Gość c-masterr Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 ej, no nie jest tak źle ja swoim ga16de na III biegu to do 140km/h spokojnie dokręcam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Wszystko zależy od jazdy ale na III biegu spokojnie można 140 lecieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 no nawet chyba coś troszkę ponad 140 (odcinka ) na 4 spokojnie 180 [ Dodano: Pon 17 Gru, 2007 14:44 ] 5 z długim rozpędzaniem licznikowe 202-203 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 na IV mialem 180 przy 6200 a odcinka przy 7200 takze jeszcze by polecial. Na III to jak wyprzedzam to zara sie pojawia 140. Takze mimo ze malo mocy mysle ze ten silniczek calkiem ladnie sie wkreca. wystarczy zatkać go 20 gr Ale przeplaciles ja dalem 5gr [ Dodano: Pon 17 Gru, 2007 15:14 ] Najpierw rob to co praktycznie za darmo czyli EGR i kata. Do EGR wystarczy klucz 10 i francuz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dombek Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 jak widzę, że niektórym GA16DE idzie na 3 biegu do 120 km/h to rzeczywiście cos jest nie tak... Rzeczywiście, jak ktoś pisał owyżej, jeździć nie umiałem. Po prostu bałem się próbować co moja furka może, nie znając jej wcześniejszej historii (autko zza Odry). Tak więc przed przeróbkami typu EGR, CAI itd. obecnie jeździ się tak: - na 2-ce: 120 kmh - na 3-ce: 145 kmh Ale do odcinki na każdym z tych biegów jeszcze nie doprowadziłem (trasa, którą jeżdżę, nie pozwala - za duży ruch); powyższe efekty przy około 6,5-7rpm Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 jak widzę, że niektórym GA16DE idzie na 3 biegu do 120 km/h to rzeczywiście cos jest nie tak... Rzeczywiście, jak ktoś pisał owyżej, jeździć nie umiałem. Po prostu bałem się próbować co moja furka może, nie znając jej wcześniejszej historii (autko zza Odry). Tak więc przed przeróbkami typu EGR, CAI itd. obecnie jeździ się tak: - na 2-ce: 120 kmh - na 3-ce: 145 kmh Ale do odcinki na każdym z tych biegów jeszcze nie doprowadziłem (trasa, którą jeżdżę, nie pozwala - za duży ruch); powyższe efekty przy około 6,5-7rpm Pozdr. na II 120, a na III tylko 145 chyba cos nie tak to ja mam teraz na II 105, III 160 i odcinke na 7300 (jadac do odciecia na kazdym biegu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 pomyliłeś osoby Speeder No fakt, z Toba na kresce nie będę stawał :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dombek Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 na II 120, a na III tylko 145 chyba cos nie takto ja mam teraz na II 105, III 160 i odcinke na 7300 (jadac do odciecia na kazdym biegu) Nieprecyzyjnie może opisuję, ale dokładnie próba wyglądała tak: na II -jazda do końca, trwało to trochę, tak "na oko i ucho" to niemal na odcince przerzuciłem na III - tu nie dociągnąłem do końca, pewnie jeszcze troszkę bym się rozkulał, ale jednocześnie i cierpliwości zaczynało brakować, i zwolnić trzeba było (jakiś sznurek aut się przede mną pojawił znienacka). Tak czy inaczej - nadal nie wiem, co mam :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 - na 2-ce: 120 kmh- na 3-ce: 145 kmh Ale do odcinki na każdym z tych biegów jeszcze nie doprowadziłem (trasa, którą jeżdżę, nie pozwala - za duży ruch); powyższe efekty przy około 6,5-7rpm Pozdr. 120 na 2-ce i nie masz odcinki coś mi się nie chce wierzyć :036: ja na 2-ce do 100 może 105 bym dociągnął ale wskazówka obr. już jest na 7tys a 20% więcej to musiało by ci odciąć na bp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 żeby na II miał 120km/h to musiał byś motor kręcić nieco ponad 8 tysi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dombek Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Sam nie przeczytałem tej bzdury, która mi się wklepała. Tak to jest jest, jak się pisze po 3-im bronku Więc sprawa przedstawia się tak: - II: 100 kmh - III: 145 kmh Warunki "testu" pozostają bez zmian Czyli - bez odcinki, przy około 6,5-7 rpm dla II i podobnie dla III. Koledzy, nie chcę zakładać nowego tematu, jeśli taki już istnieje, więc uświadomcie mnie, czy istnieje czy nie (ja nie mogę znaleźć): Przekładka silnika z 1.6 na 2.0 krok po kroku. Nie chodzi o instrukcję dla mechanika, tylko co - oprócz samego kompletnego silnika - trzeba w takim wypadku zmienić (czytaj: kupić), czyli inaczej mówiąc: jakie dodatkowe koszta dochodzą ? Może taki temat przyda się laikom takim jak ja, którzy chcieliby wzmocnić to, co mają, bez zamiany na inną furkę ? Może przydałaby się taka w miarę dokładna "lista rekwizytów" potrzebnych do przekładki silnika i sporządzenia sobie kosztorysu takiej zabawy... No i sugestie, z jakiego modelu jakich części szukać itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SnowLady Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 dombek, jak rozumiem chcesz wlozyc do swojej almerki 1.6 silnik 2.0 tak ??? to powiem tobie ze to drogie pieniadze... wszystko da sie zrobic.... wszystko zalezy od tego jaki silnik 2.0 chcesz wlozyc... dolicz do tego skrzynie biegow komputer elekronika, elektryka... itd... nie wiem czy tobie sie to oplaca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dombek Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 No właśnie 08_agusia, dlatego chciałem poznać koszty takiego przedsięwzięcia, bo trochę się przyzwyczaiłem już do mojej Klamerki i zastanawiam się, czy udałoby się ją wzmocnić kosztem mniejszym, niż wymiana auta. "Nowe" auto = nowy stres, nowa niewiadoma, co to takiego, ile jeszcze trzeba będzie włożyć w doprowadzenie do stanu zadowalającego - a to co już mam i znam i lubię... wiesz Poza tym, co tu dużo mówić, podobają mi się w moim aucie pierdołki pozatechniczne, czyli: bogate wyposażenie dodatkowe, kolor itp. i teraz trudno byłoby mi się przestawić na coś zupełnie innego, chyba, że będzie to dokładnie takie samo tylko, że 2.0 :-D Ewentualnie, że za niewielką dopłatą otrzymam coś a'la auto z działu "prezentacje": http://www.nissanklub.pl/prezentacje.php?p...;p=10&tid=3 - z tym, że jedna para drzwi więcej w zamian za rezygnację z zestawu głośno-grającego i pozostawienie kierownicy po "normalnej" stronie :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SnowLady Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 no to licz ( tyle co pamietam ) silnik od primery p11 2500 zl moze uda sie nizej osprzet plus skrzynia biegow liczmy jakies 800 zl dodatkowe czesci jak sprzeglo tarcza lub tylko zaciski zazwyczaj wymienia sie calosc, jakies rurki przewody nowe pociagniac itd liczmy 800 zl do tego podlaczenie elektryki, komputera nie wiem musialabym sie dowiedziec.... robocizna (sama przekladka) bez rozruchu hmmm jakies 900 zl trudno powiedziec zagadaj do Kropy Ams on dokladnie ci powie co i za ile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Lepiej kupic almere anglika i robic przekladke tak jak zrobil to Zell. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.