Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jaki samochód 4 x 4 do 35 tysięcy ??


Gość grzegorz.s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzegorz.s

Witam, mam prośbę o pomoc w wyborze samochodu terenowego 4 x 4.

Samochód będzie używany 5 razy w tygodniu do jazdy po mieście i w weekendy do jazdy na grzyby i ryby – często jeżdżę po polnych i dziurawych drogach więc zależy mi również o wielkości prześwitu. W ciągu miesiąca przejeżdżam około 1500 km więc myślę o założeniu gazu do samochodu. Szukam samochodu 4 osobowego, z jakimś tam bagażnikiem ( chciałbym w bagażniku zamontować butle z gazem około 50 litrów oraz mieć miejsce na sprzęt wędkarski .

Ja nie będę brał udziału w żadnych rajdach terenowych, potrzebuje samochód do jazdy po mieście i bardzo częstych wypadów na ryby i grzyby - chciałbym bez obaw jeździć po polnych drogach gdzie często jest dużo błota a drogi są bardzo dziurawe i nierówne.

Nie znam się na samochodach a w życiu miałem dwa modele samochodów: fiat 126P ( był często wyciągany traktorem z rzek i błota ) oraz seicento spotring 1100, w którym 3 razy w roku urywam rurę wydechową i już nie próbuje wjeżdżać w niepewne miejsca z obawy że będę musiał szukać traktora.

Szukam samochodu który spełnił by poniższe moje oczekiwanie ( oczywiście nie zdziwię się jak ktoś napisze że tak to tylko w erze  ):

- prędkość maxymalna około 150 km/h

- możliwość założenia gazu

- spalanie do 14 litrów

- posiadał reduktor

- napęd 4 x 4 – tylko nie wiem jak włanczany ( automatycznie czy ręcznie – prośba o poradę)

- zależy mi na w miarę dużym prześwicie.

W obecnym momencie biorę pod uwagę poniższe modele:

Toyota RAV 4

Nissan Terano II

Nissan Patrol GR

Honada HRV

Honada CRV

Suzuki Grand Vitara

Wiem może szukam czegoś co może nie istnieje lub nie można kupić za takie pieniądze, lecz będę zobowiązany za każdą pomoc w tym temacie.

Na zakup mogę przeznaczyć do 35 tys.

Jestem laikiem jeśli chodzi o samochody więc proszę o poradę w tej kwestii.