Coobcio Opublikowano 26 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 ja najpeirw robilem dziurki wiertarką a potem wiertarka z odpoweidnim kamieniem i w miare wyszlo, a zabezpeiczylem hmm... poprostu zalałem SIlkonem klejąc nim rure do budy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 ustawienie afr po zamontowaniu cai cos da? zmienia sie w ogole stosunek czy wszystko pod kontrola przeplywki i sondy? sorki za OT pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 ustawienie afr'a sobie odpoosc po zrobieniu cai. komputer sam dostosuje sie do nowych warunkoow pracy na podstawie danych z sondy i przeplywomierza...no chyba ze twooj afr juz wczesniej pozostawial wiele do zyczenia hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 owszem dostosuje się ale można wiele porpawić w jego ustawnieniach, samą wachą można dodać spokojnie 4-5 koni i drógie tyle zapłonem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 owszem dostosuje się ale można wiele porpawić w jego ustawnieniach, samą wachą można dodać spokojnie 4-5 koni i drógie tyle zapłonem...wiadomo ze mozna i to cos da ale to jest przy wymianie samego filtra bezsensu i kosztowne. tu juz mowisz o zmianach w komputerze, przynajmniej tak mu za to policza (moze podciagna pod chipowanie ) wiesz kuba mozna zrobic o wiele wiecej i zmienic walek i tez przestroic komputer. po co chlopaka wpedzac w koszty przy samym stozku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Z mojego doświdczenie wynika ze po zamontowaniu własnie stozka i doprowadzenie do neigo zimnego powietrza ubożeje mieszanka więc trzeba dolać silnik, njprosciej to Power Buttonem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 no kuba jak ci moze zubozec mieszanka jak silnik dostaje wiecej powietrza a przeplywka to mierzy. komputer powinien podac wieksze dawki paliwa. a z power buttonem to juz inna sprawa. koles zadal pytanie odnosnie tylko cai po co zaglebiasz sie w kolejne apekty sprawy. gadanie co moze zrobic dalej albo oproocz tego jest wedlug mnie zbedna. jak bedzie chcial zrobic to i tak zrobi pzdr poza tym chodzi roowniez o koszty 5 zl nie wezma odniego za grzebanie w komputerku a koszt do efektoow nie jest miarodajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Stary mówie jak jest i co wynika z moich obserwacji. ECU Nissna ma scisle zakodowane mapy i ma niewielki wpływ na nie. Może jedynei cała mapą zjerzdzać w dół albo w górę właśnei za sprwą sondy lambda w przediale do 2500 obr.min. Dalej wartości są stałe (minimalnie korygowane przez przepływke) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Ale dobra, moc wzrośnei jak sięprawidłowo wykona CAI, nieco wzrosnie temperatura spalania ale będize na bezpeicznym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Stary mówie jak jest i co wynika z moich obserwacji.ECU Nissna ma scisle zakodowane mapy i ma niewielki wpływ na nie. Może jedynei cała mapą zjerzdzać w dół albo w górę właśnei za sprwą sondy lambda w przediale do 2500 obr.min. Dalej wartości są stałe (minimalnie korygowane przez przepływke) ok ale nie moow ze przy cai dzuo da grzebanie w komputerku bo da tyle ile bez cai, czyli do 10% przy N/A. a co do temperatury to ok komputerek jest w takich warunkach dosc elastyczny i sobie na pewno poradzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 własnie prawie nie jest elastyczny, ma sztywne nastawy... Dlatego czasami widać po przebiegach momentu obrotowego ze jest nierówny jak cholera po modyfikacjach dolotu. Dobran ie ważne, generalnie warto robić CAI, w przypadku tak zmodyfikowanego auta dłubanie w ECU silnika powoduje jeszcze lepsze rezultaty niz na seryjnym dolocie. To było takie zdanie podsumowywujące :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 poszarpany wykres ma nie tyle zwiazku z komputerem i dawkowaniem przez niego paliwa (choc tez w pewnym stopniu) ale z sama idea cai. przy takim modzie nie bedziesz mial idealnej charakterystki. dolot nie zmieni ci swojej pojemnosci (dlugosci) w zaleznosci od predkosci obr. silnika i na to bym raczej zwroocil uwage. a co do 2 sprawy to w 100% sie zgadzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 spoko chlopaki i tak musze zestroic po kilku modach m.in glowica wydech walki :twisted: dzieki za odp, afr i tak musi byc skorygowany szerokopasmowka pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 poszarpany wykres ma nie tyle zwiazku z komputerem i dawkowaniem przez niego paliwa (choc tez w pewnym stopniu) ale z sama idea cai. przy takim modzie nie bedziesz mial idealnej charakterystki. dolot nie zmieni ci swojej pojemnosci (dlugosci) w zaleznosci od predkosci obr. silnika i na to bym raczej zwroocil uwage. Tylko że oryginalny dolt też nie reguluje swojej "długości" i też jest pewnym kompromisem wybranym przez producenta dla którego nie zawsze moc jest na pierwszym miejscu..., regulowany dolot ma np lanos ja mam na przykład w p10 2.0 obódowany stożek i zamontowany bezpośrednio na kolektorze i zrobiony wlot na masce, czyli maksymalnie wszystko skróciłem i uzyskałem doładowanie dynamiczne co poskutkowało odczuwalnie wzrostem elastyczności (co mnie zaskoczyło bo podobno krótki dolot = duża moc przy wysokich obrotach) co do dawkowania paliwa to na pewno ecu samo w jakiś sposób się dostraja i zwiększa dawkę paliwa (widocznie wzrosło zużycie paliwa o ok 0,5l) ale w ograniczonym stopniu i na pewno mapa wtrysku i zapłonu do nowych warunków też nie jest optymalna ale ja jak na razie nie zamierzam tego korygować bo montuję turbinkę i wtedy smt6 będzie już niezbędny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 oczywiscie zgadza sie wtedy to strojenie ma sens hehe. lepiej cos jeszcze zrobic i dopiero stroic hehe 8) tak jak napisal juz n15-krk. a co do dolotu to nie twierdzilem ze nissan ma seryjnie zmienny uklad pojemnosci dolotu, dalem tylko przyklad a odnosnie doladowania dynamicznego mialem cos tego typu w poprzedniej n-16 gdzie po zlikwidowaniu z coobciem tlumika szmeru pociagnalem rure na filtr spod zderzaka, silnik lepiej sie wkrecal na obroty ale wiekszego zuzycia paliwa nie zauwazylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 zmienna pojemnosc doloty maja maximy z roku 93-94 i wszystkie powyzej 4/99, tak samo 350 Z, altima 3.5 SE jak i 3.5 SER ja jzu myslalem o taki dolocie i chyba bede zakladal. niektorzy w stanach to maja, zysk od 8 do 12 koni zalezy jak sie dostroji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 hamownia obciazeniowa maha TTC, wynik jak najbadziej realny, 94KM calkowita seria bez kata, ponizej dolot CAI firma 2B, nierdzewka ze stozkiem otwartym w nadkolu -12KM!!! :shock: , poza tym z kolektora ssacego i przepustnicy sciagnalem 1.5mm syfu :evil: wydawalo sie ze zapier****** z powodu dwoch pikow w mocy i momencie, dopiero uswiadomila mnie Honda Civic 1.5 90KM...... sorry dla GRE! dobrze ze Almera wyjechala z KSR! pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Ładne przyrosciki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zorgon Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Witam. Jestem nowy ale zaintersowany wlasnie zrobieniem dolotu oraz EGR. Jak to najlepiej zrobic w moim przypadku 1.6 SR 16V? Chodzi mi o kolejnosc czesci skladowych calego CAI zaczynajac od silnika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 a ja zarazilem brata mojej laseczki i kazal sobie zamowic CAI na ebaju i nowe amorki 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Christoph Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Pomyślałem, że i ja się pochwalę... Wkońcu udało mi się założyć CAI w mojej Primerce 1.6. Filtr wrzuciłem w nadkole, ale obyło się bez ściągania zderzaka. Jedyny problem to mała ilość miejsca między akumulatorem a zbiorniczkiem na płyn chłodzący. Autko po instalacji sprawuje się rewelacyjnie. Lepiej się zbiera i jest bardziej elastyczne (choć to może być bardzo subiektywna opinia). I do tego ten dźwięk... Dodam jeszcze, że samochód przestawiony jest na gaz IV generacji (instalacja widoczna na zdjęciach), co w zupełności nie przeszkadzało w instalacji. Dziękuję wszystkim za fachowe porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 No i bravo udało się, wreszcie masz CAI z prawdziwego zdarzenia. - ileż to teraz miejsca pod maską się zrobiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Christoph Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 To fakt, miejsca jest sporo. Póki co jestem bardzo zadowolony z efektów. Jakieś kolejne sugestie co do drobnych modyfikacji? Przy okazji, jak często należy czyścić filtr stożkowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 w CAI, warto częsciej do neigo zaglądać, proponuje mycie go co jakieś 5 - 7 tyś km... Ps. jeszcze by to lepiej wyglądało jakbyś te rure wypolerował pastą lekko ścierną. Co do drobnych modyfikacji to końcowy tłumik zastąpić czymś luźniejszym, wywalić kata, przyspeiszyć zapłon, usunąć EGR, dopasować kolektory względem otworów w głowicy - to wszystko zrobisz sam (poza końcowym tłumikiem) reszta to już są koszta typu, wydech od kolektorwa w dal, strojenie elektroniki - SMT6... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 a shamowales auto na serii i na dolocie? bo mi tez sie wydawalo ze jezdzi a mialem taki sam system tylko w GA14, tak jak Coobcio mowi filtr w nadkolu strasznie sie brudzi ;/ lepiej dbaj o niego albo zadbasz o pierscienie i kilka innych rzeczy pozdr i powodzenia zycze jak najlepiej bo sam mialem duuuuuuze problemy, shamuj koniecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.