Coobcio Opublikowano 29 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 Nowa uszczlka za 16zł oraz kpl. kamienia z Obi za 4,5zł i jedizesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 No to chyba tak zrobie niedlugo tym bardziej ze wreszcie mam garaz do dyspozycji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 najgorzej będize odkrecić 3 sroby ktore skręcają portki do kolektora - trzeba właźić pod samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 uuu no to juz gorzej, bo niestety nie dysponuje kanalem... ale cos sie wymysli. Jak na razie wczoraj zaczalem sie meczyc ze srubami oslony kolektora dopiero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 kanalu mieć nie trzeba ale jest nieco wygodniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 no i wreszcie sie zmotywowalem, kilka urwanych srob i juz nie bylo oslony, kilka odkreconych i juz nie bylo kolektora :)pokazlabym wam filmik jak to dziala bez kolektora ale nie mam go jak ani gdzie wrzucic, a marcheweczki piekne sie robily wystarczylo uchylic lekko przepustnice w kazdym razie u mnie nie bylo to az tak niechlujnie wykonane jak u Coobcia. A tak w ogole przezylem mile zaskoczenie jak zobaczylem, ze moj nissanek seryjnie ma kolektor rurowy 4-2-1 troche tam poszlifowalem... i teraz pytanie do fachowcow - czy zawuazyliscie ze te "wypuklosci" sa w kazdej flanszy (czy jak to sie tam nazywa) w tym samym miejscu?? moze to tak ma byc?? I jeszcze jedno pytanie - czy mozna przesadzic z portingiem?? tzn czy jak wyszlifuje za duzo, to przypadkiem nie pogorsze charakterystyki pracy silnika?? Aha i jeszzce jedno pytanie - zauwazylem, ze w kanalach wydechowych mam spory hmmm chyba nagar to jest jakis, ale taki kruchy ze sie lekko uderzy srobokretem i schodzi, ale tego jest gruba warstwa, gdzies z 0,5mm lekko. Mozna cos z tym zrobic?? Dzieki za odpowiedzi na wszystkie pytania. Aha - ktos moze wie gdzie sa tanie uszczelki pod kolektor?? i czy na dole tam tez jest potrzebna jakas uszczelka?? bo ja zadnej tam nie widzialem ale moze ma byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 usczlka w JC Auto 16zł Co do z portingiem to sie nei da przesadzić... no chyab ze powiekszysz wlot o jakies 1cm i wtedy moze byc niesczlnie, generalnie zasada jest taka ze kanaly w kolektorze powinny idalnie pasowac do tych z glwoicy ew mogą być ciut wieksze co zagwarantuje swobodne przemeiszcznie sie saplic z glwoicy do koelktora i w siną dal. Ps. U mnie to był tak średnio wykonany koelktor wydechowy, żebyś zobaczył jak to było u pewnoego Pana z Lublina to byś się za glowe złapał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 Między kolektorem a portkami są takie metalowe pierścienie uszczelniające nasadzone na te dwie rurki od portek. Raczej nie musisz ich wymieniać, chyba, że dmucha na łączeniu. Po skręceniu przystaw dłoń- jeżeli dmucha poczujesz napewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 o tak mi sie przypomnieło, zeby maksymalnie usprawnic uklad wydechowy nalerzy tą dwu rurke wydlużyć przynajmniej po pol metra. Jak wroce z roboty to zapodam fotki - moze do tematu innego tematu to zameiszcze zeby nie robić tutaj OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Czy oprocz uszczelki pod kolektor (11,50zl ) potrzebna jest moze tez jakas masc uszczelniajaca czy cos w tym stylu?? czy po prostu po uczyszczeniu zakladasz i przykrecasz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 koalejna uszczlka to te meidziane pierścienie na połaczeniu dwu rurki. i to wsyztko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slayder10 Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 u mnie obrobka glowicy kanalow dolot. i wylot. plus stozek dala 102 konie z almerki 1,5 przed liftem a coobcio jak nie wierzysz to nie mam wykres z hamowni i wiem co mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 bardzo łądny wynik, wyśli mie ten wykres na: coobcio@nissanklub.pl a ja z pewnością zamieszcze go w dziale Nasze Auta i ich osiągi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 u mnie obrobka glowicy kanalow dolot. i wylot. plus stozek dala 102 konie z almerki 1,5 przed liftem a coobcio jak nie wierzysz to nie mam wykres z hamowni i wiem co mam sam to wszystko robiles czy zlecales jakiejs firmie :?: jesli tak to jakie koszta i zarzuc wykres :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Stary spokojnie nie naciskaj tak bo kolega jeszcze porobi pare błedów Paincie :wink: Tak na poważnie, mieryzłeś auto przed przeróbkami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slayder10 Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 autko bylo mierzone przed i po zmianach a robione bylo w firmie promotor tzw obrobka glowicy stage 4 koszt 1.8tys ale nie polecam tej firmy nikomu straszne partacze u mnie co prawda wszystko ok ale widzialem juz tyle aut przez nich zje... ze teraz napewno bym tam auta nie oddal.nie mam jak zeskanowac tego wykresu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 www.promotormocy.pl zapytam sie chlopaków to mi dadzą wykres i oczywiście za twoją zgodą zameiszcze go w honorowym miejscu oka ? Generalnei w seryjnym silniku N/A tak sednio dająmodyfikacje głowy same z siebie choć niby u Chojnackiego na papierze wygląda to świetnie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slayder10 Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 jak jeszcze maja moj wykres to ok!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 No i zrobiłem dziś porting z małą pomocą Samiego (THX!) w moim blaszaku Nie było aż tak źle jak u Coobcia, niemniej jednak trzeba było powiększyć średnicę o ok. 1mm. Zrobiłem to tylko przy kolektorze, choć chciałem dopasować też przy silniku ale... wiertarka nie chciała się zmieścić :x A efekty pracy :?: Hmm, może to subiektywne uczucie ale przy wyższych prędkościach - 120, 130 kmh jakby trochę większy moment. Trudno mi jest to obiektywnie ocenić, bo jestem szalenie zadowolony, że coś udało się zrobić, robiąc jednocześnie znacznie mniej szkód :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Brava sie naleza Moze jakies fotki z wspolnej pracy co chlopaki :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Si si, jesli Sami jeszcze ma to mamy jakies fotki kolektora i wiertareczki zeby nie bylo, ze nic nie robilismy :wink: No Sami, jak masz to wklejaj, bo sam widzialem jeszcze tych fotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 witam ja mysle narazie o dopracowaniu kolektora wydechowego w ga16ds, czy ktos robil w tym silniku kolektor ssacy?? bo ma on mase zaworkow rurek podcisnienia co do niego dochodza a samo wykrecenie gaznika i poskladanie tych wszystkich duperel w calosc nie bedzie latwe pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 hmmm, bez odzewu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 No nie ma co tu komentować, odkręcasz kolekotr i dopasowujesz go do uszczlki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 oko myslalem o jakisch wskazowkach bo tam masa gowna przy tym gazniku i koleltorze :/ i zeby czegos nie zapomniec albo cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.