Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 GT Sportline '97 PMW


Gość PMW
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To tak jak mierzenie g-techem, patrzysz czy idziesz w dobra strone, czy dana modyfikacja cos przyniosla, tylko ze na hamowni dostajesz ładny kolorowy wykresik - Kuba cos naszych niemoze zamiescic :/

Z miłą chęcią - jakieś stadne zebranie na G-techa trzeba zrobić :D

Ps. PMW chce nas zdradzić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z miłą chęcią - jakieś stadne zebranie na G-techa trzeba zrobić

 

Dzisiaj na c, jest w odpowiednim temacie propozycja. Gtecha trzeba tylko ogarnąć, bo my mamy do dyspozyjci Iphone. Ale wyniki takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak coś czułem od Ciebie na odległość Hondą czuć.
a PMW niech jeździ czym chce

 

w grę wchodzą 4 auta tylko więc za dużego wyboru nie mam :D

s14a, CTR, ATS, WRX reszta aut na naszym rynku do niczego sie nie nadaje, albo jest poza moim zasięgiem...

 

być moze zostanie tak ze dokupie s14a tylko do chłosty a Primerką Magda bedzie wożić dzieci do przedszkola jak zrobi prawko... zobaczymy..

 

w każdym razie primera mi się trochę znudziła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ATS

 

Rozumiem, że miało być ATR? Jechałem z ATRką i równo do końca czwórki, czyli w porównaniu do tego co masz teraz to nie jedzie. Z tej listy co przedstawiłeś to tylko S14 godne uwagi, CTR pewnie szybko by Ci się znudził. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jejku, co się dzieje? Hondziarze nam podkupują faceta :/ GTR potrzebny. Może się złożymy :D na lepsiejszego cara. :diabel2:

p.s.

i na pewno nie lepsze od czerwonej :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z przekory bym hĄdy nie kupił, rzucili się wszyscy na to tak jak była epoka calibry, potem e36 i tak samo się skończy. jeśli chodzi o zajawke na jdm to i tak nissany w japonii górują (oni to jak zawsze wiedzą co dobre) hondy lecą do hamerykanów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z przekory bym hĄdy nie kupił, rzucili się wszyscy na to tak jak była epoka calibry, potem e36 i tak samo się skończy. jeśli chodzi o zajawke na jdm to i tak nissany w japonii górują (oni to jak zawsze wiedzą co dobre) hondy lecą do hamerykanów.

 

Dobrze gada, polać mu :!: :!: :!: :!: :!: :!: Poza tym wolę być w opozycji do masówki. Doceniani będą ci, którzy nie płyną z prądem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby w nissana tak zainwewstować jak inwestuje się w Hondy to kurde naprawdę męska maszyna by powstała, tylko nie skupiać się na skarpetkach na zzbiorniczki a SR20VE i to porządnie zdłubane - myślę że efekty by było zbliżone albo i lepsze jak w K20 Hondy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego nie kwestionuję :) chodzi mi o wiek auta...

Starsze auta to gwranacja długowieczności i małej ilości problemów do tego tańsze mody i większy dostęp do gratów, stać cię idz w nowszy wóz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz Hondę dobry wóz :one: a tak przy okazji to EURO R na jakie rynki było ? tylko japonia??

Ja już myślę nad zmianą na rodzinne kombi ale 2,4 po lifcie czyli od 2006 w górę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyżej P11 trudno o naprawdę żwawego Nissana. Nie mówię o sportowych i drogich wersjach, tylko zwykłe, drogowe. Nawet extreme P12 to nie to. No i ta buda.

Preferuje klasyczną, sedanikową i tyle. Ale to tylko sprawa gustu. Każdy może być inny :P Dzisiaj mój kumpel kupił... Chevroleta :D , za takie pieniądze, nawet po upuście, można mieć wszystko w P11/P10 + prawdziwy motor, a nie 95 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K24A3

 

* Found in:

o 2003-2007 Honda Accord (Europe(EDM)) and Japan(JDM)) and 2003-2007 Honda Accord Euro CL9 (Australia)

+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)

+ Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)

+ Compression: 10.5:1

+ Power: 189 hp (140 kW) @ 6800 rpm

+ Torque: 164.5 ft·lbf (223 N·m) @ 4500 rpm

+ VTEC Engagement: 6000rpm

+ Redline: 7400 rpm

 

ciekawy nm i moc jak na przytkaną serię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co to by pasowało moment załączenia vtec'a obniżyć, bo tylko 1400 obrotów zakresu "użytecznego"? Co zmiana to będzie wypadał, chyba że skrzynia jest jakaś mega krótka 6tka i będziemy wlekli do odcinki non stop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no za jakiś czas bedzie trzeba myśleć o zmianie :D

 

 

 

........ale auta...

 

do tego czasu ją dopiescze... wszystko wymienie co jest do wymiany :one: i "oddam konia w szybkie ręce" jak to się mówi

 

PMW jeśli byłbyś zdecydowany na sprzedaż, daj mi info, konkretnie i na temat będziemy rozmawiać ;)

 

pozdrowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...