Gość matxxx Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 szukam fachowca ktory sie tego podejmie w lublinie lub jego okolicach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 a na co Ci fachowiec?? do tego nie trzeba nim być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 do tlumikarza uderz niech wytnie kata, a egrem to moze sam sie zajmij jest opis jak to zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 a w jakim silniku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matxxx Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 2,2di nie bardzo chce sam to robic bo nie mam gdzie na parkingu pod blokiem ciezka sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 jeśli to nowy rodzaj Diesla to jak wywalisz EGR to bardzo prawdopodobne że wywali ci kontrolka check engine :/ no i nie wiadomo czy nie będzie szaleć turbina po wywalenie kata :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Turbina nie będzie szaleć, a przynajmniej u mnie nie szaleje. EGR chyba nie ma sensu wywalać, Albin kiedyś to ładnie opisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Do EGR-u w swoim 2,2 Di się nie dotykaj bo będzie engine chek... CO do kata to kanał, klucz nasadowy 12, młotek, przecinak i pasta do wydechów. Wytłuczenie kata kolosalnie zmniejsza efekt turbo dziury, nie znacznie zwiększa doładowanie i tym samym poprawia wartości momentu obrotowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matxxx Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 dobrze wiedziec o tym EGRrze a co do kata to juz umówiłem fachowca ktroy sie tym zajmie mam nadzieje ze poprawi to dynamike autka bo jak narazie to turbo dziura jest przeogromna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 bo jak narazie to turbo dziura jest przeogromna Teraz masz ciąg od 2500obr.min po tym zabiegu będzie to samo od 2200 obr.min Jeszcze z tanich i pomocnych zabiegów jest zastąpienie końcowego tłumika czymś przelotowym, i dorzucenie MBC ale praktycznie bez podnoszenia doładowania może o syboliczne 0,05bara, dzięki temu jeszcze zredukujesz efekt turbo dziury... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matxxx Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 bo jak narazie to turbo dziura jest przeogromna Teraz masz ciąg od 2500obr.min po tym zabiegu będzie to samo od 2200 obr.min Jeszcze z tanich i pomocnych zabiegów jest zastąpienie końcowego tłumika czymś przelotowym, i dorzucenie MBC ale praktycznie bez podnoszenia doładowania może o syboliczne 0,05bara, dzięki temu jeszcze zredukujesz efekt turbo dziury... a co to jest to MBC bo nie za bardzo sie orientuje???? widze ze sie spoko orientujesz w tym temacie szkoda ze nie mieszkam blizej bo napewno mogłby powstac jakis ciekawy projekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 MBC, najaśniejszy opis i chyba najlepsza cena: http://allegro.pl/show_item.php?item=26496...Fa%3E%3C%2Fi%3E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matxxx Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 nawet nie sadziłem ze cos takiego mozna do "zwykłych" aut montowac musze zapytac swojego mechaniora czy słyszał cos o tym i co o tym sadzi i czy rzeczywiscie warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 bez intercoolera nie daje to specjalnych efektów- > poczytaj forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Chodzi jedynie o efekt zmniejszenia turbo dziury nie podnosząc doładowania w tym zda egzamin idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matxxx Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 kurde mam nadzieje ze ten wydłubany kat wystarczy bo jakos to MBC nie bardzo mi podchodzi troche mi sie wierzyc nie chce kasa nie duza ale pewnie i efekt marny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 w 200SX S14 dokładnie dzięki temu zrobię CI w 5minut okolice 265KM i 350Nm z 190KM i 230Nm... U Ciebie znacznie mniejsze przyrosty będą bo seryjnie są małe dawki paliwa... Zrobić chociaż +5KM i +20Nm ale znacznie zredukować turbo dziurę to jest chyba twój główny cel na te chwile ?? Jak tak to masz podane najtańsze środki do tego celu: - wywalić kata - MBC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 z okazji ,że jest zima to na pewno powietrze mniej się nagrzeje i na pewno coś i bez ic się doda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matxxx Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 jako kompletny laik w tych sprawach jestem w stanie zamontowac sam to MBC czy lepiej to komus zlecic??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Przed robotą wypij ze 3 piwa coby lepiej szło Prawdę mówiąc cała zabawa polega na tym by przeciąć węża gumowego i wsadzić MBC... Choć powiem że seryjnie a 2,2 DI jest beznadziejnie przemyślana opcja z ty że powietrze z kompresora wlatuje wprost do aktuatora, o 100kroć by było lepiej jakby szło z kolektora ssącego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matxxx Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Przed robotą wypij ze 3 piwa coby lepiej szło mhm napewno po 3 piwach człowiek sie az za bradzo kreatywny robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Do EGR-u w swoim 2,2 Di się nie dotykaj bo będzie engine chek... A mianowicie dlaczego? Czy to nie jest tak, ze komp sprawdza sygnal do EGRa, a potem juz nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 witam Czy po usunięciu kata w 1.5 nie wyskoczy uwielbiana przez wszystkich żółta kontrolka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość a_b_i_t Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 a ja mam takie pytanko: w p11 16,16v ga16de jak sie nie myle to sa dwa katy czy tez nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 a ja mam takie pytanko: w p11 16,16v ga16de jak sie nie myle to sa dwa katy czy tez nie?? Bosal mówi, że jest jeden kat: http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_s...;sysnr=05891055 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.