Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 GT Sportline '97 PMW


Gość PMW
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytam właśnie dlatego żeby się cyferkami nie jarać. Ciężko mi uwierzyć, że Primera nawet jak ma te 170 koni robi 100kę w <7s . A tak wynika z Waszych wypowiedzi.

 

 

Mnie w to niemieszaj ;) na 17-stkach i z taka waga, to ciekawe by bylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre robią. Parametry mierzalne i policzalne. Coobcio zrobił klasyfikację osiągów. Do wglądu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...727&start=0 Pozdro :)

Niech mod to przeniesie, bo OT paskudne w temacie PMW-pls :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra koniec OT. zmienie podpis niech Wam będzie:

 

1. Moja P11 nie jest najszybsza

2. Nie ma 170km

3. Nie robi setki w 6,5 sek.. jak była serią to nie robiła 15.8XX

4. Koła są za duże i za ciężkie :027:

5. Fatalnie się prowadzi i wygląda... ogólnie rzecz biorąc to gruz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z takim drajwerem to ona musi być najszybsza w mieście :) nie pozostawiasz jej wyboru :D

gratuluje Piotrek, pamiętam jak kiedyś u mnie ciężko było dobić do 170KM. większość zresztą mówiła, że się nie uda, a się udało prawda Coobcio ? :), a tu proszę, kilka modów i jest moc, zdrowy silnik to zdrowy silnik, do tego codziennie prawidłowo odmulany :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra koniec OT. zmienie podpis niech Wam będzie:

 

1. Moja P11 nie jest najszybsza

2. Nie ma 170km

3. Nie robi setki w 6,5 sek.. jak była serią to nie robiła 15.8XX

4. Koła są za duże i za ciężkie

5. Fatalnie się prowadzi i wygląda... ogólnie rzecz biorąc to gruz...

 

Ale to zupełnie nie o to chodziło. Ja się chciałem dowiedzieć jaką to aparaturą mierzone było i tyle. Nie ma w tym grama zawiści tylko ciekawość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to zupełnie nie o to chodziło. Ja się chciałem dowiedzieć jaką to aparaturą mierzone było i tyle. Nie ma w tym grama zawiści tylko ciekawość.

 

są filmiki na YOUTUBE ... wystarczy wpisać SPORTLINE, PMW

 

a pomiar na 400m odbył się jak miałem 157/180

illegal, noc, 3 fotokomórki, drzewko, ulica, 400m ustawione i odmierzone taśmą

 

był to test sprzetu przed zawodami... na zawodach te same auta miały lepsze czasy

 

[ Dodano: Sro 14 Sty, 2009 21:19 ]

Wracając do momentu, pomiar bez ekumastera, po wystrojeniu będzie dużo lepiej:

Eszi:194,9 Nm/4735 rpm(4100-5500 rpm pow. 180 Nm ;) )

PMW:193 Nm/5478 rpm

nie muszę wysoko kręcić silnika aby auto szło, u mnie Coobciowy mod trochę więcej poprawił.

 

tylko ze ja po zmianie biegu nie spadam ponizej 5200 w najgorszym wypadku więc o co choo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra koniec OT. zmienie podpis niech Wam będzie:

 

1. Moja P11 nie jest najszybsza

2. Nie ma 170km

3. Nie robi setki w 6,5 sek.. jak była serią to nie robiła 15.8XX

4. Koła są za duże i za ciężkie :027:

5. Fatalnie się prowadzi i wygląda... ogólnie rzecz biorąc to gruz...

I tak wszyscy zazdrościmy ci najładniejszej P11 w klubie ;) , a wiadomo każdy chwali swoje, poza tym jest ogólnie przyjete, że wszyscy żądają "twardych dowodów" wyników, by np. mieć odnośnik wobec siebie. Ale to Ty masz mieć radość z tego czym jeździsz, więc bierz wszystko trochę z przymrużeniem oka ;) . Pozdrawiam i powodzenia w dalszych modach.

 

[ Dodano: Sro 14 Sty, 2009 21:38 ]

tylko ze ja po zmianie biegu nie spadam ponizej 5200 w najgorszym wypadku więc o co choo

Ty jeździsz górą, ja w zakresie od 2000-5000 rpm każdy jak lubi i mu silnik pozwala. Tylko mały wniosek: na większości polskich dróg, rzadko kiedy zapinasz 4, nie wspomne o 5 jeżdżąc non stop "górą", tak wynika z tego co piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

y jeździsz górą, ja w zakresie od 2000-5000 rpm każdy jak lubi i mu silnik pozwala. Tylko mały wniosek: na większości polskich dróg, rzadko kiedy zapinasz 4, nie wspomne o 5 jeżdżąc non stop "górą", tak wynika z tego co piszesz.

 

no nie do końca tak jest bo akurat mówie o ściganiu się... do dupowożenia jest dla mne zakres 2000-4500 obr. w którym afr wynosi powyżej 14:1 i nie chce tego zmieniać bo auto bedzie wiecej palić, a przecież moc maksymalna mam przy najwyższych obrotach... spadam na maks niuton który leży płasko prawie do końca i nim jadę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

y jeździsz górą, ja w zakresie od 2000-5000 rpm każdy jak lubi i mu silnik pozwala. Tylko mały wniosek: na większości polskich dróg, rzadko kiedy zapinasz 4, nie wspomne o 5 jeżdżąc non stop "górą", tak wynika z tego co piszesz.

 

no nie do końca tak jest bo akurat mówie o ściganiu się... do dupowożenia jest dla mne zakres 2000-4500 obr. w którym afr wynosi powyżej 14:1 i nie chce tego zmieniać bo auto bedzie wiecej palić, a przecież moc maksymalna mam przy najwyższych obrotach... spadam na maks niuton który leży płasko prawie do końca i nim jadę

i mamy jasność :D U mnie moc max jest przy 5888 rpm, więc dalej nie ma co kręcić inna charakterystyka wałków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jescze wracająć do koła :) bo to mi nie daje spokoju... sprostuję...

 

17' OZ F1 EVO PLUS jest to obręcz magnezowa, kuta i waży mniej niż seryjna alu 15

jeśli chodzi o wysokość koła to nawet mój wysoki setup zimowy 205/45/17 jest sporo mniejszy niż seryjna opona z P11 GT 195/60/15 o letnim nie wspomnę więc przyspieszenie seryjnego auta na kole 215/40/17 jest o przynajmniej o sekunde lepsze niż podaje producent (do tego dobra wkładka mięsna)

 

także jak ktoś pisze o moich ciężkich, wielkich i mulących 17 calowych kołach to można to

wsadzić między bajki bo jest dokładnie na odwrót...

 

195/50/15 ma mniejszą średnicę... owszem ale to jakiś mało męski rozmiar do p11 zwłaszcza,

 

przypuszczam ze auto o wiele gorzej by przyspieszało z uwagi na brak trakcji (za duża prędkość obrotowa) przy tej masie i pewnie prędkość maks była by 200-210 a tyle to ja po pączki do sklepu jade :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW, no przyrosty naprawdę zacne - gratuluję. Z tym przyspieszeniem, to Cię jednak trochę poniosło

 

no... k@rwa jak nic mnie podpuszczacie... :P

 

http://pl.youtube.com/watch?v=DeiwTsGBagY&...feature=related

tutaj ewidentnie brak trakcji na 1 ale tak sie bije biegi zwłascza z 1 na 2 :kosci: (obserwować predkościomierz) , na 3 już spokojniej

bo szkoda sprzegła było ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykres rzeczywiście ładny zwłaszcza, że płasko od 5000 w górę. Ugrać trochę dołu i będzie malina!

 

[ Dodano: Czw 15 Sty, 2009 00:26 ]

widzę, że nasze awatary mają coś wspólnego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykres rzeczywiście ładny zwłaszcza, że płasko od 5000 w górę. Ugrać trochę dołu i będzie malina!

 

w dół nie ma sensu już grać...

 

ciekawe czy ten peak przed odcinką zapowiada coś ciekawego bo na moje oko tam sie ewidentnie coś dzieje :evilbat:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy ten peak przed odcinką zapowiada coś ciekawego bo na moje oko tam sie ewidentnie coś dzieje :evilbat:

 

Nic tam już nie wejdzie ale przesunięcie odcinki może trochę pomóc. Seryjne wałki po 6500 już nie budują.

Na mój gust to wrzucajcie Ecu M i poprawicie jednak dół. W końcu to SR20 a nie B seria. To ma iść również z dołu. Tak, żeby było chociaż 175Nm przy 3000.

U mnie taki zabieg znacząco poprawił czasy, jazda w mieście stała się przyjemniejsza (przecież podoba ci się ten ciąg z dołu) i delikatnie spadło spalanie.

Poza tym świnka przyda się na przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dosc ze za***iscie wyglada , to jeszce coraz szybsza sie robi ;)

szczerze gratuluje furki , jednak czarny to najlepszy kolor dla primki ;)

Imponujący wynik z tym momentem

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW-

1. Moja P11 nie jest najszybsza

2. Nie ma 170km

3. Nie robi setki w 6,5 sek.. jak była serią to nie robiła 15.8XX

4. Koła są za duże i za ciężkie

5. Fatalnie się prowadzi i wygląda... ogólnie rzecz biorąc to gruz...

 

fajnie że masz poczucie humoru-ale napisze tak ,ze niektóre wypowiedzi kolegów z forum tylko zachęcają do zmian na lepsze--a tak wogóle to GRATULUJĘ tych wyników z heblowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko wrzuć ekumastera, Cobster ci to wystoi jak będziesz chciał, a pewnie i moment wzrośnie i moc, oraz wykresy sie wygładzą. I tak ci będzie potrzebny przy wałkach.

I skończ z tym Kreatorem Mocy, hamuj się z nami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie,właśnie-będziemy mieli porównanie z jednej hamowni,a już widziałem że różnice między hamowniami są...ogromne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ałem że różnice między hamowniami są...ogromn

 

 

hamuje po to zeby sprawdzić czy jest różnica... tak naprawde gówno mnie obchodzi lle mam koni czy niutonów... to ma zapierdalalać

 

[ Dodano: Nie 18 Sty, 2009 08:20 ]

ze niektóre wypowiedzi kolegów z forum tylko zachęcają do zmian na lepsze

 

no za jakiś czas bedzie trzeba myśleć o zmianie :D

 

 

 

........ale auta...

 

do tego czasu ją dopiescze... wszystko wymienie co jest do wymiany :one: i "oddam konia w szybkie ręce" jak to się mówi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamuje po to zeby sprawdzić czy jest różnica... tak naprawde gówno mnie obchodzi lle mam koni czy niutonów... to ma zapierdalalać

 

:one: :one: :one: :one: :one: :one:

To tak jak mierzenie g-techem, patrzysz czy idziesz w dobra strone, czy dana modyfikacja cos przyniosla, tylko ze na hamowni dostajesz ładny kolorowy wykresik - Kuba cos naszych niemoze zamiescic :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...