Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 GT Sportline '97 PMW


Gość PMW
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

i coś na lato :D

 

Falken FK452 225/35/17 Y

 

35? Desperat :D nie mów, że familie na tym będziesz wozil ;)

 

 

 

,ale poza tym Falkeny z Japonii są bardzo dobre :) i nie lepiej jak bys na tył dał sobie 245/35 a przód 225 ? mialem tak w GT STW i również miała INTRAXA :) co jeździła to nie wspomnę :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracam teraz do WAI bo robi się za zimno' date=' poza tym Jacky nie ma co pokazywać :oops:

na wiosnę będę kwasiaka spawał

 

co to ten WAI- seria? Masz fujitę w błotniku, bo ostatnio była na przepływce? Nie wiem o co ci chodzi z temp. im zimniej tym more power

dolot z kwasiaka to pełen lans i do tego bezzwężkowa przepływka popieram, pewnie i u mnie z czasem.

co do gleby-wariat jesteś, seryjne zawieszenie na pewno długo by nie wytrzymało, ale ty masz intraxa :619:

 

wydech mi sie podoba wizualnie, ale nie w primerach P11. Jeżeli chodzi o dźwięk to na pewno lepiej zagra w V6 niż w R4, ale zobaczymy i posłuchamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

245/35 a przód 225 ? mialem tak w GT STW

 

bez sensu :) przecież to fwd... a co do rozmiaru to na podobnym 215/40/17 wozilem rodzine i nikt nie narzekał... uważam ze 205/45/17 są za wąskie, za miękkie (mimo tego ze mają twarde boki) do szybkej jazdy wogóle się nie nadają...

 

im niższy profil tym lepiej dla przykładu:

 

seryjny rozmiar 195/60/15 (GT) jest wyższym kołem na całej średnicy niż 215/40/17

(moje letnie rainsporty) o całe 15 mm

 

moje zimówki 205/45/17 są wyższe o 15mm od letnich 215/40/17 ( auto rzeczywiście dostało lekkiego muła ale to zima więc nie przejmuje się ...

 

natomiast nowy rozmiar który zamierzam przetestować 225/35/17 jest mniejszy od 215/40/17 o około 8mm i od seryjnych 27mm co powinno zaowocować jescze lepszymi przyspieszeniami ( to tak jak zmienic przełożenie główne w skrzyni biegów)

 

stąd mój wybór... a co do komfortu to wcale się nie pogorszy ponieważ i tak go nie ma

:D

 

wydech mi sie podoba wizualnie, ale nie w primerach P11

tu się mylisz... w Japonii wszystkie P11 mają końcowe APEXi

 

...a z nowości to za 10 dni :D przyjedzie do mnie 2m rury 63,5x1,5mm i 5 kolanek

tłumik za około 2 tygodnie...

pozostaje tylko czekać... i w tym czasie zrobić custom środkowy w m-techu o długości

 

umówiony człowiek od spawania precyzyjnego już czeka :)

 

będzie LANS :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu się mylisz... w Japonii wszystkie P11 mają końcowe APEXi

 

posłucham jak to u ciebie zagra, jak mi sie znudzi sebring, to może zmienie apexi f1 nie są przecież drogie, chyba że masz na myśli jakiś lepszy model, bo z tego co ostatnio rozmawialismy to miałeś w planach apexi

 

nie odpowiedziałeś:

co to ten WAI- seria? Masz fujitę w błotniku, bo ostatnio była na przepływce? Nie wiem o co ci chodzi z temp. im zimniej tym more power

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to ten WAI- seria? Masz fujitę w błotniku, bo ostatnio była na przepływce? Nie wiem o co ci chodzi z temp. im zimniej tym more power

 

W=>warm czyli cieply dolot, im zimniejsze powietrze to wiecej tlenu, czyli wiecej KM :D

chyba dobrze opisalem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to ten WAI- seria? Masz fujitę w błotniku, bo ostatnio była na przepływce? Nie wiem o co ci chodzi z temp. im zimniej tym more power

 

W=>warm czyli cieply dolot, im zimniejsze powietrze to wiecej tlenu, czyli wiecej KM :D

chyba dobrze opisalem :P

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a z nowości to za 10 dni przyjedzie do mnie 2m rury 63,5x1,5mm i 5 kolanek

tłumik za około 2 tygodnie...

pozostaje tylko czekać... i w tym czasie zrobić custom środkowy w m-techu o długości

 

umówiony człowiek od spawania precyzyjnego już czeka

 

będzie LANS

 

jaki szacowany koszt gratów i robocizny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to ten WAI- seria? Masz fujitę w błotniku, bo ostatnio była na przepływce? Nie wiem o co ci chodzi z temp. im zimniej tym more power

 

po pierwsze moje odczucia co do cai są takie:

 

1.w upalny, ciepły dzień owszem cai ma duża przewagę nad krótkim dolotem i jest to niepodważalne

 

2. u mnie na cai zdecydowanie jest lepszy dół i środek... za to w górze słabnie

 

3. Na krótkim dolocie im wyższe obroty tym lepiej przy 6500-7300k jest już wiertarka :kosci: auto idzie dopiero od 4800-5000k ale ten przedział 5000-7300 jest kozacki na krótkim dolocie...

 

niescigam się dołem tylko górą :) każdorazowo po zmianie biegu spadam powyżej 5k

 

wnioski nasuwają się same...

 

CAI na lato, krótki na zimę (bezpieczniejszy, czystszy i cichszy :) pozatym ja miałem doprowadzone zimne powietrze z halogenu w przypadku WAI więc nie jest tak żle

 

pozatym zimą nieżle wieje ch*jem pod maską więc nie przejmowałbym sie zbytnio temperaturą w dolocie jak i tak nie ma trakcji :D

 

jaki szacowany koszt gratów i robocizny?

 

 

koszt takiego wydechu w eltecu to jakieś 2k, w m-techu około 1500-1700zł,

Gooffy z SSGarage zaproponował mi za 1700 na tłumikach m-techa

 

mnie bedzie kosztowac 1/4 tej ceny :P ale tylko dlatego że stal mam za friko od mikołaja

a spawać bedzie kolega mojego ojca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to ten WAI- seria? Masz fujitę w błotniku, bo ostatnio była na przepływce? Nie wiem o co ci chodzi z temp. im zimniej tym more power

 

po pierwsze moje odczucia co do cai są takie:

 

1.w upalny, ciepły dzień owszem cai ma duża przewagę nad krótkim dolotem i jest to niepodważalne

 

2. u mnie na cai zdecydowanie jest lepszy dół i środek... za to w górze słabnie

 

3. Na krótkim dolocie im wyższe obroty tym lepiej przy 6500-7300k jest już wiertarka :kosci: auto idzie dopiero od 4800-5000k ale ten przedział 5000-7300 jest kozacki na krótkim dolocie...

 

niescigam się dołem tylko górą :) każdorazowo po zmianie biegu spadam powyżej 5k

 

wnioski nasuwają się same...

 

CAI na lato, krótki na zimę (bezpieczniejszy, czystszy i cichszy :) pozatym ja miałem doprowadzone zimne powietrze z halogenu w przypadku WAI więc nie jest tak żle

 

pozatym zimą nieżle wieje ch*jem pod maską więc nie przejmowałbym sie zbytnio temperaturą w dolocie jak i tak nie ma trakcji :D

 

cenie twoje rady, ale i tak uważam że masz zerwany dekiel, coż jak wiekszość z nas :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak uważam że masz zerwany dekiel

 

 

co chcesz przez to powiedzieć? Obrazek

Na punkcie aut i wszystkiego co z nimi związane, doczytałeś do końca:

.... coż jak wiekszość z nas :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy już zmieniłeś na zimówki?

 

2 tygodnie temu :D bo rainsporty łyse były... dzisiaj poćwiczyłem trochę... k**wa te pirelli nie nadają sie do poślizgania... strasznie trzymają :one:

winter.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko,masz naprawdę ładne-na wiosne ruszam z nowym porojektem [pewnie powrócę do ukochanej p10]więc mam nadzieję że ustawimy się na kresce-zobaczymy co warte twoje graty vs.moje... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko,masz naprawdę ładne-na wiosne ruszam z nowym porojektem [pewnie powrócę do ukochanej p10]więc mam nadzieję że ustawimy się na kresce-zobaczymy co warte twoje graty vs.moje... :D

 

Cieszę się że podoba Ci się ...

 

dodam ze na prostej sie nie ścigam - raz dwa trzy cztery to nie ściganie...

 

:kosci: możemy wytyczyć krótką pętle (zgodnie z sygnalizacją i znakami)

najlepiej po 23 w jakąś Niedzielę

 

co Ty na to?

 

[ Dodano: Pią 28 Lis, 2008 22:06 ]

święty mikołaj wcześnie się pojawił w tym roku :mikolaj:

 

exhaust_pipes_by_1879pmw.jpg

 

najlepsze ze to dopiero początek :D

 

[ Dodano: Sob 29 Lis, 2008 14:31 ]

dzisiaj z kolei święty mikołaj w przebranu listonosza przyniósł takie coś:

n1_1_by_1879pmw.jpg

n1_2_by_1879pmw.jpg

n1_3_by_1879pmw.jpgn1_4_by_1879pmw.jpg

nie wiem do czego to jest ale napewno przyda się do budzenia sąsiadów w nocy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze nowy wydech nadchodzi wielkimi krokami :) Ja w primerze juz ogarnalem temat, tak jak rozmawialismy, no i musze powiedziec ze z silencerem jest bardzo kulturalnie - w sumie jestem bardzo zadowolony bo byl tani i jest skuteczny, pytanie tylko czy sie nie wypali tak jak Twoj od pana Tomali ? :)

pzdr

 

ps. co do falkenow to z mojego doswiadczenia wynika ze lubia byc mocno cieple zeby dobrze trzymac, gleba bardzo fajna, a co do profilu 35 to niedlugo tez bede na takim jezdzil i szczerze mowiac jestem dosc przejety jak to bedzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auta w realu nie widziałem o dziwo jeszcze ale popatrzyłem sobie na parkingu GM:) gleba jest ostra fakt:) z tym wydechem m-tech za***isty (w końcu z tego słyną że są ciche) pomysł bo ta replika N1 trochę hałasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auta w realu nie widziałem o dziwo jeszcze ale popatrzyłem sobie na parkingu GM:) gleba jest ostra fakt:) z tym wydechem m-tech za***isty (w końcu z tego słyną że są ciche) pomysł bo ta replika N1 trochę hałasuje

 

apropos gleby to nawet go nie opuściłem, jest na maxa w górze :) dopiero będzie wiosną leżeć

 

m-techa odebrałem :) wykonanie podobne do chińczyka więc bardzo dobre...

flanszę zostało dorobić i uszczelkę... w 2009 będzie wisiał

 

co do n1 to są głośne ale mają cenną zaletę ważą bardzo mało, cały wydech bez kolektora SSAC z downpipe'm bedzie ważyć około 10 kg czyli tyle co sam tłumik końcowy od Tomali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no Piotrek ładnie się projekt rozwinął :) pomyśleć, że jeszcze nie tak dawno temu miała być seria :) i dobrze, że tak się to potoczyło, bo robisz coś oryginalnego :)

w przyszłości widziałbym T pod machą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Yarko przy tej masie auta to tylko Turbo albo SR20VE podjechać...

DE żeby chodziło tak jak seryjne VE to już troszkę wyrzeczeń będzie na rzecz wolnych obrotów i zakresu do 2-2,5 tys...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam ze na prostej sie nie ścigam - raz dwa trzy cztery to nie ściganie...

 

:kosci: możemy wytyczyć krótką pętle (zgodnie z sygnalizacją i znakami)

najlepiej po 23 w jakąś Niedzielę

 

co Ty na to?

 

spoko-ale pewnie poczekamy na wiosnę-żona nie puści mnie teraz nigdzie w niedzielę....obowiązki z 2 dzieciaków...

 

ale z wielką chęciią sie zmierzę z tobą[w sumie 600 tyś km za kółkiem to już jakieś doświadczenie jest chyba,hihi]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już wiem dlaczego na hamowni... wyszło tylko 157/180 :) - końcowa częśc wydechu (ten gięty odcinek nad wahaczem) jest złamany - zrobił się z tego w przekroju owal 1,5cm na 5cm z 1cm zagłębienem w środku. Przypuszczam że spowodowane to było dużą wagą tłumika końcowego :D .... aż środkowy tłumik się wysrał :/

 

dzisiaj dokupiłem pozostałe brakujące elementy wydechu - 3 metry pręta fi 8mm na wieszaki (pewnie na 3 auta wystarczy) oraz materiał na flanszę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...