Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P10 1995 SE 125KM --------->165KM & 206Nm


Gość ROKI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja tylko chcę dodać że zgadzam się że w gazie nie ma nic złego ale w silnikach przystosowanych/budowanych specjalnie pod ten rodzaj zasilania... temperatura spalania gazu jest wyższa niż benzyny, trzeba więc stosować zimniejsze świece... a co jeśli nissan zaleca stosować zimniejsze świece do SR20 już na benzynie czyli klasy 6 to na gazie powinny być siódemki jeśli dobrze rozumiem - bzdura bo takie świece stosuje się do silników turbo

 

gniazda zaworowe prędzej czy póżniej się powypalają ... pozatym nie będzie takiego smarowania układu zasilania jak na benzynie... co może doprowadzić do póżniejszych awarii...

 

...do tego dochodzą unijne dyrektywy o zakazie parkowania "zapalniczek" na parkingach podziemnych ze względów bezpieczeństwa...

 

szczerze powiem że nie chciałbym mieć dzwona w aucie zasilanym gazem...

i prawdopodobnie dlatego FIA nie chce zgodzić się na to ze względów bezpieczeństwa

 

 

proponuję moderatorowi wydzielić fragment oraz przenieść żeby nie zaśmiecać topicu Rokiemu

i założyć nowy temat na NPT n.p.: "Rodzaj zasilania, zastosowanie w sporcie i nie tylko"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gniazda zaworowe prędzej czy póżniej się powypalają ... pozatym nie będzie takiego smarowania układu zasilania jak na benzynie... co może doprowadzić do póżniejszych awarii...
Tu akurat się nie zgodzę benyna w znacznie większym stopniu jak LPG jest sucha i rozpusza olej... ale za to benzyna odbiera więcej ciepła (bo jest cieczą) jak jest wtryskiwana do garów... dlatego na niej spaliny są zimniejsze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje bardzo wszystkim za obszerny i wyczerpujacy OT :D

 

[ Dodano: Sro 10 Gru, 2008 19:50 ]

O jak wyjdzie LPG to może wsadzimy turbo :) ??

 

:diabel2: zobacze jak teraz silniczek lubi olej, coby sie nie rozsypal od nadmiau KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś był roki po uszczelki u mnie, kolekotrek hehe raz był mój, potem Lukasza potem jeszcze kogoś no i wpadł w łapy ROKIEGO - jakoś nie widać po nim żeby był zmęczony, kwasiak jest na wieki hehe przeżyje nie jeden wóz :)

PS. W czwartek chwila Prawdy - ciekawe co to bedzie i czy uda się przełamać 160KM, jak tak to w jakim stopniu i czy do 200Nm dobijemy :D ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i kolektor niezmienil miejsca, lezy w bagazniku, ja mam wysoka temp i leze w lozku :zly:

nie kituj już jest na swoim miejscu, ja to wiem ;) (od dzisiaj)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mamy już 22 grudnia jak tam sprawa z najszybszą Primerą bez turbo i zmiennych FAZ się ma ?

Kolektor wszedł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio, łechtasz moja próżność :D a wiec najszybsza P10 N/A bez VE ma sie dobrze, kolektor dzis po milym spotkaniu z Eszim u Tomali zamontowano, ale zasrana pogoda przeszkadza w dokonaniu testów, napewno jest jeszcze glosniej, troche bardziej elastycznie tez, dupohamownia odczula przyrost kilku KM. Obejrzalem dzis swoj wydech i wyglada OK takze czemu nie daje przyrostów??? - i doszedlem do wniosku ze moze to przez koncowy tlumik, cos sie pokombinuje lub zrobi nowy :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Bardzo ładnie wygląda wykres NM w Twojej furze, pewnie ciągnie cały czas tak samo ;D Dieselek dosłownie hehe

 

Kiedyś do swojej zamontuje Turbo, będe miał najszybszą 1.6 w Polsce hehe

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio, łechtasz moja próżność :D a wiec najszybsza P10 N/A bez VE ma sie dobrze, kolektor dzis po milym spotkaniu z Eszim u Tomali zamontowano, ale zasrana pogoda przeszkadza w dokonaniu testów, napewno jest jeszcze glosniej, troche bardziej elastycznie tez, dupohamownia odczula przyrost kilku KM. Obejrzalem dzis swoj wydech i wyglada OK takze czemu nie daje przyrostów??? - i doszedlem do wniosku ze moze to przez koncowy tlumik, cos sie pokombinuje lub zrobi nowy :027:

Roki ten kolektor daje moc głównie w górnym zakresie ;) , a pewnie nie deptałeś bo nie było gdzie, moje prorocze przeczucia mówią 162 z groszami, a wiesz że moje proroctwa często się sprawdzaja sam nie wiem dlaczego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eszi, oby bylo ponad 160, jesli bedzie mniej niz 162 to ide z reklamacja DO CIEBIE :diabel:

ok, ale obawiam się że taka sytuacja nie wystąpi :D jak trafiłem stawiasz duży bro(Tyskie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eszi, to bede przygotowany i wezme ze soba :D

 

[ Dodano: Wto 23 Gru, 2008 17:45 ]

1100km temu na bagnecie bylo 3/4 dzis sprawzalem i min pokazalo, olej uzupelniony, przy spokojnej jezdzie zuzycie oleju byloby b. male

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj troche popróbowalem Nismo:

 

prelude (kanciaste) 2,0 ok 160KM objechane 2razy ok 2dlugosci (wg mnie max 130KM mial)

eclipse cabrio ok 340KM o ten ----> http://www.eclipsespyder.pl.tl (chyba dawno temu) o pol auta z tylu :-/

e46 330d 183KM i tu bardzo roznie ostatni raz na slizgajacym sprzegle dostalem baty, pierwsze 2 razy rowno lub ja z przodu

peugeot 406 coupe 3,0 v6 nie weszla mi III i koles odjechal, gdyby nie moj blad to by bylo ciekawie

Sprzeglo starcza na ok 3 starty :-/ a ma ok 25tys przejechane, potem zaczyna sie slizgac i auto cieeeeeeeeeeeeeeeeezko przyspiesza :(

______

 

 

turbo rurka zawitala na stale w aucie lpg poszedl w odstawke (zobaczymy na jak dlugo) 3,28 za 98 SZALENSTWO :diabel:

autko troche gorzej chodzi na Pb niz na lpg brak plynnosci jazdy wolne obroty hhhmmm troche nierowno chodzi i wachaja sie obroty po nowym roku do Coobcia trzeba bedzie zawitac, ale za to jest szybciej :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miecz z tym sprzęgłem do siebie będę ogarnizować coś mocniejszego - widzę że tobie też coś takiego się przyda - przy tej okazji fajnie by było wrzucić krótszą skrzynię z GT...

 

A co do wyników to jak jest tak jak mówisz to naprawdę męsko !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie najbardziej miarodajny byl pojedynek z bmw, znana moc i ogarnety kierownik

 

w eclipse koles nie ogarnial, prelude to napewno nie ma 160KM

 

Co do sprzegla to podeslij konkrety na pw

narazie jest zima takze az tak bardzo nie przeszkadza to, ale do wiosny to musze ogarnac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to, że się chwalę ;) E46 compact 2.0d chip na 180KM dostaje porządnie w d*pę. E46 touring 3.0d (ten sam motor, który podałeś) również dostaje w d*pę ale ciut mniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...