF VTG BIG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 Szeryfa Sunny GTI Stan na dzień 5 marca 2005 Wykres lepszy po wyciągniaciu zwęrzki z ukl. dolotowego Zmiany: - przyspieszony zapłon - brak katalizatora - koncowy tlumik Ulter - zwiękoszne cinienie na wtryskach Szeryfa Sunny GTI Stan od 8 marca 2005 Zmiany: - to co poprzednio+ - wydech o średnicy 55mm - koncowy tłumik Remus - porting kolektora wydechowego Pomiary z G-techa Pro: 0-60mph w 8,09sek (na zwęrzce) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 GRE Almera GTI Stan do Grudzienia 2004 Zmiany: - przyspieszony zapłon - brak katalizatora - koncowy tlumik sportowy - sporotwy filtr poweitrza - wałki Henrich GRE Almera GTI Stan do 10 Marca 2005 Zmiany: - to co poprzednio + - obróbka głowicy i kolektorów by Motoexpres NIESTETY NIE POSIADAM WYKRESU PO ZAMONTOWANIU I ZESTROJENIU ZA POMOCĄ SMT6 TURBO GRE od 1 maja (Bemowo 1/4 mile) Turboinstalacja by Mx: - Turbina KKK - K04 - Intercooler Seat Leona 180Km - wtryski 370cc (200SX S14) - 2,5 Downpipe - SMT6 Pomiary z G-techa Pro: 0-60mph w 6,62sek 0-400m w 15,38sek ------------------------ Pomiary dokonywane na seryjnym spuszczającym sprzęgle TURBO GRE od 23 października (Skarbimierz 1/4 mile) nowa Turboinstalacja by KSRMotorsport and Tomaracing (0,8 bara): - Turbina TD04 - 18 - Downpipe 3" - wydech pełen przelot 2,5 z tlumikiem Upgrade - sprzegło 6cio spiek by Radzikowski - wtyrski dalej serja z 200SX S14 - IC ten sam (LEON 1,8 T) - regulator ciśnienia paliwa - pompa paliwa Walbro - SMT6 na nowo by TOMARACING - rury tłoczące 52 - 54 - 70mm Pomiary z G-techa Pro: 0-60mph poniżej 6sek 0-400m w 13,5xx sek (Skarbimierz 23.10.05) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 CEREMONY 100NX GTI Stan od 16 Marca 2005 Zmiany: - przyspieszony zapłon - wydech 2" by El-tec oparty o dwa tlumiki bez katalizatora - stożkowy filtr poweitrza - wałki "R" - SMT6 (z ustawionym tylko paliwem, zapłon nie ruszany) Wykres Niebieski przedstawia samochód seryjny z usunietym katalizatorem i na przyspiesoznym zaplonie - idealna serja CEREMONY 100NX GTI Stan od 30 Marca 2005 Zmiany: - dostrojenie silnika za pomocą SMT6 na hamowni OKOLOOK 300ZX TT Stan od Stycznia 2006 Zmiany: - stożkowy filtr powietrza - usunięte kalatizatory - chiptuning UWAGA! Auto hamowane na hamowni inercyjnej i nie weszło na pełne doładowanie BANAN 200SX S14'94 Stan od Stycznia 2006 Zmiany: - Wydech przelotowy 2,5" by Grabowski - pompa paliwa Walbro 255 HP - Stożkowy filtr powietrza PiperCross (BIG) UWAGA! Stan początkowy - 191KM auto wyposażone było jedynie w Stożkowy Filtr powietrza z powodu braku obrotomeirza nie dokręcone do końca, drógi pomiar - 237KM po zmianie wydechu oraz pompy paliwa GOAGO SUNNY N14 1,4 Tylko GAZ Stan do Stycznia 2006 Zmiany: - przyspieszony zapłon - usunięty katalizator - Gaznik Gazowy BLOS oraz zmodyfikowany dolot na podzespołach z SR20De GOAGO SUNNY N14 1,4 (SWAP na 1,6) Stan po Stycznia 2006 Zmiany: - zamiana silnika z 1,4 na 1,6 (GA16DS) UWAGA! Auto tylko i wyłącznie zasilane LPG ! ! ! GREG76 Primera P11 SRI Stan od Maja 2005 Zmiany: - stozek zamontowany bez pośrednio na przepływce - koncowy tlumik przelotowy Blackflame - przyspieszony zapłon GREG76 Primera P11 SRI Stan od czerwca 2005 Zmiany: - CAI (filtr stozkowy przeniesiony do nadkola) - CAI + Power Guzik by Coobcio GREG76 Primera P11 SRI Stan od koniec czerwca 2005 Zmiany: - całkowicie przelotowy układ wydechowy o średnicy rur 63,5mm (oparty o dotychczasowy koncowy tlumik Blackflame) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Piekna sprawa. Gratulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ceremo Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 dziekuję będzie lepiej obiecuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Remoo Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Ceremo: czy te wałki są od Świątka .. bo moge za około 1400pln wymienić wałki na właśnie takie i zastanawiam się nad taką modyfikacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ceremo Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Ceremo: czy te wałki są od Świątka .. bo moge za około 1400pln wymienić wałki na właśnie takie i zastanawiam się nad taką modyfikacją. te wałki to wałki rajdowe od Coobcia chyba nie ma sensu ich zmieniać na te od świątka :roll: ale dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Remoo Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Heh .. ale to ja chce sobie zmienić i pytam czy jest sens ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ceremo Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Heh .. ale to ja chce sobie zmienić i pytam czy jest sens ? aha hehehe nie sory nie zczaiłem zupełnie nie nie są od świątka, bo świątki są kiepski pogadaj z coobciem on mi je załatwił i są za***iste moim zdaniem polecam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Swiątka mająto do siebie że się strasznie szybko wycierają. Następuje to po ok 2000-3000km wtedy odsyła się je z rekmalacja i on je regnereje - te regerowane są znacznie lepsze... Jak od swiątka brać to tylko GT o reszcei zapomnij na Rajdowych Świątkowych nawet nie uzyskasz seryjnych parametrów :wink: http://www.swiatek-tuning.com.pl/katalog_walkow.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 No wreszcie sie doczekaliśmy na dostrojenie elektroniki w silniku Ceremonemu - jejku jakmu to zapitale teraz, ma róno 170 koni i prawie 200nm, w sprincie prawei mi dorównuje - masakra !! DO tego chłopak planuje obrobić głowicę oraz zmienić kolektor wydechowy... no no coś pod 190 kucyków i ze 215Nm powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 No wreszcie sie doczekaliśmy na dostrojenie elektroniki w silniku Ceremonemu - jejku jakmu to zapitale teraz, ma róno 170 koni i prawie 200nm, w sprincie prawei mi dorównuje - masakra !! DO tego chłopak planuje obrobić głowicę oraz zmienić kolektor wydechowy... no no coś pod 190 kucyków i ze 215Nm powinno być ee...na filmie jest daleko za Toba, jak cos jeszcze podlubie to Cie dogoni (trzymam za niego kciuki w koncu jezdzi 100nxem:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 no niezle ceremony niezle;/!tez tak chce!!iiiiiihiehiehie oby do maja ludzie do maja wreszcie sie spotka nissan power team!! czekam na to jak na zbawienie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ceremo Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 No wreszcie sie doczekaliśmy na dostrojenie elektroniki w silniku Ceremonemu - jejku jakmu to zapitale teraz, ma róno 170 koni i prawie 200nm, w sprincie prawei mi dorównuje - masakra !! DO tego chłopak planuje obrobić głowicę oraz zmienić kolektor wydechowy... no no coś pod 190 kucyków i ze 215Nm powinno być ee...na filmie jest daleko za Toba, jak cos jeszcze podlubie to Cie dogoni (trzymam za niego kciuki w koncu jezdzi 100nxem:)) ej ej! nie daleko, akurat na tym filmiku za późno wystartowałem niech Ci Kuba powie jaka różnica była w innych próbach :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 No wreszcie sie doczekaliśmy na dostrojenie elektroniki w silniku Ceremonemu - jejku jakmu to zapitale teraz, ma róno 170 koni i prawie 200nm, w sprincie prawei mi dorównuje - masakra !! DO tego chłopak planuje obrobić głowicę oraz zmienić kolektor wydechowy... no no coś pod 190 kucyków i ze 215Nm powinno być ee...na filmie jest daleko za Toba, jak cos jeszcze podlubie to Cie dogoni (trzymam za niego kciuki w koncu jezdzi 100nxem:)) ej ej! nie daleko, akurat na tym filmiku za późno wystartowałem niech Ci Kuba powie jaka różnica była w innych próbach :twisted: zobaczymy w piatek na S ta roznice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ceremo Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 No wreszcie sie doczekaliśmy na dostrojenie elektroniki w silniku Ceremonemu - jejku jakmu to zapitale teraz, ma róno 170 koni i prawie 200nm, w sprincie prawei mi dorównuje - masakra !! DO tego chłopak planuje obrobić głowicę oraz zmienić kolektor wydechowy... no no coś pod 190 kucyków i ze 215Nm powinno być ee...na filmie jest daleko za Toba, jak cos jeszcze podlubie to Cie dogoni (trzymam za niego kciuki w koncu jezdzi 100nxem:)) ej ej! nie daleko, akurat na tym filmiku za późno wystartowałem niech Ci Kuba powie jaka różnica była w innych próbach :twisted: zobaczymy w piatek na S ta roznice nie zobaczycie bo mnie nie będzie mam urodziny kumpla i nie moge nie pójść może do fortu Wola na chwile wpadnę ale nie obiecuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Ceremonemu łądnie to lata... rzeczywiście spieprzył start, a ja jak to zawsze zrobiłem tak zwanego burn outa... Tak jak po prostej walimy to róznica mniedzy mną a Ceremonym jest minimalna na moją korzyść, no ale moja kobyla wazy 1300kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Jutro może sie zhamuje z Trubinką - zoabczymy jak to się przedstawia na papierze, choć mam pare dupereli do zrobienia no ale nie wytryzmam jak sie nie smierze, jeszce tyle patentów i porpawek mnei czeka ze głowa boli :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Nasz zawodnik Gre zamontował Trubo jego wynik można obejrzeć na poprzedniej Stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Wreszcie Wykresik z Trubo Coobciowozu - niestrojone, dołądowanie 0,3 BAra więc nie za wiele no ale bryka na chodzie - poweidzmy, jeszce kupa pracy przedemną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 nie bądz taki skromnis, masz wiecej nano niż ja po strojeniu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Ano jakoś tak wyszło Nałożylem na siebie dwa przebiegi momentu obrotowego, jeden jak bylem w szczytowje formie bez trubinki (N/A) a wykres zielony przedstawia tak wsadzonte i niezestrojone Turbo Graty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 dorzuce swoj skromny wklad w rozwoj tuningu klubowego :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.