Gibson74 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Jak chciałoby Ci się napisać coś bliżej np. na maila to byłbym dźwięczny :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość igor_d22 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Witam kolegów! Dzisiaj dopiero trafiłem na forum. Co do mojego autka to mam spalanie średnie w okolicach 12l (dużo miasta) Ale to wina mojego stylu jazdy i dużych opon MT :-( Kiedyś jechaliśmy z kolegami na Litwę w konowju, dość powoli, ok 70 km/h to spalanie zeszło do 7.5 litra. Przy jeździe 145 na autostradzie poszło do 15. dynamiczna jazda na trasie - ok 11. Bardzo jestem zainteresowany wrażeniami jazdy na Calimini. Boję się trochę o przeguby, one i tak pracują pod sporym kątem Na razie zrobiłem body lift (żeby opony miały gdzie wejść), progi, zderzak, Lekko podkręciłem przednie drążki (ok 2cm do góry) i wszadziłem amortyzatory OME (Boże, jak różnica w porównaniu z oryginałami!) Zamówiłem już drążki OME, jak zaoszczędzę to pójdą też tylne resory. I wyciągarka, bo od Tirfora bolą ramiona. Pozdrawiam wszystkich z D22. Igor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Jak chciałoby Ci się napisać coś bliżej np. na maila to byłbym dźwięczny po kontakcie mailowym - adres z ich strony - ustalilismy, ze zaplace przelewem, a oni mi to wysla jak przelew dojdzie - nie bylo zadnych problemow... Bardzo jestem zainteresowany wrażeniami jazdy na Calimini.zapraszam na pomorze... sam lift spisuje sie b. dobrze, prowadzi sie nawet lepiej bo sztywniejsze drazki nie pozwalaj na zbytnie przechyly auta... w terenie nie musze chyba zachwalac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Witam kolegów! Witamy :one: Na MT-kach tak Ci będzie palił Co do OME to z doświadczenia Ci powiem że szybko padają Mi padły dwa komplety po 6-ciu miesiącach użytkowaniach Przerzucam się na Dobinsony ... dużo lepsza firma ... w porównaniu do OME jest pancerna Jest w Polsce importer Ja w kalmini bym się nie pchał ... wolę z czasem wrzucić most na przód Wklej jakąś fotkę swojego D22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość igor_d22 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Aż mi wstyd mojego pickupa przy waszych pięknych autkach. A z tym Patrolem to mi wstyd nawet na jednej stronie występować ;-) http://www.wyprawa4x4.pl/photo/_gallery/re.../11/big/609.jpg Teraz mam jeszcze zderzak, ale taki robiony, umiarkowanie ładny, ale OK. Szkoda mi było na ARBa, tym bardziej, że strasznie ciężki, bardzo do przodu wystaje, i jeszcze bym musiał przerabiać, bo nie pasuje do body lifta. ooo... jest i z nowym zderzakiem: http://www.wyprawa4x4.pl/photo/_gallery/re.../11/big/689.jpg Tylna paka: http://www.wyprawa4x4.pl/photo/_gallery/re.../11/big/655.jpg A mostu z przodu raczej nie wrzucę, to już makabryczna przeróbka. Ale faktycznie, przy Zbigowym pickupie mój wygląda gorzej niż seryjny przy moim :-) Większych opon raczej już wkładać nie będę. Chociaż 285/75R16 kusi... ;-) Też słyszałem o siadaniu resorów OME, ale zawsze uważałem zawieszenia OME za najbardziej komfortowe. A jak wiadomo w pikcupie o komfort trzeba mocno zabiegać. Dobinson mówisz? Cena wypada ta sama co OME. Pomyślę.... Ja robię mojego pickupa bardzo na raty z powodu braku jednorazowej większej gotówki. Za miesiąc zderzak tylny, za 2 jakaś wyciągarka, za 4... Pozdrawiam, Igor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wukor Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Kolega taki skromny a tu takie fajne autko. To teraz ja popadam w kompleksy. Ciekawy jestem ile km masz przejechane tym pickupem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Dobinson mówisz? Po pierwsze OME do Polski niestety pcha odpady Była ostatnio afera z wybrakowanymi resorami [ nierównymi ] Po drugie Dobinson to dobra Australijska firma z tradycjami mało popularna jeszcze w Polsce Po pierwszej wymianie sprężyn pomyślałem że mam pecha ... ale jak drugi zestaw padł o 3 cm po 3 miesiącach to zawyłem .... Więc jako klient pierdzę na OME bo tak naprawdę nie ma żadnej gwarancji od importera ... oczywiście jest ale wirtualna .... mi nie udało wyegzekwować zwrotu gotówki za sprężyny w obu przypadkach :/ Dobinson jest produkowany ze znacznie grubszego drutu Tak więc baj baj ome srome z gównolitu :mikolaj: [ Dodano: Sro 07 Sty, 2009 21:17 ] jednym slowem 3" w gore + wzmocniony uklad kieroczniczy i przednie zawieszenie 8-) Jak kolego wyszło Ci to cenowo :?: Muszę podnieść swoje 2 szt D22 ... w robicie zahaczają spodem Napisz proszę parę słów jak ściągnąć taką zawiechę W Polsce chore ceny :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 przesylka 600 dolcow - cena liftu jak na stronie, a i nie bierz tego wzmocnienia tylko sam lift, wzmocniony wspornik juz sie poszedl pasc, wrocilem do seryjnego... czyli: http://www.purenissan.com/3_suspension_4wd.htm + ok 600 dolcow przesylka... tak wiec na nasze ok 4800 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 przesylka 600 dolcow - cena liftu jak na stronie, a i nie bierz tego wzmocnienia tylko sam lift, wzmocniony wspornik juz sie poszedl pasc, wrocilem do seryjnego...czyli: http://www.purenissan.com/3_suspension_4wd.htm + ok 600 dolcow przesylka... Wielkie dzięki ... Masz wiedzę czy podejdzie do D 22 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 VEHICLE PART NUMBER PRICE 1998-2002 Frontier 4WD NP12510 $929.95 2003-2004 Frontier 4WD NP12513 $929.95 1998-2002 Frontier 4WD Euro NP12510E $989.95 2003-2004 Frontier 4WD Euro NP12513E $989.95 skoro oferuja do wersji euro to czemu nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 skoro oferuja do wersji euro to czemu nie?? Faktycznie ... coś niedowidzę :diabel2: Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qua-doW Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Ja osobiście z calmini polecam same wahacze i wzmocnienia wąsów, resztę wolałem zastąpić szpargałami z innych firm i mimo że drążki calmini można naprawdę z czystym sumieniem polecić, ja zdecydowałem się na Ola Man Emu, a amortyzatory kupiłem trial mastera od firmy przeznaczone do liftu. i tym oto sposobem będę miał niebiesko-pomarańczowo-żółte zawieszenie Aha i stanowczo odradzam kupowanie gotowych piór na tył jakichkolwiek firm, drogie to jak diabli, a i tak wizyta u fachowego kowala daje znacznie lepszy (i tańszy) efekt teraz został mi tylko dylemat moralny jakie gumy kupić... zapobiegawcze 33" czy wymarzone 35" które będzie mi zajeżdżać sprzęgło i bóg wie co jeszcze [ Dodano: Sob 17 Sty, 2009 04:40 ] a jak - pewnie - dobrze robi, jaki rozmiar planujesz?? ja po lifcie calmini 3" planuje 285/75/16 - ale to jak mi się obecne MT 265/75/16 skończą... Ja planuje albo 33/12,5/R15 , albo 35/12,5/R15 (34 cale niby są optymalną możliwością, ale jakoś do mnie ten rozmiar nie przemawia, jakby brakowało im "charakteru" ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Wytłumaczcie mi o 33/12,5/R15 , albo 35/12,5/R15 (34 cale niby są optymalną możliwością,co z tym chodzi Piszesz 34 cale, a i tak opona widze ma R15 czyli 15 calowa Ostatnio pisałęm w jakimś temacie co ty chcesz za opony włożyć od traktora? Bo autentycznie 34 to ma stary URSUS na tyle. Więc teraz już nie wiem czego te cale się tyczą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Ostatnio pisałęm w jakimś temacie co ty chcesz za opony włożyć od traktora? Bo autentycznie 34 to ma stary URSUS na tyle. Więc teraz już nie wiem czego te cale się tyczą? Nie wiem jak liczysz ale cal to 2.54 cm Zobacz na zdjęcie w mojej stopce ... mam w Patrolu 37 cali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibson74 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Podejrzewam, ze te 34 cale to traktor ma felge, nie opone . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Nadal nie rozumię? Zobacz na zdjęcie w mojej stopce ... mam w Patrolu 37 cali Jeszcze raz sprawdzałem na necie i nie masz większej niż traktor tej dużej na tyle, a traktor ma 34 cale. No i teraz mnie dziwi, ja mam w swojej 16 cali, a przecież nie masz dużo większej ,czyli dwukrotnie większej od mojej. Więc pytam jeszcze raz o co tutaj chodzi ?? Czy jest jakaś miara po zewnętrznej stronie opony?? [ Dodano: Sob 17 Sty, 2009 22:14 ] Podejrzewam, ze te 34 cale to traktor ma felge, nie opone felge się liczy po zewnętrznej średnicy a opone po wewnętrznej i wtedy opona i felga ma ten sam rozmiar Sorry że tak zjechałem z tematu, ale nie daje mi to spokoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paliwoda Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 12,4R28 16,9R24 18,4R34 ...R36 ...R38 to są niektóre rozmiary opon do popularnych ciągników. Oznaczenie rozmiaru opon jest bardzo różne i zależy m.in. od: typu opony, przeznaczenia, miejsca produkcji i cholera wie czego jeszcze. Poszukaj na stronach producentów opon są nawet specjalne kalkulatory jak zamieniać oznaczenia typu x/y na x/y/z.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Czy jest jakaś miara po zewnętrznej stronie opony??no i prawie sam sobie odpowiedziałeś. 34 cale to zewnętrzna średnica opony. Twoje 16 cali to zewnętrzna średnica felgi a wewnętrzna opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 no i prawie sam sobie odpowiedziałeś. 34 cale to zewnętrzna średnica opony. Twoje 16 cali to zewnętrzna średnica felgi a wewnętrzna opony. Dokładnie :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Wytłumaczcie mi po europejsku opone okresla sie wymiarem szerokosc opony(w mm)/profil (procent z szerokosci opony)/srednica felgi (cale) na ktora pasuje, w stanach natomiast pierwszym parametrem opisujacym opone jest srednica opony w calach np 33 cale srednicy czy 35 cali srednicy - w europie musisz sobie te srednice wyliczyc sam - np 285/75/16 = 75% z 28,5 cm szerokosci opony x 2, bo na srednice kola wchodza 2 profile + srednica felgi 16 cali - daje nam to razem 32,83 cali srednicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Tutaj możesz sobie przeliczyć http://www.kilometr.com/naprawiam-t-3.html#opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Tutaj możesz sobie przeliczyć http://www.kilometr.com/naprawiam-t-3.html#opony a ja excela do roboty zapedzilem a tu taki gotowiec :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 a ja excela do roboty zapedzilem a tu taki gotowiec :one: No cóż .... Uczymy się całe życie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Uczymy się całe życie Tutaj się zgodzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eugenio Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Witam, kolejny "żółtodziób" na forum.Mam D22 NP300 i zrobiłem dopiero pierwszy tysiac kilometrów.Spróbowałem go trochę w Puszczy Noteckiej i przyznam szczerze,ze mam satysfakcję z wyboru. Na trasie pomimo ładunku nie aerodynamicznego i przy pełnym ładunku /ok.1000 kg/ z kilkudziesięcio-kilometrową jazda po lasach i piachach , spalanie wyszło wg mnie rewelacyjne bo ok 11,5 ltr. Przy prędkosciach ok 130 km silnik pracuje dośc cicho jak na taka cięzarówkę. Mam nadzieję,ze nadal będę miał tylko takie wrażenia z jazdy. Planuję wiosną jakąś zabudowę, choć nie jestem jeszcze zdecydowany, czy płaską czy hardtop.Pozdrawiam wszystkich. Eugenio [ Dodano: Czw 05 Lut, 2009 19:55 ] ...pozdrowienia dla moderatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.