Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Pick up D22 - jaka moc i spalanie?


Gość skordan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kolejny "żółtodziób" na forum.Mam D22 NP300 i zrobiłem dopiero pierwszy tysiac kilometrów.

Nie martw się ....

Mamy już metę w Japonii na nowe motorki do tego ... 3.0 D 150 koni

Wkładali je do D22 na rynek Australijski

Już je widziałem .... teraz tylko dogaduję cenę ;)

Będę wrzucał do swoich dwóch jak tylko gwarancja się skończy :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eugenio napisał/a:

Witam, kolejny "żółtodziób" na forum.Mam D22 NP300 i zrobiłem dopiero pierwszy tysiac kilometrów.

 

Nie martw się ....

Mamy już metę w Japonii na nowe motorki do tego ... 3.0 D 150 koni

A czym ma się martwić jak te modele już mają dobre , nie wadliwe panewki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym ma się martwić jak te modele już mają dobre , nie wadliwe panewki :)

Tak tak .... oczywiście masz rację ....

Widziałem silnik z NP po 45 tyś :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem swierzak na forum także witam wszytkich.

Mam pytanie do was.. co byscie polecili na lift o 3 " do D22 '99r ? dodam ze resory na tyle padly tak wiec jest okazja , szukam cos nie drogiego ale zeby oki

Pzdr dla wszytkich z 4x4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biernik napisał/a:

 

A czym ma się martwić jak te modele już mają dobre , nie wadliwe panewki :)

 

Tak tak .... oczywiście masz rację ....

Widziałem silnik z NP po 45 tyś :D

Myślę że nie ma co popadać w paranoje.

Honda prelude, ma naprawdę niezniszczalne silniki, a kumpel w niecałe 30 000 km zajechał i była wymiana gwarancyjna, więc może to akurat taki sam przypadek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam prośbę. Czy ktoś z kolegów ujeżdżających D22 na 265 75 R16 mógłby mi podać, ile ma prześwitu od plastikowego nadkola do felgi (albo osi felgi) z przodu i z tyłu?

 

Miałem zdaje się trochę klepnięte drażki i resory (mierzyłem do nowego NP300) i po lekkim lifciku, z tego co wiem powinno wejść te prawie 32". Jak dałoby radę to nie podnosiłbym od razu budy.

 

Chodzi mi oczywiście nie o to , czy wejdą (bo do jazdy po bulwarach wejdą ;)), tylko czy da radę wjechać w krzaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja smigam na takich, tyle ze mam jeszcze 3" lift, ale bez liftu tez smigalem a tych samych i nie bylo problemow - do mojej wersji silnikowej to jest rozmiar seryjny wiec nie powinno sie nic dziac zlego i sie nie dzialo nawet w terenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bude - a po co - zwieche podnies - szybciej na ramie siadziesz niz na budzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może trochę wyjaśnię :).

 

Z różnych względów (min. finansowych oraz dlatego, że w porównaniu do nowego NP300 taczka siedziała mi jakieś 25-30mm niżej zarówno przód jak i tył itd.) wymieniłem całe zawieszenie na Ironmana.

Samochód oprócz tego, że zaczął prowadzić się prawie jak osobówka :) poszedł do góry.

Przód lekko podkęciłem na drążkach tyle ile bezpiecznie można- jakieś 25mm od "nowego" w górę. Wahacz ma tylko minimalnie mniejszy skok w dół niż w górę.

Tył poszedł jakieś 50mm, czyli teretycznie tylko jakieś 25mm od "normy".

 

Podsumowując. Stoi teraz wyżej jakieś 2 cale niż było, wszystko pracuje i wygląda gites, ale zastanawiam się, czy to wystarczy na prawie 32 calowe (265/75 r16) kółka (u mnie dopuszczają max 265/70 r16). Niby niewiele ale :one:

 

Stąd było moje pytanie o te pomiary.

 

[ Dodano: Pią 27 Lut, 2009 17:47 ]

Stoi 2 cale wyżej niż był chyba "klapnięty", czyli pewnie tylko 1 wyżej niż taki z salonu. No, chyba że te NP300 są trochę inne i fabrycznie tuningowane ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam dość ważna informację n/t zabudów do Pick-up'a D22 NP300.otóż sam na własnej skórze przekonałem się, że z przepływem informacji są problemy w Nissanie.

Wcześniej w artykułach zapowiadajacych premierę nowego pickup'a /było to w kwietniu ,maju ub. roku/ pisano o długich przebiegach między przegladami /jak w Navarze/ 30000 km, okazało się,że to nieprawda i przeglady należy wykonaywać co ...15000 km zgodnie z zapisami w ksiazce gwarancyjnej.

Teraz pojawił sie problem z zabudowami, otóż okazało się,ze nie wszyscy importerzy wiedzą,że długość paski w nowym NP300 D22 jest inna niż w D22 sprzed sierpnia ub. roku. Różnica ok. 9-10 cm /zalezy jak mierzona/.

W związku z tym zabudowy z tzw. rynku wtórnego NIE PASUJĄ ,BO SĄ ZA KRÓTKIE!!!

A tak już się cieszyłem,że zakryję swoją "taczkę" markową zabudową za rozsadne pieniadze pieniadze. Uważajcie na wymiary.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z tym zabudowy z tzw. rynku wtórnego NIE PASUJĄ ,BO SĄ ZA KRÓTKIE!!!
jaka masz wersje NP300 CC, KC czy SC :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie ....

 

Silniki 3.0 do pickupów D22 są już w kraju

Wszystko pasuje ... wszystko gra ;)

 

Jak ktoś jest zainteresowany wrzuceniem zapraszam na PW

 

Fabrycznie nowe ... 150 koni , 350 Nm

 

Chodzą w Australii ... w Europie w Nissan Terrano

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam,

jako, że z wiadomych przyczyn chciałbym coś zrobić z silnikeim w D22 doczytałem o mozliwości wymiany tego właśnie silnika na wspomniany powyżej 3.0D z Terrano. Mam zatem pytanie czy dobrze rozumuje, zę potem jego serwis opiera się na częściach do Terrano właśnie - bo zastanawiam się czy do tych wersji z Australii są części.

Albo druga opcja to zakup Frontiera ze stanów tylko, że tam od razu instalka gazu i tu drugie moje pytanie - jak zachowuje się ten silnik zagazowany i czy te samochody mają jakieś sowje wady - jak np. silniki w dieslach - i czy są do nich części w Naszym pięknym kraju?

Jednym słowem co szanowne grono radzi - wymieniać silnik na ten 3.0D czy kupić Frptniera i zagazować.

Z góry wielkie dzięki.

pozdrawaiam

 

 

 

quote name='OFF-ROADER' date='19 kwiecień 2009, 19:33' timestamp='1240165999' post='627759']

Panowie ....

 

Silniki 3.0 do pickupów D22 są już w kraju

Wszystko pasuje ... wszystko gra ;)

 

Jak ktoś jest zainteresowany wrzuceniem zapraszam na PW

 

Fabrycznie nowe ... 150 koni , 350 Nm

 

Chodzą w Australii ... w Europie w Nissan Terrano

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
wymieniać silnik na ten 3.0D czy kupić Frptniera i zagazować.

Na Twoim miejscu wymienił bym na 3.0 z Terrano , masz nieograniczony dostęp do części zamiennych

 

Poszukaj bo trafiają się na Allegro też nowe pancerne 3.2 TD

Edytowane przez OFF-ROADER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...