bodek_n14 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 No widziałem niedawno na C pojedynek Primy z cifem 6gen. Do połowy trójki (bo tylko tyle widziałem) civic odjechał. Co to był za Cif? Ciemna zieleń, na stalówkach chyba i zglebiony. Żeby nie było, że psioczę to powiem, że ostatnio z problemami objechałem (1,5-2 długości) wydmuszkę 4gen 1,6 na jednym wałku ~120-125KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Wykres, wykres. Ja bym z chęcią sprawdził jak auto chodzi w konfrontacji. Ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że kółka są super. I dźwięk wydechu robi mocne wrażenie. bodek_n14 - Ten civic wczoraj zacnie chodził, ciekawe jaka jego waga i czy faktycznie moc taka jak deklarowali? Ty tam pod maskę patrzyłeś, ja nie zdążyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Chłopaki mówili, że moc j.w.. Waga wydmuszki to pewnie poniżej 900kg lub okolice tego i właściciel potwierdzał. Na pewno dolot i wydech był. Koniec OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 No widziałem niedawno na C pojedynek Primy z cifem 6gen. Do połowy trójki (bo tylko tyle widziałem) civic odjechał. Co to był za Cif? Ciemna zieleń, na stalówkach chyba i zglebiony. do połowy trójki to się ślizgałem a CVC jechał jak złapałem trakcje to był już z przodu a cif - jedyny słuszny z b16a niecała tona wagi, ja z pasażerem... gdyby było sucho - już w połowie dwójki byłoby dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Co z wykresem? Wszyscy czekamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Jest u mnie - przyrost męski powiem jak na mod rozrządu Ok. 17:30 będe u kolegi z kartką do zeskanowania - bowiem ja swoj skaner zostawiłem u kobitki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 a mi pan z "Kreatora" prześle dopiero jutro na @ - może prześle :027: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 a mi pan z "Kreatora" prześle dopiero jutro na @ - może prześle :027: Na Mineralnej podlaczesz pena i odrazu masz plik lub podajesz emajla to tez Ci podesle Szkoda ze odrazu nie wzioles wersji elektronicznej :027: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Jest u mnie - przyrost męski powiem jak na mod rozrządu Ok. 17:30 będe u kolegi z kartką do zeskanowania - bowiem ja swoj skaner zostawiłem u kobitki... Wstawiaj Kuba, bo pewnie w Kreatorze zarobieni są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Jest u mnie - przyrost męski powiem jak na mod rozrządu Woda na młyn, czerwona też gotowa do podobnej operacji . See You w piąteczek. ale moge zajawke podać: 169km / 193nm po Coobciowym modzie rozrzadu doszło 6km i 12nm... I o to chodzi. Z tym motorem, sportline PMW jest najmocniejsza i najszybsza w kraju, śmiem twierdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Jest u mnie - przyrost męski powiem jak na mod rozrządu Woda na młyn, czerwona też gotowa do podobnej operacji . See You w piąteczek. Czekamy i na czerwoną, bo ostatnio cicho o niej, zrobiłeś pranie ? No ale nie róbmy OT u PMW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 wykres 1: ssac wykres 2: ssac + 2,5' ex N1 + short fujita wykres 3: ssac + 2,5' ex N1 + short fujita + wałek ssący przyspieszony o 4 stopnie przez Coobcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 PMW wrzuc na fotosik lub jakis inny serw bo nic nie widac Ciekawe, bo u mnie jest czytelnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Obrazek wykres 1: ssac wykres 2: ssac + 2,5' ex N1 + short fujita wykres 3: ssac + 2,5' ex N1 + short fujita + wałek ssący przyspieszony o 4 stopnie przez Coobcia Ale ten wykres z du..y, montuj ecumastera. Piękny przyrost mocy, z momentem to mamy prawie jednakowy, na moją korzyść . Jak mi ktoś podpowiedział do 130 km/h szli byśmy łeb w łeb, ale później wszystko twoje. Ciekawe ile po strojeniu na ecu ugrasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 szli byśmy łeb w łeb wątpie że by twoja miała poniżej 7 sek do paczki pozatym mieliśmy juz okazje sie przekonać o tym które auto lepiej jedzie [ Dodano: Sro 14 Sty, 2009 15:24 ] Ciekawe ile po strojeniu na ecu ugrasz? nie wiadomo czy bedzie sens... najpierw afr sie zmierzy... ale przypuszcam że strojeniem maks 2 km dojdzie i z 5-7 nm w środku... na wiosne zostawiłem sobie jescze zapas na aparcie zapłonowym jakby 170km mi sie za szybko znudziło i zeby od razu nie iść w wałki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 szli byśmy łeb w łeb wątpie że by twoja miała poniżej 7 sek do paczki pozatym mieliśmy juz okazje sie przekonać o tym które auto lepiej jedzie [ Dodano: Sro 14 Sty, 2009 15:24 ] Ciekawe ile po strojeniu na ecu ugrasz? nie wiadomo czy bedzie sens... najpierw afr sie zmierzy... ale przypuszcam że strojeniem maks 2 km dojdzie i z 5-7 nm w środku... na wiosne zostawiłem sobie jescze zapas na aparcie zapłonowym jakby 170km mi sie za szybko znudziło i zeby od razu nie iść w wałki na sp...onych przewodach zapłonowych, zatkanym wydechu i jackasie w CAI w błotniku. Co do ecumastera to może dojść do 3 KM, z momentem różnie bywa, ale raczej tylko sie "wygładzi", ale teoria teorią. Pomiarów do paczki nie robiłem,ale na pewno poniżej 7 nie zejde. Szukam teraz wałka ssącego od GT, jak nie znajde poczekam na twój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Te czasy 0-100 poniżej 7 sekund to czym mierzone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Te czasy 0-100 poniżej 7 sekund to czym mierzone ? Ja ostatnio nie robiłem pomiaru może w piątek, a pmw to nie wiem. Wracając do momentu, pomiar bez ekumastera, po wystrojeniu będzie dużo lepiej: Eszi:194,9 Nm/4735 rpm(4100-5500 rpm pow. 180 Nm ) PMW:193 Nm/5478 rpm nie muszę wysoko kręcić silnika aby auto szło, u mnie Coobciowy mod trochę więcej poprawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 U PMW na ECU majstra jest za wcześnie no chyba że chce sporo dodać dołu, myślę że dół idzie w całym zakresie o jakieś 10Nm podnieść.... a góra jak się poprawi to naprawdę marginalnie. Teraz to ja bym szedł w wałki albo zjechał ze łbem o 1,5mm coby te 200 parę Nm było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 eszi, PMW, Kenet, cyferki cyferkami jeden zmierzy 7 drugi 8, a katalogowo ma 10 - jeden sposob trzeba to zweryfikowac na asfalcie a nie cyferkami sie jarac :027: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 eszi, PMW, Kenet, cyferki cyferkami jeden zmierzy 7 drugi 8, a katalogowo ma 10 - jeden sposob trzeba to zweryfikowac na asfalcie a nie cyferkami sie jarac :027: Racja ale na razie pogoda nie sprzyja, ja mam także kłopoty z trakcją na zimówkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Racja ale na razie pogoda nie sprzyja, ja mam także kłopoty z trakcją na zimówkach Drogi z dnia na dzien suchsze :027: i u mnie na 185/60 z trakcja potrafia byc klopoty. Ładne ma przyrosty ta Prima kazda modyfikacje daje zastrzyk KM, oby tak dalej, szkoda tylko ze nie chciales razem z nami shamowac auta na prawdziwej hamowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Drogi z dnia na dzien suchsze :027: i u mnie na 185/60 z trakcja potrafia byc klopoty. Nie dajcie się zmylić, mało nie rozbiłem czerwonej wjeżdżając spod świateł od ursynówka, czerwoną na C przy 60km/h. Sorry za OT.Dzięki PMW za wykresik Dalsze mody to chyba tylko kwestia czasu. Sam wiem jak to wciąga. Będzie super. ale... z Hondami bedzie ciężko. Lekkie skurczybyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 jako że nam się OT rozwija za***isty to jak tylko będzie jakiś suchszy dzień proponuje grupowy wspólny pomiar będzie jasne co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 eszi, PMW, Kenet, cyferki cyferkami jeden zmierzy 7 drugi 8, a katalogowo ma 10 - jeden sposob trzeba to zweryfikowac na asfalcie a nie cyferkami sie jarac Pytam właśnie dlatego żeby się cyferkami nie jarać. Ciężko mi uwierzyć, że Primera nawet jak ma te 170 koni robi 100kę w <7s . A tak wynika z Waszych wypowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi