Coobcio Opublikowano 18 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 CZy to benzyna czy Disel to nie ma w zasadzie wiekszego znaczenia - w benzynie będą nieco większe kozysci. Nie widzilem nigdy jak to wyglada pod maska w Diselu nissna, chodiz widizalem jak to wyglada pod maska u ojca w Skodzie Octavi TDI - oczywisice usunąłem ten plastkik Dzwięk sie poprawił i tak jakby turbina zaczęła wcześniej pompowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cysio Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 oooooo .... dzisiaj moze podlubie przy dolocie w moim dieselku mam jeszcze pytanie o polerowanie kanalow .... czy jak w przypadku benzyniakow mozna liczyc na pozytywny wplyw tej przerobki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 Oczywiscie ze tak ale disel nie ma takich obrotów i daltego są mniejsze przyrosty mocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szeryf Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 jak ktoś ma LPG - klasyczne (czyli np. ja...) - można pobawic się dolotem powietrza, pod warunkiem że będzie no regulowany w przynajmniej dwóch połozeniach... pod gaz i pod benzynkę.... mam zamiar się tym zająć tylko brakuje mi konceocji... może ktoś widział coś takiego juz kiedyś? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 Najlepiej to zrobić dwa doloty. Jeden do normlanej jazdy z zamontowanym mikserem a drogi do szybszej jazdy bez tego badziewia. Wymiana nie będize zajmowała dluzej jak 5 minut... Ominać miksera sie nie da na jednym dolocie, a mikser jak wiadomo to jest cholerna psująca całą charakterystyke silnika zwęrzka... Nie ma co tu kąbinować z przepustnicami itd... bo i tak bedzie d*pa. EW. przejść na wtrsyk gazu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szeryf Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 EW. przejść na wtrsyk gazu :wink: gadałem z gazowcem i powiedział ze sekwencje to sie daje najlepiej do nowych aut ew kilkuletnich... w mojego by sioę nie ładował... na światłach nie będę sie bawił w zmiane dolotu nie? chociŻ JAK NIE będzie innego wyjścia to trzeba będzie tak zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 można zrobić specjalny dolot z rozgalenzieniem. Ze będą dwa filtry powietrza i sterowanie silnikiem krokowym miedzy nimi. Ale u Ciebie jest malo miejsca pod maska i modyfikacja ta nie wyjdzie taniej jak 1000zł. Zdecydowanie Najlepiej wtrsyk gazu - debilne wytlumaczenie ze do starych auto tego sie nei stosuje silnik co masz do tej pory jest pordukowany... Poweidz GAzownikowi ze twoje auto jest z 2004 roku i niech robi wtrsyk :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duce Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 Coobcio mam pytanko: czy wywalenie calej tej 'rurki' z foto i wstawienie aluminiowej rury tak, ze koncowka bedzie zbierala zimne powietrze kolo nadkola bedzie sie oplacalo? Tzn. czy taki zabieg polepszy osiagi/dzwiek silnika na tyle, ze warto sie tym bawic? Aha, jeszcze jedno: czemu tam sa dwie 'rurki' polaczone ze soba a jedna z nich /ta bilizej akumulatora/ jest zatkana tzn. wogole nie ma otworu na 'zbieranie' powietrza... Z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szeryf Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 Coobcio tu chodzi o elektronike... czujniki zaczynają dawać d... tylko patrzeć jak sonda lambda pójdzie o ile już nie poszła, czujnik przepustnicy itd... nie wiem ile razy poprzedniemu właścicielowi strzelił gaz w kolektor ssący i rozpier... ił wszystko w drobny mak (mówię właśnie o elektronice), mi się to nigdy nie zdarzyło i nawet nie mogę sobie wyobrazić sytuacji e której tak się dzieje - jak można do tego doprowadzić??!! Poza tym kasa już się skończyła... miałem fundusz na autko i drobne naprawy... wymiana tarcz i klocków, szyba przód itp jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma... Poza tym instalacja sekwencyjna kosztuje na dzień dzisiejszy 4300 PLN a ta przeróbka o której mówimy kosztuje 1000 PLN... a tylko o to chodzi... on ma być potwór ale tlyko na benzynie, gaz ma służyć do przemieszczania się ekonomicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 Nie wiem czy to nie bedzie rezonator. Jest on po to aby jak najbardziej wytlumic prace silnika. Jesli sie myle to coobcio nie poprawi :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 Szeryfie: Więc poprostu zrob tak jak mowiliśmy będziesz meic dwa doloty, tzn wymimenne kwalki rurek, ok 3-5minut bedizesz je wymianiać, i tak masz auto dunamiczne alę zeby wykozystywać maks jego mozliwości np. zawody czy mala konkurencja w klubie - planuje zrobić jakiś spot w klubie, duzy spot... gdzie kazdy z kazdym będzie mogł sie zmeirzyć - i to będa odpoweidnie okazje zeby przekaldać rurke i to na meijscu. Do jazdy an codzien będziesz miec i GAZ i Beznyne. Ps. kolea z tym dolotem co na zdjeciu - ta droga zaslepiona część to bardzo ciekawe roziwazanie i nie psuj go, najlepsze co mozesz zrobić to ta część (rura) z dziurą przez ktora jest zaciagane poweitrze to mozna ja przedluzyc i doprowadzic do nagkola - skąd będzie zacigać zimne poweitrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 duce, w tej mikrze jest fajnie rozwiazany dolot - filtr dostaje mnostwo zimnego powietrza: http://www.autocentrum.pl/nissanclub/tuning/micra02.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Przed chwilą był u mnie nie jaki Michał przyjechał Priemrką P10 2.0 na wielopunkcie... Przypomniało mi sie ze ten silnik doskonale reaguje na wywalenie dławika z dolotu(dotyczy to wsyztkich nissanów). A w seri wygląda to tak: A po całej nieskomplikownej operacji wyglada następująco: (opcjonalnie można pożeszyć otwór przez który bedzie leciec zime poweitrze) Zeby zamksymalizować efekt końcowy trzeba: To czego nie widać na foto to czarna skrzynka umieszczona pod zderzakiem którą nalezy usunąć zeby dostarczyć jeszcze większe ilości chlodnego poweitrza, doskonalum rozwiązaniem jest poprowadzenie z tej dziury rurki do seryjnej puszki, o tak wyglada ta rura doprowadzająca zimne poweitrze do filtra (na foto stożka do seryjnej puszki takze daje to bardzo dobre efekty) A na koniec dodam ze po samym wywaleniu dławika barwa dzwieku zeminia sie na zdecydowanie bardziej rasową fotki nie chcą mi sie otworzyć, pomocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciekk1977 Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 fotki nie chcą mi sie otworzyć, pomocy! u mnie tez sie nie otwieraja a przy okazji moze jakies informacje na temat KOMPENSACJI?podobno lepsze efekty na gazociagu ale co gdzie i jak?moze jakies rysunki,szkice? [-o< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarecki Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 No właśnie u mnie też te foty nie otwierają się i przez to tylko się domyślam o co chodzi :? I pytanko czy w mojej 1.6 P10-ce z 95r. tez można to zastosować w połaczeniu z zatkaniem EGR :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 pewnei ze można, osiągi sie jeszcze bardziej poprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 co z tymi fotkami :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alek Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Coobcio- please wrzuć jeszcze raz te zdjęcia,albo prześlij na email Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Zapraszam do dawno nieodwiedzanego posta: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=18841#18841 dodałem do niego 3 moje zdjecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.