Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

GRE - Reaktywacja Nissan Almera N/A >> TURBO


gre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tam tego nie napisalem ale napisze tutaj, bo czuje sie bardziej u siebie...

 

 

k**wa, banan czy jak ci tam, zachowujesz sie jak podjarany swietym mikolajem dzieciak, jakby byla funkcja `zrobic loda wybranemu uzytkownikowi forum` to juz bys pewnie w nia klikal... no wszystko rozumiem, ale to co napisales na forum turbokillers to gruba pompa naprawde, gre ci tego nie powie, ale ja to zrobie - nie rob wiochy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O Kurczaki moment wciąż rośnie, za***ista harakterystyka - Henrich to porażka, sorry że cię w to wpakowałem :oops:

 

Mx to juz nie moja zasługa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiar jest poprawnie wykonany, auto było hamowane na 5 biegu bo na 4 były uślizgi, dodatkowo dość mocno ściągnięte pasami z tąd duże straty na kołach, to że moc na kołach jest stała pow 5 tyś jest normalne przy takich oporach toczenia, fizyki nie oszukasz, obroty były zczytywane z WN zaciskiem W nie z rolek więc żadna kalibracja nie ma na to wpływu.

 

A z tego co wiem to jest tak, ze im na mniejszym biegu bedzie hamowany, tym moc na silniku bedzie zawsze taka sama, jednak zwiekszy sie moc na kolach bo przy mniejszych predkosciach beda mniejsze straty niz u Gre np. przy 250kmh, gdzie duzo wieksze znaczenie maja wlasnie opony, masa felg czy zbieznosc itp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...