Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

n16 wywalenie kata zaslepienie egra


Gość matxxx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do EGR-u w swoim 2,2 Di się nie dotykaj bo będzie engine chek...

CO do kata to kanał, klucz nasadowy 12, młotek, przecinak i pasta do wydechów.

Wytłuczenie kata kolosalnie zmniejsza efekt turbo dziury, nie znacznie zwiększa doładowanie i tym samym poprawia wartości momentu obrotowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jak narazie to turbo dziura jest przeogromna

Teraz masz ciąg od 2500obr.min po tym zabiegu będzie to samo od 2200 obr.min :)

Jeszcze z tanich i pomocnych zabiegów jest zastąpienie końcowego tłumika czymś przelotowym, i dorzucenie MBC ale praktycznie bez podnoszenia doładowania może o syboliczne 0,05bara, dzięki temu jeszcze zredukujesz efekt turbo dziury...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jak narazie to turbo dziura jest przeogromna

Teraz masz ciąg od 2500obr.min po tym zabiegu będzie to samo od 2200 obr.min :)

Jeszcze z tanich i pomocnych zabiegów jest zastąpienie końcowego tłumika czymś przelotowym, i dorzucenie MBC ale praktycznie bez podnoszenia doładowania może o syboliczne 0,05bara, dzięki temu jeszcze zredukujesz efekt turbo dziury...

 

a co to jest to MBC bo nie za bardzo sie orientuje???? widze ze sie spoko orientujesz w tym temacie szkoda ze nie mieszkam blizej bo napewno mogłby powstac jakis ciekawy projekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 200SX S14 dokładnie dzięki temu zrobię CI w 5minut okolice 265KM i 350Nm z 190KM i 230Nm...

U Ciebie znacznie mniejsze przyrosty będą bo seryjnie są małe dawki paliwa...

Zrobić chociaż +5KM i +20Nm ale znacznie zredukować turbo dziurę to jest chyba twój główny cel na te chwile ??

Jak tak to masz podane najtańsze środki do tego celu:

- wywalić kata

- MBC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed robotą wypij ze 3 piwa coby lepiej szło :)

Prawdę mówiąc cała zabawa polega na tym by przeciąć węża gumowego i wsadzić MBC...

Choć powiem że seryjnie a 2,2 DI jest beznadziejnie przemyślana opcja z ty że powietrze z kompresora wlatuje wprost do aktuatora, o 100kroć by było lepiej jakby szło z kolektora ssącego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...