_Janusz_ Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 No to się zdecyduj czy z chłodnicy czy z parownika. Chłodnica klimy jest przed chłodnicą wody, natomiast parownik w kabinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djbolo24 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Jak bym był mechanikiem to bym nie zadawał pytań na forum, trochę więcej wyrozumiałości proszę. Wyciek jest w okolicach chłodnicy, jutro postaram się wstawić zdjęcie. Wyciek był z okolic tego miejsca pokazanego strzałkami. http://imageshack.us/f/254/wyciekq.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Chłodnica albo do wymiany, albo do pospawania. Najprawdopodobniej poszła rurka, która wychodzi na osuszacz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marpop Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Witajcie koledzy więc zaczne od tego czym jeżdże, a więc mam primerke p11 hatchback 1.6 +LPG(hejterom dziękujemy) z tego co zdążyłem sie dowiedzieć to w mojej primerce brakuje na stanie tylko podgrzewanych foteli(ale to mi raczej nie potrzebne) jest oczywiście i klima, a raczej jej część ponieważ w ferworze okazji którą sie okazał mój nissan nie obejżałem go zbyt dokładnie i po czasie dopiero zauważyłem że brakuje kilku elementów układu klimatyzacji, a przedewszystkim parownika, a teraz dochodząc do sedna sprawy chciałbym się dowiedzieć ile by mnie kosztowało uruchomienie tej klimy( domyślam się że nie skończy sie na kupieniu brakujących elementów i nabiciu układu) pewnie będzie trzeba wymienić cały układ, ale ile to będzie kosztować?? jestem z łodzi i jakbyście mi mogli powiedzieć ile by mnie to kosztowało(klima+montaż i uruchomienie jej) byłbym wdzięczny no i gdzie by mi to zrobili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 (edytowane) Parownik do klimy za bezcen - z TD też pasuje bez mrugnięcia okiem http://allegro.pl/nissan-primera-p11-2-0td-98r-nagrzewnica-klimy-i3173928789.html Jeśli reszta jest to wziąć to założyć i nabić - koszt około 150zł i cieszyć się sprawną klimą. Co do tego pełnego wypasu to pytanie czy masz: 3 zagłówki z tyłu; 3 punktowy pas środkowy; wycieraczki na lampach; automatycznie regulowany fotel kierowcy; skórzane fotele; podświetlane lusterko na osłonce przeciwsłonecznej. Jak nie masz tego to nie masz full wypasu. Edytowane 5 Maja 2013 przez Janusz_lublin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marpop Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 (edytowane) Parownik do klimy za bezcen - z TD też pasuje bez mrugnięcia okiem http://allegro.pl/nissan-primera-p11-2-0td-98r-nagrzewnica-klimy-i3173928789.html Jeśli reszta jest to wziąć to założyć i nabić - koszt około 150zł i cieszyć się sprawną klimą. Co do tego pełnego wypasu to pytanie czy masz: 3 zagłówki z tyłu; 3 punktowy pas środkowy; wycieraczki na lampach; automatycznie regulowany fotel kierowcy; skórzane fotele; podświetlane lusterko na osłonce przeciwsłonecznej. Jak nie masz tego to nie masz full wypasu. o kurcze xD, nawet nie wiedziałem że były takie bajery w p11, ja mam przed liftem to może tego mniej było xD skóra mi nie potrzebna:P zresztą nie mówiłem o żadnym full wypasie tylko że w mojej primerce z tego co wyczytałem brakuje tylko podgrzewanych foteli:P Edytowane 6 Maja 2013 przez Marpop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 To było w modelach przed liftem . Dodatkowo oryginalny alarm jeszcze no i wycieraczka na tylnej szybie w sedanie - ale to w wersjach na Anglię i Skandynawię. A i jeszcze w wersjach z full wypasem to jeszcze skórzana kierownica i pełny komputer pokładowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielkq Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Odbiegając od tematu klimatyzacji, to dorzuć jeszcze do spisu wyposażenia nawiew na nogi pasażerów z tyłu Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marpop Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 To było w modelach przed liftem . Dodatkowo oryginalny alarm jeszcze no i wycieraczka na tylnej szybie w sedanie - ale to w wersjach na Anglię i Skandynawię. A i jeszcze w wersjach z full wypasem to jeszcze skórzana kierownica i pełny komputer pokładowy. no nie takich wodotrysków nie mam i żaden pełny komputer xD tylko data godzina i temperatura xD zresztą mi do szczęścia tej klimy tylko brakuje, byłem dzisiaj oglądać jeszcze co i jak i teraz jestem pewien że brakuje tylko parownika, tylko jak patrzyłem w tym haynesie to w ch** rozbierania jest, koniecznie trzeba wyjmować wszystko?? czy obedzie sie tylko wyjęcie zespołu dmuchawy noi i części która mnie interesuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Żeby włożyć parownik nie trzeba rozpierać połowy auta jak to jest w przypadku wymiany nagrzewnicy - ostatnio to przerabiałem. Aby włożyć parownik trzeba tylko zdemontować schowek. To jest na tej zasadzie - zakłada się najpierw całą nagrzewnicę, później dmuchawę a na końcu wkłada się obudowę z parownikiem. Więc do rozwalania masz bardzo mało - robota na godzinę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Będąc w temacie klimatyzacji pojawiło mi sie kolejne pytanie. Klimatyzacja nabita, odgrzybiona-ozonowanie, filterek oczywiscie wymieniony ale jednak coś nie tak. Jak właczam klime to niby wszystko jest okej - zimne powietrze leci po chwili, ale jak tylko wyłaczam klime i zostawiam sam nawiew to po chwili wyczuwa się w powietrzu jakby kurz. Nie widać żadnego pylenia, powietrze jest przejrzyste ale przez kilka minut panuje taki dziwny zapach no i jakby kurz. Co z tym zrobić - czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djbolo24 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 (edytowane) Chłopaki kto mi podpowie jaka chłodnica do klimy będzie pasować do mojego modelu? Znalazłem coś takiego: 1) http://allegro.pl/chlod-klimat-nissan-primera-p11-96-02-nowe-i3175737149.html 2) http://allegro.pl/nissan-primera-p11-1-6-2-0-chlodnica-klimatyzacji-i3228006471.html Mogę podać nr VIN jeśli to coś da bo szczerze mówiąc nie wiem jak to sprawdzać po VIN'ie a widzę że są różne rozstawy zaczepów. Będę wdzięczny za pomoc Edytowane 11 Maja 2013 przez djbolo24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Pytasz o chłodnicę do swojego modelu, a nie piszesz jaki masz model :-) podaj rok i silnik, albo najlepiej VIN, to sprawdzę Ci fabryczny numer. A tak naprawdę to całkiem możliwe że na tych dwóch aukcjach jest ta sama chłodnica, tylko na jednej podają wymiar od środka do środka zaczepu, a na drugiej od krawędzi do krawędzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djbolo24 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Pytasz o chłodnicę do swojego modelu, a nie piszesz jaki masz model :-) podaj rok i silnik, albo najlepiej VIN, to sprawdzę Ci fabryczny numer. Napisałem że mogę podać VIN tylko w tamtym momencie nie miałem dowodu przy sobie więc nie mogłem napisać od razu. VIN: SJNTCAP11U0541753 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Program serwisowy podaje, że te chłodnice z obu aukcji pasują do egzemplarzy do 1999. Numer części z Twojego samochodu to 92110-9F515. Ale tak naprawdę różnie to bywa i nie powiedziane że te z aukcji nie będą pasowały do Twojego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loban Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Cześć szanowni Koledzy. Proszę o pomoc w następującym temacie. Mam dziwny problem z klimatyzacją automatyczną w Primerze P11.144 2.0 benz. Klimatyzacja działa dobrze ale załącza się dopiero po około 10 minutach jazdy. Szczelność sprawdzona u fachowca przed nabiciem i jest OK. Czynnik świeżo nabity. Klimatyzacja jak już się załączy to mrozi dobrze, jednak załącza się dopiero po około 10 minutach jazdy. Nie mam problemów ze spadającą mocą silnika przy włączonej klimatyzacji. Klimatyzacja jak już się włączy to działa cały czas dobrze. Po starcie klimatyzacji szyby parują mi bardziej niż na zwykłym nadmuchu. Nie wiem czy to istotne ale klimatyzacja załącza mi się szybciej jeśli mam otwarte szyby w samochodzie. Co może być przyczyną? Jakiś czujnik? Parownik? zawieszający się przekaźnik? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Patryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 witam, mam pytanko odnośnie klimatyzacji, a konkretnie to ile by mnie kosztowała kompletna klimatyzacja do mojej p11 wraz z montażem oczywiście i czy to sie opłaca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Skowron odbierz PW. Klimatyzację zakłada się samemu - założenie jest banalne. Zakładałem w P10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 nie wiem co robic, założyłem killme a wentylatory mi nie startują. poza tym wszystko sprawne ma ktoś pomysł dlaczego tak się dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Raz to to, że możesz mieć nie podpięty czujnik w kabinie, który mierzy temperaturę parownika. Dwa to nie podpięty czujnik na skraplaczu. Trzy nie założyłeś przekaźnika, cztery bezpiecznik, pięć czujnik temperatury kompresora - niepodpięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 zakładałem ją w lublinie z osobą na którą dałeś mi namiar, wszystko jest podpięte, wszystkie przekaźniki sprawdzone i założone, klima normalnie startuje tylko wentylatory nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Bezpiecznik od wiatraków albo przekaźnik. Trzeba byłoby podpiąć pod Consulta i zobaczyć czy wiatraki startują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Wykręciłem wentylatory i sprawdziłem je na krótko żeby mieć pewność że są sprawne, następnie zamontowałem je i rozgrzałem silnik do włączenia chłodzenia- co się okazało wystartował tylko jeden, drugi w kolejności od akumulatora, więc jeszcze raz wykręciłem wentylator który nie startował i ponownie sprawdziłem na krótko. Problem tkwił we wtyczce wentylatora, rozebrałem ją i okazało się że końcówki żeńskie były zaśniedziałe. Powyczyszczenie wszystko zaczęło działać tak jak powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 No to miło, że się wyjaśniło wszystko. Ta Primera prawdopodobnie będzie dalej szła na części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Repo Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Cześć, zakupiłem dosyć niedawno P10, nie było paska od klimy, więc nie wiedziałem czy układ szczelny itd. do rzeczy- dobiłem czynnik, dobiłem olej (stary ściągnięty, wykonana też próżnia- szczelny układ), założyłem pasek, no i chłodzi- ale słabo. Po włączeniu klimy czuć że dmucha chłodnym powietrzem, ale jednak za słabo. Pod maską jeden przewód (od klimy oczywiście) jest delikatnie ciepły, drugi delikatnie chłodny. jeśli potrzeba więcej info- 1.6, 16v, 95r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.