Gość damianio Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Ma moze ktos wymiary tej tulejki?? Czym z perspektywy czasu zaslepisc puszka czy moneta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Wroc w tym temacie do strony 1. Tam masz zdjecia i na jednym z nich tak oznaczone miejsca na zielono 1,2,3 . Tobie zadne wymiary tulejki nie beda potrzebne. Rozumiem ze Ty go chcesz zaslepic. Jak sciagniesz ten zawor(troche sie pomeczysz zeby go sciagnac) to w to miejsce gdzie kolega Jurgiernik oznaczyl dorobiasz podkladke z otworami na sruby o takim ksztalcie gdzie ten zawor przykrecony jest od dolu do rurki co do niego dochodzi z jakiejkolwiek blachy(tylko nie 5mm powiedzmy od 0,5 do 1,5 mm )Podkladka ma byc cala (chodzi zeby zaslepic)Jesli nie masz takiej blachy to skocz do sklepu kup piwo a najlepiej dwa. Z jednego zrobisz podkladke a drugie bedziesz pil przy robocie. Czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damianio Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 W jaki sposób odkręcaliście te sruby od EGR?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 No temat troche zamarł Ja poczytałem temat i odłączyłem sobie ten wężyk zaślepiejąc śrubką fi6. Jak by była troche lepsza różnica że lepiej ciągnie. Nie dużą ale jest. A co do zaślepiania blaszki to nie wiem czy bede to robił .Może wrócę i włoże wężyki jak było. Pewnie turbo jeszcze szybciej działa jak zaślepia się blaszką. A jak ma to wpływ to trwałości turbo czy spalania. Bo w końcu kto pisał że po coś ktoś to wymyślił ten zawór egr. Pewbie pytania sie powtarzaja. Skoro turbo sie wcześniej działa to może mieć krótsza żywotność.Chociaż jak ktoś dba z głową o turbo to pewnie bedzie długo działać czy zaślepiony egr czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 ja początkowo zaślepiłem śrubkami jak Ty, ale po jakimś czasie zdjąłem całkiem EGR-a i to co zobaczyłem w kolektorze ssącym zadecydowało że wyczyściłem i zaślepiłem na amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 (edytowane) Wiem też miałem w zaworze egr sadze jak robiłem rozrząd. W miarę to wyczyściłem i z kolektora ssącego i tak jezdziłem cały czas. Teraz nie raz czytałem o tych wężykach i zaślepiłem ich ,zawsze można wrócić i założyc spowrotem . Bo to nie ma z tym problemu założyc wężyk na swoje miejsce. A chciałem sie spytać ciebie że masz założone blaszke przy tych śrubach? I zaślepione na stałe? Bo oglądając zdj wężyki są zaślepione i blaszka założona. I jakie masz odczucia co do turbo że wcześniej działa czy tzn ciągnie i pewnie moc wiekszą czuć i co do spalania ropy ? Edytowane 28 Sierpnia 2011 przez RAAAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 jeśli jest zaślepiony na stałe jak u mnie to można założyć wężyki i EGR się nie otwiera, to znaczy zawór się pewnie otwiera ale nic przez niego nie przejdzie. ja użyłem monet z obu stron zaworu a w kolektorze to nie sadze miałem a mnóstwo smoły czy czegoś podobnego. Zmiany spalania nie zauważyłem a co do turbo to mam wrażenie że zaczyna wcześniej dmuchać, ale głównym powodem dla którego to zrobiłem jest świadomość że do cylindrów dostaje się tylko powietrze i paliwo, a nie jakieś nie przepalone resztki paliwa i dziwna smoła czy coś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 (edytowane) Dz za odp Widze że robiłeś to przed denominacją (żartuje) Niektórzy wstawiaja blaszke czy blache prosta i uszczelniaja silikonem na wysokie temp. Pewnie też sie zdecyduje na zaślepienie. A wiem że nie ma aż takiej tragedi odkrecić tych śrub jak są odpowiednie narzedzia . Edytowane 28 Sierpnia 2011 przez RAAAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 wystarczy wygięta 12 płasko-oczkowa, ja rozpiąłem i wywaliłem rurę powietrza do turbo (żółta strzałka) i odkręciłem kilka śrubek trzymających rurkę do vacum pompy (czarna strzałka) żeby mieć więcej luzu . użyłem starej złotówki bo łatwo było ją dopasować żeby weszła na ścisło i do reszty wbita młotkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Mi spadło spalanie z czego sie bardzo ciesze Była wymiana oleju w koncu 10kkm i wymiana. I myślałem że spadło od wymiany oleju .Pewnie też jak świeży olej, Ale teraz otwierałem maske i zapomniałem że mam śrubke w wężyku. I mogę powiedzieć że jeżdżę teraz wiecej niż normalnie i zrobie nie całe 700km tzn raz 680 raz 640 a raz 700 km. Wiadomo że nigdy nie sapli tyle samo.na 46l ropy . Może ktoś napisze ile robi km na tylu litrach . To bede miał porównanie. Ale myślę że wynik bardzo dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszekb Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Mi ostatnio spalił 53l na 890 km ale ciągle nie umiem dogonić tych co piszą że im pali 5,5 l/100km. Mam odłączony erg tylko z węży ale teraz mechanicznie go wyjmę wcale i zaślepię otwory w wydechu i dolocie po nim. Ciekawe czy spalanie spadnie jeszcze bardziej... ma ktoś jakiś pogląd na całkowite wyrzucenie erg a zachowywanie się silnika ? tak sobie myślę a co by dało jakby zamiast spalin do erg było podłączone czyste powietrze ? na małych obrotach gdy turbina nie pracuje zamiast spalin brał by czyste powietrze ale czy to miało by sens ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Daj sobie spokoj z tym spalaniem 5,5 l . To ze zslepisz egr spalanie wcale CI nie spadnie . Jedynie turbina bedzie sie wczesniej zalaczac. jesli auto dobrze odpala i chodzi , nie jest slabe to zostaw tak jak jest. Moze sie okazac ze jesli zmiejszsz dawke paliwa na nastawniku nawet o pol jednostki to moze byc slaby. Pali CI tak samo jak u mnie i tak zostaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 (edytowane) Mi od EGR'a idzie jeden wężyk a przy końcu rozdiela się na 2 i wchodzi jeden do jednego króćca a drugi do drugiego obok. Czy moge tez uciąć węzyk i go zaślepić czy ten drugi jest z czymś innym powiązany? Jurgenik wrzucił zdjęcie jak jest jeden węzykj który zaślepia srubką. Edytowane 22 Listopada 2012 przez Mateusz_P11_144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 To są elektrozawory podciśnienia. Sam zawór EGR masz na kolektorze, i do niego masz chyba jeden przewód podciśnienia. Ja mam tak odłączony, i zaślepiony śrubką, różnic w spalaniu brak. A będę teraz ściągał głowicę to się całkiem zaślepi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Tam nic nie ślep no chyba że chcesz się pozbyć wspomagania hamulców Od zaworu EGR idzie jeden wężyk do elektrozaworów i ten i tylko ten masz zaślepić PS Strasznie marne zdjęcia Pewnie z komórki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) No marne ale wiesz;) Nie dorobiłem sie jeszcze Iphona 5 ) u mnie ten kabel idzie z EGR dlatego pytam czemu idzie 1 i się nagle rozdziela na 2 ;/ Tutaj dowodzik ;d I jak się to zamonutje to od EGR idzie sobie 1 a tu jest jakaś złączka(przejściówka) na 2 przewody zrobiona i wchodzą już 2 rurki do tego czujnika Edytowane 23 Listopada 2012 przez Mateusz_P11_144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 No i gitara tak ma być Masz traktora z 2001 tak jak ja niegdyś miałem Ja u siebie zaślepiłem trójnik i wężyk W 2001 były zmiany na tej instalacji Wywalono czujnik podciśnienia montowany na ścianie grodziowej i te rurki właśnie jakoś tam inaczej puszczono Przetnij wąż od EGR przed trójnikiem i pozaślepiaj końce śrubkami Ja też nie ma iphona ale moja Nokia Navigator ma 5Mpx ale z niej nie dzwonię bo mam służbowy bez limitu rozmów :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 (edytowane) Przetnij wąż od EGR przed trójnikiem i pozaślepiaj końce śrubkami No i o to mi chodziło Dzięki Wolałem się zapytać niż coś zdupić Ja mam Nokie E51 i niestety 2Mpx bez flesh'a Edytowane 24 Listopada 2012 przez Mateusz_P11_144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko p11 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Witam! Mam wielki problem ze swoim traktorem.Wczoraj będąc w trasie,najpierw dojeżdżając do krzyżówki zgasł mi,a później jadąc dalej zauważyłem w lusterku,że strasznie kopci jasno niebieskawym dymem i kiedy zwalnialem i obroty spadały dusił się i gasł.Na biegu jałowym obroty falowały i kopciło strasznie,jakby nastawnik pompy wtryskowej był walniety,ale nie jest bo ostatnio przerabiałem ten temat i wymieniałem na dobrą używkę.Zatrzymalem sie przy drodze,zrobiłem diagnoze na spinacz i wymrygało błąd 86-EGR awaria obwodu.Włączyłem internet w telefonie i znalazłem ten temat na forum.Znalazłem sposób odłączenia EGR-u z pierwszej strony,tylko ze u mnie kostka sterująca podciśnieniem wygląda trochę inaczej niż na załączonych tam zdjęciach.Przeciąłem i zaślepiłem 2 wężyki.Jeden szedł z zaworu egr do kostki sterującej,a drugi szedł z prawej strony kostki do czegoś co nie wiem jak się fachowo nazywa.Z początku nic to nie dało,ale po kilku przejechanych dalej kilometrach silnik się uspokoił i przestało kopcić,lecz co jakiś czas problem powracał lecz juz nie gasł silnik i nie kopcił tak bardzo.Wykasowałem ten błąd,ale po odpaleniu silnika powraca przez co auto traci moc.Zastanawiam się czy zepsuł się zawór egr czy kostka sterująca podciśnieniem?Co o tym sądzicie drodzy koledzy?I czy w takim przypadku co opisałem nie byłoby najlepiej zaślepić cały zawór np.jakąś monetą,jak było opisane wcześniej na forum?Jak ma wyglądać ta tuleja,która będzie trzymać tą monetę,bo nie mam pojęcia?Proszę o jak najszybszą pomoc.Z góry wielkie dzięki:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Przy walniętym EGR-ze kopci na czarno i zamula. U ciebie kąt wtrysku do poprawy, może i rozrząd jak coś tam grzebane było. Niebieski dym to też może być cieknąca zdechłą turbina zobacz czy masz tam sucho jak zdejmiesz tą grubą rurę z turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 He he Przeleciałem dziś Master Tuning i tam wiele osób do likwidacji EGRa używa blachy z Coca-Coli z tym że ma ona wady i zalety. Zaleta to że jest cienka a wada że wytrzymuje do roku. Z Red Bula jest lepsza bo "Dodaje skrzydeł" A ja użyłem kryngielitu - całe uszczelki zrobiłem z niego (bez "przelotu"). Zobaczymy na jak długo wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko p11 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 and pec Ale mi wywala błąd 86 więc jest coś nie tak z tym egr-em może ten elektrozawór jest walniety,wiesz może jaka powinna być wartość rezystancji na tej kostce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 niko p11 z Primą rozstałem się we wrześniu 2010 (dzwon z jego winy) tak że Ci nie zmierzę Przeleć serwisówkę Z tego co pamiętam to twoja instalka jest inna niż w poliftówkach U ciebie na ścianie grodziowej jest czujnik podciśnienia, który został zlikwidowany póżniej Zobacz czy on nie jest zacięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 elektrozaworek od egr'u jest nad pompą wtryskową, dochodzą do niego dwa wężyki gumowe - sprawdź czy są całe jak popękane to wymień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Wyczyść sitko w pompie to na wejściu z filtra powinno pomóc, jak nie pomoże zmień filtr paliwa na nowy markowy nie scr i japan cośtam i wyczyść sitko na zaworze czasu kąta wtrysku, ten dym zazwyczaj się bierze z tąd. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.