bodek_n14 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 A coś co wejdzie do micry? bo chyba sr20 to jak sie klapnie tylną kanape:P Poszukaj na forum, parę osób się tym interesowało. SR20 mieści się z przodu. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Widzialem sr20 w micrze, ale nie jest to zabieg prosty, nie mial maski i pociety pas z przodu, ale wszedl i zamiatal..... Coobciu gratulacje za SR20Ve, wyglada to na wykresach naprawde zajebisc....., tylko pozazdroscic.... Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 A coś co wejdzie do micry? bo chyba sr20 to jak sie klapnie tylną kanape:P Poszukaj na forum, parę osób się tym interesowało. SR20 mieści się z przodu. pzdr chzba nie do konca wiesz co piszesz ... wejsc wejdzie , ale kolektor dolotowy juz tak sie łatwo nie zmiesci, bez 15kpln nie ma co podchodzic do tematu i kilku miesiecy ciezkiej pracy Sa takie auta owszem, ale sa tez cvc z silnikami od vette czy to znaczy ze warto robic takie cos ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Czyli dlubanie "zwyklych" SR podupadnie..... teraz VE. Piekna opcja taki motor ale ksiory to jednak troche. Jak bym teraz kupowal samochog to bym szukal P10 zdrowego blacharsko za pare grosinow, wrzucal u Cooba SR20VE i za 10-12tys bym mial 200KM nismo, a tak to zostaje mi delikatne poprawiene osiagow by self i odiedziny u Cooby na strojenie, moze ze 165KM wydusze hi hi hi.... Pozdr A SR20 w w mikrze to naprawde wyzwanie, powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 chzba nie do konca wiesz co piszesz ... wiem co pisze... kolega sie zapytał to mu odpowiedziałem. O kosztach nie mówimy a zrobić da się wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 VE. Piekna opcja taki motor ale ksiory to jednak troche. Dłubiąc SR20De/De wydasz podobnie a efekt będzie zdecydowanie mniej korzystny i stracisz cały dół... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 mi też się wydaje że jak docelowe VE jest w dobrym stanie to lepiej wrzucać a stary mieć na graty... taki przyrost w N/A za takie pieniądze hehe wygląda nieźle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 chzba nie do konca wiesz co piszesz ... wiem co pisze... kolega sie zapytał to mu odpowiedziałem. O kosztach nie mówimy a zrobić da się wszystko. WSZYTSKO SIE DA ! ALE JAKIM nakładem pracy i kasy , i czy jest sens ? VE super sprawa, szkoda ze kilka lat temu nie było takich mozliwosci, byłoby VE+T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lego Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Sami wariaci!!!! I bardzo dobrze bo to miejsce dla mnie.Można tutaj zaznać otuchy i zrozumienia za całe noce spędzone w kanale.Z miłą chęcią bym się przyłączył do tematu VVl a nawet VET z X-traila GTi ale niestety floty brak,a życie nie zawsze usłane różami(czyt. nissanami ) Ale wspieram duchowo i bacznie będę obserwował wątek!!! POWODZENIA!! (w obecnej chwili w przeniesieniu mocy na asfalt) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 WSZYTSKO SIE DA ! ALE JAKIM nakładem pracy i kasy , i czy jest sens ? Wydaje mi się czy się unosisz? Nie potrzebnie. Obydwaj mamy rację. Ty, że koszt i zakres przeróbek jest duży a ja, że wsadzić się da. Nie róbmy tu off topa. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 bo my z Lukaszem wolimy sie spuszczac na twarz niz na maske Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Dzisiaj u Yarko wymienialiśmy uszczelkę pod pokrywą zaworową i ku naszym oczą ukazał się taki piękny widok: No to zaczynamy zagłębiać się dalej, kolejnego SR20VE zamierzam deczko podrasować (wsadzić tłoki z SR20DE), przy okazji rozbiórki mile zaskoczył mnie fakt iż ten silnik w serii posiada natryski na denko tłoka - to samo rozwiązanie spotykane dotąd było w doładowanych SR20 proszę: Te silniki są bardziej męskie niż się tego spodziewałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Coobcio skoro masz tam jakis silnik VE to zrob magiczne polaczenie z tym co masz w primerce i bedzie VET- kurde to bu juz musialo zapierda....ehhh marzenia a tak ze by nei bylo e calkiem off topic to gratuluje i zycze powodzenia w dlaszych modach :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Jeśli chodzi o moc maksymalną do uzyskania i na jednym i na drugim to obstawiam że ze zwykłego De można więcej osiągnąć, raz że więcej wałków do niego jest dostępnych a dwa że ma większe zawory wydechowe Do auta takiego czysto ulicznego VE nie ma sobie równych Ps. Jest sunny GTi z SR20VE a w przyszłym tygodniu na drogę wyjedzie P10 GT z VE, a następny tydzień zarezerwowany dla P11 SRi... tak sobie myślę że fajnie by było jakiś fotoreportaż o tych wozach zrobić - ma ktoś dojścia ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Sami wariaci!!!! hmmmm ja skutecznie zagłuszyłem cichutki głos rozsądku i potwierdzam słowa Coobcia W przyszłym tygodniu mam nadzieję wozić się Primerą P10 z serduszkiem SR20VE :diabel2: Wrażeniami po przekładce i strojeniu na 100% się podzielę :one: Miałem okazję przejechać się Sunny Yarko i naprawdę gdy tylko będzie lepsza trakcja i lepsze oponki to to autko będzie urywało głowę choć już teraz robi duże wrażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 tak sobie myślę że fajnie by było jakiś fotoreportaż o tych wozach zrobić Nie za wcześnie? Pobawcie się trochę na ulicy, naróbcie szumu i dopiero wtedy wypucować o co cho... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DINO P10GT Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Widzę że hurtowo te silniczki idą, jest jeszcze coś na zbyciu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Witam Coobcio się opierdziela więc ja to zrobię za niego. Trochę mocniejszy SR20De(grubsze linie) vs omawiany tutaj SR20VE(cieńsze linie): Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Więc dziś na drogi wyjechała Primera P10 z SR20VE :one: Pięknie brzmi i jeszcze lepiej ciągnie - od samego dołu. O jakieś wykresy męczcie Coobcia bo są w jego posiadaniu. Powiem tylko że wyrocznia ( czyt. hamownia ) wykazała że pod maską kryje się 183 kucyki i 215 Nm :diabel2: . Jutro postaram się zrobić jakieś fotki i pewnie coś wrzucę jak znajdę chwilę. Ogólnie różnica miedzy SR20DE a SR20VE jest kosmiczna Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 a kolektor sportowy 4-2-1 masz czy zwykly od SR20VE???? bo cos ta moc z niskawa , u Yarka wszytsko to samo + plus kolektor a tam juz prawie 200 kucy .... sam kolekotr dalby u niego az 13 koni wiecej??? ..... pytam sie bo chyba za malo cos wyszlo zlwaszcza jak na wydech , dolot, i ecumaster - a masz 4 konie pozniej serii!!!!???? jedynie moemnt jest wiekszy ale gdzies konie uciekly :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Już ten temat poruszyłem z Coobciem Ja mam zwykły kolektor z GT 4-2-1 a u Yarko siedzi coś innego no i on ma przepływke z P11 a ja seryjną z P10 i tu jest silnik zdławiony :/ Będę musiał nad tym pomyśleć. Jak mam ECU Mastera to już z montażem przepływki z P11 nie będzie problemu a i nad kolektorem wydechowym będę musiał podumać. Ale i tak skok do przodu się czuje i na chwile obecną na jakis czas mi to wystarczy :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 oczywscie nie pomysl ze cos neguje!!!!! miedzy innymi mysle ze kolektor i przeplywka taka jak powinna byc zalatwi sprawe bo poporstu zdziwil mnie wynik 4 konie ponizej serii prze wydechu, dolocie, i elektornice!!!! dlatego chcialem sie dowiedziec co jest nie tak - ale teraz juz wiem ;-) oczywsice gratulacje z sr20ve , jak poprawisz te dwie rzeczy to kolejny zamiatacz hond bedzie ;-) accord 2.2 type-r powinien wtedy byc twoj ;-)!!!!!! jeszcze raz gratki!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 jakies fotki/filmy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 jeszcze raz gratki!!!! dziękować dziękować jakies fotki/filmy?? dziś nie było na to czasu Coobcio skończył na hamowni po 19 potem krótka jazda próbna i to na tyle na dziś. Ale na 100% coś sie nagra i/lub sfotografii ale to pewnie w przyszłym tygodniu bo jutro po południu wyjeżdżam i nie będzie czasu na takie manewry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 bo poporstu zdziwil mnie wynik 4 konie ponizej serii prze wydechu, dolocie, i elektornice Dolot jak dolot ogranicza jego przepustowość orginalna przepływka z P10GT o wewnętrznym Fi 50mm, u Yarko siedzi 80mm... Co do kolektora to został orginalny z P10GT sprzężony z 2,5" wydechem, na tym z VE zyskało by się parę KM ale do tego co ma Yarko jeszcze parę KM by brakowało... Porównanie konfiguracji Yarko i niebieskiej P10GT przedstawia się następująco: Ps. było mocne SR20VE, temu brakuję trochę KM do seri, a powiem że szykuje się teraz takie już tknięte mechanicznie, myślę że wyjdzie z tego coś dobrze ponad 200KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.