Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Poliuretany do Sunnego


bodek_n14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Może próbował ktoś zalewać samemu te elementy?
No właśnie. Zrobił ktoś te tuleje :?:

Ja chyba będę zmuszony dorobić w ten sposób bo oryginały już nie dostępne do mojego egzota.

Może ktoś wie gdzie można w Polsce kupić taki poliuretan w płynie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten gość według strony producenta (Weicon) jest importerem w Polsce:

 

Irek Poniedziałek

ul. Farysa 15B

01-971 Warszawa

tel. 22 858 99 11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Ten gość według strony producenta (Weicon) jest importerem w Polsce:

 

Irek Poniedziałek

ul. Farysa 15B

01-971 Warszawa

tel. 22 858 99 11

 

Dzisiaj dostałem paczkę. Zestaw składa się z 600ml żywicy, 200ml utwardzacza, mieszadło i polska instrukcja. Cena zestawu to 256zł.

Moje tuleje juz zalane i właśnie się utwardzają :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy cieżko wybić stare tuleje z tyłu? Nie wiem czy sam sobie poradzę, nie wiem czy będę miał dostep do dużego imadła, a samym młotkiem chyba nie ma się co bawić. Podpowiedzcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Jako, że mam już pewne doświadczenie z polibuszami, sam wymieniałem u siebie przód i skapitulowałem przy tyle (na razie, jeszcze dam im radę) to powiem, że z przodem jest trochę roboty ale tył do prawdziwe wyzwanie ;) Cięcie śrub prawie murowane więc warto zaopatrzyć się w chociaż te najdłuższe, mocujące wahacze do zwrotnicy. Cena w ASO coś kolo 100-150zł/2szt. Problemem jest też ustawienie zbieżności gdyż na tylnych wahaczach są podkładki mimośrodowe, które przy odkręcaniu nakrętek, lubią się ścinać wewnątrz. Jest ich 2szt i również warto je zawczasu nabyć. Pozostałe śruby (do wahaczy poprzecznych i wzdłużnych) powinny być ok. W tylnych wahaczach poprzecznych tuleje są z zewnątrz gumowe (tak wynika z rysunku) więc prawdopodobnie wystarczy je wypalić. W wahaczach wzdłużnych, tylko od strony budy siedzą tuleje z zewnątrz metalowe, które trzeba wypalić a później rozcinać i wybijać meslem lub wycisnąć na prasie. W zwrotnicach siedzą podobne tuleje i też trzeba je wypalić i wycisnąć lub wyciąć. Stabilizator i łączniki to banał. Żeby zrobić tył należy rozpiąć zawieszenie i wyjąć całe zwrotnice i resztę elementów z tulejami.

 

Z przodu należy rozpiąć piasty, wybić sworznie, wyjąć wahacze. Tuleje wycisnąć na prasie lub wypalić i wyciąć. Stabilizator i łączniki to wiadomo. Uwaga na śruby mocujące poduszki wahaczy (gwint w sankach lubi się ścinać). Ze śrubami wahaczy nie powinno być kłopotu ale jeżeli stoją w tulejach a nie macie nowych śrub to stoicie z robotą.

 

Ogólnie sporo, pierd.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...