bodek_n14 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Orientuje się ktoś czy są dostępne poliuretanowe elementy zawieszenia do Sunnego GTI? Głównie silentblocki wahaczy. Jaka orientacyjna cena i czy jest dostępność w Polsce? Może próbował ktoś zalewać samemu te elementy? Info co, jak i czym mile widziane. dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gyraf Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 wyslij zapytanie do www.4relly.pl bo wiem ze maja spora oferte takich bajerów !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 wiem, doczytałem sie w internecie że w Olsztynie jest firma która ma piliuretanowe rzeczy do nissana. Sam się zastanawiam ile takie coś kosztuje, chyba w poniedziałek sie przejade do nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gyraf Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 sorki pomylilem adres www.4rally.pl i z tego co sie dowiedziałem to JEDNA tuleja stabilizatora polimerowa kosztuje od 50 do 220 PLN wiec rozpiętość cen jest ladna ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Kiedyś oglądałem stronkę, gdzie było pokazane krok po kroku jak samemu zrobić takie tuleje. Było to na prawdę proste. Oni wycinali oryginalną tulejkę z silentblocku, umieszczali ją w większej tulejce/kształtce o wymiarach takich, lub ciut większych (nie pamiętam) jak otwór w wahaczu i zalewali jakąś mieszanką (tam dostępna była w puszce). Po zastygnięciu otrzymywali piękny silentblock. Moooże kiedyś coś takiego zrobię [ Dodano: Nie 14 Paź, 2007 21:43 ] Jastrząb, gdzie to wyczytałeś, podaj link, namiary albo jakaś wskazówkę chociaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 bodek_n14 o shites samemu zrobić coś takiego....opylało by sie własnie szukam tej stronki gdzie pisali o tym..... jutro pojade do tej firmy. Zaraz postaram sie napisać co trzeba szukac w google :one: [ Dodano: Nie 14 Paź, 2007 21:55 ] znalazłem stronke jest na niej informacja o tym produkcie ale nic wiecej...dlatego jutro jade tam.... poszukaj w necie Majer tech zakładka Powerflex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 http://www.powerflex.co.uk/select_products...talog=&cat= coś takiego znalazłem w UK. Są tylko do GTI-Ra. Przód chyba pozostaje ten sam co w GTI ale tył to już nie wiem. Cena za front kit to 73,7 funta rear kit 229,3 funta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 A to dziwne kurde, bo nie raz widziałem w TV jak kolesie wywalali gumowe rzeczy i wstawiali poliuretanowe bo lepsze i tańsze ehhh cała PL : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 U mnie w robocie też wstawialiśmy poliuretany i kosztowały grosze. Można dostać tuleje, różnych rozmiarów, np. od Żuka itp, trochę je rozwiercić lub oszlifować i będzie cacy. Ale w Sunnych nie wszystkie, chyba tuleje są okrągłe i o takie już ciężko. Poza tym takie zalewane to prawie jak zawulkanizowane, chyba jednak lepsze. [ Dodano: Pon 15 Paź, 2007 09:07 ] poszło jeszcze zapytanie do 4rally.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Witam, o produkcji samodzielnej: http://www.mercedesstory.pl/porada_18.php producenci i dystrybutorzy: http://www.stolan.com.pl/index.htm http://www.carhard.pl/ http://www.superpro.pl/ może jakieś zakupy grupowe, albo zlota rączka podejmie się produkcji :diabel2: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 No kurcze jestem pod wrażeniem i to dużym, może naprawde ktoś się podejmie takiej roboty.... zakupy grupowe bardzo dobra myśl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 robertss, o to właśnie chodziło. Nie jest to ta sama stronka o której mówiłem ale wykonanie bardzo podobne. Taki zawias daje duuużo lepsze czucie auta. Zasłużony plusik [ Dodano: Wto 16 Paź, 2007 23:42 ] W sumie temat zakończony. Punkty należą się wszystkim dzieki pzdr [ Dodano: Wto 16 Paź, 2007 23:44 ] PS. Jastrząb, ładne masz te felgi. Przydały by mi się takie tylko, że złote :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 W sumie mógłbym się podjąć zrobienia takich tuleji ze szfagrem , sprzęt mamy, chęci też Jesli chodzi o poliuretan, to wysłałem zapytanie o cenę. Na pewno będziemy robic do Almery i Sunnego, prawdopodobnie elementy beda sie powtarzały w tych modelach, po testach może jakaś masówka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 18 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 coś tam się pomyśli Macieju Z tym sprzętem to trochę nagiąłeś ale damy radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Myslcie i dzialajcie :one: moze i do primerki cos sie uda zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 jest jeszcze energy suspension i tył i przód, ja bede do siebie zamawiał(n15gti) ale i do n14 tez są , chetni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 18 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 podaj cenę, chociaż do almy (tak z ciekawości) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 No i też do sunnego no bo w przynajmniej moim by się takie coś przydało a napewno zgłosili by się inni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 coś tam się pomyśli Macieju Z tym sprzętem to trochę nagiąłeś ale damy radę Nic nie przesadziłem, tokarkę ogarniemy,imadło jest :> materiały jak najbardziej! Ciekawi mnie tylko jak zbadać twardość gotowego już elementu, można by było wtedy np. 3 twardości zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 maciejwra to weź np metodą zgniotu, weź 3 młotki o różnych wagach i przyłóż......oczywiście w pierw trzeba jakieś kryteria określić. Lub jakoś porównać do oryginalnych elementów zawieszenia. Jak będzie w miare twarde a na dodatek będzie dobrze sprężynować to się nadaje, wiem że jedno nie idzie w parze z drugim, ale jak już wcześniej wspomniałem jakieś kryteria trzeba przyjąć na początku, tam w jednym z linków było podane jaka skład procentowy utwardzacza z poliuretanem jest najlepszy. :diabel2: :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 O rany ale wy kombinujecie chłopaki. Twardość tego poliuretanu to 75-80 w skali Shora a standardowa tuleja ma ok. 60. W sporcie maja twardość 100. To jest przecież napisane w artykule. Można sie postarać o twardszy poliuretan. Tuleje metalowe będzie się robić ze stali St3 prawdopodobnie, bo z kwasówki to chyba przerost formy nad treścia. TYLE!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 no panowie ja mam całe zawieszenie na teflonach i jeździ sie rewelacyjnie fakt ze to auto jest do wyscigów ale nawet tylnie mocowanie przedniego wahacza można zrobic na tulejach teflonowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 A skąd masz? Kupiłeś (gdzie, jaka cena) czy sam robiłeś? Czym różnią sie poliuretanowe od teflonowych? Tuleja jest cała z teflonu? Tego się raczej nie da zrobić w garażu czy się mylę Tylne mocowanie, chodzi ci o to nie okrągłe? Zrobić formę do tego i zalać masą to pryszcz. Wszystko się da Napisz coś więcej o tych teflonowych bo ja tylko o nich słyszałem. Pewnie są dużo twardsze niż polibusze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 owszem sa twardsze... ale praktycznie wogóle sie nie zuzywają to tanie rozwiazanie na wieki. w rajdówkach sa unibole czyli łozyska wahliwe ale to cholernie drogo wychodzi a jesli drążki i wahacze pracują tylko w jednej płaszczyźnie to można spokojnie zastosowac tuleje trzeba je wytoczyć z teflonowego wałka i zamontować w miejsce gumowych. a co do tylnego mocowania to ja to mam przerobione z tego "KLOCKA" na tuleję... z poliyretanu lanego to mam wszystkie 4 poduszki zespołu napedowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 trzeba je wytoczyć z teflonowego wałka no tak... Co do mocowania wahacza, to uciąłeś tylne i wspawałeś przednie? Sprawdzone w warunkach rajdowych i trzyma sie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.