Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

SR20VE w moich rękach - zaraz z nim wchodzimy :)


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A coś co wejdzie do micry? bo chyba sr20 to jak sie klapnie tylną kanape:P

 

Poszukaj na forum, parę osób się tym interesowało. SR20 mieści się z przodu.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem sr20 w micrze, ale nie jest to zabieg prosty, nie mial maski i pociety pas z przodu, ale wszedl i zamiatal.....

 

Coobciu gratulacje za SR20Ve, wyglada to na wykresach naprawde zajebisc....., tylko pozazdroscic....

 

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A coś co wejdzie do micry? bo chyba sr20 to jak sie klapnie tylną kanape:P

 

Poszukaj na forum, parę osób się tym interesowało. SR20 mieści się z przodu.

 

pzdr

chzba nie do konca wiesz co piszesz ...

wejsc wejdzie , ale kolektor dolotowy juz tak sie łatwo nie zmiesci, bez 15kpln nie ma co podchodzic do tematu i kilku miesiecy ciezkiej pracy

Sa takie auta owszem, ale sa tez cvc z silnikami od vette :) czy to znaczy ze warto robic takie cos ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dlubanie "zwyklych" SR podupadnie..... teraz VE. Piekna opcja taki motor ale ksiory to jednak troche. Jak bym teraz kupowal samochog to bym szukal P10 zdrowego blacharsko za pare grosinow, wrzucal u Cooba SR20VE i za 10-12tys bym mial 200KM nismo, a tak to zostaje mi delikatne poprawiene osiagow by self i odiedziny u Cooby na strojenie, moze ze 165KM wydusze hi hi hi....

Pozdr

A SR20 w w mikrze to naprawde wyzwanie, powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chzba nie do konca wiesz co piszesz ...

 

wiem co pisze... kolega sie zapytał to mu odpowiedziałem. O kosztach nie mówimy a zrobić da się wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VE. Piekna opcja taki motor ale ksiory to jednak troche.

Dłubiąc SR20De/De wydasz podobnie a efekt będzie zdecydowanie mniej korzystny i stracisz cały dół...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chzba nie do konca wiesz co piszesz ...

 

wiem co pisze... kolega sie zapytał to mu odpowiedziałem. O kosztach nie mówimy a zrobić da się wszystko.

WSZYTSKO SIE DA ! ALE JAKIM nakładem pracy i kasy , i czy jest sens ? :|

VE super sprawa, szkoda ze kilka lat temu nie było takich mozliwosci, byłoby VE+T :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sami wariaci!!!! I bardzo dobrze bo to miejsce dla mnie.Można tutaj zaznać otuchy i zrozumienia za całe noce spędzone w kanale.Z miłą chęcią bym się przyłączył do tematu VVl a nawet VET z X-traila GTi ale niestety floty brak,a życie nie zawsze usłane różami(czyt. nissanami :) ) Ale wspieram duchowo i bacznie będę obserwował wątek!!! POWODZENIA!! (w obecnej chwili w przeniesieniu mocy na asfalt)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WSZYTSKO SIE DA ! ALE JAKIM nakładem pracy i kasy , i czy jest sens ? :|

 

Wydaje mi się czy się unosisz? Nie potrzebnie. Obydwaj mamy rację. Ty, że koszt i zakres przeróbek jest duży a ja, że wsadzić się da.

 

Nie róbmy tu off topa.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj u Yarko wymienialiśmy uszczelkę pod pokrywą zaworową i ku naszym oczą ukazał się taki piękny widok:

230120081044.jpg

 

No to zaczynamy zagłębiać się dalej, kolejnego SR20VE zamierzam deczko podrasować (wsadzić tłoki z SR20DE), przy okazji rozbiórki mile zaskoczył mnie fakt iż ten silnik w serii posiada natryski na denko tłoka - to samo rozwiązanie spotykane dotąd było w doładowanych SR20 :D proszę:

220120081020.jpg

 

Te silniki są bardziej męskie niż się tego spodziewałem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy_czarny

Coobcio skoro masz tam jakis silnik VE to zrob magiczne polaczenie z tym co masz w primerce i bedzie VET- kurde to bu juz musialo zapierda....ehhh marzenia :D

 

a tak ze by nei bylo e calkiem off topic to gratuluje i zycze powodzenia w dlaszych modach :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o moc maksymalną do uzyskania i na jednym i na drugim to obstawiam że ze zwykłego De można więcej osiągnąć, raz że więcej wałków do niego jest dostępnych a dwa że ma większe zawory wydechowe :D

 

Do auta takiego czysto ulicznego VE nie ma sobie równych :D

 

Ps. Jest sunny GTi z SR20VE a w przyszłym tygodniu na drogę wyjedzie P10 GT z VE, a następny tydzień zarezerwowany dla P11 SRi... tak sobie myślę że fajnie by było jakiś fotoreportaż o tych wozach zrobić - ma ktoś dojścia ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sami wariaci!!!!

 

hmmmm ja skutecznie zagłuszyłem cichutki głos rozsądku i potwierdzam słowa Coobcia

 

W przyszłym tygodniu mam nadzieję wozić się Primerą P10 z serduszkiem SR20VE :diabel2:

 

Wrażeniami po przekładce i strojeniu na 100% się podzielę :one:

Miałem okazję przejechać się Sunny Yarko i naprawdę gdy tylko będzie lepsza trakcja

i lepsze oponki to to autko będzie urywało głowę choć już teraz robi duże wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sobie myślę że fajnie by było jakiś fotoreportaż o tych wozach zrobić

 

Nie za wcześnie? Pobawcie się trochę na ulicy, naróbcie szumu i dopiero wtedy wypucować o co cho...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Coobcio się opierdziela więc ja to zrobię za niego.

Trochę mocniejszy SR20De(grubsze linie) vs omawiany tutaj SR20VE(cieńsze linie):

 

a9203bbb72045c0e.png

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc dziś na drogi wyjechała Primera P10 z SR20VE :one:

 

Pięknie brzmi i jeszcze lepiej ciągnie - od samego dołu. O jakieś wykresy męczcie Coobcia bo są w jego posiadaniu. Powiem tylko że wyrocznia ( czyt. hamownia ) wykazała że pod maską kryje się 183 kucyki i 215 Nm :diabel2: . Jutro postaram się zrobić jakieś fotki i pewnie coś wrzucę jak znajdę chwilę.

 

Ogólnie różnica miedzy SR20DE a SR20VE jest kosmiczna :D

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kolektor sportowy 4-2-1 masz czy zwykly od SR20VE???? bo cos ta moc z niskawa , u Yarka wszytsko to samo + plus kolektor a tam juz prawie 200 kucy .... sam kolekotr dalby u niego az 13 koni wiecej??? ..... pytam sie bo chyba za malo cos wyszlo zlwaszcza jak na wydech , dolot, i ecumaster - a masz 4 konie pozniej serii!!!!???? jedynie moemnt jest wiekszy ale gdzies konie uciekly :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już ten temat poruszyłem z Coobciem

 

Ja mam zwykły kolektor z GT 4-2-1 a u Yarko siedzi coś innego no i on ma przepływke z P11 a ja seryjną z P10 i tu jest silnik zdławiony :/

 

Będę musiał nad tym pomyśleć. Jak mam ECU Mastera to już z montażem przepływki z P11 nie będzie problemu a i nad kolektorem wydechowym będę musiał podumać.

 

Ale i tak skok do przodu się czuje i na chwile obecną na jakis czas mi to wystarczy :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywscie nie pomysl ze cos neguje!!!!! miedzy innymi mysle ze kolektor i przeplywka taka jak powinna byc zalatwi sprawe bo poporstu zdziwil mnie wynik 4 konie ponizej serii prze wydechu, dolocie, i elektornice!!!! dlatego chcialem sie dowiedziec co jest nie tak - ale teraz juz wiem ;-) oczywsice gratulacje z sr20ve , jak poprawisz te dwie rzeczy to kolejny zamiatacz hond bedzie ;-) accord 2.2 type-r powinien wtedy byc twoj ;-)!!!!!! jeszcze raz gratki!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz gratki!!!!

 

dziękować dziękować :D

 

 

jakies fotki/filmy??

 

dziś nie było na to czasu

Coobcio skończył na hamowni po 19 potem krótka jazda próbna i to na tyle na dziś.

 

Ale na 100% coś sie nagra i/lub sfotografii :D ale to pewnie w przyszłym tygodniu bo jutro po południu wyjeżdżam i nie będzie czasu na takie manewry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo poporstu zdziwil mnie wynik 4 konie ponizej serii prze wydechu, dolocie, i elektornice

Dolot jak dolot ogranicza jego przepustowość orginalna przepływka z P10GT o wewnętrznym Fi 50mm, u Yarko siedzi 80mm...

Co do kolektora to został orginalny z P10GT sprzężony z 2,5" wydechem, na tym z VE zyskało by się parę KM ale do tego co ma Yarko jeszcze parę KM by brakowało...

 

Porównanie konfiguracji Yarko i niebieskiej P10GT przedstawia się następująco:

sr20ve_Yarko.jpg

 

Ps. było mocne SR20VE, temu brakuję trochę KM do seri, a powiem że szykuje się teraz takie już tknięte mechanicznie, myślę że wyjdzie z tego coś dobrze ponad 200KM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...