Gość dawid007 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 przykładowe średnice wałków i liczba zębów http://motomax.pl/www/walki_lista.html sprawdzone polecane półosie http://www.motomax.pl/www/index.html and_pec Witam!! Dziś miałem dzień obdarzony w nielada atrakcje, począwszy od ukręcenia prawej półośki po palącą sie lawetę, która wiozła mój samochód (naszczęscie szybko opanował laweciarz sytuacje). Ale wracając do rzeczy miał ktoś coś podobnego? i jaki koszt? I pytanie dlaczego, ruszyłem troszkę ostrzej włączając się do głównej drogi ale nietak znowu waryjacko no i zahaczyłem o mały dołeczek ale niewielki i trach, strzeliło i niema jazdy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Nic nowego , ja w P10 przerabiałem to samo 2 razy. Półoś koroduje pod tak zwanym tłumikiem drgań i tam się ukręca. To jest wada fabryczna primer. Dobre półosie można kupić w firmie MOTOMAX z Torunia. Mają dobre ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Z ciekawości zapytam o przebieg - czy aby nie magiczne 205000 km? , tylko moja jeszcze się zaklinowała pod łącznikiem stabilizatora. I się nie przejmuj. Naprawa jest prosta i szybka a jak zamówisz wałek w Motomaxie to będzie na drugi dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dawid007 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Przebieg hmmm coraz bardziej mam wątpliwości co do niego, kupiłem 1,5 roku temu jak niby miał 86 tyś o czym świadczyły nawet 2 naklejki z aktualną datą i przebiegiem z niemieckich przeglądów serwisowych. Teraz ma niby 108 tyś, ale wymieniony rozrząd, sprzęgło, pompa wody, skrzypiące wahacze mogą wskazwać na to że był kręcony, mimo to bardzo dobrze mi sie zawsze jezdziło primerką i lubie ją. Ale po kieszeni to mnie ostatnio strzyże równo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hot Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Eee tam byłem pierwszy (lewa) http://img157.images...dsc00082nc2.jpg Koszt: 260,00 nowa półośka (lepsza niż standardowa, z nabiciem wszystkiego, posmarowaniem): 60,00 montaż i demontaż. PRzy okazji płyn ze skrzyni: 200,00 Wrażenia: bezcenne, płaciłem gotówką ;p Czas całej procedury naprawy od momentu postawienia autka w ASO: 3,5h - w międzyczasie ze zdjetą półośką poleciałem do ekspertów od pólosiek, za 3h była gotowa polosie.pl (motomax ) - miałem do nich 800 metrów z ASO... a 2000 metrów z parkingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 A może by tak te wszystkie ukręcone półośki pozbierać i do Nissana przesłać? Przecież to ewidentny bubel. Ktoś się może przez to zabić jak mu strzeli podczas wyprzedzania albo szybkiego włączania do ruchu z podporządkowanej. Co z tego że auto stare i po gwarancji - nie spełnia warunków umowy czyli podstawowych wymogów bezpieczeństwa. Dobry prawnik by się przydał. Ja swoją mam w razie czego na pamiątkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ły Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Jurgenik dobrze prawi w końcu o jajka trzeba dbać. Możemy przesłać jedną do centrali + jakiś list z opisem problemu... (a może Nissan wie dobrze, co jest grane)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 gdzieś było napisane, że to wada fabryczna i nissan wymieniał je, ale gdzie to doczytałem to skleroza wie. W razie "wu" to wyciągne z kosza i zachowam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woju Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 mnie tez sie ukrecila prawa polos wlasnie pod tlumikiem drgan ewidentnie wada materialu pozdrawiam nowa polos 250 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 co do wywalenia tłumika drgań to wywaliłem z prawej bo lewa już wymieniona... noi na 1ce przy 4-5k rpm słychać to jak cholera brak tego tłumika, ale lepiej niż miałby być i ośka miała gnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 No Koledzy i mnie to spotkało... Lewa ukręcona w ostanią sobotę na mokrej drodze depnołem i lewa poleciała na pół. W poniedziałek rozbiórka i telefon do motomaxu. 22/22/420 była na drugi dzień za 140 plus 27 kurier. doszła wymiana osłony przegubu zewnętrznego i na razie jest ok Na prawej widze ten tłumik i aż się boje myśleć co się wewnątrz dzieje... może to wyciąć albo od razu kupić w motomaxie prawą i wymienić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 zwolcio napisał:Na prawej widze ten tłumik i aż się boje myśleć co się wewnątrz dzieje... może to wyciąć albo od razu kupić w motomaxie prawą i wymienić?? Ja wybrałem tę drugą opcję - zamówiłem i od razu wymieniłem na wszelki wypadek tę niby jeszcze sprawną, ale widać było że pod tym tłumikiem jest dramat. Zwolcio - przy jakim przebiegu Ci strzeliła? Ciekawe jest też to, że w P12 nadal montują te cholerne tłumiki. Pewno niebawem pojawią się pierwsze posty o urwanych półosiach w P12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nestor Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Mi tez walnela prawa poloska, moja primerka ma 152 tys przebiegu i "raczej" nie krecona ja niestety musialem kupic na szrocie kosztowalo troche taniej jak nowa i dostalem gwarancje, mialem problem tylko z jej zamontowaniem bo krecila mi sie na przegubie.. wazne ze wszystko jest ok jak narazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 mi przy 206 tyś strzeliła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zwolcio - przy jakim przebiegu Ci strzeliła? 165 tyś km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 U mnie było 204 kkm przy urwaniu prawej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dare-devil Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 witam ja nabylem p11 2.0 `96 i przy gwaltowniejszym ruszeniu strzelila mi prawa poloska dodam ze samochod z kolkiem po prwej stronie i ma przebieg 103tys mil siedze.z tego co sie dowiadywalem to nowa poloska to koszt okolo 100funtow wie ktos moze czy sa jakies firmy w pl ktore wysyjaja czesci za granice bo zastanawiam sie czy nie taniej wyjdzie sprowadzic czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Musisz zapytać w Motomaxie czy wysyłają za granicę. Tu masz ich stronę: www.polosie.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Ja jestem ciekaw czy te z motomaxu, sa wytrzymałe i na ile starczą? Ciekawe czy można zamówić wzmocnione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabaczek Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 przyłączam sie do grona krecących wysokie obroty i urywających półoski 7000 tysięcy dało rady , a była śliska nawierzchnia i miał być fajny start. byl tylko na 2 sie skończył i trójkącik z bagażnika ujrzał pierwszy raz światło. niech robią gagatka bo chce znów wkręcić go na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Ja jestem ciekaw czy te z motomaxu, sa wytrzymałe i na ile starczą? Ciekawe czy można zamówić wzmocnione? Wydaje mi się, że nie ma potrzeby robić wzmocnionych, gdyż jest to naprawde kawał lagi i jeżeli jest prawidłowo utwardzona, to powinna przetrzymać samochód. Problemem natomiast jest korozja, która w półosiach oryginalnych ze sławetnym tłumikiem ma idealne warunki do konsumpcji metalu. Zwróćcie uwagę, że ukręcone wałki wyglądają jak zerwane próbki z maszyny wytrzymałościowej. Są środkiem mocno przewężone. Przewężenie to jest jednak wynikiem ubytku metalu pod wpływem korozji. Wałek półosi przenosi obciążenie dzięki utwardzeniu warstwy zewnętrznej i miękkiemu elastycznemu rdzeniowi. Jeżeli korozja zniszczy "płaszcz" to rdzeń się po prostu ukręca. Na mojej półosi z 24 mm oryginalnej średnicy wałka zostało już tylko 17 mm pod tłumikiem. Półosie z Motomaxu nie mają tych gum. Należy jednak zwrócić uwage na majstra, który nabija przeguby, żeby wkręcając w imadło jej nie porysował uszkadzając zabezpieczenie antykorozyjne. Wtedy ruda ma ułatwione zadanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 A ja chyba dostałem z motomaxu bubla, podobno za drobno rozstawione zęby, tak moi mechanicy stwierdzili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabaczek Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 a ja z motomaksu dostałem pico bello za niewielkie pieniadze. i leży jak ulał, narazie na dotarciu.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 a ja z motomaksu dostałem pico bello za niewielkie pieniadze.i leży jak ulał, narazie na dotarciu.pozdro Tam sie nie ma co docierać, albo pasuje wszystko do kupy albo nie. U mnie jest już wszystko ok, półośki z motomaxu nabite i można znowu pałować. Polecam, solidne lagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekGP Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Pozdrawiam wszystkich. Ja też dołączę do tematu. Wprawdzie półosi nie ukręciłem ale było blisko. Ostatnio auto było w warsztacie mojego kumpla bo wymieniał górne wahacze i przegub. Przy okazji poprosiłem aby zlikwidował sławetne tłumiki drgań. Lewa półoś ok, za to prawa tragiczna - 1/3 grubości zjedzona przez rdzę. Szybkie wejście na stronę nissanklubu i następnego dnia kurier przywiózł półoś. (dzięki za to że jesteście i piszecie mądre posty) Reasumując, na oko z kanału nie było widać korozji pod tłumikami. Problem widać dopiero po ich likwidacji. Jeśli cenicie sobie bezstresowe użytkowanie auta to wydajcie kilka złotych i pozbądźcie się tłumików. Jeśli wszystko będzie ok to przynajmniej będziecie spokojniejsi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.