Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 GT Sportline '97 PMW


Gość PMW
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  Kenet napisał:
Pytam właśnie dlatego żeby się cyferkami nie jarać. Ciężko mi uwierzyć, że Primera nawet jak ma te 170 koni robi 100kę w <7s . A tak wynika z Waszych wypowiedzi.

 

 

Mnie w to niemieszaj ;) na 17-stkach i z taka waga, to ciekawe by bylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre robią. Parametry mierzalne i policzalne. Coobcio zrobił klasyfikację osiągów. Do wglądu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...727&start=0 Pozdro :)

Niech mod to przeniesie, bo OT paskudne w temacie PMW-pls :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra koniec OT. zmienie podpis niech Wam będzie:

 

1. Moja P11 nie jest najszybsza

2. Nie ma 170km

3. Nie robi setki w 6,5 sek.. jak była serią to nie robiła 15.8XX

4. Koła są za duże i za ciężkie :027:

5. Fatalnie się prowadzi i wygląda... ogólnie rzecz biorąc to gruz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z takim drajwerem to ona musi być najszybsza w mieście :) nie pozostawiasz jej wyboru :D

gratuluje Piotrek, pamiętam jak kiedyś u mnie ciężko było dobić do 170KM. większość zresztą mówiła, że się nie uda, a się udało prawda Coobcio ? :), a tu proszę, kilka modów i jest moc, zdrowy silnik to zdrowy silnik, do tego codziennie prawidłowo odmulany :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  PMW napisał:
dobra koniec OT. zmienie podpis niech Wam będzie:

 

1. Moja P11 nie jest najszybsza

2. Nie ma 170km

3. Nie robi setki w 6,5 sek.. jak była serią to nie robiła 15.8XX

4. Koła są za duże i za ciężkie

5. Fatalnie się prowadzi i wygląda... ogólnie rzecz biorąc to gruz...

 

Ale to zupełnie nie o to chodziło. Ja się chciałem dowiedzieć jaką to aparaturą mierzone było i tyle. Nie ma w tym grama zawiści tylko ciekawość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Kenet napisał:
Ale to zupełnie nie o to chodziło. Ja się chciałem dowiedzieć jaką to aparaturą mierzone było i tyle. Nie ma w tym grama zawiści tylko ciekawość.

 

są filmiki na YOUTUBE ... wystarczy wpisać SPORTLINE, PMW

 

a pomiar na 400m odbył się jak miałem 157/180

illegal, noc, 3 fotokomórki, drzewko, ulica, 400m ustawione i odmierzone taśmą

 

był to test sprzetu przed zawodami... na zawodach te same auta miały lepsze czasy

 

[ Dodano: Sro 14 Sty, 2009 21:19 ]

  eszi napisał:
Wracając do momentu, pomiar bez ekumastera, po wystrojeniu będzie dużo lepiej:

Eszi:194,9 Nm/4735 rpm(4100-5500 rpm pow. 180 Nm ;) )

PMW:193 Nm/5478 rpm

nie muszę wysoko kręcić silnika aby auto szło, u mnie Coobciowy mod trochę więcej poprawił.

 

tylko ze ja po zmianie biegu nie spadam ponizej 5200 w najgorszym wypadku więc o co choo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  PMW napisał:
dobra koniec OT. zmienie podpis niech Wam będzie:

 

1. Moja P11 nie jest najszybsza

2. Nie ma 170km

3. Nie robi setki w 6,5 sek.. jak była serią to nie robiła 15.8XX

4. Koła są za duże i za ciężkie :027:

5. Fatalnie się prowadzi i wygląda... ogólnie rzecz biorąc to gruz...

I tak wszyscy zazdrościmy ci najładniejszej P11 w klubie ;) , a wiadomo każdy chwali swoje, poza tym jest ogólnie przyjete, że wszyscy żądają "twardych dowodów" wyników, by np. mieć odnośnik wobec siebie. Ale to Ty masz mieć radość z tego czym jeździsz, więc bierz wszystko trochę z przymrużeniem oka ;) . Pozdrawiam i powodzenia w dalszych modach.

 

[ Dodano: Sro 14 Sty, 2009 21:38 ]

  PMW napisał:
tylko ze ja po zmianie biegu nie spadam ponizej 5200 w najgorszym wypadku więc o co choo

Ty jeździsz górą, ja w zakresie od 2000-5000 rpm każdy jak lubi i mu silnik pozwala. Tylko mały wniosek: na większości polskich dróg, rzadko kiedy zapinasz 4, nie wspomne o 5 jeżdżąc non stop "górą", tak wynika z tego co piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  eszi napisał:
y jeździsz górą, ja w zakresie od 2000-5000 rpm każdy jak lubi i mu silnik pozwala. Tylko mały wniosek: na większości polskich dróg, rzadko kiedy zapinasz 4, nie wspomne o 5 jeżdżąc non stop "górą", tak wynika z tego co piszesz.

 

no nie do końca tak jest bo akurat mówie o ściganiu się... do dupowożenia jest dla mne zakres 2000-4500 obr. w którym afr wynosi powyżej 14:1 i nie chce tego zmieniać bo auto bedzie wiecej palić, a przecież moc maksymalna mam przy najwyższych obrotach... spadam na maks niuton który leży płasko prawie do końca i nim jadę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  PMW napisał:
  eszi napisał:
y jeździsz górą, ja w zakresie od 2000-5000 rpm każdy jak lubi i mu silnik pozwala. Tylko mały wniosek: na większości polskich dróg, rzadko kiedy zapinasz 4, nie wspomne o 5 jeżdżąc non stop "górą", tak wynika z tego co piszesz.

 

no nie do końca tak jest bo akurat mówie o ściganiu się... do dupowożenia jest dla mne zakres 2000-4500 obr. w którym afr wynosi powyżej 14:1 i nie chce tego zmieniać bo auto bedzie wiecej palić, a przecież moc maksymalna mam przy najwyższych obrotach... spadam na maks niuton który leży płasko prawie do końca i nim jadę

i mamy jasność :D U mnie moc max jest przy 5888 rpm, więc dalej nie ma co kręcić inna charakterystyka wałków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jescze wracająć do koła :) bo to mi nie daje spokoju... sprostuję...

 

17' OZ F1 EVO PLUS jest to obręcz magnezowa, kuta i waży mniej niż seryjna alu 15

jeśli chodzi o wysokość koła to nawet mój wysoki setup zimowy 205/45/17 jest sporo mniejszy niż seryjna opona z P11 GT 195/60/15 o letnim nie wspomnę więc przyspieszenie seryjnego auta na kole 215/40/17 jest o przynajmniej o sekunde lepsze niż podaje producent (do tego dobra wkładka mięsna)

 

także jak ktoś pisze o moich ciężkich, wielkich i mulących 17 calowych kołach to można to

wsadzić między bajki bo jest dokładnie na odwrót...

 

195/50/15 ma mniejszą średnicę... owszem ale to jakiś mało męski rozmiar do p11 zwłaszcza,

 

przypuszczam ze auto o wiele gorzej by przyspieszało z uwagi na brak trakcji (za duża prędkość obrotowa) przy tej masie i pewnie prędkość maks była by 200-210 a tyle to ja po pączki do sklepu jade :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  B52 napisał:
PMW, no przyrosty naprawdę zacne - gratuluję. Z tym przyspieszeniem, to Cię jednak trochę poniosło

 

no... k@rwa jak nic mnie podpuszczacie... :P

 

http://pl.youtube.com/watch?v=DeiwTsGBagY&...feature=related

tutaj ewidentnie brak trakcji na 1 ale tak sie bije biegi zwłascza z 1 na 2 :kosci: (obserwować predkościomierz) , na 3 już spokojniej

bo szkoda sprzegła było ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykres rzeczywiście ładny zwłaszcza, że płasko od 5000 w górę. Ugrać trochę dołu i będzie malina!

 

[ Dodano: Czw 15 Sty, 2009 00:26 ]

widzę, że nasze awatary mają coś wspólnego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  bodek_n14 napisał:
Wykres rzeczywiście ładny zwłaszcza, że płasko od 5000 w górę. Ugrać trochę dołu i będzie malina!

 

w dół nie ma sensu już grać...

 

ciekawe czy ten peak przed odcinką zapowiada coś ciekawego bo na moje oko tam sie ewidentnie coś dzieje :evilbat:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  PMW napisał:
ciekawe czy ten peak przed odcinką zapowiada coś ciekawego bo na moje oko tam sie ewidentnie coś dzieje :evilbat:

 

Nic tam już nie wejdzie ale przesunięcie odcinki może trochę pomóc. Seryjne wałki po 6500 już nie budują.

Na mój gust to wrzucajcie Ecu M i poprawicie jednak dół. W końcu to SR20 a nie B seria. To ma iść również z dołu. Tak, żeby było chociaż 175Nm przy 3000.

U mnie taki zabieg znacząco poprawił czasy, jazda w mieście stała się przyjemniejsza (przecież podoba ci się ten ciąg z dołu) i delikatnie spadło spalanie.

Poza tym świnka przyda się na przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dosc ze za***iscie wyglada , to jeszce coraz szybsza sie robi ;)

szczerze gratuluje furki , jednak czarny to najlepszy kolor dla primki ;)

Imponujący wynik z tym momentem

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW-

1. Moja P11 nie jest najszybsza

2. Nie ma 170km

3. Nie robi setki w 6,5 sek.. jak była serią to nie robiła 15.8XX

4. Koła są za duże i za ciężkie

5. Fatalnie się prowadzi i wygląda... ogólnie rzecz biorąc to gruz...

 

fajnie że masz poczucie humoru-ale napisze tak ,ze niektóre wypowiedzi kolegów z forum tylko zachęcają do zmian na lepsze--a tak wogóle to GRATULUJĘ tych wyników z heblowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko wrzuć ekumastera, Cobster ci to wystoi jak będziesz chciał, a pewnie i moment wzrośnie i moc, oraz wykresy sie wygładzą. I tak ci będzie potrzebny przy wałkach.

I skończ z tym Kreatorem Mocy, hamuj się z nami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie,właśnie-będziemy mieli porównanie z jednej hamowni,a już widziałem że różnice między hamowniami są...ogromne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  lukas napisał:
ałem że różnice między hamowniami są...ogromn

 

 

hamuje po to zeby sprawdzić czy jest różnica... tak naprawde gówno mnie obchodzi lle mam koni czy niutonów... to ma zapierdalalać

 

[ Dodano: Nie 18 Sty, 2009 08:20 ]

  lukas napisał:
ze niektóre wypowiedzi kolegów z forum tylko zachęcają do zmian na lepsze

 

no za jakiś czas bedzie trzeba myśleć o zmianie :D

 

 

 

........ale auta...

 

do tego czasu ją dopiescze... wszystko wymienie co jest do wymiany :one: i "oddam konia w szybkie ręce" jak to się mówi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  PMW napisał:
hamuje po to zeby sprawdzić czy jest różnica... tak naprawde gówno mnie obchodzi lle mam koni czy niutonów... to ma zapierdalalać

 

:one: :one: :one: :one: :one: :one:

To tak jak mierzenie g-techem, patrzysz czy idziesz w dobra strone, czy dana modyfikacja cos przyniosla, tylko ze na hamowni dostajesz ładny kolorowy wykresik - Kuba cos naszych niemoze zamiescic :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...