Gość PMW Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 PMW nie szorujesz nigdzie z taką glebą? poprostu unikam leżących policjantów z gratów to składam do kupy nowy wydech: i coś na lato 4x to: Falken FK452 225/35/17 Y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 i coś na lato Falken FK452 225/35/17 Y 35? Desperat nie mów, że familie na tym będziesz wozil ,ale poza tym Falkeny z Japonii są bardzo dobre i nie lepiej jak bys na tył dał sobie 245/35 a przód 225 ? mialem tak w GT STW i również miała INTRAXA co jeździła to nie wspomnę :diabel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 wracam teraz do WAI bo robi się za zimno' date=' poza tym Jacky nie ma co pokazywać :oops: na wiosnę będę kwasiaka spawał co to ten WAI- seria? Masz fujitę w błotniku, bo ostatnio była na przepływce? Nie wiem o co ci chodzi z temp. im zimniej tym more power dolot z kwasiaka to pełen lans i do tego bezzwężkowa przepływka popieram, pewnie i u mnie z czasem. co do gleby-wariat jesteś, seryjne zawieszenie na pewno długo by nie wytrzymało, ale ty masz intraxa :619: wydech mi sie podoba wizualnie, ale nie w primerach P11. Jeżeli chodzi o dźwięk to na pewno lepiej zagra w V6 niż w R4, ale zobaczymy i posłuchamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 245/35 a przód 225 ? mialem tak w GT STW bez sensu przecież to fwd... a co do rozmiaru to na podobnym 215/40/17 wozilem rodzine i nikt nie narzekał... uważam ze 205/45/17 są za wąskie, za miękkie (mimo tego ze mają twarde boki) do szybkej jazdy wogóle się nie nadają... im niższy profil tym lepiej dla przykładu: seryjny rozmiar 195/60/15 (GT) jest wyższym kołem na całej średnicy niż 215/40/17 (moje letnie rainsporty) o całe 15 mm moje zimówki 205/45/17 są wyższe o 15mm od letnich 215/40/17 ( auto rzeczywiście dostało lekkiego muła ale to zima więc nie przejmuje się ... natomiast nowy rozmiar który zamierzam przetestować 225/35/17 jest mniejszy od 215/40/17 o około 8mm i od seryjnych 27mm co powinno zaowocować jescze lepszymi przyspieszeniami ( to tak jak zmienic przełożenie główne w skrzyni biegów) stąd mój wybór... a co do komfortu to wcale się nie pogorszy ponieważ i tak go nie ma wydech mi sie podoba wizualnie, ale nie w primerach P11 tu się mylisz... w Japonii wszystkie P11 mają końcowe APEXi ...a z nowości to za 10 dni przyjedzie do mnie 2m rury 63,5x1,5mm i 5 kolanek tłumik za około 2 tygodnie... pozostaje tylko czekać... i w tym czasie zrobić custom środkowy w m-techu o długości umówiony człowiek od spawania precyzyjnego już czeka będzie LANS :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 tu się mylisz... w Japonii wszystkie P11 mają końcowe APEXi posłucham jak to u ciebie zagra, jak mi sie znudzi sebring, to może zmienie apexi f1 nie są przecież drogie, chyba że masz na myśli jakiś lepszy model, bo z tego co ostatnio rozmawialismy to miałeś w planach apexi nie odpowiedziałeś: co to ten WAI- seria? Masz fujitę w błotniku, bo ostatnio była na przepływce? Nie wiem o co ci chodzi z temp. im zimniej tym more power Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 co to ten WAI- seria? Masz fujitę w błotniku, bo ostatnio była na przepływce? Nie wiem o co ci chodzi z temp. im zimniej tym more power W=>warm czyli cieply dolot, im zimniejsze powietrze to wiecej tlenu, czyli wiecej KM chyba dobrze opisalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 co to ten WAI- seria? Masz fujitę w błotniku, bo ostatnio była na przepływce? Nie wiem o co ci chodzi z temp. im zimniej tym more power W=>warm czyli cieply dolot, im zimniejsze powietrze to wiecej tlenu, czyli wiecej KM chyba dobrze opisalem dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 ...a z nowości to za 10 dni przyjedzie do mnie 2m rury 63,5x1,5mm i 5 kolanek tłumik za około 2 tygodnie... pozostaje tylko czekać... i w tym czasie zrobić custom środkowy w m-techu o długości umówiony człowiek od spawania precyzyjnego już czeka będzie LANS jaki szacowany koszt gratów i robocizny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 co to ten WAI- seria? Masz fujitę w błotniku, bo ostatnio była na przepływce? Nie wiem o co ci chodzi z temp. im zimniej tym more power po pierwsze moje odczucia co do cai są takie: 1.w upalny, ciepły dzień owszem cai ma duża przewagę nad krótkim dolotem i jest to niepodważalne 2. u mnie na cai zdecydowanie jest lepszy dół i środek... za to w górze słabnie 3. Na krótkim dolocie im wyższe obroty tym lepiej przy 6500-7300k jest już wiertarka :kosci: auto idzie dopiero od 4800-5000k ale ten przedział 5000-7300 jest kozacki na krótkim dolocie... niescigam się dołem tylko górą każdorazowo po zmianie biegu spadam powyżej 5k wnioski nasuwają się same... CAI na lato, krótki na zimę (bezpieczniejszy, czystszy i cichszy pozatym ja miałem doprowadzone zimne powietrze z halogenu w przypadku WAI więc nie jest tak żle pozatym zimą nieżle wieje ch*jem pod maską więc nie przejmowałbym sie zbytnio temperaturą w dolocie jak i tak nie ma trakcji jaki szacowany koszt gratów i robocizny? koszt takiego wydechu w eltecu to jakieś 2k, w m-techu około 1500-1700zł, Gooffy z SSGarage zaproponował mi za 1700 na tłumikach m-techa mnie bedzie kosztowac 1/4 tej ceny ale tylko dlatego że stal mam za friko od mikołaja a spawać bedzie kolega mojego ojca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 co to ten WAI- seria? Masz fujitę w błotniku, bo ostatnio była na przepływce? Nie wiem o co ci chodzi z temp. im zimniej tym more power po pierwsze moje odczucia co do cai są takie: 1.w upalny, ciepły dzień owszem cai ma duża przewagę nad krótkim dolotem i jest to niepodważalne 2. u mnie na cai zdecydowanie jest lepszy dół i środek... za to w górze słabnie 3. Na krótkim dolocie im wyższe obroty tym lepiej przy 6500-7300k jest już wiertarka :kosci: auto idzie dopiero od 4800-5000k ale ten przedział 5000-7300 jest kozacki na krótkim dolocie... niescigam się dołem tylko górą każdorazowo po zmianie biegu spadam powyżej 5k wnioski nasuwają się same... CAI na lato, krótki na zimę (bezpieczniejszy, czystszy i cichszy pozatym ja miałem doprowadzone zimne powietrze z halogenu w przypadku WAI więc nie jest tak żle pozatym zimą nieżle wieje ch*jem pod maską więc nie przejmowałbym sie zbytnio temperaturą w dolocie jak i tak nie ma trakcji cenie twoje rady, ale i tak uważam że masz zerwany dekiel, coż jak wiekszość z nas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 i tak uważam że masz zerwany dekiel co chcesz przez to powiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 i tak uważam że masz zerwany dekiel co chcesz przez to powiedzieć? Obrazek Na punkcie aut i wszystkiego co z nimi związane, doczytałeś do końca: .... coż jak wiekszość z nas :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Oj wszyscy mamy Czy już zmieniłeś na zimówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Czy już zmieniłeś na zimówki? 2 tygodnie temu bo rainsporty łyse były... dzisiaj poćwiczyłem trochę... k**wa te pirelli nie nadają sie do poślizgania... strasznie trzymają :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 autko,masz naprawdę ładne-na wiosne ruszam z nowym porojektem [pewnie powrócę do ukochanej p10]więc mam nadzieję że ustawimy się na kresce-zobaczymy co warte twoje graty vs.moje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 autko,masz naprawdę ładne-na wiosne ruszam z nowym porojektem [pewnie powrócę do ukochanej p10]więc mam nadzieję że ustawimy się na kresce-zobaczymy co warte twoje graty vs.moje... Cieszę się że podoba Ci się ... dodam ze na prostej sie nie ścigam - raz dwa trzy cztery to nie ściganie... :kosci: możemy wytyczyć krótką pętle (zgodnie z sygnalizacją i znakami) najlepiej po 23 w jakąś Niedzielę co Ty na to? [ Dodano: Pią 28 Lis, 2008 22:06 ] święty mikołaj wcześnie się pojawił w tym roku :mikolaj: najlepsze ze to dopiero początek [ Dodano: Sob 29 Lis, 2008 14:31 ] dzisiaj z kolei święty mikołaj w przebranu listonosza przyniósł takie coś: nie wiem do czego to jest ale napewno przyda się do budzenia sąsiadów w nocy :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Widze ze nowy wydech nadchodzi wielkimi krokami Ja w primerze juz ogarnalem temat, tak jak rozmawialismy, no i musze powiedziec ze z silencerem jest bardzo kulturalnie - w sumie jestem bardzo zadowolony bo byl tani i jest skuteczny, pytanie tylko czy sie nie wypali tak jak Twoj od pana Tomali ? pzdr ps. co do falkenow to z mojego doswiadczenia wynika ze lubia byc mocno cieple zeby dobrze trzymac, gleba bardzo fajna, a co do profilu 35 to niedlugo tez bede na takim jezdzil i szczerze mowiac jestem dosc przejety jak to bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 [pewnie powrócę do ukochanej p10] popieram p10 lover. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 dzisiaj zamówiłem coś takiego: jutro odbieram , i czekam na wolny podnośnik :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 auta w realu nie widziałem o dziwo jeszcze ale popatrzyłem sobie na parkingu GM:) gleba jest ostra fakt:) z tym wydechem m-tech za***isty (w końcu z tego słyną że są ciche) pomysł bo ta replika N1 trochę hałasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 auta w realu nie widziałem o dziwo jeszcze ale popatrzyłem sobie na parkingu GM:) gleba jest ostra fakt:) z tym wydechem m-tech za***isty (w końcu z tego słyną że są ciche) pomysł bo ta replika N1 trochę hałasuje apropos gleby to nawet go nie opuściłem, jest na maxa w górze dopiero będzie wiosną leżeć m-techa odebrałem wykonanie podobne do chińczyka więc bardzo dobre... flanszę zostało dorobić i uszczelkę... w 2009 będzie wisiał co do n1 to są głośne ale mają cenną zaletę ważą bardzo mało, cały wydech bez kolektora SSAC z downpipe'm bedzie ważyć około 10 kg czyli tyle co sam tłumik końcowy od Tomali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 no Piotrek ładnie się projekt rozwinął pomyśleć, że jeszcze nie tak dawno temu miała być seria i dobrze, że tak się to potoczyło, bo robisz coś oryginalnego w przyszłości widziałbym T pod machą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Zgadzam się z Yarko przy tej masie auta to tylko Turbo albo SR20VE podjechać... DE żeby chodziło tak jak seryjne VE to już troszkę wyrzeczeń będzie na rzecz wolnych obrotów i zakresu do 2-2,5 tys... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 dodam ze na prostej sie nie ścigam - raz dwa trzy cztery to nie ściganie... :kosci: możemy wytyczyć krótką pętle (zgodnie z sygnalizacją i znakami) najlepiej po 23 w jakąś Niedzielę co Ty na to? spoko-ale pewnie poczekamy na wiosnę-żona nie puści mnie teraz nigdzie w niedzielę....obowiązki z 2 dzieciaków... ale z wielką chęciią sie zmierzę z tobą[w sumie 600 tyś km za kółkiem to już jakieś doświadczenie jest chyba,hihi] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 już wiem dlaczego na hamowni... wyszło tylko 157/180 - końcowa częśc wydechu (ten gięty odcinek nad wahaczem) jest złamany - zrobił się z tego w przekroju owal 1,5cm na 5cm z 1cm zagłębienem w środku. Przypuszczam że spowodowane to było dużą wagą tłumika końcowego .... aż środkowy tłumik się wysrał :/ dzisiaj dokupiłem pozostałe brakujące elementy wydechu - 3 metry pręta fi 8mm na wieszaki (pewnie na 3 auta wystarczy) oraz materiał na flanszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi