Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

proszę o pomoc w zakupie micra 96r.


Gość pierniczek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pierniczek

Hellou :)

Mam okazję kupić micrę rocznik 99r. 1000cm3, ok 100.000 na liczniku,

z wyposażeniem:alarm, CZ, el. wtrysk, im, pilot elektr., regulacja kierownicy i reflektorow, trzecie światło stop.

Nie wiem czy kupować czy szukać innego wyposażenia czy młodszego egzempl.,czy możecie doradzić kobitce?:)) nie znam się na tym komplitly.Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hellou :)

Mam okazję kupić micrę rocznik 99r. 1000cm3, ok 100.000 na liczniku,

z wyposażeniem:alarm, CZ, el. wtrysk, im, pilot elektr., regulacja kierownicy i reflektorow, trzecie światło stop.

Nie wiem czy kupować czy szukać innego wyposażenia czy młodszego egzempl.,czy możecie doradzić kobitce?:)) nie znam się na tym komplitly.Pozdrawiam!!

 

Nie podalas tylko za jaka cene :)

Jak dla kobitki to polecam :P bo dla chlopa to lepiej 1.3 poszukac :)

no i przydaloby sie wspomaganie bo nie wiem czy ma i elektryczne szybki bo ich otwierania na korbke kobitkom czesto ciezko to idzie ...

 

pozdrowionka :) :diabel:

 

ps. no i jest niescislosc co do rocznika bo w temaci ejest 96r a w opisie 99r :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pierniczek

ups,rzeczywiscie :)rocznik to 96

cena 7,5 tys,auto ma opłacone oc na rok +facet dodaje komplet opon zimowych. Tak chyba normalnie z tą ceną, sama nie wiem

Niestety nie ma ani wspomagania ani elektrycznych szybek :( też bym chciała...

zanim zabiorę do mechanika to chciałabym się zorientować czy warto..

jeśli nie ten egzemplarz to bede czekać na inny bo autko b.mi się podoba.

dziękuję za odpowiedz :) i proszę o więcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach