Gość jankowski1987 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Witam mam kolejne pytanie czy można w naszej setce zmienić zawieszenie tak aby była regulacja twardości. Tak jak jest np. w probe albo innym samochodzie sportowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 mozesz zalozyc gwint, ale nie bedzie to regulacja przyciskiem tylko sruba w zawiasie(znaczy pewnie i taki kit mozna gdzies u USA dostac ale wiecej jest warty niz NX:P ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 a może są jakieś zwykłe amortyzatory w takich rozmiarach jak gwintowane. Chodzi dla mnie oto żeby były te wąskie sprężyny (szersze troche od amoprtyzatora, takie jak gwintowane tylko bez gwintu) a nie te co są orginalne. Bo chcem założyć większe koła ale się nie miejszczo bo blokuje te zaczepienie spęzyny w amortyzatorach.Coś takiego, ale spręzyny mogo być jeszcze bliżej założone przy amortyzatorze, i o czywiście musi być ten uchwyt do mocowania w wachaczu jak jest to w orginalnych amortyzatorach setki http://www.allegro.pl/item181385342_amorty...gwarancja_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 To może kup fele z mniejszym ET a nie kombinuj z zawiasem bo fele Ci nie wchodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 już chyba znalazłem. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1...Fa%3E%3C%2Fi%3E jak myślicie będzie pasował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Wątpię. jankowski1987 chcesz amorów do Steki to szukaj amorów do Setki a nie do czego popadnie. To są amory do 100NX: http://www.allegro.pl/item181837554_amorty...unny_100nx.html Jak widzisz bardzo różnią sie konstrukcyjnie o tych, które nam powyżej pokazałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 nie wim o jako ci rurznice chodzi. Tylko żeby pasowało mocowanie amortyzatora do wachacz. A to na spręzyne właśnie o to chodzi żeby było mniejsze i wtedy dokupuje sprężyne i moge wstawić większe koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siara64 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 nie wim o jako ci rurznice chodzi. Tylko żeby pasowało mocowanie amortyzatora do wachacz. A to na spręzyne właśnie o to chodzi żeby było mniejsze i wtedy dokupuje sprężyne i moge wstawić większe koła Nie dopasujesz ich bez przeróbki! 1. Rozstaw dziur na śruby jest inny 2. Innego kształtu oraz grubości jest dolne mocowanie do piasty będziesz miał rozbierzność tylnich kół 3. Przy nissanowskich jest jeszcze mocowanie stabilizatora oraz mocowanie do przewodu od płynu chamulcowego 4. Napewno inna długośc całego amortyzatora Reno jest wyższe 5. Amory w Reno sa dużo bardziej miękkie jak w 100NX Ostatnio zmieniałem przy ojca Reno i wiem że napewno nie będą pasowały! Lepiej posłuchaj kolegi wyżej i kup fele z odpowiednim ET A jak nie chcesz słuchac to kup wywal sianko i przekonaj się sam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 co to jest te ET bo umnie wchodzi większe koło bo górno częścio opony bym czepiał o mocowanie sprężyny na stabilatoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 jankowski1987 po pierwsze nie trzymanie wachacza tylko piasty pozatym gdyby wszystko pasowalo skad wiesz czy ustawienia kata mocowania do wachacza sa te same pozatym mocowanie u gory i sprezyny musialbys wziasc z renault pozatym jak to dopasujesz do mocowania w kielichu w nissanie pozatym zakupienie tych amorow i reszty czesci i dorobienie bedzie kosztowalo pewnie 2x tyle co same felgi a jeszcze jedno patrzenie na oko ze sa podobne to ...... zaloz felgi z odpowienim ET i nie kombinuj ET uzyj opcji szukaj, jest temat gdzie pisze o ET itd a jakie te felgi chcesz zalozyc i jakie opony?? [ Dodano: Nie 15 Kwi, 2007 11:00 ] co to jest te ET bo umnie wchodzi większe koło bo górno częścio opony bym czepiał o mocowanie sprężyny na stabilatoże jakie mcoowanie sprezyny na stabilizatorze co to wogole jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 jakie mcoowanie sprezyny na stabilizatorze co to wogole jest?? źle napisałem. Chodziło mi mocowanie sprężyn w amortyzatorze (to te mocowanie na czym opiera się spręzyna u dołu).A felgi planuje wstawić jakieś 17" i opony niskoprofilowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 ale jaka szerokosc felgi to wyraza sie w calach?? czyli np 7J i to jest max co Ci wejdze bez poszerzania nadkoli, choc moge sie mylic ale to wchodzi w n14 co niektorzy 7,5 klada widzialem w n15 ale wystajaca felga.. ochyda pozniej jakie zakladasz gumy na to? przy feldze 17 cali to profil bedzie masakrycznie niski, to bedziesz musial jezdzic chyba w niedziele do kosciola tylko albo 30km/h nie mowiac o tym jak szybko zniszcza sie same felgi na dziurach oraz na kraweznikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas3035 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 A może felgi o rozmiarze 18 cali będą pasować. He He a z przodu pług od "stara". Ciekawe jak się wylatuje z drogi po takich przeróbkach. Życzę sukcesów w kombinowaniu. . Ja mam założone 15cali ET 42mm 7J opona 195/50 i co ?........i do amortyzatora od opony jest 10mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 ostatnio widzialem w bmw takie fele chyba 17 cali profil niskibardzo, felga wystwala ze srodka, opona naciagnieta na felge ze 2cm byl bieznik od rantu felgi ... heh i co ujrzalem popekna poprostowana felge na rancie, wygladalo jak........ pamietaj ze felga z opona nie moze wsytawac z nadkoli inaczej Ci dowod zabiora i trzeba poszerzac nadkola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 szerokość by było trzeba dobierać. Bo chodzi dlamnie o to żyby zamontować 17" felgi i opony np. 175/50/14 albo coś w tym stylu. A żeby takie wstawić to trzeba zmienić amortyzatory. Bym dał dystanse ale wtedy opona by wystawała poza samochód i by było trzeba robić poszeżenia do samochodu. A tak na takich wąskich amortyzatoraqch bez niczego bym wstawił takie felgi. A te mocowania stabilizatorów i przewodu od hamulca by się przyspawało do czegoś. Aby tylko pasowało te mocowanie w piaści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 eee tam lukas3035 jak szales to szalec zdjac nadkola calkiem i 19 zarzucic :D [ Dodano: Nie 15 Kwi, 2007 12:10 ] 175 szerokosc czyli felga jakies 5,5J byla by OK i do tego felgi 17 cali hehehehee, ale to musialoby wygladac jak przednie kolo od starego ursusa pozatym felga 17 cali zaczyna sie od szerokosci 7J czyli 7 cali jak na to zalozysz 175 to bedzie wygladac jak nadmuchany do granic pekniecia balon pozatym nie widzialem opony 17cali i szerokiej na 175mm .... co do dorabiania zawieszenia to jak niechcesz sie zabic to nie ruszaj lepiej nic przeciez amortyzatory sprezyny materialy katy pod jakimi sa mocowane, grubosci scianek materialy, sa dobrane do odpowiedniego samochodu przeciazenia i sily dzialajace sa inne nie obraz sie ale Twoj pomysl nie jest bez sensu tylko idiotyczny pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 dobra zamykam temat nie będe zmieniał amortyzatorów wstawie alusy 16" niskoprofilowe albo zostawie 15" z oponami 185/65/15(odpowiednio dobiore alusy) dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 wstawie alusy 16" niskoprofilowe Jak nie masz obniżonego zawiasu t.o oponę proponuję 205/45/16. Przy obniżonym na dziurach tył będzie Ci obicierał. albo zostawie 15" z oponami 185/65/15(odpowiednio dobiore alusy) dzięki za pomoc Po co taki balon? Jak chcesz 15" to wrzuć takie z oponkami 195/50/15 i ET38 i będzie elegancja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 moje alunie mialy et35 fela szeroka na 7,5cala 16stki i bylo idealnie ani za wasko ani za szeroko, rowno z nadkolem...z reszta jeszcze sa do sprzedania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 jankowski1987 no w koncu zrozumiales, z ET widze ze koledzy juz napisali jakie wchodza Po co taki balon?Jak chcesz 15" to wrzuć takie z oponkami 195/50/15 i ET38 i będzie elegancja. johny_fellow myslisz o szerokosci felgi 7J?? ja tez bym takie proponowal jazda nie bedzie uciazliwa na dziurach a 185 bylyby za waskie bo 205 wg mnie to za szerokie do motoru 1.6 szerokosc felgi wstaw max 7J a najlepiej 6,5J, a nawet 6J bedzie dobre, 7,5J tez sie wcisnie ale moga niezbyt pasowac wg mnie, 8J juz napewno nie wejdzie ale po co takie szerokie bedzie jak balon trzeba by dac opone 215 osobiscie jezdze na kolach 195/60 R14 na stalowkach i auto w porwanu do 175 a nawet 185 trzyma sie drogi zdecydowanie lepiej, gdyby troche uwardzic troche obnizyc i dac 15' zeby zmniejszyc profil bylo by zajebis..... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Bo chodzi dlamnie o to żyby zamontować 17" felgi i opony np. 175/50/14 Ciekawe jak kolega chce naciągnąć opny 14" na felgi 17". Osobiście widziałem 2 razy NX'a na felgach 17" i szczerze powiem,że wyglądał przepięknie. O ile sie nie myle to Chrosta kiedyś miał też 17", ale u niego też sie przód nie mieścił. Trzeba by było zastosować dystanse i troche rozklepać nadkola. Jeśli kolega jankowski jest zdolny manualnie to da rade. A co do zmiany amorków i próby założenia całych Mcpersonów z innego auta to nigdy nie słyszałem podobnego pomysły. Zakładając,że dół uda się znależć z takim samym mocowaniem to weźmy pod uwage,że górne mocowanie będzie miało inny kształt i inne mocowanie do kolumny w aucie. Dalej patrząc to myśle,że nie znajdzie takich sprężyn i amorków żeby ich wysokość i charakterystyka tłumienia była taka jak jest orginalnie w setce. Do tego dochodzi jeszcze temat geometrii całego zawieszenie czy da się wogóle ustawić. Lepiej kupić gwinta jakiejś taniej firmy np. niemiecki Super Sport i po problemie. Z resztą patrzeć po innych postach naszego kolegi to myśle,że temat umrze jak cała reszta jego pomysłów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 ten temat nie umże w wakacje będe tuningował swoją setke i wstawie felgi 16" i te opony co doradziliście 205/45/16 ( i tak musze zmienić alusy bo swoich mam tylko 3 sztuki, jedna była połamana. i teraz musze jęździć na 2 stalówkach i dwóch alusach) i oprucz tego będe zmieniał jeszcze przedni zdeżak, przerobie tylni i wstawie podwujny tłumik (tak żeby jedna rura była z prawej strony a druga z lewej strony). I może jeszcze dodam lotke na tylnio klape. I oczywiście jakieś progi.Dziękuje wszystkim za pomoc i odradzenie wstawiania amorów z innego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 jankowski1987 to o czym piszesz bardzo ładnie się zapowiada ale zobaczymy ile z tych pomysłów zrealizujesz. Realia są takie, że jak nie masz kasy to nie zrobisz nic. Choćby ten pomysł: wstawie podwujny tłumik (tak żeby jedna rura była z prawej strony a druga z lewej strony) Nie pamiętam dokładnie ale chyba z lewej strony nie będzie za dużo miejsca żeby wcisnąć tam tłumik poza tym żeby z prawej pociągnąć rurę na lewą stronę trzeba będzie zrobić trójnik tuż przed końcowym tłumikiem, dorobić mocowania i wiele innych pierdół. Czas pokaże. Poczekamy, zobaczymy ale niestety mam czarną wizję i tak jak pisał już Mrozu Z resztą patrzeć po innych postach naszego kolegi to myśle,że temat umrze jak cała reszta jego pomysłów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Bo chodzi dlamnie o to żyby zamontować 17" felgi i opony np. 175/50/14 Ciekawe jak kolega chce naciągnąć opny 14" na felgi 17". brak slow pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Bo chodzi dlamnie o to żyby zamontować 17" felgi i opony np. 175/50/14 Ciekawe jak kolega chce naciągnąć opny 14" na felgi 17". brak slow pozdro pomyliłem się zamiast wcisnąc 7 to wcisnełem 4 . A chodziło dlamnie o opony 175/50/17. Sorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.