Gość greg76 Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 widze ze otworek na odme nie jest zaslepiony. jak nie podlaczasz rury to kup maly filterek odpowiedni do srednicy bo ci moze jakis syf zasysac :!: btw wyglada calkiem spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 ladnie to wyglada, jak dziala. zauwazyles jakies zmiany?? heh no i jak dziwek silnika co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Wygląda super. Jak sie jeździ :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Przyjemne zdjecia, pozdrowionia dla Taty. Ps. co to za dziura na lączniku meidzy przeplywomeirzem al reszta metalowego dolotu ? trzeba to zaslepic bo lewie powietrze tamtedy sle. A niech w ten otworek nie podlancza odmy bo mu zasyfi przeplywmierz i bedzie d*pa wielka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 fajnie ci to wyszlo, masz jakos przypieta rure ze stozkiem? u mnie jest troche luzna przez ta harmonijke na poczatku :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 No to moze po kolei: 1. Ten otwór o którym piszecie na laczniku przed przeplywomierzem jest zaślepiony!!! Wystaje tylko taki "cycek" nie wiem po co (moze na czujnik?) 2. Jak sie jeździ?? No po zamontowaniu rury pod zderzak (wczesniej mialem tylko stozek w nadkolu) wlasciwie nie zauwazylem znaczej rożnicy poza innym dzwiękiem! Nie mialem jeszcze czasu pojechac pomierzyc g-techem, jak sie czas poprawi to dam znac. 3. Dzwięk - jak ktoś ma dolot to wie najlepiej - tego sie nie da opisać 4. Rura mi nie lata, wszystko jakos ladnie sie trzyma, jak Ci cos lata to podlóż kawalek gąbki czy czegoś (ja tak mialem wczesniej jak nie bylo jeszcze rury - teraz jest sztywne wszystko) 5. Misiek dzisiaj podeśle Ci wszystkie zdjecia, zapomnialem wczoraj :oops: 6. Ogolnie po dolocie jeździ sie dużo lepiej, przy normalnej jeździe jest bardzo elastycznie!!! Szybko wchodzi na obroty, czuć wieksza moc po prostu. Zreszta widac to po czasie na g-techu, do setki sie poprwilo o dobra sekunde! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 ten cycek ma dziure w srodku nie nadaje sie musiz zmienic to na lacznik taki bezcyckowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 ten cycek ma dziure w srodku nie nadaje sie musiz zmienic to na lacznik taki bezcyckowy. Nie ma dziury w środku!!! Mam zrobić zdjecie i pokazać??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 a jak nie ma dziureczkji to okej, przekreć go w taka strone zeby nei bylo tego widac jak sie otworzy maske bo to psuje caly efekt :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Albo go przekręce albo urżne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 No no niezla robota elcoruso fajnie to wszystko sobie poukladales :wink: no to jak juz bedzie g-tech to podeslij wyniki. Tez musze mody u siebie porobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 no to jak juz bedzie g-tech to podeslij wyniki. G-TECH jest tylko czasu nie ma na pomiary, ale myśle ze malo sie teraz zmieni po rurze, moze urwe ze 0,3s :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sowier Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 mialem robic zeby, ale po ogladnieciu tych fotek chyba przesune wizyte HEHE jaki koszt, jezeli mozna zapytac bo wyglada naprawde super!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 jaki koszt, jezeli mozna zapytac bo wyglada naprawde super!! O moje fotki Ci chodzi? Jeżeli tak to calkowity koszt wyniósl mnie circa 300 zl. (filtr 160 + zlaczka, kolanko, ryra 20 cm - 90 zl + flansza na przeplywomierz u tokarza - 20 zl + rura kominowa z castoramy - 17 zl) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 a jakie wrażenia akustyczne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 a jakie wrażenia akustyczne ? Wrazenia akustyczne sa nie do opisania Teraz juz sie troche przyzwyczailem, ale na poczatku moglbym tylko jeździć i jeździć z butem w podlodze. Chociaz caly czas mnie jeszcze ten dźwięk kręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 a jakie wrażenia akustyczne ? Wrazenia akustyczne sa nie do opisania Teraz juz sie troche przyzwyczailem, ale na poczatku moglbym tylko jeździć i jeździć z butem w podlodze. Chociaz caly czas mnie jeszcze ten dźwięk kręci ja tez lubie pomruk mojego CAI 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Przerobiłem dolot: Wywaliłem te aluminiowa rurę, stożek poszedł z nadkola zaraz za przpływomierz, potem od stożka ura pociagnieta pod zderzak. Efekty: Wyraźnie lepsze przyspieszenie, lepsza elastyczność, brak dziury przy ok. 2 tys. obrótów jaka była wcześniej! Kto powiedział, ze dłuższy dolot jest lepszy??? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rental Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Sledzę wątek CAI i kombinuję żeby cos takiego zamontowac w mojej Primerce 1.6. Mam jednak małe dylematy. Zauważyłem, że cześć z Was zamontowało sobie stożek zaraz za przpływomierzem, i dalej rurę wyprowadziliście na zewnątrz. Inni natomiast zamontowali stożek na końcu dolotu i jego wyprowadzili pod zderzak. U mnie nie ma przepływomierza przed seryjnym filtrem. Czy możecie mi poradzić, gdzie umieścić stożek w moim przypadku. Rozważam dwa warianty: - silnik - rura - stożek - rura na zewnątrz; - silnik - rura na zewnątrz zakończona stożkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 opcja B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 U cIebei przeplywomierz jest na korpusie razem z przepustnicą gazu, normalnie prowadzisz z niej rure aż do nadkola a w nadkolu stozek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rental Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 Dzięki za informację. Nie bardzo chciałem wiercić dziury i myślałem, ze uda mi się wykorzystać już istniejącą, np. "spłaszczając" jedynie rurę kominkową. Moje drugie pytanko: od puszki oryginalnego filtra (od spodu) odchodzi mała gumowa rurka do silnika. Czy to jest tzw "odma". Czy po modyfikacji dolotu musze ja uwglednić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 wywal wszystkie odmy - czyli rurki gumowe wychodzące z pokrywy zaworowej na zewnątrz a powstały otwór na kolektorze ssacym zaślep żeby nie ciągneło lewego neizwarzonego poweitrza. Auto będize lepiej iść, bo gorące olejowe opary nie będą wchodzily do kolektora, podgrzewajac go i syfiąc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Christoph Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Też mam Primerke 1.6 i podchodzę do tematu dolotu. Z postów widzę, że większość osób robi to z rór aluminiowych. Co sądzicie, jakbym chciał zrobić to z kwasówki o grubosci 2mm? I jeszcze jedno, czym najlepiej wyciąć dziurę i jak ją potem zabezpieczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 kwasówka jak najbardziej!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.