Gość a_b_i_t Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 no tak ale czy niema takalizatora tuz za kolektorem wydechowym??? http://moto.allegro.pl/item604781442_prime...echowy_kat.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 no tak ale czy niema takalizatora tuz za kolektorem wydechowym??? http://moto.allegro.pl/item604781442_prime...echowy_kat.html Nie ma. Był tylko w kombi WP11E (Stationwagon 01/98-01/02) Zresztą zerknij pod maskę - jeśli jest to go widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość a_b_i_t Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 wlasnie zerknolem i wyglada to dokladnie jak na zdjeciu w linku ktory podeslalem, i teraz zastanawia mnie jak to mozliwe z rogiej strony wiem jedno jak bede wymienial kolektor na 4 2 1 to nie bedzie go. Jednak zastanawia mnie czy wywalic ten drogi kat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suchy12345 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Witam, czy w silniku 2.2 Di z roku 2000r można usunąć EGR, nie zapali się kontrolka check engine, gdzieś czytałem ze już ktoś usunął EGR w tym silniku i nie zapaliła się kontrolka check engine. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Tez sie wlasnie zastanawiam czy wywalic drugi kat bo slyszalem ze check engine moze sie zapalic. Jestem ciekaw czy jak matxxx, wywalil kata to mial spokoj?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Tez sie wlasnie zastanawiam czy wywalic drugi kat bo slyszalem ze check engine moze sie zapalic. Jestem ciekaw czy jak matxxx, wywalil kata to mial spokoj?? za drugim katem nie ma sondy więc nic Ci się nie zapali - tylko pierwszy kat jest "obwarowany" sondami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Witam, czy w silniku 2.2 Di z roku 2000r można usunąć EGR, nie zapali się kontrolka check engine, gdzieś czytałem ze już ktoś usunął EGR w tym silniku i nie zapaliła się kontrolka check engine. Można, nic się nie zapala. Z tym, że nie odpinamy kabelków od silniczka tylko zaślepiamy w którymś miejscu rury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 A u mnie nie ma drugiego kata. Patrzylem na necie i okazalo sie ze sa 2 rodzaje wydechow w N16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blank79 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Podepne sie pod temat:) rozumiem ze mit zostal juz obalony i nie ma problemu w 2.2 DI 00' problemu z zaslepieniem EGR? Jesli tak zna ktos miejsce w Warszawie lub okolicach na zaslepienie EGR i usunięcie KATA? I pytanko czym zastapic koncowy tlumik? jakies propozycje? jestem w tym zielony, wiec dziekuje za wyrozumialosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 nie ma problemu po wywaleniu egr. Te czynnosci mozesz wykonac sam ,co do koncowego tlumika to zastap go albo jakims przelotem albo przedluz rure w miejsce tlumika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blank79 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 nie ma problemu po wywaleniu egr. jak nie ma problemu to trzeba to zrobić. Te czynnosci mozesz wykonac sam ,co do koncowego tlumika to zastap go albo jakims przelotem albo przedluz rure w miejsce tlumika. No właśnie jak bym mial jak i gdzie to na pewno bym to zrobił. A tak ze mieszkam w blokowisku, brak narzędzi, a przede wszystkim brak wiedzy:). Dlatego szukam kogos kto by to zrobił. Może ktoś chętny, przygarnąć kropka:) (oczywiście nie za free)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Co do kata to mozesz podbic do jakiegos tlumikarza. A jezeli chodzi o egr to mozna go spokojnie wywalic na parkingu ,kwestia skolowania skrzynki z narzedziami i kawaleczek blachy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martib Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 a ja mam wybity kat ( juz taki kupilem ) i egr zaslepilem i dalej d*pa :/ przymierzam sie do wymiany przeplywki bo bez niej zdecydowanie lepiej sie jezdzi ( tj. dol jest żwawszy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 to masz odpowiedz w czym tkwi problem ,zawsze przeplywka jest odpowiedzialna za brak mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.