Gość szfystack Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 fajnie, ale wszyscy mówicie tu o silnikach GA16DE, a czy ktoś ma zagazowany ten silnik w gaźniku? i czy są jakieś różnice? Właśnie się zastanawiam nad gazem I gen do sunny 1,6 Wiem że możliwe jest wykożystanie dużej części instalacji z mojego drugiego auta (instalacja ma pół roku, i przbieg ok. 7 kkm)- ale czy to będzie miało jakikolwiek sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Ja mam gaz I gen w tym silniku i nie ma z nim wiekszych problemow. Auto jezdzi ok pali w normie. Jak moj tata nim jezdzil to schodzil ponizej 9l :shock: Mi ta sztuka udala sie chyba raz czy dwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Mam instalkę I generacji i do regulacji muszę jechać 2 razy w roku. W dodatku gaziarze za pierwszym razem i tak coś spierdo*ą więc trzeba jechać do poprawki. Sporo więc zależy od ustawienia mieszanki, co w tym aucie chyba łatwe nie jest. Jedni gaziarze twierdzili, że można do tego silnika zamontować instalkę z kompem, inni, żę tylko na śrubę bo sonda lambda jest dość prymitywna i na dobre niczym nie steruje. Podczas jazdy na gazie czuć u mnie dużą różnicę (na minus) , chociaż na benzynie i tak wyścigówka to to nie jest. Jedyny plus, czyli spalanie: u mnie średnio 8-9 litrów (latem). P10 GA16DS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 ja mam 1.4ds instalke i gen.mikser 34mm pali ok 11l +przyspieszony zaplon prawie na max, wywalona rura od kolektora z cieplym powietrzem. i w tej konfiguracji do 3000obr roznica miedzy lpg a benzyna znikoma dopiero na wysokich obrotach na benzynie jest troche lepiej. w kazdym razie jestem bardo zadowolony . instalka ustawiona tylko raz rok temu podczas instalacji instalki. po czym moja korekta (odkrecenie sruby o 2/3 obrotu :twisted: ) i do teraz pali i zbiera sie tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 ja mam ga16ds inst 1 generacji mikser nie pamietam jaka ma srednice , zaplon ok3 mm od konca, pali trudno powiedziec zalezy od nogi, temperatur i dlg pokonywanych odcinkow(u mnie od 1 km do 5km najczesciej), jak jest powyzej zera nei przelaczam na benze go, mialem nieuregulowany skald miesz wolncyh obrotow teraz juz OK schodzi duzo ponizej 0,5 nawet 0,1 -0,2 zanim nie przyspieszylem zaplonu w dolnym zakr obrotow masakra spalanie do 20 , teraz osiagi i spalanie ok miesci sie w cyklu mieszanym 10-14 ale nie bede pisal jak jezdze :), sadze ze przy spokojnej jezdzie w miescie ok 10 wyjdzie a przy mojej to i 15 na 100 chapnie, problemy pojawiaja sie dla gaziarzy przy zalozeniu miksera nie moga dobrac bo gaznik ma taki wypust na wtryskiwacz i to przeszkadza, mi najpierw zalozyli taki wysoki mikser ze obudowa filtra obijala o maske, pozniej zmienili na nizszy i o szerszym przekroju, dynamika sie zwiekszyla, glowna srube mam odkrecona na maksa , niechce zeby na wysok obr brakowalo mu lpg bo bedzie chodzic na powietrzu i sie powyala wszystko i silnik kaput generalnie na chwile obecna jestem zadowlony-gaz tankuje na orlenie (albo tesco-z orlenu maja) raz zatankowalem na jakiejs stacji nei pamietam jak sie nazywa ta siec, ale na drugi dzien filterek gazu wymienielm , bo niechcil jezdzci powyzej 3000tys obr reduktor mam lovato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 I generacja - Lovato - mikser nie pamietam - troche dziury na niskich obrotach do 2500 rmp brakuje mu momentu potem jest lepiej - prawdopodobnie II ga generacja by to skorygowała - ale sondę mam padniętą wiec sie nie silę na wymianę spalanie ok 9 l/kkm cykl mieszany usterki - brak poza pekającym wężykiem od podciśnienia i nieszczelnośći ekslploatacja - 320 kkm na gazie i 2 x wymieniane membrany w parowniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.