Coobcio Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 (edited) Tu bedize tabela odnośnie osiągów naszych oraz wybrabych seryjnych egzemplazy nissanów, od Micry po SKY LINE R34, wyniki będą oczywiście na bierząco aktualizowane. 11sek DINO SKY LINE R32 GT42 Turbo, skrzynia biegów PAR, potrójne sprzęgło i okolice 600KM 0-100km/h poniżej 4sek, 400m w 11,21sek@???/km/h (Ryki 26.07.08) GRE Lukasz DRAG Almera GTI (506KM/517Nm@1,5bara) 0-100km/h ok 4,5sek, 400m w 11,4sek@235km/h (Sochaczew 5.07.08) 12sek Jarkowy SKY LINE R32 Home Made pojedyńcze Turbo (450KM i 500Nm) 0-100km/h ok 4,5sek, 400m w 12,23sek@184/km/h (Pruszcz Gdański 11.08.07) KALII SKY LINE R32 seryjne turbiny @1,3 bara i odchudzenie 0-100km/h ok 4,5sek, 400m w 12,55sek@???/km/h (Ryki 26.07.08) Zywiec Sunny GTi-R, wydzior, FMIC, podniesione doładowanie do 1,5 bara 0-100km/h ok 4sek, 400m w 12,571sek@???/km/h 13sek GRE Lukasz Almera GTI + Turbo@1,1 bara(ok.320KM/410Nm) + odchudzanie 0-100km/h ok 5sek, 400m w 13,1sek@184/km/h (Skarbimierz 12.5.06) Nissan Skyline R34 GTR 0-100km/h w 4.6sek, 400m w 13.2sek@177,6km/h WielkiWacek Infinity G35x'08 0-100km/h poniżej 5sek, 400m w 13.49sek (Bunker Hill Dragstrip 25/10/2008) Alanos 350Z Twin Turbo 8PSi (415KM/500Nm) 0-100km/h ok 5sek, 400m w 13,5sek (Pruszcz Gdański 10.08.07) GRE Lukasz Almera GTI + Turbo@0,8 bara (270KM/300Nm) 0-100km/h ok 6sek, 400m w 13,55sek (Skarbimierz 23.10.05) Adams S14a + wydech 2,5" + chińska noga + IC z S15 +chip stage1 0-100km/h w 5.34sek, 400m w 13,689sek (G-TECH PRO RR) Nissan Skyline R33 GTR 0-100km/h w 5sek, 400m w 13.7sek@163,2km/h Novy Nissan Sunny GTi N14 + SR20DET @ 0,5 bara 0-100km/h w 5,6sek, 400m w 13.7sek Nissan 300ZX Twin Turbo 0-100km/h w 5.5sek, 400m w 13,9sek Bannan 200SX S14 :?: Wydech 2,5" + Duży Stożek Pipercross (237KM/265Nm) 0-100km/h ok 5.8sek, 400m w 13,99sek@166km/h (G-TECH PRO) 14sek Nissan 350Z 0-100km/h w 5.4sek, 400m w 14.1sek SAMI Sunny N14 GTi (183KM/208Nm) AWANS 4 0-100km/h ponizej 5.8sek, 400m w 14.1sek (Bydgoszcz Festiwal Motoryzacji 02.06.2007) :!: Wielki Wac Maxima 3.0 :!: : - przejscie na manuala + lekkie koło zamachowe + wydech GREDDY (ok. 230KM/300Nm) + wyjęcie paru KG AWANS 2 0-100km/h w ok. 5sek, 400m w 14.15sek@155km/h (Drag Strip) Nissan 300ZX Turbo 0-100km/h w 6sek, 400m w 14.4sek COOBCIO Sunny N14 Bandit (179KM ,228Nm) + sliki, skrzynia z SR16VE i jakieś 120kg mniej...AWANS 0-100km/h poniżej 6sek, 400m w 14,441sek (WST Ryki 4.10.2008 MOKRO) Endriu S13a (SR20DET) + wydech 3" Apexi 0-100km/h w 6.3sek, 400m w 14,5sek (G-TECH PRO) SAMI Sunny N14 GTi (154KM/173Nm) + odchudzenie :?: AWANS 3 0-100km/h ponizej 6.3sek, 400m w 14.605sek (Toruń 15.08.2005) Coobcio Primera P10 SR20De N/A >>TURBO@0,35 bara (181KM/285Nm) 0-100km/h w 6.23sek, 400m w 14.61sek@166km/h (G-TECH PRO) SAMI Sunny N14 GTi (jeszcze lzejsze... i brak końcowego tlumika) AWANS 2 0-100km/h ponizej 6.3sek, 400m w 14.646sek (Pruszcz Gdański 30.07.2005) :!: Wielki Wac Maxima 3.0 :!: : - przejscie na manuala + lekkie koło zamachowe + wydech GREDDY (ok. 215KM/300Nm) AWANS 0-100km/h w 5.8sek, 400m w 14.7sek@ 163.2km/h (G-TECH PRO) Gre Almera GTi N15 (SR20DE + Turbo 0,5 bara) 0-100km/h w 7.3sek, 400m w 14,782 (Skarbimierz 18.09.2005) COOBCIO N14 Bandit (Kolektor SSAC, mod rozrządu, wydech Tomala i wybebeszenie) 0-100km/h ponizej 6.5sek, 400m w 14.824sek (WST Ryki 30.08.2008) xTomek Priemra P10 @ SR20VE (ok. 200KM ,215Nm) + odcinka na 8200obr.minAWANS 0-100km/h poniżej 6,5sek, 400m w 14,831sek (WST Ryki 4.10.2008 MOKRO) Mody Sunny N14 GTi (SR20DE RED TOP + duga skrzynia z primery ) 0-100km/h ponizej 6.5sek, 400m w 14.859sek (Bemowo 1.05.05) SAMI Sunny N14 GTi (jeszcze lzejsze) AWANS 0-100km/h ponizej 6.3sek, 400m w 14.862sek (Poznań 2.07.2005) WOJTUSMAXIMUS02 MAXIMA V6 3,5 2002 manual (wydech oraz CAI) 0-100km/h 6sek, 400m w 14.89sek@166,4km/h (G-TECH PRO) 15sek Nissan 200sx S14 0-100km/h w 6.4sek, 400m w 15.0sek@156,8km/h Nissan 300ZX 0-100km/h w 6.5sek, 400m w 15sek SAMI Sunny N14 GTi (total wybebeszenie) 0-100km/h ponizej 6.5sek, 400m w 15.043sek (Bemowo 1.05.2005) CZESTER Silvia S12 1,8T (187KM/240Nm) 0-100km/h ponizej 6.5sek, 400m w 15.106sek (Bemowo 1.05.2005) Nissan Sunny GTi-R 0-100km/h w 6.1sek, 400m w 15.1sek@147,2km/h xTomek Primera P10 @ SR20VE (ok 190KM/210Nm) 0-100km/h ponizej 6.5sek, 400m w 15.11sek (Ryki 26.07.08) :!: Wielki Wac Maxima 3.0 Automat :!: 0-100km/h w 6.51sek, 400m w 15.14sek@ 154.4km/h (G-TECH PRO) SZALONY Nissan Maxima 3.0 Manual 0-100km/h w 6.19sek, 400m w 15.18sek@ 153km/h (G-TECH PRO) Coobcio Primera P10 SR20De N/A (ok.163KM/187Nm)AWANS 0-100km/h w 6.68sek, 400m w 15.230sek@157km/h (Biała Podlaska 27.05.2006)) Sowier 100Nx GTI 0-100km/h w 6.51sek, 400m w 15.263sek (Stalowa Wolna 28.08.2005) Coobcio Primera P10 SR20De (155KM/184Nm) 0-100km/h w 6.69sek, 400m w 15.28sek@152km/h (G-TECH PRO) Nissan 200sx S13 0-100km/h w 6.8sek, 400m w 15.3sek@148,8km/h quuuuba 100NX GTi + CAI, wydech przelot fi 57mm i zapłon + 0-100km/h ponizej 6.5sek, 400m w 15.488sek (Rzeszów) Shopen Sunny N14 GTi (Kolektor SSAC, mod rozrządu, wydech Tomala i brak fotela i kanapy) 0-100km/h ok. 6.5sek, 400m w 15.488sek (Ryki 30.08.2008) CEREMONY 100NX GTi (171KM/195Nm) 0-100km/h ponizej 6.5sek, 400m w 15.509sek (Bemowo 1.05.2005) Coobcio Czerwona Primera P10 wnętrze seria + LPG onboard (172KM/218Nm) 0-100km/h okolice 7.5sek, 400m w 15.66sek (Starachowice 22.07.2007) Szeryf Nissan Sunny GTi + wydech (146KM/175Nm) AWANS 0-100km/h ponizej 7,5sek, 400m w 15.737sek (Bemowo 1.05.2005) 16sek Nissan Sunny GTi 0-100km/h w 7.5sek, 400m w 16.0sek@142,1km/h Nissan 100NX GTi 0-100km/h w 7.8sek, 400m w 16.1sek@138,5km/h Ticky Nissan Primera P10 SRI SERJA niby :wink: 0-100km/h w 7.61sek (G-TECH PRO) Szeryf Nissan Sunny GTi + GAZ zwęrzka 0-100km/h w 8.09sek, 400m w 16.11sek@136km/h (G-TECH PRO) Nissan Almera GTi 0-100km/h w 8.0sek, 400m w 16.1sek@140,2km/h Nissan Primera GT P10 0-100km/h w 8.2sek, 400m w 16.2sek@142km/h GTAF 78 100NX GTi 400m w 16.212sek (Bemowo 1.05.2005) Przemo78 Sunny GTi N14 na Gazie 0-100km/h w 8.15sek, 400m w 16.5sek (G-TECH PRO) Nissan Primera GT P11 0-100km/h w 8.3sek, 400m w 16.6sek@140,8km/h Pavoolon Nissan Primera P11 2.0 (całkowita serja) 0-100km/h w 8.42sek, 400m w 16.88sek (G-TECH PRO) Todi Primera W10 z SR20Di 0-100km/h w 9,18 na LPG i 8,76 na PB, 400m w 16,9 (G-TECH PRO RR) 17sek i wolniejsze Elcoruso Almera N16 1,8 CAI -EGR4 0-100km/h w 8.5sek, 400m w 17,3sek (G-TECH PRO) Xzandafer Sunny N14 1.4 - EGR + końcowy przelotwy + doprowadzenie zimnego poweitrza do serynej puszki filtra 0-100km/h w 8.74sek (G-TECH PRO) Pecyn Almera 1,6 N15 + dolot AWANS 0-100km/h w 8.78sek (G-TECH PRO) Paweł Almera 1.8 N16 + dolot 0-100km/h w 8.84sek (G-TECH PRO) JORDI Nissan Sunny N14 1.6 (CAI + Wydech przelot + zapłon + odchudzenie) 0-100km/h w 9.3sek, 400m w 16.7sek (G-TECH PRO) Jaca V6 Maxima 3.0 J30 automat + GAZ zwęrzka 0-100km/h w 9.51sek (G-TECH PRO) Pecyn Almera 1.6 N15 0-100km/h w 9.65sek (G-TECH PRO) Michał Sunny N14 1.4 0-100km/h w 9.7sek, 400m w 17,23sek@128km/h (Modlin 1.05.04) Kogut Almera 1.4 N15 + zdemontowany gaz + dolot by BORT + zapłon AWANS :!: 0-100km/h w 9.73sek (G-TECH PRO) Nissan 100NX 1.6 0-100km/h w 9.9sek Bort Almera 1.4 N15 0-100km/h w 9.95sek (G-TECH PRO) Adasko240 P10 SR20De automat + GAZ zwęrzka 0-100km/h w 10.28sek (G-TECH PRO) Nissan Micra 1,2 SX (2003rok) 0-100km/h w 10.5sek, 400m w 17,7sek@123,2km/h Nissan Almera 1,8 N16 (w automacie) 0-100km/h w 11sek, 400m w 18.2sek@123,2km/h Kogut Almera 1.4 N15 + GAZ zwęrzka 0-100km/h w 12.14sek (G-TECH PRO) Mrówa Micra 1.0 K11 CVT 0-100km/h w 12.73sek (G-TECH PRO) Edited November 7, 2009 by Coobcio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 9, 2005 Author Share Posted February 9, 2005 Jak widac zmienilem nieco nazwe tego infarmacyjnego posta oraz dodalem wczorajsze wyniki SZERYFA i wrzucilem pare 300Zx ów Zycze jak nejlepszych wyników Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 3, 2005 Author Share Posted May 3, 2005 Własnie dane sąuaktualneione o wyniki z zawodów na Bemowie - 1.05.2005 Na tyle klubowiczów tylko 4 Nissany startowały w klasie profi, 1 w klasie turbo no i sporo w klasie Turbo+ (z klubu Turbokillers) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 tak sie muszę spytać: to są dane od 0-100 km/h czy od 0-60mph? bo przecież 60 mph to 96 km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 9, 2005 Author Share Posted May 9, 2005 do 60mil czyli 96km/h, nawet masz napisane w nazwie Temetu O kurcze trzeba będzie nanieść poprawki... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 właśnie dlatego spytałem bo w temacie jest 60 mph a w danych 100 km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BRS Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 właśnie dlatego spytałem bo w temacie jest 60 mph a w danych 100 km/h prawda jest taka zze ci to roznicy nierobi bo.......... licznik zawsze przeklamuje a tak przy okazji...Coobcio..twoj czas byl na jakiejs oficjalnej imprezie? czy g-techem mierzony :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 17, 2005 Author Share Posted May 17, 2005 Oficjalny mam 15,921 na 400m na Bemowie ale to jak mialem słaby setup takie marne 140koni... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WOJTUSMAXIMUS02 Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 to jeszcze tylko niewiem ile moj dzionek wyciaga od 0-do 60............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Wojtek ja tobie daje bardzo niske 6 badz wysokie 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WOJTUSMAXIMUS02 Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 sam niewiem dobrze bedzie jak wyrobie sie w 7 sek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 2, 2005 Author Share Posted June 2, 2005 W Stanch to spokojnie bedzie wysokie 5, innaczej by bylo jakbyś przyjechał tu do polski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 sam niewiem dobrze bedzie jak wyrobie sie w 7 sek wyrobisz sie spokojnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 W Stanch to spokojnie bedzie wysokie 5, innaczej by bylo jakbyś przyjechał tu do polski A moze ty przyjedziesz do stanow i zobaczymy jaki czas wykrecisz, masz lzejsze auto jak maxima tak wiec mneij za trtansport zaplacisz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 2, 2005 Author Share Posted June 2, 2005 BArdzo bym chciał, do roboty do stanów, oj przyjechał bym tak odmieniona nyską ze w polsce by krecila ponziej 6 do paczki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 przyjedz przyjedz. zobaczysz jak cie mazda miata 1.6 wydyma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Prosze o aktualizacje Wynik z Poznania na 1/4 - 14,862 Wynik z G-techa (srednia) 0-60 - 6,3s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sr20di Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 a jesli chodzi o czasy od 0- 60 mph to w primerach macie na 2 biegu czy 3 jeszcze wlanczacie ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 to co mi kuba mowil to na 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 jam mam 60 mil na 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elcoruso Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Kurde ja musze zapinać 3 P.S. Greg76 skąd Ci przybylo 5KM??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 coz za dokladnosci 2,5 cala po calosci 8) bez kata od kolektora pod mojego blackflame-a :!: nap... ze leb urywa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elcoruso Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 coz za dokladnosci 2,5 cala po calosci 8) bez kata od kolektora pod mojego blackflame-a :!: nap... ze leb urywa Ha sie obserwuje dokładnie teraz Nissan Power Team Właśnie też myśle co teraz zrobić po dolocie :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 a co do tej pory zrobiles poza tym co widac w stopce :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elcoruso Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 a co do tej pory zrobiles poza tym co widac w stopce :?: No własnie nic, no poza EGRem, w sobote bede miał jeszcze doprowadzone zime powietrze spod zderzaka. W sumie jak widac po czasie 0-60mph to i tak nieźle sie zrobiło w porównaniu do serii! Myśle teraz o wydechu, tylko nie za bardzo wiem co zrobic zeby mieć najlepsze rezultaty? HELP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.