Gość bartek_almera Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Witam, Po odłączeniu odpaliłem samochód i się przejechałem kilka kilometrów. Samochód jechał o wiele lepiej. Po ponownym podłączeniu i odpaleniu kontrolka zgasła, ale samochód dalej jest zamulony. Czy to nie objaw zepsutego przepływomierza??? Ja na allegro widziałem przepływkę oryginalną za 400zł. Podróbka kosztuje 218. http://www.allegro.pl/item267266993_przepl...ra_primera.html Który powinienem wybrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hanczak Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 jedź do ASO i kup u nich. Cena będzie podobna, a będziesz miał pewność, że oryginał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Ja myślę dalej, że wcale nie musi być uszkodzony. Po odpięciu na pewno nie stwierdzisz. Jeździł lepiej, bo dostał bogatszą dawkę. Komp nie sterował, bo go odłączyłeś. Poczytaj sobie tutaj ile kosztuje: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...rzep%B3ywomierz Rozpiętość cen różna, ale jakbyś dostał za 200-300 zł. w ASO to nie ma się nad czym zastanawiać. Jesteś z W-wy, więc masz nawet wybór ASO. Coś jeszcze jest tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...rzep%B3ywomierz i tutaj http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...rzep%B3ywomierz Warto poszukać. Dużo tego było na forum. A tak w ogóle w W-wie jest pewnie dużo dobrych warsztatów z kompem i wcale nie musisz jechać do ASO. Poczytaj w dziale porady eksploatacyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Może mi ktoś zorientowany podpowiedzieć jakie napięcie powinno być na przepływomierzu przy wolnych obrotach i tak około 3500 obr/min oraz na których przewodach wykonywać pomiar. Almera 1.5 benzyna 2001r 90KM, przepływka z 5-cioma przewodami na kostce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Przejrzyj linki, które podałem wyżej. Jak tam nie będzie to wpisz w wyszukiwarkę przepływomierz i napewno znajdziesz. Ile i jak sprawdzić. Sporo tego było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dygas Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 bartek_almera i talpini. Mam na zbyciu nowy przepłuwomierz (regeneracja Boscha) więc zapraszam na sprawdzenie i jeśli pomoże to pewnie się dogadamy co do ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Niestety niemogę znaleźć informacji o które poprosiłem dla silnika 1.5 90KM (może jestem gapa). Może ktoś jednak mi podpowie jeżeli się orientuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Proszę Cię bardzo tutaj powinno być: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...rzep%B3ywomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek_almera Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Witam, będę pisał dużą czcionką: MÓJ WIELKI PROBLEM ROZWIĄZANY!!!!!!!!!! WYMIENIŁEM PRZEPŁYWOMIERZ I FILTR POWIETRZA, SAMOCHÓD NIE DO POZNANIA SIE ZMIENIŁ. TO TAK JAKBYM SIE PRZESIADŁ Z 70 KONNEGO DIESLA DO 125 (PAMIĘTAJCIE, ŻE MOJE AUTKO JEST PO TUNINGU). SPRAWA ZAMKNIĘTA, POLECAM WYMIANĘ PRZEPŁYWOMIERZA WSZYSTKIM TYM KTÓRYM AUTO SIĘ ZAMULIŁO - KOSZT 315PLN W NISSANIE NA JAGIELLOŃSKIEJ. yes yes yes!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 odświeżając temat, myślę że TO i TO może być przydatne, patrząc na ceny w ASO i dla tych, którzy nie chcą ryzykowac kupując marne podróbki ceny ze strony i sklepu int boscha http://www.bosch.onyx.pl/czesci_samochodowe/index.asp nowa przepływka 2,2 Di nr 0 280 218 005 - 927,20 regenerowana nr 0 986 280 232 - 286,70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Dzięki za informacje :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybekz Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 0 280 218 005 - 927,20 W ASO na oczapowskiego (Jaworski & Gajewski) zapłaciłem w czerwcu 317 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 herson napisał/a:0 280 218 005 - 927,20 W ASO na oczapowskiego (Jaworski & Gajewski) zapłaciłem w czerwcu 317 zł Faktycznie różnica, niewiele drożej od regenerowanej. Znalazłem jeszcze stronę www.przeplywomierz.pl, ludzkie ceny i roczna gwarancja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elgreen Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 gdzie ten symbol przeplywomierza mozna odczytac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybekz Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 gdzie ten symbol przeplywomierza mozna odczytac? masz go wytłoczonego na obudowie przepłymomierza ja podniesiesz maskę i popatrzysz na niego to napewno znajdziesz - to taka czarna rura zaraz za obudowa filtra powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Szybkie pytanie, bo przeszukałem forum, ale nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi. Czy objawami padniętej przepływki są: 1. albo wysokie spalanie 2. albo brak mocy 3. czy jedno i drugie jednocześnie? Jak zawsze tankuję do pełna i sprawdzam spalanie i kolejny raz przeraziłem się jeszcze bardziej. Spalanie wychodzi mi na poziomie 9-11 l/100 km. Z mocą jest wszystko w porządku, wcisnę gaz i ciągnie konkretnie do przodu. Czy powodem tego, są krótkie odcinki ( dom - żłobek, z powrotem po żonę do domu razem ok 4 km i następnie 3 km do pracy ) ok 7 km ( właściwie dojeżdżając do pracy mam wskaźik temp w połowie ) czy to faktycznie przepływka? Kupiłem nową, ale chciałem się jeszcze upewnić. Kolejne pytania 1. Czy wymiana przepływki wiąże się z jakąś adaptacją, tak jak to jest w przypadku przepustnicy? 2. Czy coś trzeba dodatkowo robić? Check wyskoczy tylko w momencie jak uruchomię auto z odpiętą przepływką? Bo z tego co powiedzieli mi w serwisie gdzie ją kupowałem, Konsulta po jej wymianie, nie podłącza się ( to już chyba sam odpowiedziałem sobie na to pytanie ) PS W ASO na Oczapowskiego w Wawie kosztowała 350 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elgreen Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 mysle ze 11l/100 to jest za duzo. Ja mialem max 9,4l/100 w zime na dystansach ok5km stojac duzo w korkach w miescie. Na dystansie 5km praca dom - mam spalanie 8l/100. A ty jeszcze diesla masz - u to niedobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.