Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Programowanie pilota


radzi83
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

lisek, no nie wiem czy inny ten scalak od 2 osób mam foty i takie same numery maja co ten z lewej ,

 

moje podejrzenia są takie : ten z LEWEJ strony to 5WK4 600 433,92 Mhz

ten z PRAWEJ strony to 5WK4 782 418 Mhz

 

i doszedłem do wniosku że występowały tylko 2 rodzaje było by bez problemu jak bym posiadał naklejkę z tylnej obudowy ale niestety nie ma żaden pilocik..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji takie pytanko bo słabują mi bateryjki w pilotach fabrycznych czy jak je wymienie to czasem nic sie nie rozkoduje?

Na logikę nie powinno ale gdzieś na forum przewinął się taki problem dlatego pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam taki problem z pilotem. do wczoraj pilot dzialal ale mikrostyki byly w strasznym stanie. wcisniete do srodka. kupilem nowe i wczoraj przelutowalem oba. po przelutowaniu sprawdzilem pilot dzialal otwieral i zamykal. to byl wieczor to juz niegdzie nie jechalem tylko sprawdzilem czy dziala. po nocy pilot padl. nie reaguje wogole. wymienilem baterie, probowalem przeprogramowac. niestety bez skutku. co sie moglo stac??? pomyslalem ze przy lutowaniu gdzies dotknolem luownica albo za duzo cyny i gdzies robi zwarcie ale ogladalem kluczyk i nic nie widze. w drugim kl;uczyku to samo. czy ktos ma jakies propozycje???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emeryt03, no ja wiem jak zaprogramować bo testowałem to z 2-3 miesiące temu :)

 

1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.

2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.

3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.

4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. u mnie to zadziałało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oba piloty z tym ze jeden kiedys bo i tak nie dzialal. jeden mikrostyk byl oderwany. jak nie dzialal tak nie dziala. a drugi dzialal tylko ze ciezko bylo wcisnac. i po przelutowaniu tez dzialal ale rano juz nie. mowi sie trudno. kupilem drugi kluczyk uzywany ale z dobrym pilotem. czekam na przesylke to go tylko zaprogramuje i powinno byc. ale co moglo sie stac??? ogladalem ten kluczyk i zuwazylem taki nalot jakby mokry czy tlusty od lutowania cos jakby pozostalosc po kalafoni. sciezki nie przerwane anie cyna nigdzie nie styka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adiscoff, trudno powiedzieć mi też działał do południa wieczorem chciałem otworzyć drzwi a tu zonk nie działa , spróbowałem też pilot zaprogramować nie dał się wiec zamówiłem 2 piloty teraz i się okaże czy to wina pilota czy coś innego rąbnęło

 

[ Dodano: Sro 27 Sie, 2008 18:25 ]

hehe piloty do mnie doszły dwa i właśnie zaprogramowałem i jestem wyk.... zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.

2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.

3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.

4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. u mnie to zadziałało.

 

to jest sposób na 5WK4 865

oraz 5WK4 600

 

Ja po trzech miesiącach doszedłem do tego jak to zrobić.

pkt. 1 na tą operację masz 10 sekund i oczywiście to pisze ale ...

pkt. 2 na tą operację masz 2 sekundy - ktoś kto robił to dokładnie powoli nigdy mu to nie mogło wyjść ( mowa o momęcie naciskania na pilocie guzików 2 sekundy potem powoli drugi pilot do ręki i wciskając guziki masz znowu 2 sekundy)

pkt. 3 też 2 sekundy

Może inne modele też zatrybią ponieważ ktoś napisał że to metoda na 5WK4 865 a mi się udało na 5WK4 600.

 

Pozdrawiam

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to byś musiał raczej do producenta bramy napisać a w tym temacie jest mowa o programowaniu pilota do centralki i alarmu w nissanach mniej więcej w primerach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

odświeżam temat programowania po wnikliwym czytaniu wreszcie i mi zadziałał dodam tylko że w terrano II prób wykonałem wiele z otwartymi drzwiami i z zamkniętymi ładnie wchodził w tryb programowania ale pilot nie łapał dopiero za radą kolegi osk11 3-krotne zamknięcie w czasie 2sek pomogło !! pilot działa wyśmienicie !! dziękuje za rade pozdrawiam...[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sznurek, skąd bierzesz takie hurtowe ilości pilotów??

1szt. kolega przywiózł mi z UK ale nie pasował bo inne pasmo Mhz dlatego

a teraz 2szt. kupiłem u osoby co ma angliki na rozbiórki i sprawdził mi jakie maja Mhz i kupiłem :D i wynegocjowałem odpowiednią cenę i śmigają oba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Wymieniałem akumulator i musiałem zaprogramować piloty od centralnego. Potwierdzam, że ta instrukcja działa również przy 5WK4 600. Dzięki pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...