Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12/WP12] spalanie 2.2 diesel


Gość Romiooo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć posiadam od pewnego czasu P12 22. diesel 2002 rok i to jest bardzo bardzo fajne autko (dlatego ze wcześniej miałem same graty) tylko mam pytanie jedno odnośnie spalania !! Wskaźnik chwilowego spalania na luzie (bezbiegu , biegu jałowym czy jak tam sie to jeszcze nazywa) wskazuje maksymalnie czyli 15 litrów :zdziw: :zdziw: !! mam wrażenie ze to jakas kucha !! Spalanie w mieście około 8.0 - 8.5 litra !! staram sie jeździć bardzo delikatnie (wiadomo paliwo drogie) W trasie nie udało mi się zajśc poniżej 7.0 litrów i prosze mi uwierzyć że nie jestem jakimś tam nowym kierowcą (parenaście lat jeżdze :D , owszem turbo jest extra :diabel: ale jak juz pisałem paliwo drogie ja płace, to nie szaleje) Acha jak tylko go kupiłem to byłem w ASO podłączyli komputerek i powiedzieli że żyleta samochód !! Więc pytanie czy to możliwe ze na luzie zimny czy gorący z klima czy bez wskaźnik chwilowego spalania pokazywał maxa ??? i czy 8.5 litra w miescie to duzo i 7.0 w trasie czy też duzo !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach