Gość Gringo Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Greg mogłbys podesłac jakies foto jak to wygląda pod maską? Dla mnie wazna jest estetyka pewnych rzeczy więc jeśli możesz,będe wdzieczny. Musze gdzies podpatrzec jak zrobić ten cholerny dolot zeby to miało ręce i nogi i najlepiej wg instrukcji kogoś kto ma o tym pojęcie i to juz robił Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 ja u siebie mam stozek + 2x20cm rury alu i laczniki wszystko do zamowienia w sklepach internetowych... ladnie to wyglada i na pewno trwalsze jak ta rura z allegro ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Szanowni koledzy,gdybyście tak mogli pod swoim postem podpiąć chociaż link do fotki do tego jak to wygląda pod maską byłbym wdzięczny pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 wyglada to tak ... http://img64.imageshack.us/img64/6867/simotayz1.jpg natomiast pod maska ... mam fotki jak mialem zamontowany ale na jednej rurze ... http://img214.imageshack.us/img214/9196/dsc01915qp9.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 zprezentuje zgodnie z prosba. troche syfu pod maska. zima i uszczelka nie trzymala pod pokrywa na wiosne sie umyje aluminium mozna latwo spolerowac i bedzie sie swiecic jak wiadomo co i komu teraz jest troche inaczej. nie ma juz flanszy, bo przeplywka jest obrobiona i lacznik elastyczny jest naciagniety na oslone przeplywomierza. ps. flansza na zbyciu oferty pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Panowie wielkie dzieki za fotki, widze że są dwie szkoły montowania filtrów, jedna mówi - bezpośrednio w komorze silnika,a druga - żeby wsadzić filtr za zderzak. Pewnie z technicznego punktu widzenia za zderzakiem jest lepiej bo tam jest zimniejsze powietrze. Najwiekszym problemem jest przebicie sie rurami pod zderzak, nie wiem zabardzo jak,gdzie dokladnie etd zrobic otwór aby przepuścic rury. Pozdrawiam [ Dodano: Sro 21 Lut, 2007 10:13 ] Greg przeglądam właśnie topic "filtry stożkowe oraz CAI" tak gdzies z 2005 roku gdzie wlaśnie konsultowałeś sie z Coobciem jak robiłes u siebie dolot, zamieszczałeś tam fotki z postępu prac oraz miales instrukcje od coobcia jak to zrobić krok po kroku. Mogłbyś mi podesłać wszystkie informacje i materiały które mogłby mi pomóc w zrobieniu takiego dolotu w mojej P11? Pomogłbyś mi bo chęci mam,ale jakoś koncepcji nie moge załapać,co otworze maske to ciągle coś mi nie pasuje...a jak będzie stała moja prima u lakiernika bez przedniego zderzaka to wtedy mam szanse podzialac,bo poźniej juz nie będe chciał go zdejmować... P.S. pisaleś tam że przerobiles czarną puszke za zderzakiem tak aby osłaniała stożek...to tez jest ciekawe... Dzieki z gory kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek_78 Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Greg przeglądam właśnie topic "filtry stożkowe oraz CAI" tak gdzies z 2005 roku gdzie wlaśnie konsultowałeś sie z Coobciem jak robiłes u siebie dolot, zamieszczałeś tam fotki z postępu prac oraz miales instrukcje od coobcia jak to zrobić krok po kroku. Siemanko Ja też bym się pisał na taką ilustrowaną instrukcje montażu jeśli można, bym był bardzoe wdzięczny. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 ok. nie ma problemu. dzis wieczorkiem albo jutro poszperam po dysku i wynajde te foty i napisze pare zdan nt. na szybko dla scislosci: stozek w sezonie letnim jest w nadkolu a w zimowym trafia pod maske schowany za aku. cala operacja przekladki to jakies 20 min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 no dobry pomysl tez przekladka na zime lato ja wpadlem na pomysl zeby odgrodzic blacha ocynkowana tak jakby zabudowac pomieszczenie na stozek na zime a latem przekladka i w nadkole jak zrobie to wrzuce fotki ale to nie predko pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 ok, zgodnie z obietnica zamieszczam fotki i opis. jest po angielsku ale jest wszystko ladnie na fotach przedstawione. jesli ktos ma jakies pytania ew czegos nie rozumie to chetnie odpowiem. z tego opisu wynika, ze trzeba zdjac zderzak. po malym treningu da sie to zrobic przez nadkole. odchylamy oslone nadkola, skrecamy kola i mamy slaby ale dostep. Custom CAI (much cheapness) Get yourself to the shops and pick up the following: 1. 70mm Drainpipe, 1m & one 90 degree bend 2. Small piece of PVC, 20cm X 15cm should do it. 3. Fibreglass bodge up kit from Halfords, the small one will do. 4. K&N universal filter or similar, get one with a 70mm union. You will also need a hacksaw / jigsaw, a few small self tapping screws, some paint and a couple of screwdrivers. Step 1. Remove all the intake gubbins from the MAF onwards including the filter housing. Drop the bumper. I found it useful to remove the plastic shield from the wheel arch to get a little more elbow room, but this is not essential. Step 2. Remove the resonance box hiding behind the nearside foglight. Two bolts hold this on, 10mm I think. I took the opportunity to underseal the whole area whilst I had access, hence the black colour. Step 3. OK, now the painful bit. Look between the battery and the radiator expansion tank, see the oval hole? This needs to be enlarged to accept the 70mm piece of rainwater goods you have just purchased. Arm yourself with your weapon of choice and get stuck in, using a piece of drainpipe as a template. I found removing the plastic wing shield gave me more room to manouver with a jigsaw. Tidy the hole up with a file. I suggest that you apply some paint the the cut surface to stop rust. I used hammerite and then a top coat of paint to match the car, flame red. Step 4. The creative bit. Salvage the steel plate that the MAF bolts to on the filter housing. Take your piece of plastic, draw around the MAF. Cut it out. Remember to cut holes for the 4 bolts and a 70mm hole in the centre. Sandwich this adapter plate between the MAF body and the steel plate, secure it with the four bolts. Try a dry assembly in the car with two sections of pipe joined with the right angle bend and offer it up to a reattached MAF. Depending upon how you've enlargened your hole in the inner wing, the pipework from the MAF to the hole will vary in size and position. When you have figured out the right length for the intake pipe sections, cut them and push the two sections together. Remember that you need to leave enough space to stick your filter on the end of the pipe, it needs to clear the plastic shielding. Step 5. Disassemble everything. You will now need to break open your fibreglass kit and glass the piece of upper intake pipe to the MAF adapter plate. If you haven't use fibreglass before, there are sufficient instructions enclosed in the kit. Roughen the surfaces first to ensure that the resin gets a good key. When it's dry, sand any lumpy bits smooth. I painted the intake pipe black at this point to hide the fibreglass. Give it a good clean and assemble the upper section of intake pipe with the newly added adapter plate to the MAF using the steel plate and the four bolts. Take it all back to the car. Step 6. Assemble your intake pipework and use a couple of small self tapping screws to secure both section of pipe to the 90 degree joint. Attach the filter and replace the bumper and wing shield. Jobs done. Enjoy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Witam Heheh Greg76 dobrze gada. Najpierw mu polejcie a potem zróbcie jak mówi . W zimie do nadkola wpada sporo gruzu. U mnie filtr jest zasyfiony tak, że chyba go wywalę i wstawię nowy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 W zimie do nadkola wpada sporo gruzu. U mnie filtr jest zasyfiony tak, że chyba go wywalę i wstawię nowy. Potwierdzam nadkole dobre miejsce do zasysania zimnego powietrza ale zabójcze dla filtra Ja np. szczelnie obudowałem filtr a z nadkola czerpie zimne powietrze A mimo to rura wlotowa do filtra i sam filtr o tej porze roku nieźle się syfi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik_vet Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Tak na marginesie , znalezione w necie przez przypadek .....?! www.tuning-serwis.pl/upload/FILTRY_STOKOWE_1.doc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 wczoraj wieczorem obmyslalem jak zrobic CAI u mnie w samochodziku i wpadlem na pomysl ze obudowe filtra zrobie z jakiejs aluminiowej puszki np po ciastkach hehehehe:P i owine to kocem termicznym takim jak mozna spotkac w niektorych apteczkach- podobno to swietnie zatrzymuje cieplo( trzeba tylko to okleic na dobra strone:P)JA mysle ze to nie glupia opcja i nie droga przy okazji a jak sie zrobi to estetycznie to bedzie nie zle wygladac bo te koce sa srebrne albo zlote.. co o tym myslicie?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 tylko zeby znalexc w miare solidne pudelko po ciatkach :) ja myslalem o doniczce platikowej i sa takie jednolitego koloru bez zadnych wzorow pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 takie pudelko mam hehe po ciastach wlasnie - duze aluminiowe ehehe ale co myslisz o oklejeniu tego tym kocem termicznym zeby cieplo nie dochodzilo do filtra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 jakie to ciastka jakie ? tak oklej tym kocem ale zeby nei przeroslo to kosztow a jak nie koc to ekran zagrzejnikowy albo cokolwiek termoizolacyjnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 mam chyba taki koc gdzies w domu a jak co to widzialem gdzies w markecie jakis tam zestaw pierwszej pomocy i tam byl taki za 15 zl wiec nie jest zle:) aha i takie puszki w marketach tez mozna dostac za 7 do 15 zl:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lensa Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Witam. Od 2 tygodni jestem szczęśliwym (na razie ) posiadaczem Almerki N16 z 2006 roku (nowizna) z silnkiem QG15DE w wersji sedan. Mam pytanie czy ktoś kupił może wkład filtra firmy K&N. (nr katalogowy zaproponowany 332031-2). Wymiary tego wkładu różnią się delikatnie od wymiarów oryginalnego filtra (wymiary w mm. 29/279/167 przy katalogowych wymiarach filtra 34/282,5/168,5). Zastanawiam się jak te róznice wpływają na szczelność w obudowie. Dzięki za jakieś sensowne odpowiedzi. Mam nadzieję że Bombel teraz nie zamknie mi posta. mając wydać około 160 zł chcę się po prostu upewnić że wszystko pod względem szczelności będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Za ta kase zrobisz dolot i to dopiero da Ci rezultaty, potwierdzone na hamowni Ale w tym momęcie traci trzy letnią gwarancje lepiej więc załóż tą wkładkę Rakiety z niego nie zrobisz a czemu w ogóle kupiłeś najsłabszą wersje :?: Po to by ją teraz podrasowywać kosztem gwarancji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Ja w moim 1,6 16V plany mam następujące: Do puszki filtra wrzuce wkładke K&N do tego wyrzuce oryginalny dolot i wrzuce: dwa kolana Jacky 120 st. i rury jakcy jedną niecałe 50 cm do akumulatora i drugą za kolanem przez nadkole do zderzaka nic jeszcze nie mam zrobione ale niebawem będzie dolot zrobie ze zderzaka (z otworu na halogena) rurą wentylacyją fi 80 i podciągne do rury alu Dolot niebawem bo mam zamówiony a wkładka dopiero za 3 tyg. niebawem zdjęcia pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gumbi Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Zrobi mi ktos z łodzi taki dolot????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 tak to wyglada u mnie tylko na wysokie obroty nie wkrecalem za bardzo http://www.dailymotion.com/video/x1ibvp_ga...stozekbrzmienie zrobic bardzo latwo najwiekszy problem dopasowac kolanko do rantu gaznika bo w tym 100nx to GA16DS z gaznikiem, ale jak juz robisz dolot to albo CAI w nadkolu albo w stozek w obudowie za aku i rura do zderzaka pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Miłe zaskoczenie bo dziś przyszedł filtr K&N a miałem czekać na niego 3 tyg. Kolana i rury też już miałem więc zabrałem się do roboty. Wkładka poszła na miejsce filtrona. do oryginalnej obudowy filtra podłączyłem po sporych modyfikacjach kolano Jacky 120 st. Troche za mało rozwarty kąt ale niestety innych kolan nie spotkałem. Za kolanem poszła rura też Jacky około 45 cm i znowu kolano 120 st. Na dzień dzisiejszy z chwytem powietrza jestem pomiedzy akumulatorem a zbiorniczkiem płynu hłodzącego. niebawem dokończe dzieło - tylko musze sie przedostać z rurą przez blachy do wew. części nadkola. Jak dziś strzele fote o umieszcze ją tutaj. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 a czy dobranie odpowiedniego stozka do danej pojemnosci ma znaczenie? tzn jak mam 1,4 to musze miec stozek przeznaczony do 1,4 czy moge miec taki co jest od np. 2,5? jak bylo juz napisane to sorki, ale jak sie czyta 14 stron to mozna pominac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.