Gość VLV Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Trudno mi z tym polemizować, bo nie wiem jaką miał koncepcję i jakich metod używał kolega przy pracy- zbyt wiele niewiadomych. Sądzę jednak, że można było uzyskać więcej z twojej czapki. Kwestia wydechu też jest bardziej skomplikowana niż można sądzić - nieczęsto się zdarza, że po policzeniu wydechu do danego silnika idealnie trafiamy w średnicę dostepnych na szeroką skalę rur.... Zawirowanie mieszanki w kanałach dolotowych we współczesnych silnikach opiera się raczej na innych zasadach niż narżnięcie gwintu. Moment jest bogiem, prawda - moc wychodzi jakby przy okazji - no i jako wartość sama w sobie lepiej trafia do ludu.... Zresztą liczy sie jak samochów jeździ, a nie ile ma koni :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 mam full zdjęć portingu robionego przez Rafała. Daj do Siebie jakiś kontakt to CI prześle i tak w przyzlości będe głowe ściagać, zabielac blok, pakować metalowa uszczlke i wsadzić odprężające tloki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość VLV Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Daj mi to na maila - jasteś ADM to wiesz jaki mam. Zreszta bedziemy mieli okazję sie spotkac na spocie kwietniowym, albo wcześniej jak wpadniesz do JC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Pavoolon, uważaj na firme Projekt XS - twierdzą , że są autoryzowanym przedstawicielem pewnej firmy z UK, a nie są ,nawet nie mają zbyt wielkiego pojęcia o ich gratach i oferują ich podróbki ( sic !), więc jeśli kłamią i oszukują w jednej kwestii to mogą być niesolidni w innych... :? nie nastraja to optymizmem do firmy, w sumie jeszcze nie trafilem na zadne opinie a ceny maja dobre... moze az za dobre, np obrobka glowicy 1400 pln, chiptuning aut starszych niz 4 lata 700... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Czy w cene obróbki głowicy wchodzi montarz demontarz oraz uszczelki ? Czy modyfikują gniazda zaworowe i zawory ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 tego jeszcze nie wiem, czekam dopiero na maila z odpowiedzia, dam znac jak cos odpisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 no ciekaw jestem jak to jest. Jak jest to cena za kompleksową usługę to się naprawde oplaca. Ps. polecam także firmę www.modyfikacje.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 a mi niewczytuja sie fotoski na pierwszej stronce;/ :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 no ciekaw jestem jak to jest. Jak jest to cena za kompleksową usługę to się naprawde oplaca. Ps. polecam także firmę www.modyfikacje.pl a z jakiego miasta oni sa? potrzebowalbym kogos zaufanego z poludnia :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Okolice warszawy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 no ciekaw jestem jak to jest. Jak jest to cena za kompleksową usługę to się naprawde oplaca. Ps. polecam także firmę www.modyfikacje.pl no wreszcie znalazlem firme u siebie na slasku, polecaja ja goscie ze slaskiego tuning klubu wiec sie okaze ile sa warci glowica stage 4 (obrobka glowicy, zaworow, kolektorow i planowanie) kosztuja z nowa uszczelka i robota 1500 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 WOW. Taniocha!!! To moze i ja swoja maxime tam wezme :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 wpadaj wpadaj, chlopaki maja pelno roboty ale sie to jakos zalatwi :wink: P.S. moglbys przywiezc pare G-Techow przy okazji :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 Cena bomba !! Nic tylko dlubać głowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Zapraszam na pierwszą strone - uzupełniłem ją o pare brakujących zdjęć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Na 5 fotce widać to najlepiej- chodzi mi o ten kwadratowy zaworek powietrza do którego dochodzą gumowe rurki. Nie myślałeś nad tym, żeby odkręcić go od kolektora i umocować w jakimś innym ogrzewanym miejscu (wydaje mi się,że jest on podgrzewany płynem chłodzącym przepływającym rurką wewnątrz kolektora) W ten sposób zostanie wyeliminowany kolejny element grzejący powietrze dolotowe. podgrzewanie przepustnicy już wyje... i te śmieszne rurki od filtra oparów paliwa- teraz to tak wygląda: Całe to badziewie było od strony lewego dolnego rogu fotki. a tak przepolerowałem ssący: W oryginale chropowadość wewnątrz jest taka jak na zewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 ssący widze jak ile to roboty z tym bylo :wink: To podgrzewanie pod kolektorem praktycznie go nei dotyka i nie nagrzewa... Najbardziej ogrzwala rurka idąca z tego kwadratu do prawego rogu (pod przepustnicą) i wogle mialem podgrzewanie przepustnicy gazu - wsyztko wywalone. A z tąreszta co idze po srodku to jakoś mi sie nie chcialo bo tam jest zaworek reagujący na cieplo - steruja on dodatkową przepustniczka od ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 No i właśnie o to chodzi- gdyby ten zaworek zamontować w innym miejscu a tą rurkę pominąć (może da się zaślepić) to w okolice kolektora nie dopływałby już żaden ciepły płyn. Roboty z kolektorem- nawet nie pytaj #-o :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 ale to jest pikuś, u mnie (wersja HIGH PORT - przpustnica na gorze) z glowicy wychodzi kanal cieczy chlodzącej i on przechodzi przez pierwszy cylinder i to neizle ogrzewa calutki kolektor... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 U mnie to wygląda tak: grubą rurką idzie powietrze a cienkimi płyn. Alum dość dobrze przewodzi ciepło więc ogrzewa się pewnie z połowa kolektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 masz taki sam koelktor jak ja ssacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Coś mi się wydaje, że u Ciebie ta gruba część jest na górze a u mnie na dole. W marcu na spocie coś tak chyba mówiłeś. Właśnie przygłądałem się Twoim fotkom- jest inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KHALAD Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Wreszcie złożyłem kolektory. Trwało to w ch...czasu bo dwa tygodnie aż ale tak to jest jak się nie ma czasu i wszystkich narzędzi. ten kto projektował kolektor ssący do primery gt miał chyba uraz do mechaników bo pół dnia go wyciągałem. nie chciał wyjść bo ktoś nie pomyślał i zaczepiał o podstawę filtra oleju. ale się nakląłem. cały płyn trzeba było spuścić i połowę osprzetu zdemontować. ale już jeździ i rzeczywiście po portingu jest lepiej przynajmniej jeśli o elastyczność chodzi. Teraz trzeba na wydech zbierać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 no prosze prosze, podjąłeś sie sprawdzenia samego siebie i wyszło tak jak wyjść powinno wielkie Brava Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Krotkie pytanko - czy porting kolektora wydechowego moze wykonac osoba majaca slabe doswiadczenie jesli chodzi o mechanike?? I nie za dobry sprzet?? Tzn czy trzeba miec jakies specjalne narzedzia, czy tylko dobre klucze, nowa uszczelke pod kolektor i to wszystko?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.