OFF-ROADER Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Witam, kolejny "żółtodziób" na forum.Mam D22 NP300 i zrobiłem dopiero pierwszy tysiac kilometrów. Nie martw się .... Mamy już metę w Japonii na nowe motorki do tego ... 3.0 D 150 koni Wkładali je do D22 na rynek Australijski Już je widziałem .... teraz tylko dogaduję cenę Będę wrzucał do swoich dwóch jak tylko gwarancja się skończy :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 eugenio napisał/a: Witam, kolejny "żółtodziób" na forum.Mam D22 NP300 i zrobiłem dopiero pierwszy tysiac kilometrów. Nie martw się .... Mamy już metę w Japonii na nowe motorki do tego ... 3.0 D 150 koni A czym ma się martwić jak te modele już mają dobre , nie wadliwe panewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 A czym ma się martwić jak te modele już mają dobre , nie wadliwe panewki Tak tak .... oczywiście masz rację .... Widziałem silnik z NP po 45 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Barteee Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Jestem swierzak na forum także witam wszytkich. Mam pytanie do was.. co byscie polecili na lift o 3 " do D22 '99r ? dodam ze resory na tyle padly tak wiec jest okazja , szukam cos nie drogiego ale zeby oki Pzdr dla wszytkich z 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Calmini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 biernik napisał/a: A czym ma się martwić jak te modele już mają dobre , nie wadliwe panewki Tak tak .... oczywiście masz rację .... Widziałem silnik z NP po 45 tyś Myślę że nie ma co popadać w paranoje. Honda prelude, ma naprawdę niezniszczalne silniki, a kumpel w niecałe 30 000 km zajechał i była wymiana gwarancyjna, więc może to akurat taki sam przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibson74 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Mam prośbę. Czy ktoś z kolegów ujeżdżających D22 na 265 75 R16 mógłby mi podać, ile ma prześwitu od plastikowego nadkola do felgi (albo osi felgi) z przodu i z tyłu? Miałem zdaje się trochę klepnięte drażki i resory (mierzyłem do nowego NP300) i po lekkim lifciku, z tego co wiem powinno wejść te prawie 32". Jak dałoby radę to nie podnosiłbym od razu budy. Chodzi mi oczywiście nie o to , czy wejdą (bo do jazdy po bulwarach wejdą ), tylko czy da radę wjechać w krzaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ja smigam na takich, tyle ze mam jeszcze 3" lift, ale bez liftu tez smigalem a tych samych i nie bylo problemow - do mojej wersji silnikowej to jest rozmiar seryjny wiec nie powinno sie nic dziac zlego i sie nie dzialo nawet w terenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibson74 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Chyba zaryzykuję. Najwyżej jak będzie d*pa, to coś będę rzeźbił . Ew podniosę trochę budę. Jeszcze tylko muszę rozwiązać dylemat , czy nie przerzucić się na MT . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 bude - a po co - zwieche podnies - szybciej na ramie siadziesz niz na budzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibson74 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 No to może trochę wyjaśnię . Z różnych względów (min. finansowych oraz dlatego, że w porównaniu do nowego NP300 taczka siedziała mi jakieś 25-30mm niżej zarówno przód jak i tył itd.) wymieniłem całe zawieszenie na Ironmana. Samochód oprócz tego, że zaczął prowadzić się prawie jak osobówka poszedł do góry. Przód lekko podkęciłem na drążkach tyle ile bezpiecznie można- jakieś 25mm od "nowego" w górę. Wahacz ma tylko minimalnie mniejszy skok w dół niż w górę. Tył poszedł jakieś 50mm, czyli teretycznie tylko jakieś 25mm od "normy". Podsumowując. Stoi teraz wyżej jakieś 2 cale niż było, wszystko pracuje i wygląda gites, ale zastanawiam się, czy to wystarczy na prawie 32 calowe (265/75 r16) kółka (u mnie dopuszczają max 265/70 r16). Niby niewiele ale :one: Stąd było moje pytanie o te pomiary. [ Dodano: Pią 27 Lut, 2009 17:47 ] Stoi 2 cale wyżej niż był chyba "klapnięty", czyli pewnie tylko 1 wyżej niż taki z salonu. No, chyba że te NP300 są trochę inne i fabrycznie tuningowane . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eugenio Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Mam dość ważna informację n/t zabudów do Pick-up'a D22 NP300.otóż sam na własnej skórze przekonałem się, że z przepływem informacji są problemy w Nissanie. Wcześniej w artykułach zapowiadajacych premierę nowego pickup'a /było to w kwietniu ,maju ub. roku/ pisano o długich przebiegach między przegladami /jak w Navarze/ 30000 km, okazało się,że to nieprawda i przeglady należy wykonaywać co ...15000 km zgodnie z zapisami w ksiazce gwarancyjnej. Teraz pojawił sie problem z zabudowami, otóż okazało się,ze nie wszyscy importerzy wiedzą,że długość paski w nowym NP300 D22 jest inna niż w D22 sprzed sierpnia ub. roku. Różnica ok. 9-10 cm /zalezy jak mierzona/. W związku z tym zabudowy z tzw. rynku wtórnego NIE PASUJĄ ,BO SĄ ZA KRÓTKIE!!! A tak już się cieszyłem,że zakryję swoją "taczkę" markową zabudową za rozsadne pieniadze pieniadze. Uważajcie na wymiary. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 W związku z tym zabudowy z tzw. rynku wtórnego NIE PASUJĄ ,BO SĄ ZA KRÓTKIE!!!jaka masz wersje NP300 CC, KC czy SC :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eugenio Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Dokładnie DC /podwójna kabina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MikOlaJ76 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witam, koledzy poszukuję instrukcji obsługi do D22. Jak ktoś ma w wersji elektronicznej to proszę na maila. Z góry dziękuję. am Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Panowie .... Silniki 3.0 do pickupów D22 są już w kraju Wszystko pasuje ... wszystko gra Jak ktoś jest zainteresowany wrzuceniem zapraszam na PW Fabrycznie nowe ... 150 koni , 350 Nm Chodzą w Australii ... w Europie w Nissan Terrano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jakisos Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Witam, jako, że z wiadomych przyczyn chciałbym coś zrobić z silnikeim w D22 doczytałem o mozliwości wymiany tego właśnie silnika na wspomniany powyżej 3.0D z Terrano. Mam zatem pytanie czy dobrze rozumuje, zę potem jego serwis opiera się na częściach do Terrano właśnie - bo zastanawiam się czy do tych wersji z Australii są części. Albo druga opcja to zakup Frontiera ze stanów tylko, że tam od razu instalka gazu i tu drugie moje pytanie - jak zachowuje się ten silnik zagazowany i czy te samochody mają jakieś sowje wady - jak np. silniki w dieslach - i czy są do nich części w Naszym pięknym kraju? Jednym słowem co szanowne grono radzi - wymieniać silnik na ten 3.0D czy kupić Frptniera i zagazować. Z góry wielkie dzięki. pozdrawaiam quote name='OFF-ROADER' date='19 kwiecień 2009, 19:33' timestamp='1240165999' post='627759'] Panowie .... Silniki 3.0 do pickupów D22 są już w kraju Wszystko pasuje ... wszystko gra Jak ktoś jest zainteresowany wrzuceniem zapraszam na PW Fabrycznie nowe ... 150 koni , 350 Nm Chodzą w Australii ... w Europie w Nissan Terrano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 (edytowane) wymieniać silnik na ten 3.0D czy kupić Frptniera i zagazować. Na Twoim miejscu wymienił bym na 3.0 z Terrano , masz nieograniczony dostęp do części zamiennych Poszukaj bo trafiają się na Allegro też nowe pancerne 3.2 TD Edytowane 19 Stycznia 2010 przez OFF-ROADER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paliwoda Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 macie Panowie jakies wieści odnośnie tych "innych" silników do D22?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.