Gość ROKI Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Pytam właśnie dlatego żeby się cyferkami nie jarać. Ciężko mi uwierzyć, że Primera nawet jak ma te 170 koni robi 100kę w <7s . A tak wynika z Waszych wypowiedzi. Mnie w to niemieszaj na 17-stkach i z taka waga, to ciekawe by bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Niektóre robią. Parametry mierzalne i policzalne. Coobcio zrobił klasyfikację osiągów. Do wglądu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...727&start=0 Pozdro Niech mod to przeniesie, bo OT paskudne w temacie PMW-pls :027: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 dlatego najlepiej zrobic spota i wszystko sie wyjasni :027: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 dobra koniec OT. zmienie podpis niech Wam będzie: 1. Moja P11 nie jest najszybsza 2. Nie ma 170km 3. Nie robi setki w 6,5 sek.. jak była serią to nie robiła 15.8XX 4. Koła są za duże i za ciężkie :027: 5. Fatalnie się prowadzi i wygląda... ogólnie rzecz biorąc to gruz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 z takim drajwerem to ona musi być najszybsza w mieście nie pozostawiasz jej wyboru gratuluje Piotrek, pamiętam jak kiedyś u mnie ciężko było dobić do 170KM. większość zresztą mówiła, że się nie uda, a się udało prawda Coobcio ? , a tu proszę, kilka modów i jest moc, zdrowy silnik to zdrowy silnik, do tego codziennie prawidłowo odmulany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 dobra koniec OT. zmienie podpis niech Wam będzie: 1. Moja P11 nie jest najszybsza 2. Nie ma 170km 3. Nie robi setki w 6,5 sek.. jak była serią to nie robiła 15.8XX 4. Koła są za duże i za ciężkie 5. Fatalnie się prowadzi i wygląda... ogólnie rzecz biorąc to gruz... Ale to zupełnie nie o to chodziło. Ja się chciałem dowiedzieć jaką to aparaturą mierzone było i tyle. Nie ma w tym grama zawiści tylko ciekawość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Ale to zupełnie nie o to chodziło. Ja się chciałem dowiedzieć jaką to aparaturą mierzone było i tyle. Nie ma w tym grama zawiści tylko ciekawość. są filmiki na YOUTUBE ... wystarczy wpisać SPORTLINE, PMW a pomiar na 400m odbył się jak miałem 157/180 illegal, noc, 3 fotokomórki, drzewko, ulica, 400m ustawione i odmierzone taśmą był to test sprzetu przed zawodami... na zawodach te same auta miały lepsze czasy [ Dodano: Sro 14 Sty, 2009 21:19 ] Wracając do momentu, pomiar bez ekumastera, po wystrojeniu będzie dużo lepiej:Eszi:194,9 Nm/4735 rpm(4100-5500 rpm pow. 180 Nm ) PMW:193 Nm/5478 rpm nie muszę wysoko kręcić silnika aby auto szło, u mnie Coobciowy mod trochę więcej poprawił. tylko ze ja po zmianie biegu nie spadam ponizej 5200 w najgorszym wypadku więc o co choo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 dobra koniec OT. zmienie podpis niech Wam będzie: 1. Moja P11 nie jest najszybsza 2. Nie ma 170km 3. Nie robi setki w 6,5 sek.. jak była serią to nie robiła 15.8XX 4. Koła są za duże i za ciężkie :027: 5. Fatalnie się prowadzi i wygląda... ogólnie rzecz biorąc to gruz... I tak wszyscy zazdrościmy ci najładniejszej P11 w klubie , a wiadomo każdy chwali swoje, poza tym jest ogólnie przyjete, że wszyscy żądają "twardych dowodów" wyników, by np. mieć odnośnik wobec siebie. Ale to Ty masz mieć radość z tego czym jeździsz, więc bierz wszystko trochę z przymrużeniem oka . Pozdrawiam i powodzenia w dalszych modach. [ Dodano: Sro 14 Sty, 2009 21:38 ] tylko ze ja po zmianie biegu nie spadam ponizej 5200 w najgorszym wypadku więc o co choo Ty jeździsz górą, ja w zakresie od 2000-5000 rpm każdy jak lubi i mu silnik pozwala. Tylko mały wniosek: na większości polskich dróg, rzadko kiedy zapinasz 4, nie wspomne o 5 jeżdżąc non stop "górą", tak wynika z tego co piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 y jeździsz górą, ja w zakresie od 2000-5000 rpm każdy jak lubi i mu silnik pozwala. Tylko mały wniosek: na większości polskich dróg, rzadko kiedy zapinasz 4, nie wspomne o 5 jeżdżąc non stop "górą", tak wynika z tego co piszesz. no nie do końca tak jest bo akurat mówie o ściganiu się... do dupowożenia jest dla mne zakres 2000-4500 obr. w którym afr wynosi powyżej 14:1 i nie chce tego zmieniać bo auto bedzie wiecej palić, a przecież moc maksymalna mam przy najwyższych obrotach... spadam na maks niuton który leży płasko prawie do końca i nim jadę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 y jeździsz górą, ja w zakresie od 2000-5000 rpm każdy jak lubi i mu silnik pozwala. Tylko mały wniosek: na większości polskich dróg, rzadko kiedy zapinasz 4, nie wspomne o 5 jeżdżąc non stop "górą", tak wynika z tego co piszesz. no nie do końca tak jest bo akurat mówie o ściganiu się... do dupowożenia jest dla mne zakres 2000-4500 obr. w którym afr wynosi powyżej 14:1 i nie chce tego zmieniać bo auto bedzie wiecej palić, a przecież moc maksymalna mam przy najwyższych obrotach... spadam na maks niuton który leży płasko prawie do końca i nim jadę i mamy jasność U mnie moc max jest przy 5888 rpm, więc dalej nie ma co kręcić inna charakterystyka wałków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 jescze wracająć do koła bo to mi nie daje spokoju... sprostuję... 17' OZ F1 EVO PLUS jest to obręcz magnezowa, kuta i waży mniej niż seryjna alu 15 jeśli chodzi o wysokość koła to nawet mój wysoki setup zimowy 205/45/17 jest sporo mniejszy niż seryjna opona z P11 GT 195/60/15 o letnim nie wspomnę więc przyspieszenie seryjnego auta na kole 215/40/17 jest o przynajmniej o sekunde lepsze niż podaje producent (do tego dobra wkładka mięsna) także jak ktoś pisze o moich ciężkich, wielkich i mulących 17 calowych kołach to można to wsadzić między bajki bo jest dokładnie na odwrót... 195/50/15 ma mniejszą średnicę... owszem ale to jakiś mało męski rozmiar do p11 zwłaszcza, przypuszczam ze auto o wiele gorzej by przyspieszało z uwagi na brak trakcji (za duża prędkość obrotowa) przy tej masie i pewnie prędkość maks była by 200-210 a tyle to ja po pączki do sklepu jade :kosci: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 PMW, no przyrosty naprawdę zacne - gratuluję. Z tym przyspieszeniem, to Cię jednak trochę poniosło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 PMW, no przyrosty naprawdę zacne - gratuluję. Z tym przyspieszeniem, to Cię jednak trochę poniosło no... k@rwa jak nic mnie podpuszczacie... http://pl.youtube.com/watch?v=DeiwTsGBagY&...feature=related tutaj ewidentnie brak trakcji na 1 ale tak sie bije biegi zwłascza z 1 na 2 :kosci: (obserwować predkościomierz) , na 3 już spokojniej bo szkoda sprzegła było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Wykres rzeczywiście ładny zwłaszcza, że płasko od 5000 w górę. Ugrać trochę dołu i będzie malina! [ Dodano: Czw 15 Sty, 2009 00:26 ] widzę, że nasze awatary mają coś wspólnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Wykres rzeczywiście ładny zwłaszcza, że płasko od 5000 w górę. Ugrać trochę dołu i będzie malina! w dół nie ma sensu już grać... ciekawe czy ten peak przed odcinką zapowiada coś ciekawego bo na moje oko tam sie ewidentnie coś dzieje :evilbat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 PMW, gratuluje wyniku i jestem wszoku że kręcenie walkiem ssącym aż tyle Nm dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 ciekawe czy ten peak przed odcinką zapowiada coś ciekawego bo na moje oko tam sie ewidentnie coś dzieje :evilbat: Nic tam już nie wejdzie ale przesunięcie odcinki może trochę pomóc. Seryjne wałki po 6500 już nie budują. Na mój gust to wrzucajcie Ecu M i poprawicie jednak dół. W końcu to SR20 a nie B seria. To ma iść również z dołu. Tak, żeby było chociaż 175Nm przy 3000. U mnie taki zabieg znacząco poprawił czasy, jazda w mieście stała się przyjemniejsza (przecież podoba ci się ten ciąg z dołu) i delikatnie spadło spalanie. Poza tym świnka przyda się na przyszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismojoe Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Nie dosc ze za***iscie wyglada , to jeszce coraz szybsza sie robi szczerze gratuluje furki , jednak czarny to najlepszy kolor dla primki Imponujący wynik z tym momentem pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 PMW- 1. Moja P11 nie jest najszybsza 2. Nie ma 170km 3. Nie robi setki w 6,5 sek.. jak była serią to nie robiła 15.8XX 4. Koła są za duże i za ciężkie 5. Fatalnie się prowadzi i wygląda... ogólnie rzecz biorąc to gruz... fajnie że masz poczucie humoru-ale napisze tak ,ze niektóre wypowiedzi kolegów z forum tylko zachęcają do zmian na lepsze--a tak wogóle to GRATULUJĘ tych wyników z heblowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Mimo wszystko wrzuć ekumastera, Cobster ci to wystoi jak będziesz chciał, a pewnie i moment wzrośnie i moc, oraz wykresy sie wygładzą. I tak ci będzie potrzebny przy wałkach. I skończ z tym Kreatorem Mocy, hamuj się z nami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Właśnie,właśnie-będziemy mieli porównanie z jednej hamowni,a już widziałem że różnice między hamowniami są...ogromne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 ałem że różnice między hamowniami są...ogromn hamuje po to zeby sprawdzić czy jest różnica... tak naprawde gówno mnie obchodzi lle mam koni czy niutonów... to ma zapierdalalać [ Dodano: Nie 18 Sty, 2009 08:20 ] ze niektóre wypowiedzi kolegów z forum tylko zachęcają do zmian na lepsze no za jakiś czas bedzie trzeba myśleć o zmianie ........ale auta... do tego czasu ją dopiescze... wszystko wymienie co jest do wymiany :one: i "oddam konia w szybkie ręce" jak to się mówi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 hamuje po to zeby sprawdzić czy jest różnica... tak naprawde gówno mnie obchodzi lle mam koni czy niutonów... to ma zapierdalalać :one: :one: :one: :one: :one: :one: To tak jak mierzenie g-techem, patrzysz czy idziesz w dobra strone, czy dana modyfikacja cos przyniosla, tylko ze na hamowni dostajesz ładny kolorowy wykresik - Kuba cos naszych niemoze zamiescic :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 roki a widziałes jaki chłopak jest zapracowany??nawet nie ma czasu sms-a odpisac czasem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi