Gość Christoph Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Auta jeszcze nie hamowałem. Z czym miałeś te problemy? Czy przyczyną był brudny filtr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Strasznie dlugi dolot :shock: U mnie krótszy dolot jest lepszy niż dluzszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 przy tak dlugim dolocie nie wierze w dobra elastycznosc...co najwyzej "goora" obr zyskala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 U mnie skrócony dolot o rure 20 cm i ciagnie wyraźnie lepiej juz od 1,5 tys. obrotów, przy dlużzszym to byla taka dziura do 3 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 U mnie skrócony dolot o rure 20 cm i ciagnie wyraźnie lepiej juz od 1,5 tys. obrotów, przy dlużzszym to byla taka dziura do 3 tys.dokladnie o tym moowilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Właśnie zamówiłem sobie stożek K&N wraz z zestawem do czyszczenia i naoliwiania. Zostanie tylko zakup krótkiej rurki i dorobienie u tokarza przejściówki. Z montażem musze troche poczekać bo chwilowo nie dysponuje garażem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Właśnie zamówiłem sobie stożek K&N wraz z zestawem do czyszczenia i naoliwiania. Zostanie tylko zakup krótkiej rurki i dorobienie u tokarza przejściówki. Z montażem musze troche poczekać bo chwilowo nie dysponuje garażem. mozesz to zrobic pod golym niebem, no chyba ze ci zimno :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 mozesz to zrobic pod golym niebem, no chyba ze ci zimno :wink: Przy temperaturze 5 stopni i wiejącym wietrze chyba sie nie da. Ale pod koniec roku odbieram garaż więc potem prace ruszą pełną parą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 NO 5 stopni to już hardkor, ja w podziemnym parkingu typu "hipermarket " demontowałem głowicę z SR20Di Lukasza (tego od gazników) temperatura 15*C po 4 godzinach non stop pracy wymiękałem - ale nie dawałem oznak tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 ja mialem dolot: za dlugi, za duza srednica, filtr brudny po 500km (tym samym przepustnice,przeplywke i kolektor) i ogolnie byl chu****** :? tak jak mowia koledzy do 3,5tys z gazem w podlodze nic nie jechal dopiero potem byl pik w momencie i wydawalo sie ze jezdzi, tylko ze ja mialem -12KM czego nikomu nie zycze, a wygldalo to tak: shamuj to przynajmiej zobaczymy jak przebiega wykres mocy i momentu pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 NO łądnie CI zabrał CAI... U Borta było smiesznie od zera do 3000 poprawa potem do 4500 pogorszenia a potem znowu poprawa - wszystko kwestja dostrojenia elektroniki do tego. Ale oczywiście zachęcam do pomiarów i do pokazywania ich innym - wszyscy z tego będą się uczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 A jak wyszło w przypadku N15 1.6 SR? Ma ktoś jakieś fotki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 ktos tam to mial w 1,6 bodajrze PECYN... poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 tez zrobilem sobie CAI wczoraj, jutro umieszcze zdjecia w moimprzypadku nie robilem stozka, ale doporwadzilem power rure prosto do skrzynki z obudowa filtra, w ktorej jest sportowa wkladka H&N dzwiek sie zmienil, super to gada razem z moim wydechem upgrade samochod tez lepiej ciagnie, szczegolnie na wysokich obrotach. Rure poprowadzilem obok chlodnicy i wychodzi w przednia kratke samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 fajnie by było jakbyś jeszcze zamieścił wykresik z hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 też chcialem tak zrobić więc przylączam sie do prośby o zdjęcia 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 oto moje CAI : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 NO prosze rozwiązanie proste jak drut a napewno dające efekty... Ciekawe czy w Priemrach da sie tak samo zrobić z silnikami 1,6... Ps. przydała by ci sie teraz sportowa wkladka bo jak zassa Ci wilgoć to jej nie zaszkodzi a przy seryjnym filtrze moze on stracić na swojej przepustowości. Ps. Fajny Projekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Ps. przydała by ci sie teraz sportowa wkladka bo jak zassa Ci wilgoć to jej nie zaszkodzi a przy seryjnym filtrze moze on stracić na swojej przepustowości. Ps. Fajny Projekt Coobcio pisalem juz wczesniej , nie przeczytales oczywiscie mam wkladke sportowa H&N , bo tak jak napisales na seryjnej mogl by sie zrobic maly burdelik, a tak sportowa dodatkowo ma wieksza przepuszczalnosc powietrza generalnie, naprawde czuc roznice, szczegolnie przy wcisnietym pedalem w podloge, ciagnie az milo pozdro i dzieki za pochwale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 ostatnio zmodyfikowalem dolot. teraz jest duzy filtr bez obudowy zeby bylo max powietrza, jest jedynie oslona termiczna i przy okazji doprowadze powietrze spod zderzaka. spisuje sie to bardzo dobrze i nie buczy zbyt natarczywie, fajny pomruk i o dziwo elastycznosc zostala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 ZAŁOŻYŁEM PATENT OD KOLEGI FRYZJERA. MAM ODDZIELNY DOLOT DO GAZU I STOŻEK DO BENZYNY. I TU POJAWIŁ SIĘ PROBLEM. SAMOCHÓD CIĄGNIE JAK ODRZUTOWIEC DO OK 3000obr/min, A POWYŻEJ ZACZYNA SZARPAĆ I NIE CHCE PRZYSPIESZAĆ. CZY JEST TEMU WINNA POMPA PALIWA CZY MOŻE STOŻEK JEST ZA MAŁY? TAK TO WYGLĄDA: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 być może kiepsko działa ta "zmieniarka dolotów" z AX... a stożek od beznyny najlepiej zeby był w nadkolu albo chociaż możliwie blisko Aku żeby nie ciągnął takiego gorącego powietrza... Ta górna pokrywa budzi moje zastrzerzenie warto by ją było zmienić na aluminoą - kazdy tokaż coś takiego dorobi za grosze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Przemek twierdzi, że pompa paliwa daje za słabe ciśnienie (w końcu ma ponad 11 lat i ponad 200kkm). A stożek jest między akumulatorem a błotnikiem (na zdjęciu wygląda jakby był wyżej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Przemek twierdzi, że pompa paliwa daje za słabe ciśnienie (w końcu ma ponad 11 lat i ponad 200kkm). A stożek jest między akumulatorem a błotnikiem (na zdjęciu wygląda jakby był wyżej). Wywal spod zderzaka tą puszkę czarną i będzie troche wićej fresh air pod maską. Ps. zrób takżę taki test na beznynie: - wywal cały ten przełącznik dolotów i załuż w jego miejsce stożek i powiedz jaki będzie efekt. Coś musi stawać na przeszkodzi bo anormalną rzeczyą jest żeby silnik się nie dokręcał do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 zawsze dysponuje wolna papa paliwa. jak potrzebujesz t odaj znac. ma nasmigane 150k i wydala na 150 KM:) cena do dogadania pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.