Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Pick up D22 - jaka moc i spalanie?


Gość skordan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to jest z tą mocą .... niby mialo byc 130 km ... bylem na hamowni wyszlo 109 ,,, zaloyli mi black boxa i wyszlo 129 - i spalanie spadło ponizej 11l wczesniej bylo powyzej 12 , tez tak macie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ryży Koń

Cos nie tak. Po pierwsze zawsze trzeba sprawdzić według jakiej normy jest podawan moc. Jedni podają moc na kołach a inni na silnki. Ale tu tez sa różnice bo raz na silniku z osprzętem a raz nie. Poza tym obsługa hamowni musi być dobrze przyuczona. No i skoro na hamowni było 109KM to wydawałoby się że silnik juz kona..... a ty mu jeszcze jakiegoś boxa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem w serwisie nissana w cz-wie , mowie im ze w/g mnie pali za duzo i jest za slaby a oni ze wszystko ok, dopiero jak założyłem powerboxa to pracuje normalnie i spalanie spadło silnik raczej nie wykazuje oznak konania, pozatym ma dopiero 50 tys chociaz juz mysle o zamianie na nowszego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który rok produkcji masz tego pickupa :?:

Mój jest nowy i pali nie więcej niż 8-9 litrów

Myślę że panowie z hamowni wcisnęli Ci kit żebyś boxa nabył :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koncowka 2005 wersja D22 - watpie, zeby cosd wciskali, bo po tuningu wyraznie spadlo spalanie do okolo 11 l, i autko wyraznie jest zrywniejsze, zaznaczam że prawie codzienie zachaczam o jakies wertepy , najchętniej to bym podjechał do kogos kto ma ten sam model zeby porownac prace obu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To coś masz nie tak z autem , po odebraniu pickupa zdziwiłem się że tak mało pali :)

Patrol chla mi 15-17 i w porównaniu z pickupem jest straszny muł

 

[ Dodano: Sob 11 Sie, 2007 04:59 ]

wyraznie spadlo spalanie do okolo 11 l, i autko wyraznie jest zrywniejsze

Spalanie nie powinno przekroczyć 9 l

D22 ogólnie jest żwawym autkiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 15-17 to w nowym Parchu?ostro depczesz?

Jeżdżę normalnie

Patrol jest wyprawówką , wozi dużo wyposażenia dodatkowego , koła 37 cali też robią swoje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam

 

ja tez mam D22 i pali mi okolo 10 l jazda w wiekszosci po twardych drogach i czasem lekki teren, jak poszalec w terenie to spali kolo 12 ale to chyba normalne i uwazam ze autka ma niezlego kopa i da sie nim pojezdzic normalnie bez dziwnych dopalaczy

 

pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

ja mam wersje benzynowa i pali mi 18 l w jezdzie mieszanej - na trasie to i do 16 zejdzie - w samym terenie to i pewnie 20 spokojnie polknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W terenie to generalnie wir wielki w baku robi każde auto :D

 

Ale są małe różnice - Suzuki SJ410 na 2 dni pracy myśliwskiej (jazda po górkach, łąkach, itp) spalił mi ponad 20l - silnik 1.0 benzyna

TerranoI 2,7TD na porównywalnych trasach, czasami nawet cięższych (ze względu na masę i rozmiary) spalił mi mniej więcej 10l ropy. Trasa chyba miała 80 km.

Tak, że nie wychodzi źle, a i dynamika jest :one:

 

MKmario twój frontierek to może połknąć nawet 25 i więcej - zależy jak się wkpiesz i od techniki jazdy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam

Ja mam d-22 i też pali ok 10 l., moim subiektywnym zdaniem mocy ma wystarczająco, nawet daje sobie radę z osobówkami mimo, że tym autem nie prowadzę jakiś wyścigów. Ostatnio byłem w terenie i też bdb się spisywał, nawet mu spalanie nie podskoczyło specjalnie a teren był dosyć ciężki i bagnisty. Zobaczymy teraz w zimie jak się będzie spisywał. Ogólnie jestem zadowolony z autka tylko mnie przeraża plotka czy też nie na temat trwałości silników. Osobiście jeżdżę raczej na niskich obrotach. Mam nadzieję, że mi się to nie przytrafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój tez właściwie zawsze wypije koło 10l. Robię dziennie mniej więcej 100km, w tym połowa to miasto, a połowa dojazd (też nie autostrada :)). Na trasie przy 120-130 wzrasta do 11-11.5 (ta aerodynamika :diabel: ).

Z ciekawości próbowałem kiedyś jeździć bardzo spokojnie i udało mie się zejść do 9, ale to be sensu.

Jeżdzę na BFG AT 245 70r16 (30')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem D22 2 tygodnie temu i po 2 tygodniach mogę stwierdzić, że pali mi średnio 11 litrów. Jazda wiadomo jak na początku, trochę terenu, deptanie na trasie, sporo jazdy miejskiej. Ogólnie dobry wynik :one:

..tylko mam wstawiony jakiś sterownik klimatyzacji firmy "fox autosystemy" i za cholerę nie mogę opanować jak sprawić by to cudo grzało. Na domiar złego wyświetlacz jest uszkodzony i nie dokładnie widać co tam w ogóle się pokazuje. Miał ktoś z was może coś takiego w swoim pickupie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja mam taki turecki wynalazek a nazywa się on Lassa Competus 255/65/16.

Są one nowe i co żywotności to na razie nie mam zdania, byłem w terenie dosyć grząskim i nie miały żadnego problemu. Do przodu idą jak burza natomiast na boki trochę się im zdarza, ale nie wiem teren był dosyć śliski i może tak miało być. Na asfalcie są ciche, może ich silnik zagłusza ale w szoferce ich nie słychać.

Na zimę mam inne ale jeszcze ich nie założyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mój d22 (rocznik 2003, kabina 5osobowa) pali koło 11l przy oponach BFG MudTerrain 255/75/R16, stalowym zderzaku ABR i wyciągarce z przodu :)

 

Na zimówkach o tym samym rozmiarze, ale mniej agresywnym bieżniku (cooper discower) pali nieco ponad 9l.

 

Przymierzam się do zmiany letnich kół na 33cale (a może nawet 35, ale będą już spore problemy żeby weszły :) )

 

jestem w trakcie liftu na amortyzatorach trial master i wahaczach calmini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zmiany letnich kół na 33cale (a może nawet 35, ale będą już spore problemy żeby weszły :) )

To ty tam wkładasz opony od traktora??

a jak - pewnie - dobrze robi, jaki rozmiar planujesz?? ja po lifcie calmini 3" planuje 285/75/16 - ale to jak mi sie obecne MT 265/75/16 skoncza...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super :diabel2: . Ja planuję podobny zestaw. Daj znak jak Ci to wyszło. Może jakieś foty?

zamontowalem to:

frontier-kit-4wd1.jpgnisssteering.jpg

by osiagnac to:

20080915132qd1.jpg

jednym slowem 3" w gore + wzmocniony uklad kieroczniczy i przednie zawieszenie 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Juz oglądałem kiedyś Twojego Frontiera (filmik z piaskownicy też :)). Boję się trochę tych 3", bo z tego co czytałem (m. in. na "rajdach") to jest róznica pomiędzy Frontierem a europejskim d22, dla którego taki lift na Calmini jest podobno trochę za duży.

W każdym razie przy najbliższym napływie gotówki chciałbym coś zrobić, tym bardziej że mam już chyba troche padnięte drążki i amory i za często mi dobija przód na dziurach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...